איך בוחרים שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

איך בוחרים שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים

אם אתם רוצים לדעת איך בוחרים שירות הרחקת יונים, יש כמה דברים שכדאי לזכור. בנוסף לבחירת שירות הרחקת יונים אשר יוכל לספק לכם את הציוד המתאים, עליכם לוודא גם שהשירותים שתבחרו יוכלו לסייע לכם להיפטר מיונים מבלי לגרום נזק לרכוש שלכם.

היפטר מיונים על הגג שלך

אם יונים מהוות בעיה בגג שלך, ייתכן שיהיה עליך להזמין איש מקצוע כדי להסיר אותן. יונים הן לא רק מטרד, הן יכולות לשאת טפילים ומחלות. הם יכולים גם לפגוע במספר חומרי בניין.

אתה יכול להרתיע יונים על ידי הפיכת הבית שלך לפחות אטרקטיבי לציפורים. זה יכול להיעשות באמצעות התקנת דוקרנים של ציפורים או שיטות אחרות.

דוקרנים של ציפורים הם בליטות דמויי קוצים שניתן להניח על משטחים אופקיים או אנכיים כדי למנוע נחיתת יונים. מכשירים אלו זמינים במגוון סוגים, מפלסטיק ועד נירוסטה. את הדוקרנים ניתן לחבר באמצעות ברגים, מסמרים או דבק דבק מיוחד.

אפשרויות נוספות להרחקת יונים הן עפיפוני הטעיה. עפיפונים מעוצבים כמו יונים ועופים ברוח. עם זאת, אם יש לך אוכלוסיית יונים מבוססת, ייתכן שהן לא יהיו יעילות.

אפשרות נוספת היא התקנת סרט מחזיר אור. רצועות אלו זמינות ברצועות באורך של עד 350 רגל. לסרט הפחדה רפלקטיבי יש דוגמה הולוגרפית שמפריעה ליכולת הראייה של ציפור.

בנוסף לקלטת הפחדה, אתה יכול למנוע מיונים ללון על הגג שלך על ידי התקנת גדר תיל. רשת תיל לא קלה למצוא, אבל מבקר מקצועי יכול לספק את החומרים הדרושים.

אם יש לך בעיה עם יונים מקננות על הגג שלך, אתה יכול להקשות עליהן להיכנס פנימה על ידי אבטחת חורים או סדקים. אתה יכול להשתמש בחוטים מקבילים כדי למנוע מהם להיכנס.

אם יונים לא נרתעות על ידי אמצעים אלה, אתה יכול להתקין נץ מזויף או נחש. עם זאת, חוק חיות הבר והכפר קובע שזה לא חוקי להרוג, לפגוע או להפריע ליונה או לביציה.

אם אתה רוצה למנוע מיונים לגשת לפחי האשפה שלך, אתה יכול לכסות את החורים עם יריעת ברזנט או סיליקון. הקפידו להשאיר את הברזנט רטוב כדי שתוכל לתפוס כל פסולת יונים.

להרחקת יונים מקיפה יותר, ניתן לפנות לחברת הדברה המספקת חוטי ציפורים ודוקרנים. מוצרים אלה יעילים בהרחקת יונים.

להיפטר מיונים על המדרכות

בכל הנוגע לסילוק יונים על המדרכות, כדאי לבחור בשירות המציע רשתות או דוקרנים. אלו הם אמצעי ההרתעה היעילים ביותר והם בטוחים לבני אדם ולבעלי חיים כאחד.

יונים הן מזיק עירוני שיכול להיות די מעצבן. הם עלולים לגרום נזק למבנים ולמדרכות, וידועים כנושאים שלל מחלות. הקקי שהם משאירים הוא לא רק מסוכן, אלא יכול גם להזיק לכלי רכב, אמנות ואפילו יצירות אדריכלות.

אמנם אפשר להיפטר מיונים לבד, אבל זה יכול להיות תהליך מסובך. הם יכולים לחיות כמעט בכל אזור, והם אינטליגנטים באופן מפתיע. הם יכולים לזהות את אותיות האלפבית, ואפילו מסוגלים לזהות את עצמם במראות. אם המצב מתמשך, ייתכן שיהיה עליך להזמין איש מקצוע.

עם זאת, ישנן שיטות רבות להיפטר מיונים. חלקם יכולים להיות די יקרים. פתרונות אחרים חסכוניים יותר.

אם אתם מחפשים אפשרות זולה, שקול חומר דוחה ציפורי סודה ענבים. זה זול יחסית, ויש לו ריח סודה ענבים נחמד.

אתה יכול גם להתקין סרט מחזיר אור או דיסקים כדי להסיח את דעתם של הציפורים. אחת הדרכים לעשות זאת היא להקים נחש או ינשוף מזויפים. אתה יכול גם למקם דוקר ציפורים או שניים על הגג שלך או מיקום אחר שיונים אוהבות לקנן.

אתה יכול גם לנסות מגוון של חומרי הרתעה טבעיים וכימיים. יונים לא מתלהבות מאורז לא מבושל, למשל. אורז לא מבושל לוקח הרבה זמן לספוג נוזלים, ולכן אינו מהווה איום על הציפורים.

קרדית ציפורים היא סכנה פוטנציאלית נוספת. למרות שהם לא תוקפים אנשים, הם יכולים למצוא את דרכם לבית באמצעות השלכת יונה מזוהמת.

אתה יכול למנוע מיונים לקנן בשטח שלך על ידי התקנת דוקרנים של ציפורים והקמת דיסקים מחזירי אור או סרט. המטרה היא לגרום לאזור לא נוח לציפורים. על ידי דיסאוריינטציה שלהם, אתה יכול להפחית את כמות הפרומונים שהם משאירים מאחוריהם.

מניעת כניסת יונים לנכס שלך

אם יש לך בעיית יונים, ייתכן שיהיה צורך להזמין שירות הרחקת יונים מקצועי. הסיבה לכך היא שיונים עלולות להיות מזיק מסוכן שיש בסביבה. הם רועשים, והם עלולים להזיק לרכוש שלך. ידוע כי יונים נושאות טפילים, קרציות ומחלות.

לפני שתוכלו להחליט על השיטה הטובה ביותר להרחקת יונים, חשוב להבין את הסיבות לכך שיונים נמשכות לביתכם. חלק מהסיבות הנפוצות כוללות מזון, חרקים, זרעים וזבל. אתה יכול למנוע יונים לנחות על הגג או הרכוש שלך על ידי ביטול מקורות מזון אלה.

אחת הדרכים הנפוצות ביותר למנוע נחיתת יונים על הגג היא התקנת גדר תיל לאורך היקף הגג. אפשרות נוספת היא הצבת רשת ציפורים. ניתן להשתמש בהם כדי להגן על יבולים, מבנים חיצוניים או מיטות מוגבהות. רשת ציפורים יכולה לשמש גם כדי להגן על החצר או הגינה מפני יונים.

אם אתה לא רוצה להקים גדר תיל, אתה יכול לרכוש דוקרנים של ציפורים. ניתן להרכיב אותם באמצעות מסמרים או ברגים. למרות שהיונים עלולות להתעלם מהן, הן יכולות להיות יעילות. היונים ילמדו שמשטחים אלו מסוכנים וימנעו מהם.

דרך נוספת להרחיק יונים היא להציב משטח מחזיר אור. אם יש לך מרפסת, שקול להתקין אור מוחזר. גם אורות המופעלים בתנועה יכולים להיות יעילים.

סוגים אחרים של מונעי יונים כוללים שמן מנטה, שעוות דבורים או ציטרונלה. ג'לים אופטיים, המכילים את המרכיבים הללו, יכולים גם הם להרתיע.

אתה יכול גם להשתמש בסרט הפחדה. מספר סוגים שונים זמינים, כולל סרט שקוף ואחד עם שלושה מובילי מתכת העוברים לאורכו. ניתן ליישם אותו על כל משטח.

סוג אחר של הרתעת יונים הוא ינשוף מלאכותי. אתה יכול לשים ינשוף קרמי במיקום שבו יש סיכוי גבוה שיונים ינחתו. שימוש בנחש מזויף יכול להיות גם הרתעה טובה.

אם אתם רוצים למנוע נחיתת יונים בנכס שלכם, חשוב לבחור בשירות הרחקת יונים שיעזור לכם להעריך את המצב. הם יכולים להציב עבורך את האמצעים המתאימים להרחקת יונים.

מנע מיונים לבנות קנים

אם נפגעת ביונים, ישנן מספר דרכים להיפטר מהן. יונים עלולות להוות מטרד והן עלולות לגרום לנזק רב לבית ולגינה שלכם. הם יכולים גם לשאת מגוון טפילים.

יונים נמשכות למזון, פירות וזרעים. הם עשויים גם לנצל פחי אשפה, אתרי סילוק זבל ואסמים. על ידי שמירה על מיקומים אלה נקיים, אתה יכול למנוע מיונים לקנן או לגשת לאזורים אלה.

דרך פשוטה לעצור יונים מלקנן בחצר שלך היא להציב דוקר יונים בפינה. יונים ימנעו מפינה שיש בה ספייק. דוקרנים אלו קלים להתקנה וניתן לחבר אותם לקיר, מדף או משטח שטוח אחר באמצעות מסמרים, ברגים או דבק דבק.

שימוש ברשת ציפורים היא שיטה יעילה נוספת להרתעת יונים. אתה יכול לתלות את הרשת הזו מגג הבית שלך עד למרפסת. כאשר יונים נכנסות לנכס שלך, הן לא יוכלו לנחות על הרשת.

הגרסאות החדשות והמתקדמות יותר של רשת כמעט בלתי נראות. אמנם זוהי צורה מצוינת של הרחקת יונים, אך היא עדיין יקרה מאוד. עם זאת, ניתן להשתמש ברשת בשילוב עם שיטות אחרות של הדברת יונים.

שיטות אחרות למניעת קינון של יונים כוללות סרט מחזיר אור, דיסקים וסרט הפחדה. חומרים דוחים, שהופכים משטחים ללא נעימים לנחיתה של ציפורים, הם אפשרות נוספת. חלק מהחומרים הדוחים הם טבעיים, כמו שמן מנטה, בעוד שאחרים הם כימיים.

ג'ל אופטי, העשוי משעוות דבורים וציטרונלה, הוא עוד גורם מרתיע יונים. מוצרים אלה הם אסתטיים ביותר ויש להם יתרון נוסף של מיסוך הפרומונים של הציפור.

שיטה נוספת להרחקת יונים היא התקנת מכונות קול ואורות. אתה יכול לשים דמויות נץ או ינשוף מציאותיות סביב הנכס שלך כדי להרתיע יונים.

כמו כן, ניתן למנוע נחיתת יונים על גגות ופאנלים סולאריים. ניתן להתקין אמצעי הרתעת יונים באזורים אלה כדי למנוע מיונים להפריע לחשבונות החשמל שלך.

הרעלה היא גם שיטה יעילה להרחקת יונים, אך היא לא תמיד מעשית. אם ניסיתם את כל השיטות הללו ועדיין נתקלתם בבעיות, אולי הגיע הזמן לפנות לגורם מקצועי להרחקת יונים.

.

.

דילוג לתוכן