הרחקת יונים בראש פינה ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בראש פינה ע"י רשת או דוקרנים

אם אתם מחפשים לשכור שירות הרחקת יונים, אז תרצו לוודא שתקבלו אחד שמצויד ברשתות או דוקרנים. בדרך זו, תוכל לשמור על הרכוש והמבנים שלך נקיים מהציפורים המציקות. יהיה לך גם סיכוי טוב יותר לשלוט באוכלוסיית הציפורים הללו, כדי שלא יגרמו לבעיות.

יונים מהרכוש שלך

אם אתה מתמודד עם נגיעות יונים, עליך למצוא שירות הרחקת יונים מקצועי שיפטר אותן בבטחה מהרכוש שלך. יונים הן מזיק ועלולות לגרום נזק משמעותי לבית או לעסק שלכם. הם נמשכים למזון, ועלולים לזהם מזון למאכל אדם או לבעלי חיים.

בהתאם לגודל בעיית היונה שלך, ישנן מספר שיטות בהן תוכל להשתמש כדי להיפטר מיונים מהחצר שלך. חלקם אנושיים ואחרים קטלניים.

אחת הדרכים היעילות ביותר להרחקת יונים מהחצר שלך היא באמצעות ספרינקלר המופעל בתנועה. זה מועיל במיוחד עבור אזורים שבהם יש לך הרבה צואת יונים.

ספרינקלר המופעל בתנועה שימושי גם בהגנה על הגינה שלך מפני מזיקים. אם יש לכם מרפסת, תוכלו לתלות רשת מהגג עד לדפנות.

אפשרות נוספת להרחיק יונים היא התקנת דוקרנים לגג ולרצפה. אמצעי הרתעה אלו עשויים מפלסטיק או נירוסטה ומתאימים לרוב משטחי הבניין. הם יכולים להיות מחוברים עם מסמרים או דבק דבק מיוחד.

אתה יכול גם לשים גדר תיל סביב היקף הגג שלך. לאחר מכן תוכל לחבר חוטים מקבילים כדי למנוע נחיתת יונים.

ישנם מספר חומרי ניקוי אורניתולוגיים מיוחדים זמינים להסרת קקי יונים. חשוב לנקות תחילה את הקקי לפני התקנת כל מכשיר להרחקת יונים.

להיפטר מיונים עם בז

אם אי פעם ניסית להיפטר מיונים, תדע שקשה להתמודד איתן. הם מהווים מטרד, ועלולים לגרום נזק לבית שלך. בנוסף, הם נושאים מחלות שאתה לא רוצה להתמודד איתן.

אחת הדרכים היעילות ביותר להיפטר מיונים היא שימוש בבז. לבזים יש פחד טבעי מיונים, והם יכולים להפחיד אותם. יונים נמשכות לרוב למזון, כגון דגנים וזרעים, ולכן הסרת מקורות ההזנה שלהן היא דרך יעילה למנוע מהן לקנן בביתך.

שיטה נוספת להרחקת יונים כוללת שימוש בפתילים. פתיונות הם עופות דורסים מפלסטיק שניתן למקם סביב הנכס שלך. ניתן להתעלם מהם בקלות, ויכולים להיות יעילים במניעת יונים מלעוף לחלל שלך.

אפשרות נוספת היא התקנת דוקרנים של ציפורים. אלו הם דוקרנים גדולים ודקים שניתן להתקין במקומות בהם יונים צפויות לנחות. ניתן גם להתקין ברזנט ללכידת פסולת יונים.

עוד טכניקה טובה להרחקת יונים היא התקנת חומרים עמידים לציפורים כמו רשת תיל או סרט מחזיר אור. ציפורים אינן מבינות את נוכחותם של החומרים הללו, ולכן לא סביר שיצליחו לפרוץ דרכם.

כמו כן, תוכלו להזמין איש מקצוע שירחיק עבורכם יונים. בעל מקצוע יכול לקבוע את שיטות הרחקת יונים הטובות ביותר עבור ביתכם ויכול ליישם אותן בצורה היעילה ביותר.

מנע מיונים ללון על פאנלים סולאריים

אם יש לך בעיה עם יונים, אולי אתה תוהה איך למנוע מהן ללון על הפאנלים הסולאריים שלך. ישנן מספר דרכים לעשות זאת. אחד מהם הוא על ידי התקנת רשת ציפורים, שהיא דרך פשוטה למנוע מיונים להיכנס ללוחות שלך.

אפשרות נוספת היא לשים קוצים. אלו הם פתרון קבוע יותר ליונים. ניתן לחבר דוקרנים לפאנלים הסולאריים שלך או לשוליים מסביב לבניין שלך. הם מהווים גורם הרתעה יעיל למדי עבור יונים.

אמצעים יעילים אחרים להוכחת יונים כוללים התקנת מכשירי אור וקול כדי להפחיד יונים. חלקם קצת יותר יקרים מאחרים, אבל הם יכולים להיות המפתח להיפטר מיונים.

דרך נוספת להגן על הפאנלים הסולאריים שלך היא התקנת רשת ציפורים. הרשת היא חומר ניילון דק שאתה מניח מעל החלל שבין הפאנלים הסולאריים שלך. זוהי דרך זולה יחסית להרתיע יונים מלעוף פנימה. עם זאת, שיטה זו אינה אידיאלית עבור פאנלים סולאריים.

ליונים יש מוניטין של הפצת מחלות, אז אולי כדאי להרחיק את מזון לחיות המחמד שלך מהישג יד. ידוע כי יונים נושאות כינים, שעלולות להתפשט בכל הגג שלך. ניקוי מזון לחיות מחמד הוא התחלה טובה, אבל אם יש לך בעיה רצינית ביונים, ייתכן שתצטרך לנקוט באמצעים אחרים כדי למנוע מהם לקנן ולגרום נזק לגג שלך.

הרחיקו יונים מביתם

אם נתקלתם בבעיה עם יונים בביתכם, תוכלו לשקול לשכור שירות הרחקת יונים מקצועי. קיימות אפשרויות רבות שיעזרו לכם להיפטר מהמזיקים המטרידים הללו.

יונים מהוות מטרד ועלולות לפגוע בבית או בגינה. הם גם מהווים סיכון בריאותי, מכיוון שהגללים שלהם מכילים פסולת חומצית שיכולה לחרוט דרך בטון ופלדה.

הדרך הטובה ביותר להיפטר מיונים היא למנוע מהן להיכנס לביתך. ניתן לעשות זאת על ידי התקנת רשת על הגג או המרפסת. לחלופין, אתה יכול למקם דוקרנים של יונים על משטחים אנכיים או מדפים פתוחים. אתה יכול לחבר את הדוקרנים עם ברגים, מסמרים או דבק דבק מיוחד.

דרך נוספת להרחיק יונים היא התקנת ספרינקלר המופעל בתנועה. זוהי אחת הדרכים ההומניות יותר להסיר יונים מהחצר שלך.

אפשרויות אחרות כוללות דחלילים, דוחי ג'ל ומכונות קול. עם זאת, כל השיטות הללו יחייבו אותך להשאיר את המכשיר דולק במשך מספר שעות ביום.

ניתן להשתמש גם ברצועת הרתעת יונים הנטענת במטען סולארי. לאחר התקנת המכשיר, יונים ילמדו להימנע מהמשטח המכוסה ברצועה.

אתה יכול גם להשתמש באור מוחזר כדי להרחיק יונים מהמרפסת שלך. עם זאת, שיטה זו יעילה רק באזורים בהם אין אור שמש ישיר.

לעודד יונים לבקר בבניין שלך

יונים הן מטרד, אבל הן גם עלולות לגרום נזק לבית שלך. ידוע שהם סותמים פתחי אוורור ויכולים להכניס קרציות נושאות מחלות לביתך. אתה יכול למנוע מהציפורים האלה ללון בבית שלך על ידי שימוש בכמה טקטיקות פשוטות.

כמה מהדרכים הנפוצות ביותר להרתיע יונים כוללות רשתות, דחלילים וסרט מחזיר אור. שיטות אלה אולי נשמעות מנוגדות לאינטואיציה, אבל הן יעילות.

אם יש לכם כמות גדולה של יונים, אולי כדאי לכם לשקול לקבל שירות מקצועי שיטפל במצב. שירות הרחקת יונים יכול לעזור להיפטר מהבעיה ולהבטיח שהאזור מגן יונים.

עבור מספר קטן יותר של יונים, ישנם כמה פתרונות טבעיים, זולים, שהם יעילים למדי. נסה להציב דחלילים או דמויות מזויפות של נץ או ינשוף על הנכס שלך. אלה יתנו אשליה של תנועה, ועלולים להפחיד את היונים.

טקטיקה נוספת היא התקנת כיסוי משופע על אדני החלונות שלך. זה ימנע מיונים לבנות קנים, ויקשה עליהן להגיע לקרקע.

ישנם גם מספר חומרי דוחה שתוכל להשתמש בהם כדי להדוף יונים. חלקם כימיים, בעוד שאחרים טבעיים. ודא שהחומר הדוחה אינו רעיל וידידותי לסביבה.

דבר נוסף שאתה יכול לעשות הוא להתקין אור המופעל בתנועה. זה יעזור לבלבל את התמצאות היונים, ואמור להספיק כדי להרתיע אותן מהרכוש שלך.

עלות שירות הרחקת יונים

אם אתם נתקלים בבעיה עם יונים בבית או במשרד, אולי אתם תוהים כמה יעלה להיפטר מהן. יונים הן לא רק מכוערות אלא עלולות לגרום לנזק משמעותי לרכוש שלך.

עלות הרחקת יונים תלויה במספר גורמים. סוג הציפור, מספר הציפורים ומיקום היונים ישפיעו כולם על מחיר הרחקת היונים.

אחת הדרכים היעילות ביותר להיפטר מיונים היא שימוש במערכת רשתות לציפורים. מערכות אלו נועדו למנוע מיונים לנחות או לקנן במקומות ספציפיים. ניתן להתקין אותם על חלונות, דלתות, מרפסות וגגות.

שיטה פופולרית נוספת להרחקת יונים היא התקנת דוקרנים. דוקרנים עשויים מפלדת אל חלד וממוקמים בקלות על גגות, קורות ומדפים.

כאשר יונה נוחתת על דוקר, הם ייפלו וימותו. הם גם דרך אסתטית להרתיע יונים מלשכב ולשבת.

אנשי מקצוע בתחום הדברת ציפורים יכולים להסיר את היונים ולנקות את השטח. הם יכולים גם למרוח חומר דוחה כימי על האזור כדי להפוך אותו פחות מושך ליונים.

יונים יכולות לשאת מחלות, מה שהופך אותן לאיום על הבריאות שלך. הם יכולים גם להפיץ את הצואה שלהם, מה שעלול לפגוע ברצפות, בקירות ובתקרות.

יונים עלולות לגרום נזק של אלפי דולרים לבית או לעסק שלך. חשוב למצוא חברה מוכרת ומקצועית שתטפל בהרחקת היונים שלכם.

.

.

דילוג לתוכן