הרחקת יונים בים המלח ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בים המלח ע"י רשת או דוקרנים

אם יש לך בעיה עם יונים, אולי כדאי למצוא שירות הרחקת יונים המשתמש ברשת או דוקרנים כדי להיפטר מהציפורים. יש כמה דברים שכדאי לדעת על האפשרויות השונות הזמינות, וכיצד לבחור את האחת שתתאים ביותר לצרכים שלך.

עלות שירות הרחקת יונים

אם אתם מחפשים דרך לחסל יונים מהבית או העסק שלכם, יש לכם מספר אפשרויות לבחירה. בהתאם למיקומך, העלויות הכרוכות בהרחקת יונים משתנות מאוד. עם זאת, ישנם כמה גורמים מרכזיים שיכולים לעזור לך לקבוע את התוכנית הטובה ביותר למצבך.

יונים הן זן פולש שיכול לגרום נזק של אלפי דולרים לרכוש שלך. הם גם יכולים ליצור הרבה רעש. הקקי שלהם חומצי ועלול לסתום ניקוז וציוד חשמלי. חוץ מזה, הם לא מאוד מקסימים.

אם אתם מעוניינים להרחיק יונים מהבית, כדאי לחשוב על שימוש ברשת ציפורים או דוקרנים. מכשירים אלו ימנעו מיונים לנחות או להתיישב על הגג. אבל שימו לב שאם לא תסירו את היונים מהגג, הציפורים עלולות לחזור.

מלבד מניעת נחיתה או התיישב של יונים, מכשירים אלו גם ימנעו מהן לגרום נזק. רבים מהמכשירים הללו עשויים מפלסטיק ומגיעים עם אחריות לחמש שנים.

דוקרנים יעילים במיוחד על מדפים, קווי גג וקורות. טווח המחירים עבור מכשירים אלה הוא קטן למדי. דוקרנים של ציפורים מפוליקרבונט, למשל, מתחילים בסביבות $18 עבור אורך של 10 רגל. דוקרני נירוסטה, לעומת זאת, מתחילים ב-$28.

לא משנה באיזה מכשיר אתם משתמשים, חשוב לציין שהדרך הטובה ביותר להיפטר מיונים היא להזמין איש מקצוע. למרבה המזל, ישנן חברות רבות ברחבי הארץ המציעות שירות זה.

בעת בחירת חברה, מומלץ לבדוק עם הרגולטורים המקומיים כדי לברר את הכללים והתקנות. כמו כן, הקפד לבקש הצעת מחיר מחברה מקומית.

להיפטר מיונים בעצמך

להיפטר מיונים בעצמך עשויה להיראות כמו משימה מרתיעה, אך אם תבצע את הצעדים הנכונים, תוכל להסיר אותן מהרכוש שלך. יונים הן ציפור נפוצה, אך הן עלולות לגרום לבעיות לבעלי בתים ולעסקים כאחד. הם יכולים גם לשאת מגוון טפילים.

אם אתה רוצה להיפטר מיונים מבלי להרוג אותן, עליך להסיר תחילה את מקור המזון שלהן. יונים נמשכות למזונות כולל זרעים, דגנים וחרקים. כאשר תסירו את מקורות המזון הללו, יונים לא יהיו נוטות לנהור לביתכם.

אפשרות נוספת היא לחסום את הגישה לאזורים שבהם ניתן ללון יונים. לדוגמה, אתה יכול להניח חתיכת עץ גדולה בגג הבית שלך. אתה יכול גם להתקין בלוקים בפתחי האוורור של הבית שלך. שימוש בקוצים כדי להרתיע יונים מלהיכנס לביתכם הוא רעיון טוב.

שיטה נוספת להדברת יונים היא שימוש בממטרה המופעלת בתנועה. זוהי דרך מצוינת להגן על החצר שלך ממגוון רחב של מזיקים. סילון מים המופעל בתנועה יבריח בעלי חיים משוטטים וחיות בר, והוא יעשה את אותו הדבר עבור היונים שלך.

לחילופין, ניתן לרסס יונים בצינור. זוהי דרך מצוינת למנוע מהם לנחות על המכונית שלך או על החצר שלך. לאחר ריסוס היונים, עליך לשטוף אותן במים חמים. לאחר מכן, ניתן להסיר את הגללים.

לבסוף, תוכלו לשכור שירות הרחקת יונים מקצועי. בהתאם לחומרת בעיית היונה שלך, זה עשוי להיות נחוץ כדי להבטיח שאתה יכול להיפטר מהיונים שלך לתמיד.

סילוק צואת יונים

אין ספק שיונים מהוות מטרד וגורמות נזק רב לרכוש. הם רועשים, מהווים סכנה לבריאות האנשים ועלולים לזהם מזון, מזון וחומרים אחרים.

קשה להיפטר מהם באופן טבעי ויכול להיות יקר. עם זאת, ישנן מספר שיטות יעילות בהן תוכלו להשתמש כדי להרתיע יונים מלהתיישב בביתכם. שיטות אלו יכולות גם לעזור למנוע מהן לפגוע ברכוש שלך.

אחת הדרכים למנוע מיונים להיכנס לגג שלך היא התקנת רשת. הרשת צריכה להיות תלויה מהגג עד לדפנות המרפסת.

דרך טובה נוספת להרתיע יונים מלנחות על הבית שלך היא להציב דוקרנים של ציפורים על דלתות, חלונות וצינורות. יונים נמשכות לשמצה לאזורים אלה.

אם לא תשמרו על הגג שלכם נקי, יונים יכולות לבנות קנים במרזבים, במרזבים ובשאר מרכיבי הגג. זה יכול להוביל לדליפות, ניקוז חסום וגיבוי מים.

אם אתם מתמודדים עם בעיית יונים רצינית, ייתכן שתצטרכו לפנות לאיש מקצוע. לוכד חיות בר מורשה יוכל להסיר את הציפורים. יתרה מכך, הם יוכלו לעזור לך להבטיח שאתה פועל לפי החוקים המתאימים להרחקת חיות בר מרכושך.

צואת ציפורים היא הסוג הנפוץ ביותר של פסולת בעלי חיים ומהווה סיכון בריאותי. ידוע שהם נושאים למעלה מ-60 מחלות וטפילים שונים.

בעלי בתים רבים נאלצים להתמודד עם יונים בבתיהם. כאשר בית הופך למושבת יונים, זה יכול להיות בלגן גדול ויקר לתיקון.

כאשר יונים מייצרות את הקינים שלהן על גג הבניין, הגללים עלולים לאכול מתכת, עץ ובטון ואפילו פלסטיק. זה יכול גם לחסום פתחי אוורור וניקוז.

שמירה על יונים מחוץ למחסנים

אם אתה נתקל בבעיות בהרחקת יונים מהמחסן שלך, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לנסות ולפתור את הבעיה. יונים הן הרסניות מאוד, ועלולות לגרום לנזק משמעותי לרכוש. הם גם מהווים סיכון לבריאות האנשים. לא רק שהם נושאים טפילים, אלא שהם יכולים להפיץ מחלות מוטסות כמו סלמונלוזיס.

אחת הדרכים הטובות ביותר להרחיק יונים מהמחסן שלך היא להשתמש במערכת רשתות לציפורים. רשת מסוג זה מונעת מיונים ללון על הגג שלך וללון בחלון הראווה הפתוח שלך.

דרך יעילה נוספת למנוע מיונים ללון היא להוסיף טורף מזויף. דמויות פלסטיק של ינשופים ונחשים לעיתים רחוקות יפחידו יונים, אבל אתה יכול להשתמש בהן בשילוב עם טקטיקות הרחקה אחרות.

אתה יכול גם לנסות להשתמש בעפיפונים מטעים. אלה ישמיעו קולות צווחה ועפה כדי למשוך את תשומת הלב של היונים.

דוקרנים של ציפורים הם עוד דרך טובה למנוע יונים לנחות על הגג שלך. מכשירים אלה משתמשים בקוצים ממתכת או פלסטיק כדי להדוף יונים. חלק מהמוצרים הללו זמינים בעלויות נמוכות יחסית.

אפשרות נוספת היא שימוש במכשיר קולי. מכשירים אלה הם חדשים למדי ומשמשים לעתים קרובות כדי להרחיק ציפורים מהיבולים. למרבה הצער, הם יכולים לפעמים להזיק לבעלי חיים אחרים.

אם אתם רוצים למנוע מעוף יונים למחסן שלכם, תוכלו לנסות להתקין מלכודת דביקה. הכימיקל יוצר מחסום ליונה להיצמד אליו, והם ייאבקו לצאת.

כדי להרחיק יונים מהמחסן שלך, אתה יכול להשתמש ברשתות, אורות מהבהבים או אמצעי הרתעה קוליים. חשוב לקחת בחשבון את המאפיינים האדריכליים של הבניין לפני שמחליטים על אמצעי מרתיע. לדוגמה, אם יש לך בניין היסטורי, ייתכן שלא תרצה להשתמש בקוצים.

בעיות נפוצות עם יונים

אם יש לך יונים בבית או בעסק שלך, אולי אתה שואל את עצמך: "מה אני יכול לעשות כדי להיפטר מיונים?" יונים הן מטרד נפוץ. הם עלולים לגרום נזק רב לרכוש שלך. בנוסף לגרימת בלגן, הם נושאים מגוון מחלות שעלולות להזיק מאוד לך ולמשפחתך.

אחד הדברים הגרועים ביותר שאתה יכול לעשות הוא להאכיל יונה בעייתית. לא רק שזה יכול לעשות בלגן, אלא שהגללים והנוצות שהם משאירים מאחור עלולים להוות סכנה בריאותית. הצואה שמותירה יונים עלולה לשאת מחלות כמו כלבת, לפטוספירוזיס וכולרה.

לא קל לשמור על אוכלוסיית יונים. ייתכן שתצטרך לשכור איש מקצוע שיעזור לך. אבל יש כמה דרכים למנוע מכת יונים מלכתחילה.

ראשית, תרצה לבדוק את המרזבים של הבית שלך. זה המקום שבו היונים נוטות להתאסף כדי ללון. חשוב לאטום את המרזבים עד כמה שניתן כדי להרחיק את היונים.

לאחר מכן, הסתכל על המרזבים והניקוזים. לעיתים קרובות יונים יבנו קנים במרזבים ובנקזים, ויגרמו לבלגן עצום. תרצה לבדוק את המרזבים והביוב, לנקות אותם ולתקן נזילות.

לבסוף, תרצה לבחון את עליית הגג שלך. לעתים קרובות, יונים ייכנסו דרך חור פגום או אוורור בעליית הגג. בעוד שהפתח עשוי להיות מתוקן, סביר להניח שהמרזבים והקירות אינם גמורים, מה שהופך אותם לאזור לינה טוב ליונים.

חופת רציף טעינה מוצלת ומוגנת היא דרך נוספת להגן על הבניין שלך מפני פגעי מזג האוויר. עם זאת, אם יונים הן הבעיה, אולי כדאי להתקין רשת יונים על החופה כדי להרחיק אותן.

.

.

דילוג לתוכן