הרחקת יונים בבת ים ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בבת ים ע"י רשת או דוקרנים

אחת הדרכים הטובות ביותר להתמודד עם נחיל יונים היא לשכור את שירותיו של איש מקצוע שירחיק את הציפורים מהרכוש שלך. ניתן לעשות זאת באמצעות שימוש ברשת או דוקרנים. שניהם יעילים בהתמודדות עם נחילי יונים, אולם חשוב לבחור את האפשרות המתאימה ביותר לצרכים הספציפיים שלך.

הדרה

אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים עם הדרת רשת או דוקרנים, ישנם מספר גורמים שעליכם לקחת בחשבון. ראשית, עליך לדעת מה אתה מנסה להשיג. תרצו לבחור בפתרון שהוא היעיל ביותר. לאחר מכן, תרצה להשתמש בציוד הנכון.

יונים עלולות להוות מטרד של ממש ועלולות לפגוע בגג. הם יכולים גם להשאיר גללים שעלולים לסתום צינורות ניקוז ולזהם מזון לבעלי חיים. שלא לדבר על כך שהם יכולים להיות מאוד רועשים.

כשמדובר בשירות הרחקת יונים, הדרת רשתות או דוקרנים היא דרך טובה להרחיק את הציפורים. רשת היא סוג של הרתעת ציפורים שניתן להתקין על מגוון משטחים, כולל גג. זה יכול למנוע מיונה לנחות על מבנה ויכול לעזור להגן על הבית או העסק שלך.

יונים הן אחת מאוכלוסיות הציפורים הגדולות ביותר בארצות הברית. הם גם די אינטליגנטים. היכולת שלהם למצוא מזון ומים הובילה אותם להיות תלויים בבני אדם. למרבה הצער, הם לא מנקים היטב ואין להם הגינות משותפת.

יונים נמשכות בדרך כלל למקורות מזון. זה אומר שהם ינסו לאכול ולנוח קרוב למקום מגוריכם. הם יכולים גם לקנן בתוך פסולת. לכן, כדאי לכסות את כל האזורים החשופים לפגעי מזג האוויר.

מלבד מניעת נחיתת יונה על הגג שלך, רשת יכולה גם למנוע מציפור להיכנס ליחידת מיזוג או לצינור עילי. בנוסף, זה יכול למנוע מציפור לקנן באזור שאינו מתאים לה, כמו למשל במחסן.

אמנם רשת היא אפשרות זולה יחסית, אך לא ניתן להשתמש בה בכל היישומים. חלק מהאתרים דורשים שיטות יקרות יותר.

לדוגמה, אם יש לך שטח פתוח גדול בבניין שלך, ייתכן שלא יהיה צורך בשירות הרחקת יונים המשתמש ברשתות או דוקרנים. עם זאת, אם יש לך שטח קטן, או כזה שלא טופח באופן קבוע, רשת עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר.

דוקרנים

אם נתקלתם בבעיות עם יונים בשטח שלכם, אולי חשבתם לקבל שירות הרחקת יונים המשתמש בדוקרנים. עם זאת, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת על בחירת אחד.

הדבר הראשון שאתה צריך לדעת הוא שיונים יכולות לשאת טפילים. אתה צריך להסיר כל מקורות מים ומזון. גם יונים אוהבות לקנן על גגות ומרזבים. הם מאכלים מאוד מתכות ועלולים לפגוע בגג.

שירות הרחקת יונים לא רק יוציא את הציפורים מהרכוש שלכם, הוא גם ינקה את הבלגן ויפנה את הפסולת. זה חשוב מכיוון שיונים אינן בריאות לבני אדם.

יונים יכולות להיות מאוד מתסכלות. הם מבלים שעות רבות בהתחככות. ואם יש לך פאנל סולארי בנכס שלך, להקת יונים יכולה להשפיע על יעילות האנרגיה של הפאנלים שלך.

כאשר מחפשים שירות הרחקת יונים, עליכם לוודא שהם מקצועיים. עדיף לבחור בשירות שמבטיח את עבודתם ובעל זמן תגובה טוב. בדוק ביקורות של לקוחות באתרים כגון הרשימה של אנג'י וGoogle ביקורות.

גורם חשוב נוסף הוא עלות השירות. בדרך כלל, שירותי הרחקת יונים גובים $100 עד $300. עלויות אלו משתנות בהתאם לגודל השטח ולמספר הציפורים. חברות מסוימות מציעות ערבות מוגבלת.

דוקרני יונים הם דרך יעילה להרחיק ציפורים מהרכוש שלך. עם זאת, הם עלולים להיות מסוכנים אם לא תיזהר.

דוקרנים יכולים להיות יעילים להרחקת יונים משטח קטן, אבל אם יש לכם בניין גדול, פתרון יעיל יותר עשוי להיות התקנת רשת ציפורים. רשת ציפורים עמידה בפני UV, עמידה למים ועמידה בפני להבות.

אם אינך בטוח כיצד לבחור שירות הרחקת יונים, בדוק באינטרנט עבור ביקורות. לחברות מסוימות יש פרופילים מקוונים בפייסבוק ובGoogle ביקורות. רוב הלקוחות משאירים את הביקורות שלהם במקור אחד, אז אתה אמור להיות מסוגל לגלות מה אחרים חושבים על השירות.

להיפטר מיונים יכול להיות תהליך קשה. עליכם לוודא שאתם בוחרים בשירות הרחקת יונים המעניק שירות לקוחות מעולה.

עופות דורסים

יונים הן בעיה נפוצה, במיוחד באזורים עירוניים. ציפורים אלו עלולות להפוך למטרד, להפיץ מחלות, להשאיר צואה בכל מקום ולזהם מזון לבעלי חיים. הם יכולים גם להיות מקור לפרסום שלילי. הדרך הטובה ביותר להיפטר מיונים היא לגרום להן לרצות לעזוב. ישנן שיטות רבות זמינות, כולל רשת ודוקרנים. אתה אמור להיות מסוגל למצוא פתרון יעיל לצרכים שלך.

שיטת ההרחקה הנפוצה והיעילה ביותר היא רשת. ניתן להתקין רשתות על פסגות גגות, מדף ואדני חלונות כדי למנוע נחיתת יונים על המבנה. מקומות נפוצים אחרים לרשתות כוללים חצרות, רציפי טעינה, מרפסות ומבני קורות פתוחות.

אפשרות נוספת היא "מגלשה" מפלסטיק שהיא מכשיר שמשנה את פני השטח לזווית של 45 מעלות. זה יכול להיות פתרון יעיל אם אתה מחפש פתרון לטווח ארוך. "שקופית" יכולה להתרחב עד 16 אינץ'.

לחלופין, אולי תרצה לנסות דורס. ניתן להשתמש בציפורים אלו להרחקת יונים מחדר קיים או להפחיד את היונים. עם זאת, רוב מומחי ההדברה מהססים להשתמש בעוף דורסים כשיטה עצמאית להדברת יונים.

דורסים הם בדרך כלל ניצי האריס ואינם נחשבים לטורף טבעי של מיני המטרה. דורסים חייבים לטוס לפחות שעה אחת בכל פעם, והם חייבים להיות נוכחים באתר פעמיים עד שלוש פעמים בשבוע. כתוצאה מכך, דורסים אינם מתאימים להדברה במזג אוויר סוער.

בהתאם לגודל האתר, ייתכן שעוף דורס אינו התשובה. עבור אתרים קטנים יותר, ספייק פלסטיק או מתכת עשוי לעבוד. אבל אם האתר שלך גדול יותר, מערכת חוטי רשת עשויה להיות האפשרות הטובה יותר.

למרות שדורסים אינם טבעיים, הם משמשים כבר שנים רבות להדברת יונים. חברות רבות המציעות שירותי הפחדת ציפורים ממליצות להשתמש בשיטה זו. עם זאת, זה יכול להיות יקר והתוצאות לא תמיד ברורות.

על מנת לבחור שירות הרחקת יונים שיהיה יעיל, צריך לקחת את הזמן. כדאי גם להקפיד לשכור חברה שתבטיח את עבודתם.

עלות

אם אתם נתקלים בבעיות עם יונים בביתכם, ייתכן שאתם תוהים כיצד להיפטר מהם. יונים הן לא רק מטרד, הן עלולות להזיק לבית שלכם, ולהוות סיכון בריאותי. הם יכולים לשאת 60 מחלות, כולל כלבת, סלמונלה וסיגואטרה.

כדי למנוע כניסת יונים לביתכם, תוכלו להשתמש בקוצי ציפורים או ברשת. אמצעי הרתעה אלה פועלים בכך שהם מקשים על יונים לנחות על משטחים מסוימים. אתה יכול להשתמש בקוצים כדי להרחיק ציפורים מקווי גג, מדפים ואדני חלונות. דוקרנים יכולים להיות עשויים מפלסטיק, פלדה או נירוסטה.

דוקרנים יכולים לשמש גם כדי להרחיק יונים מפאנלים סולאריים. פאנלים סולאריים הם אזור נפוץ בו מקננות יונים. עם זאת, קנים של פאנלים סולאריים יכולים להיות קשים להסרה, ואולי כדאי לשכור איש מקצוע.

אפשרות נוספת להרחיק יונים מהגג שלך היא התקנת מערכת חוטי רשת. סוג זה של הוכחת יונים מונע מציפורים גדולות יותר לנחות על הגג שלך.

אתה יכול גם להשתמש בשיטת הרחקה פיזית, כגון מחסום תיל או מערכת מסלול הלם. שיטות הדרה פיזיות אינן פתרון לטווח ארוך, אבל הן יכולות לעזור לך להפחית את מספר היונים על הגג שלך. העלות של שיטות אלו יכולה להיות נמוכה יחסית, ובאמצעותן ניתן להעביר יונים ממקום למקום.

יונים נוטות לשכב על גגות ומרזבים, ועלולות לגרום נזק משמעותי למבנים. לדוגמה, הם יכולים לשתות חומרי קירוי ולהוביל לגיבוי מים. הגללים שלהם חומציים מאוד, מה שעלול לגרום להידרדרות של בטון וטיח. בנוסף, הם יכולים לזהם מזון לבני אדם ולבעלי חיים.

דוקרנים של ציפורים, רשתות ואמצעי הרתעה אחרים הם כולם דרכים יעילות להרחיק יונים מהגג שלך. בהתאם לגודל הבניין שלך, ייתכן שתצטרך שיטה אחרת לצרכים שלך. למרות שאתה יכול לעשות זאת בעצמך, כנראה שעדיף להתקשר לאיש מקצוע. השימוש ברשת יונים עבור חופת תחנת דלק או מתלה מטוסים עשוי להיות יקר יותר, אבל זה יכול להיות האפשרות הטובה ביותר עבורך.

.

.

דילוג לתוכן