הרחקת יונים באופקים ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים באופקים ע"י רשת או דוקרנים

יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון בבואכם לשכור שירות הרחקת יונים. בתור התחלה, תרצו לדעת אם השירות משתמש ברשת או דוקרנים. כך תוכלו להיות בטוחים שהנכס שלכם בידיים טובות.

לכידה

אם אתה מחפש לשלוט ביונים, ישנן מספר אפשרויות זמינות. יונים עלולות להוות מטרד כי הן רועשות, והן עלולות להזיק לרכוש. הם יכולים גם להעביר מחלות לבני אדם ובעלי חיים. אתה עלול אפילו למצוא את עצמך בבעיה משפטית בגלל הלשלשת שלהם.

הדרך הטובה ביותר להרחיק יונים מהבית או העסק שלך היא להשתמש בשירות מקצועי. אתה יכול לבחור ללכוד אותם או להתקין מערכת הרתעת יונים.

שירות מקצועי יוכל לומר לכם אילו שיטות יעילות, ואילו לא. חלק מהשיטות הללו כוללות שימוש ברשת או דוקרנים כדי למנוע מהיונים לנוח. שיטות אלו הן בדרך כלל זולות, ובדרך כלל תוכלו למצוא פתרון לבעיה שלכם.

שיטה נוספת היא למקם דמות ינשוף או נץ מזויפת ליד אזור קינון של יונים. זה לא פתרון קבוע, אבל הוא ירתיע יונים ללון בחצר שלך.

להרחקת יונים יעילה יותר, ניתן להשיג מערכת הרתעת מדף או רצועות הלינה מחושמלות. יונים נוטות ללון בראש בניינים, לכן התקנת משהו שמרתיע יונים מלינה היא רעיון טוב.

ישנן שיטות רבות אחרות בהן תוכל להשתמש כדי להרחיק יונים מהבית או העסק שלך, כגון חומרי דוחה, רשתות וג'לים לציפורים. להיפטר מיונים חשוב במיוחד כשהן גורמות לנזק רב.

בהתאם לגודל הבית או העסק שלך, אולי כדאי להזמין איש מקצוע שיטפל בפרויקט הרחקת יונים. בין אם תבחר להשתמש בהרחקה או באמצעים אחרים להדברת יונים, עליך תמיד לשקול את העלות.

דוקרנים

יונים הן מזיק שעלול לגרום נזק רב לרכוש שלכם. הם יכולים גם לשאת טפילים ומחלות. כדי להרחיק אותם מהבניין שלך, עדיף להשתמש באמצעי מניעה ובשירות הרחקת יונים מקצועי.

קו ההגנה הראשון נגד יונים הוא הסרת מקורות מזון ומים. דוקרנים, רשתות ואמצעי הרתעה אחרים יכולים לעזור להרחיק ציפורים.

דוקרני יונים הם שיטה פופולרית למניעת נחיתת יונים על הבניין שלך. הדוקרנים הללו נועדו למנוע מיונים ללון על הגג שלך או להתיישב על מדפים. אתה יכול להתקין דוקרנים אלה במגוון רחב של מיקומים, כולל אדני חלונות ופסגות גגות.

למרות שהם יעילים בהרתעת יונים, הם לא תמיד מושכים מבחינה ויזואלית. יכול להיות קשה למקם אותם כראוי. עם זאת, הם יכולים להוות פתרון בטוח וקל לבעיית יונים מטרידה.

שימוש בקוצים של יונים הוא הדרך היעילה ביותר להדיר יונים מהרכוש שלך. אם יש לך אזור לינה גדול או הרבה תנועת ציפורים, הם עשויים להיות האפשרות הטובה ביותר עבורך.

דוקרנים מגיעים בחומרים, צורות וגדלים שונים. דוקרני יונים מותקנים בדרך כלל ברצועות. חלקם באורך 1-3 מטר. בעת ההתקנה, תרצה לכסות את כל הקו. חשוב להיות זהיר בעת התקנת דוקרנים כדי להבטיח שהם מאובטחים.

אם אתה מחפש שירות הרחקת יונים, בדוק ביקורות מקוונות. Google Reviews, Angie's List וFacebook הם רק חלק מאתרי הביקורות שבהם אתה יכול להשתמש.

מסלולים

חשמליים מסלולים חשמליים להרחקת יונים הם מוצרים חסכוניים המסייעים בהרחקת ציפורים לא רצויות. התקנים אלה פועלים על ידי שימוש בהלם חשמלי קל כדי להתאים ציפורים להתרחק ממיקום מסוים.

לציפורים יש מקור חד ועלולות לפגוע בציוד על הגג. בנוסף, הגללים שלהם מכילים חומרים חומציים שאוכלים דרך חומרים ועלולים להרוס עליות גג. הם גם מציגים מספר בעיות אחרות.

בניגוד למערכות קונבנציונליות, מסלול הלם חשמלי ליונים הוא בעל פרופיל נמוך יחסית. הרעיון העיקרי שלו הוא להפחיד את הציפור עם הלם חשמלי פועם במתח נמוך.

כדי לספק את ההלם החשמלי, שני החוטים חייבים ליצור מגע עם כף הרגל. קופסאות חשמל אופייניות מספקות זרם של 9000 וולט. עם זאת, חיבורים לקויים עלולים להוביל לאובדן חשמל, מה שהופך את המערכת לפחות יעילה.

ישנם מספר סוגים של מסילות חשמליות להרחקת יונים. הנפוצים ביותר הם מחסום תיל ומסלול הלם. סוגים מסוימים מופעלים גם באמצעות אנרגיה סולארית.

החלק החשוב ביותר הוא איכות המוצר. כדאי לקנות רק מסוחר אמין. אם אינך בטוח לגבי המכשיר, קבל עצה ממומחים תחילה.

שימוש במוצר איכותי יבטיח לכם פתרון לאורך זמן. כמו כן, הקפידו להתקין את המכשיר במקום מתאים ובטוח. זה לא רק יחסוך לך כסף, אלא גם יגן על הרכוש שלך לטווח הארוך.

מערכת מסלול ההלם היא חידוש שיש לו יתרונות רבים על פני פתרונות דומים אחרים. יש לו יתרון גדול על פני רצועות ספייק, שלא תמיד יעילות.

איטום כניסות

אם יש לכם בעיית יונים, כדאי לשקול איטום כניסות לבית. אתה יכול לעשות זאת עם רשת או דוקרנים. עם זאת, חלק מהבעיות כל כך מסובכות שאולי עדיף להזמין איש מקצוע.

אחד ממיני העופות המטרידים הנפוצים ביותר, היונה, יכול להיות מזיק רציני. הם יכולים לשאת טפילים רבים ולהשאיר אחריהם קקי שעלול לגרום למגוון סיבוכים בריאותיים. ציפורים אלו עלולות להזיק גם לבית ולרכב שלכם, והן עלולות להוות מקור לרעש.

קשה להיפטר מהיונים, במיוחד אם הן מקננות בקירות שלך. איטום כניסות אלו ימנע את כניסתן לביתכם, וגם ימנע מהן לגרום נזק נוסף.

אחת הדרכים היעילות ביותר להוציא יונים מהבית היא בניית לול יונים. זהו מבנה פשוט שניתן לבנות עם צינור PVC או רשת. זה יכול לשמש לכיסוי נחיתות יונים, וזה יכול להיות מקום מצוין לאחסון מזון לציפורים.

ישנן מספר שיטות נוספות להרחקת יונים, כולל שימוש בחומרים דוחי ציפורים. זה יגן על הבית שלך מפני איום של נגיעות יונים, אבל עדיף לפנות לאיש מקצוע כדי לוודא שהעבודה מתבצעת כהלכה.

קלטת הלם היא דרך טובה להפחיד יונים. ניתן להשתמש בו כדי להפחיד יונים מכל משטח.

צואת

יונים צואת יונים יכולה להיות בעיה גדולה עבור הבית שלך. הם קורוזיביים מאוד ויכולים לגרום נזק רציני לגג, למרזבים ולמשטחים אחרים. כמו כן, חומר הצואה מכיל טפילים, רעלים ופתוגנים, מה שהופך אותו למסוכן עבורך ועבור משפחתך.

ישנן דרכים רבות להרחיק יונים מהבית שלך. חלק מהאפשרויות כוללות לאפשר להם לעוף החוצה, לשכור שירות הרחקת יונים מקצועי או התקנת מכשיר הרחקה. אבל האפשרות היעילה ביותר היא התקנת ספייק ציפור.

ניתן להתקין את המכשירים הללו באזור לינה בו מתאספות יונים בדרך כלל. שימוש בקוצים של יונים יכול להרחיק את הציפורים מאזור הלינה ולמנוע מהן לנחות על מדפים או גגות.

שיטות נוספות למניעת קינון של יונים בביתך כוללות תיקון חורים. אם יש לך חור יונה, אולי תוכל לתקן אותו על ידי צביעה מחדש של הקיר. לאחר מכן תוכל למרוח סרט איטום או פרוות כדי לכסות כל נזק לקיר גבס.

אתה יכול גם להשתמש במכשיר רעש כדי להפחיד יונים. עם זאת, טכניקות אלה לא תמיד יעילות. הסיבה לכך היא שיונים יכולות להיות מציקות, והן יכולות לתקוף אותך אם תנסה ללכוד אותן.

יונים נמצאות לרוב במגוון אזורים, כולל פארקים, בנייני מגורים ומפעלים לעיבוד מזון. ידוע שהם נושאים מספר מחלות, כולל סלמונלוזיס ודלקת המוח של סנט לואיס.

בהתאם למצב, אתה יכול לבחור להשתמש בחומר ניקוי אורניתולוגי כדי לחטא את צואת היונים. או שאתה יכול פשוט לטאטא את הגללים לתוך דלי מים עם חומר חיטוי.

יכולות ניווט ללא דופי של יונים

ישנם יותר מ-250 מיני יונים שנמצאים במגוון בתי גידול ברחבי העולם. כישורי הניווט שלהם הם מקור לתסכול למי שמנסה לנהל אותם.

ידוע כי יונים שוכנות בארובות, סככות וקורות אסמים. הם נמצאים בדרך כלל גם באזורים עירוניים. האוכלוסייה הגדולה ביותר נמצאת באסיה, אך ניתן למצוא יונים גם במקומות כמו ניו יורק, בוסטון וסן פרנסיסקו.

על מנת לעוף, יונים משתמשות במצפן פנימי. מצפן זה מספק לציפור תחושת כיוון כאשר השמש אינה נראית. לחלופין, יונים מסתמכות על רמזים וריחות חזותיים כדי לנווט.

מיומנויות ניווט אלו משמשות לעתים קרובות למטרת העברת הודעות. לדוגמה, במהלך מלחמות העולם הראשונה והשנייה, שימשו יונים כשליחים. עם זאת, הם אינם אינטליגנטים כמו ציפורים אחרות.

חוקרים מאוניברסיטת אוקספורד חקרו לאחרונה כיצד יונים ביתיות בוחרות את מסלולן הביתה. כדי לבדוק זאת, החוקרים התאימו לציפורים תיקי גב לרישום נתונים. משם הם מדדו את יכולתן של יונים הדויות להשפיע על כיוון הלהקה.

חלק מהיונים עוקבות שוב ושוב באותו מסלול הביתה. אחרים לומדים מסלולים חדשים. קבוצה אחת, היונים החברתיות הבייתות, למדו שלושה מסלולים במקביל.

בנוסף לשימוש ברמזים הריחיים והחזותיים שלהן, יונים מסתמכות על ציוני דרך כשילוט. הם נמשכים למקורות מזון ולמדפים.

.

.

דילוג לתוכן