הרחקת יונים בגדרה ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בגדרה ע"י רשת או דוקרנים

הבחירה אם להשתמש בשירות הרחקת יונים הכולל רשת או דוקרנים היא עניין של העדפה אישית. האפשרות היעילה והאנושית ביותר היא לשכור שירות הרחקת ציפורים מקצועי. זה יעזור להבטיח את בטיחות המשפחה, החברים וחיות המחמד שלך, כמו גם הרכוש שלך. יתר על כן, איש מקצוע יכול גם להציע עצות כיצד להימנע משיכת ציפורים לא רצויות לחצר שלך.

רשתות להרחקת ציפורים

יונים הן בעיה נפוצה באזורים רבים, מפארקים לאתרים חקלאיים ועד למפעלי עיבוד הזנה. מלבד היותם מטרד, יונים עלולות לשאת מחלות ולפגוע בחלקו החיצוני של המבנה.

השיטה הנפוצה ביותר להרחקת יונים כוללת שימוש בחומרים דוחים ומלכודות. עם זאת, פתרון קבוע יותר כולל הדרת יונים ממקום מסוים על ידי התקנת מערכת רשתות או דוקרנים. שיטות אלו מבוססות על הרעיון שציפורים אינן רוצות לנחות על חפצים חדים ויכולות להיות אופציה טובה יותר.

דוקרני יונים הם דרך זולה אך יעילה להרחיק יונים מאזורי יושבים. הם מגיעים במגוון צורות וגדלים, כולל פלדת קהה, מחודדת ונירוסטה. קיימות גם גרסאות מיוחדות למצבים שונים.

שיטות אחרות להרחקת יונים כוללות בז. זו נחשבת לדרך הטובה ביותר להפחיד יונים. זוהי אסטרטגיה יעילה מכיוון שהיא מפעילה את תגובת הלחימה או הבריחה ביונים.

רשת ציפורים, לעומת זאת, היא פתרון פחות יקר המונע מיונים לנחות ולקנן. רשתות משמשות לעתים קרובות במבנים מסחריים, מבני קורות פתוחות, גשרים, מרפסות, חצרות ואזורים סגורים למחצה. בדרך כלל, חוט הפוליאתילן המשמש לבניית מערכת רשת מחובר לחומרת התקנה מנירוסטה.

פסי ספייק יכולים להיות יעילים, במיוחד כשהם מותקנים על אזורי ישיבה צרים. עם זאת, מוצרים אלה אינם יעילים כמו רשתות עבור מבנים גדולים.

טכניקה חדשנית נוספת היא מסלול הלם, שהוא מסלול מחושמל בפרופיל נמוך. זה עובד על אותו עיקרון כמו גדר חשמלית, אבל עם שני חוטים שעוברים דרכה.

Shock Track הוא פתרון פלאגאין בעל יתרון גדול על פני פסי ספייק. מלבד היותו בעל פרופיל נמוך, הוא גם כמעט בלתי נראה מלמטה.

בסופו של דבר, שיטות הרחקת היונים שתבחרו יהיו תלויות בסוג המתקן שתפעילו. לדוגמה, אם אתם מחפשים להוציא יונים מתלה מטוסים, עלות התקנת מערכת רשת ליונים עשויה להיות עצומה. לחילופין, אם יש לך מעקה למרפסת, אולי תשקול להתקין כמה דוקרנים בצד החיצוני של המסילה.

עפיפוני הטעיה

אם אתם מחפשים שיטת הרחקת יונים יעילה, מומלץ לשקול עפיפוני פתות. אלו ערכות בצורת עופות דורסים שיונה לא תוכל לנחות עליהם.

בנוסף לפתילים, ניתן להשתמש גם בטקטיקות אחרות. חומרים ותבלינים דביקים מוזכרים לעתים קרובות כדוחה יונים. עם זאת, מוצרים אלה מאבדים מיעילותם עם הזמן.

טקטיקה יעילה נוספת להרחקת יונים היא שימוש בדחלילים. הם ממוקמים בסמוך לאזור בו צפויות היונים להתכנס. ברגע שהיונים מתרגלות להופעת הדחלילים, יעילותן פוחתת.

אתה יכול גם להשתמש בפתילים ובלייזרים כדי להפחיד יונים. האחרון מופעל בדרך כלל בתנועה, כך שהבזק פתאומי של אור יבלבל את התמצאות הציפור.

אתה יכול גם להתקין חוטים מקבילים ורשת ציפורים כדי למנוע מיונים לנחות ולהתיישב על מעקות הגג או המרפסת שלך. גם חברת הדברת יונים מקצועית יכולה להתקין עבורכם מכשירים אלו.

יש אנשים שאפילו בוחרים להתקין דורס אילם. חיה זו עשויה להיראות כמו יונה כך שהיא יכולה להפחיד יונים אחרות. עם זאת, זה יכול להיות קשה לשמור על דורס במקומו.

השיטות הטובות ביותר להרחקת יונים צריכות לכלול שיטות אנושיות. יונים מהוות סכנה בריאותית, ולשלשת עלולה לגרום נזק למבנים. כדי למנוע זאת יש להשתמש בחומר דוחה יונים ולהרחיק את האוכלוסיות מהגג.

פתילים הם דרך מצוינת להפחיד יונים, אבל הם יעבדו רק לפרק זמן קצר. אתה יכול להשתמש ברמקול כדי להשמיע קולות מצוקה או להוריד צליל של ציפור דורס מהאינטרנט.

טקטיקות הפחדה אחרות יכולות להיות יעילות, אבל ייתכן שתצטרך לחזור עליהן שוב ושוב. האפשרות היעילה ביותר היא בז. בזים מחקים את התנועות והדפוסים של יונים כדי לגרום לטורפים לחשוב שהם בסכנה.

שימוש בחומר דוחה יונים יכול לעזור לכם להרחיק יונים מהחצר או הגינה שלכם. ניתן להתקין ג'ל ציפורים, חוטים וחומרי דוחי יונים אחרים ברחבי הבית והגינה כדי להרתיע יונים מלהיכנס לשטח.

לייזרים

לייזרים הם טכנולוגיית בקרת ציפורים פופולרית. ישנם מצביעי לייזר, יחידות אוטומטיות קבועות ומכשירים ידניים. הם יכולים לשמש כחומר מושך, כגורם מרתיע וכמעכב שכיבה. אך האם ללייזר יש מקום בעולם הרחקת יונים?

בצורתו הבסיסית ביותר, לייזר הוא קרן אור המוארת על עיניו של מין ממוקד. למרות שזה עשוי להוות הרתעה יעילה במצבים מסוימים, זה סביר גם לגרום להפרעות לא סלקטיביות בסביבות חשוכות.

לדוגמה, לייזר ירוק יכול להיות מכשיר קטן ונחמד. עם זאת, זה כנראה יהיה חסר תועלת בהקשר של הרחקת יונים.

מצד שני, הלייזר הידני 'Avian Dissuader' הוכח כיעיל מאוד בהפחדת אווזי קנדה. הוא נבדק כחלק מתוכנית הערכת החומרים של חיל האוויר.

אחת הטכנולוגיות היותר מרגשות בתחום הדברת ציפורים היא השימוש בלייזרים צבעוניים כדי לפתות ציפורי מזיקים. מכשירים אלו שימשו במגוון יישומים לאורך השנים, לרבות כמעכב שינה, תגובת חירום לדליפות כימיקלים וכאמצעי לשליטה באוכלוסיית ציפור בסכנת הכחדה.

ניתן להשתמש בלייזר ירוק בעל עוצמה גבוהה כדי לשלוח נחיל ציפורים לאוויר. עם זאת, נראה שהם אינם יעילים בהרחקת יונה בסביבת מגורים.

הלייזר הטוב ביותר הוא כזה שיש לו קרן רחבה מספיק והוא נראה גם בתנאי תאורה חלשים. שימוש בלייזר כמעכב נדנדה בשעות היום הוא רעיון טוב, אבל יש אפשרויות יעילות ואנושיות יותר.

ההיבט החשוב ביותר של לייזר טוב הוא להפעיל אותו נכון. יש לקחת בחשבון מספר גורמים, כגון גודל הלייזר, אורך הגל ורמת ההספק. כמה דגמים הם כל כך חזקים שהם עלולים להיות מסוכנים לבני אדם. כמו כן, יש להפעיל אותם בתנאים מבוקרים. זה כולל קוד PIN לבטיחות והגנה.

למרבה המזל, ישנן מספר חברות שהדגימו שיטות מוצלחות ואנושיות להתמודדות עם אוכלוסיות עופות לא רצויות. כך למשל, Wild Goose Chase מציעה פתרונות מותאמים וחדשניים לניהול ציפורים נודדות.

דורסים

כאשר אתם מנסים לבחור שירות הרחקת יונים, עליכם לשקול מה יהיה הפתרון הטוב ביותר עבור המצב הספציפי שלכם. יונים מהוות לא רק מטרד, אלא גם עלולות לגרום לנזק רב לרכוש שלכם. לעתים קרובות הם מהווים סכנה בריאותית ועלולים לזהם מזון לבני אדם ולבעלי חיים.

הצעד הראשון בהתמודדות עם יונים הוא הסרת מקורות מים ומזון. ציפורים אלה עשויות לנצל את היתרונות של אתרי סילוק זבל, פחי אשפה ומקורות מזון קיימים אחרים.

הפתרון היעיל ביותר ליונים הוא שימוש במלכודות ובאמצעי הרתעה. בעוד שמלכודת פשוטה יכולה לעבוד, מלכודות עשויות לדרוש אישור מUSDA. כמה אפשרויות אחרות כוללות רשת, חוט ציפורים וחוטים מקבילים.

רשת היא דרך מצוינת להרחיק יונים מהגג שלך ולא להתיישב בצידי המרפסות. הוא עשוי בדרך כלל מחוט פוליאתילן ומוצמד לחומרי התקנת נירוסטה. רוב הרשתות הללו מוחזקות במקומן על ידי מערכת כבלים.

דוקרנים של ציפורים הם שיטה יעילה נוספת להרחקת יונים. ניתן לרכוש מגוון דוקרנים ממגוון חברות. דוקרני יונים רבים נמכרים ברצועות, אך ישנם גם סוגים אחרים, כמו BirdSlide.

יונים הן לעתים קרובות בעיה בפארקים ובאזורי בילוי. יונים יכולות להוות מקור לריח ועלולות לגרום לשריפות. אם אתה גר בבניין דירות, אתה עשוי להיות זכאי להפחתת שכר דירה.

הרחקת יונים מהמרפסת או הגג היא משימה קשה. למרות שרשת יונים עשויה להיות פתרון טוב לבעיה שלך, היא עשויה להיות יקרה. אלטרנטיבות נוספות כוללות התקנת מגלשת יונים ושימוש בעפיפון פיתוי.

אחת השיטות המתקדמות ביותר מבחינה טכנולוגית להרחקת יונים היא מערכת מסלול ההלם. זהו מסלול מחושמל בפרופיל נמוך המשתמש בשני חוטים העוברים דרכו. מסלולי הלם זמינים כפלאג אין או דגם המופעל על ידי שמש. בניגוד לרצועות ספייק, מסלול ההלם אינו פוגע בציפורים.

שיטה יעילה נוספת להרחקת יונים מהרכוש שלך היא להשתמש בטקטיקות הפחדה. ישנם מספר סוגים של טקטיקות הפחדה, כולל מכות חזקות, נביחות כלבים וחפצים אקראיים. עם זאת, שיטות אלו יעילות רק בטווח הקצר.

.

.

דילוג לתוכן