הרחקת יונים ביהודה ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים ביהודה ע"י רשת או דוקרנים

בכל הנוגע למציאת שירות הרחקת יונים המתאים, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון. ראשית, חשוב לברר האם הם משתמשים ברשתות או דוקרנים. זה יאפשר לכם להרחיק את היונים מהרכוש שלכם. שנית, כדאי לבדוק אם יש להם ניסיון בהרחקת יונים.

לוכדות

הן ציפור נפוצה שנמצאת ברחבי חוות וערים. הם יכולים להוות מטרד, ועלולים להפיץ מחלות. למרבה המזל, יש דרכים לשלוט בציפורים האלה ולהסיר אותן מהרכוש שלך.

להיפטר מיונים יכולה להיות משימה לא פשוטה. בחירת הפתרון הנכון היא המפתח. אם אין לך זמן או ידע לעשות זאת בעצמך, איש מקצוע יכול לעזור. לחברה טובה להרחקת יונים יהיו הכלים והכישורים לבצע את העבודה.

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבוע את המיקום בו יושבות היונים. לדוגמה, אם הם שוכבים על גג הבית שלך, שקול להתקין מערכת חוטי רשת. אלו נועדו למנוע נחיתת ציפורים גדולות על הגג.

פתרון נפוץ נוסף הוא שימוש ברשתות יונים. ניתן להשתמש בהם בחללים סגורים כגון מוסכים או סככות. עם זאת, ייתכן שהרשתות לא יהיו יעילות באתרים גדולים יותר. חלק מהגגות דורשים פתרון קבוע יותר.

דוקרנים יכולים לשמש גם כדי למנוע מיונים ללון על משטחים מסוימים. שיטה יעילה אחת היא התקנת דוקרנים של ציפורים על חלונות, מדפים ואזורים אחרים. אתה יכול גם להתקין דמויות מלאכותיות של ינשוף או נץ בחצר שלך.

פתרונות נוספים כוללים לכידה והוצאת ביצים. שיטות אלה עלולות להיות מסוכנות אם אין לך את הציוד המתאים. למרות שהם יכולים להיות יעילים בטווח הקצר, הם לא יעשו הרבה כדי למנוע מיונים לחזור לאותו מקום לינה.

בבחירת שירות הרחקת יונים, הקפידו לשאול על אפשרויות הרתעה. ישנן דרכים רבות להרתיע יונים, כגון שימוש בסרט מחזיר אור או הנחת חוט ציפורים.

לבסוף, אם אתה שוקל לשכור איש מקצוע, וודא שאתה מוצא חברה שמבטיחה את עבודתו. אתם לא רוצים לבזבז כסף על שירות הרחקת יונים שלא מצליח לעשות את העבודה.

חסימת ציפורים עם חוטים מקבילים חסימת

ציפורים באמצעות חוטים מקבילים היא דרך יעילה ומשתלמת להגנה על מבנים מפני נזקי ציפורים. באמצעות חוטי מתכת מקבילים המעוגנים לעמודים, מערכת זו מונעת מציפורים לנחות ולקנן על הבניין.

טכניקה זו פופולרית בקרב אדריכלים בגלל הפרופיל הנמוך שלה. זה גם עוזר להגן על האסתטיקה של הבניין.

מערכות אלו פועלות היטב גם בשילוב עם טכנולוגיות אחרות להגנת ציפורים. ניתן גם להתקין אותם כדי לשמור על קווי חשמל ללא ציפורים.

שיטה נוספת להוכחת ציפורים היא התקנת חומר הרתעה ויזואלי. לדוגמה, פסל נץ או אור מהבהב יכול להיות ממוקם ליד קווי חשמל. עם זאת, ייתכן שהטכניקות הללו לא יהיו יעילות כל כך במהלך היום.

שיטת הגנת ציפורים יעילה נוספת היא שימוש במחסום רצועת נירוסטה. פס הנירוסטה נועד להרתיע עופות מזיקים לנחות ולקנן.

היתרון העיקרי של שיטה זו הוא שהיא בלתי נראית לחלוטין מהקרקע. חוט נירוסטה דק מצופה ניילון עובר בין עמודים ומתוח על ידי קפיצים. הוא מותקן בגובה של 110 מ"מ-150 מ"מ.

התקנת חוטי ציפורים אינה תהליך מסובך. עם זאת, חשוב לוודא שההתקנה מתבצעת בצורה נכונה. אם הכיווצים לא מהודקים מספיק, החוט יכול להשתחרר וליפול למטה.

אם אינכם מקצוענים, תוכלו לשכור שירות הדברת יונים לטיפול במשימה. בהתאם למספר הציפורים, העלות של סוג זה של פתרון הגנת ציפורים עשויה להשתנות.

יונים יכולות לבנות קנים על גגות, מרזבים ומשטחים משופעים. הלינה שלהם היא סיבה לדאגה. הם משאירים צואה ורועשים. בנוסף, השטח המלוכלך יכול לגרום לנכס להיראות לא מטופח.

הטסת דורס

יונים הן ציפורים נפוצות, אבל הן יכולות להוות בעיה. הם יכולים לשאת טפילים, מחלות ויכולים לגרום נזק משמעותי למבנים. ישנן מספר דרכים להרחיק יונים מהבית או העסק שלך. שיטות אלו כוללות שימוש בקוצים ליונים וברשתות ליונים.

דוקרני יונים יעילים על קווי גג, חלונות ומדפים. אם אתה צריך למנוע יונים לנחות על הגג, נסה להתקין מערכת חוטי רשת. זה דומה לגדר חשמלית.

שימוש ב"מגלשה" מפלסטיק היא שיטה נוספת להרחקת יונים מהמדפים. זה עובד על ידי שינוי פני השטח לזווית של 45 מעלות. המגלשה יכולה להאריך עד 16 אינץ'.

יונים עשויות להימשך לבית שלך בגלל הזמינות של מזון. שירות הרחקת יונים מקצועי יכול לסייע בהצבת אמצעי הדברת יונים הדרושים. לפני שאתם שוכרים חברה, ודאו שהיא מציעה אחריות לעבודתה.

כאשר בוחרים שירות הרחקת יונים, חשוב לבחור בחברה המציעה פתרונות לא רעילים. אתה לא רוצה לסכן את בריאותך או את בריאות חיות המחמד שלך על ידי התמודדות עם יונים בעצמך. שימוש בשירות הדברה יגן עליך ועל משפחתך ובעלי החיים שלך.

יונים הן בעיה עבור הרבה בעלי בתים ובעלי עסקים. הלשלשת שלהם עלולה לשאת מחלות ועלולה להרוס ולפגוע במשטחי הבניין. הם יכולים גם לגרום נזק משמעותי לפחי אשפה ולכלי קומפוסט. כדי להימנע מבעיות אלו, מומלץ לנקות את כל מקורות המזון. אמנם ישנן דרכים רבות לשלוט ביונים, אך תמיד כדאי לשקול איש מקצוע כדי להבטיח את בטיחותך.

להיפטר מיונים זו עבודה לא פשוטה. אתה צריך להסיר קיני יונים, ביצים ותינוקות.

צואת יונים עלולה לגרום להתקפי אסטמה

אם יש לך יונים בבית, סביר להניח שתיחשף ללשלשתן. הלשלשת שלהם יכולה להיות מזוהמת בחיידקים ופטריות, מה שעלול לגרום לך לחלות. ידוע שהם גם נושאים פרעושים וקרציות.

סוגים רבים של מחלות נישאות על ידי יונים, וניתן להעביר אותן לבני אדם באמצעות מגע ישיר עם צואתן. זה יכול לגרום למחלות נשימה שונות. עבור אנשים אסתמטיים, צואת יונים עלולה לעורר התקפי אסטמה.

צואת ציפורים היא גם מקור למספר זיהומים אחרים. פטריות ושמרים יכולים לצמוח עליהם, מה שעלול לגרום למגוון בעיות בריאותיות. פטריות אלו עלולות לגרום להיסטופלסמוזיס ולקריפטוקוקוזיס. יונים נושאות גם טפילים אקטופאריים כמו קרציות ופרעושים, מה שעלול להוביל למחלת ליים.

ציפורים ידועות כנשאיות של למעלה מחמישים מחלות שונות. מחלות אלו יכולות להיות מועברות לבני אדם באמצעות זיהום של מזון או מים. הנפוץ שבהם הוא דלקת ריאות רגישות יתר.

אסטמה היא מחלת ריאות כרונית שעלולה להיות מסכנת חיים עבור אנשים שאלרגיים לאבק ומזהמים אחרים. אנשים הסובלים מאסטמה עשויים להזדקק ליטול תרופות לאלרגיה או זריקות.

בנוסף לבעיות בדרכי הנשימה, צואת יונים יכולה גם לזהם את האוכל שלך. מאחר שיונים ניזונות מזבל בעלי חיים, הן גם נושאות את ה. coli 0157:H7. זה אומר שהמזון שלך מוכתם על ידי חיידקים שיכולים לגרום לזיהומים שונים.

הפטריות שגדלות על צואת יונים יכולות לגרום גם לבעיות בריאותיות אחרות. יש אנשים שמפתחים היסטופלזמה ריאתית כרונית, שעלולה לגרום לפיברוזיס. אנשים אחרים עם מערכת חיסון מוחלשת יכולים לקבל צורה קטלנית של מחלה זו הנקראת היסטופלסמוזיס פרוגרסיבית.

בעוד שיונים ידועות באופי המקסים שלהן, הן מהוות גם איום בריאותי לבעליהם ולאחרים. חשוב לשמור על ניקיון הבית כדי להימנע מהצטברות צואה.

להיפטר מיונים בכוחות עצמך

אם יש לך בעיה עם יונים בשטח שלך, ייתכן שיהיה עליך להזמין איש מקצוע. הם יכולים להעריך את המצב ולהקים תוכנית להיפטר מיונים. חשוב גם לדעת שיונים יכולות להיות נשאות של מחלות.

בעוד שיונים הן ציפורים נפוצות מאוד, הן עלולות להיות מעצבנות ומסוכנות. הסיבה לכך היא שהם נמשכים לאוכל, ולעתים קרובות נוהרים קרוב לאנשים. יונים יכולות לשאת גם מספר טפילים.

אם אתה רוצה לשלוט ביונים, עליך להסיר את מקורות המזון והמים שלהן. בנוסף, כדאי לנקות את הגללים שלהם, שעלולים לשאת מחלות. הצבת עפיפוני הטעיה, בזים וחומרים דוחים הם דרכים אחרות להרתיע יונים.

דרך נוספת למנוע נחיתת יונים היא הצבת דוקרנים של ציפורים. אלה קוצים גדולים ודקים. הדוקרנים נועדו להפוך את המשטח לא נוח. אתה יכול גם להניח דיסקים מחזירי אור כדי להסיח את דעתם של יונים.

שימוש בקוצים של יונים יכול להועיל, אך אין להשתמש בהם באזורים שבהם התבססו יונים. הם משמשים בצורה הטובה ביותר במצבים שבהם קיים לחץ ציפורים בינוני.

להיפטר מיונים יכולה להיות משימה קשה. למרות שישנן מספר שיטות יעילות, כדאי להיות מודעים לכך שיונים לא יעזבו את ביתכם לבד. עם זאת, ניתן לנקוט באמצעים כדי להרתיע יונים, כגון הוצאת כלי הגשה, אבטחת מזון ומים ושימוש בחומרים דוחים.

אם יש לכם עסק עם יונה עקשנית במיוחד, ייתכן שתצטרכו להזמין איש מקצוע שיטפל בנושא. לכידה היא תהליך שלוקח זמן, ואתה יכול להיות בסיכון לגרימת נזק לרכוש שלך אם תנסה להרחיק יונים בעצמך.

.

.

דילוג לתוכן