הרחקת יונים בכפר סבא ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בכפר סבא ע"י רשת או דוקרנים

ישנן דרכים רבות ושונות בהן ניתן להיפטר מיונים. אחד הנפוצים הוא לשכור את שירותיו של שירות הרחקת יונים. הבחירה באיזה מהם להשתמש היא לרוב משימה קשה. הסיבה היא שיש כמה דברים שעליכם לקחת בחשבון לפני שמזמינים איש מקצוע שיבוא לטפל בבעיה שלכם. אתם רוצים לוודא שהם מורשים ומבוטחים לביצוע העבודה. כמו כן, כדאי לשקול כמה הם גובים. לבסוף, כדאי לזכור את ההחרגות שלהם.

הדרה

אם יש לך בעיה עם יונים, אולי כדאי לך לבדוק שירות הרחקת יונים המשתמש ברשתות או בהדרת דוקרנים. אלו הן שתיים מהשיטות היעילות ביותר למניעת נחיתת יונים על הנכס שלך. עם זאת, ישנם מספר משתנים שיש לקחת בחשבון לפני שבוחרים איזו שיטה תתאים לכם ביותר.

הצעד הראשון לשליטה ביונים הוא הסרת כל מקורות מים. גם יונים יצטרכו להסיר מהקנים שלהן. הם עלולים לגרום נזק לרכוש שלכם וכן לזהם את האוויר והמזון שאתם צורכים. הרחקת יונים לפני בקיעת ביצי היונים יכולה למנוע מהיונים להתרבות.

כדאי לחפש שירות הרחקת יונים שיש לו ניסיון בטיפול ביונים. הם יידעו להעריך את מצבכם וימליצו על פתרון אנושי לבעיות הציפורים שלכם. הם יכולים לעזור לך לקבוע איזה סוג של מוצר יתאים ביותר לצרכים הספציפיים שלך.

כאשר קובעים איזה שירות הרחקת יונים לשכור, כדאי לחפש אחד שמציע שיטות אנושיות. הם יכולים לעזור לך לבחור מוצרים שאינם רעילים, בטוחים לילדים ומסוגלים לספק פתרונות עמידים לאורך זמן.

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא המיקום. דוקרנים אידיאליים עבור קווי גג ושטחים פתוחים אחרים, בעוד שרשתות מתאימות יותר לאזורים סגורים כגון מרפסות וחצרות.

בנוסף, יונים אינן הציפורים היחידות שעלולות להפוך למטרד. דרורים יכולים גם להשיג אחיזה בחללים קטנים על מבנים.

השימוש ברשת הוא תקן הזהב של אי הכללת ציפורים. זה מונע מהם לנחות על הנכס שלך, תוך שמירה על הנוף והסביבה שלך ללא פגע. הרשתות עשויות בדרך כלל מחוט פוליאתילן ומוחזקים במקומן באמצעות מערכת כבלים.

בעוד שהשימוש בקוצים וברשתות של ציפורים היא דרך טובה להגן על הרכוש שלך מפני יונים, הם עלולים להיות יקרים. בהתאם לתקציב שלך, ייתכן שתוכל למצוא חלופה זולה.

יונים עלולות להוות בעיה בלאס וגאס, אז הקפידו לנצל את פיתולי הנץ. אפשרויות אחרות כוללות מייצרי רעש, רפרודוקציות בגודל טבעי וג'לים, משחות ונוזלים כדי למנוע מיונים לנחות על המבנה שלך.

שיפוץ הגנת ציפורים

אם אתם מתכננים שיפוצים בנכס שלכם, כדאי לשקול הגנת ציפורים כאחת האפשרויות. זה יכול לסייע במניעת נזק יקר למבנה של הבניין שלך, וגם יכול לשפר את הסביבה סביבו.

ציפורים עלולות להזיק לרעפים, אריחים ופאנלים סולאריים. הם יכולים גם לגרום לסתימות במרזבים ובצנרת. הגללים שהם מייצרים עלולים לזהם את אספקת המים ולשאת מחלות מועברות.

אם יש לכם עבודת בנייה בידכם, מומלץ להתייעץ עם טכנאי הדברה מקצועי לפני ניסיון להרתיע ציפורים. הוא יכול לעזור לך לקבוע את מידת ההדבקה שלך, והוא יכול גם להמליץ ​​על טיפולים שיעלימו אותה.

אחת השיטות הפשוטות, אך היעילות ביותר להגנת ציפורים, כוללת שימוש בחומר רשת. זה מורכב מרשת רשת נירוסטה שניתן להניח מעל גג. זה יכול למעשה למנוע מציפורים לעלות על הגג או לנחות עליו.

אפשרויות אחרות להגנת ציפורים כוללות שימוש בג'ל דוחה ציפורים. אתה יכול להשתמש בו כדי להרחיק ציפורים מיחידות הAC שלך.

ניתן גם להתקין רשת לכידת פסולת על סוככי זכוכית. זה יעזור למנוע מציפורים לנחות עליהם ולגרום להחלפת זכוכית יקרה.

אפשרויות אחרות להגנת ציפורים כוללות התקנת דוקרנים על המרזבים או אנטנות הטלוויזיה שלך. אלה יכולים להיות עשויים מפלדת אל חלד ומיועדים להחזיק מעמד לאורך זמן.

כמו בכל שיפוץ אחר, חשוב להימנע מנקודות הכניסה הברורות ביותר. עליך לאטום את החורים הקטנים ביותר בבד של הבניין שלך, ולוודא שכבלי אספקה ​​וניקוז תחובים במקומות צפופים. כמו כן, כדאי להרחיק צמחים צמודים לאדמה כדי למזער את הנזילות שלהם.

בנוסף להגנה על הרכוש שלך מהנזק שציפורים עלולות לגרום, אמצעי הגנת ציפורים יכולים גם לעודד ציפורים מקומיות לקנן במקומות מתאימים יותר. כאשר עושים זאת בצורה נכונה, זה יכול לגרום לשיפור של המערכת האקולוגית שמסביב, ולתת לך שקט נפשי.

בהתאם לסוג הבניין עליו אתה עובד, ישנם מספר סוגים של מכשירים להגנת ציפורים זמינים. לכל אחד יש את החוזקות והחולשות שלו.

בזים

אם יש לכם בעיות עם יונים, אולי אתם שוקלים להיפטר מהן באמצעות שירות הרחקת יונים. יונים הן מזיק הרסני ביותר שעלול לגרום לנזק חמור לרכוש שלכם, כמו גם ליצור סכנת שריפה.

ניתן להסיר יונים על ידי הסרת הקינים והבקעים שלהן, או אם אינך מצליח להיפטר מהם, אתה יכול להשתמש בדוקרן יונים כדי למנוע מהם לנחות על השטח שלך. העלות של דוקרני יונים יכולה להיות יקרה, עם זאת.

בנוסף להרחקת יונים, שירות הדברת יונים ימליץ על אמצעי מניעה. אלה כוללים הבטחת איטום כל הפתחים בבניין והסרת חומרי קינון. שמירה על סביבה נקייה עוזרת גם להימנע מהדבקות עתידיות.

אחד מאמצעי ההרתעה היונים היעילים ביותר הוא מערכת חוטי רשת. מערכת זו מורכבת מחוט פוליאתילן הקשור יחד עם חומרת התקנה מנירוסטה. העיצוב שלו הופך את השטח בין החוטים לבלתי יציב, מה שמקשה על ציפורים לנחות על המבנה.

רשת ציפורים ניילון היא שיטה נוספת למניעת נחיתת יונים על המבנה שלך. ניתן למקם אותו אנכית לאורך ציפוי הבניין, והוא שימושי במיוחד עבור גגות עם גג אטרקטיבי.

דורסים הם אפשרות נוספת לשירות הרחקת יונים. זוהי שיטה שנויה במחלוקת שפרסמה שלילית עוקפת אותה. עם זאת, כמה בזים ידועים מאמינים שדורסים הם דרך הומאנית להרחקת יונים.

ישנן אפשרויות אחרות להדברת יונים, כולל הדרה פיזית, שמעבירה את הבעיה למקום אחר. שיטות אלה משמשות לעתים קרובות בשילוב עם שיטות אחרות, כגון רשתות ציפורים וחומרי ג'ל דוחים.

בעת הערכת שירות הרחקת יונים, הקפידו לבדוק את המוניטין של החברה ואת הרישוי שלהן. אם יש לך חששות כלשהם לגבי שיטות העבודה שלהם, עליך לשקול ליצור קשר עם חברת הדברה בעלת מוניטין של צד שלישי. אתה יכול למצוא רשימה של חברות כאלה באתר שלנו.

אפשרויות אחרות להדברת יונים כוללות ג'ל, משחה וחומרים דוחים נוזלים. אלה משתנים ביעילות, ותצטרך לקבוע איזה סוג מתאים ביותר למצב הספציפי שלך.

עלות שירות הרחקת יונים

עלות שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים תהיה תלויה במספר גורמים. כך למשל, גודל הנכס וסוג העופות המעורבים יקבעו גם את המחיר הסופי.

אם יש לכם להקה גדולה של יונים, ייתכן שתצטרכו להשקיע בתוכנית מלאה להדברת יונים. זה יכלול מספר הליכים, כגון הסרת ידיים, דוקרנים של יונים וציוד מונע. בהתאם להיקף ההדבקה, העלות יכולה להגיע עד $1,000 או יותר.

בדרך כלל, עבודת הרחקת יונים בקנה מידה קטן עולה $90 עד $500. מצד שני, עבודה בקנה מידה גדול יכולה לעלות עד 2,000 דולר. ככלל אצבע, עלות עבודת הרחקת יונים תיקבע על ידי מספר גורמים, לרבות כמה ציפורים מדובר ומיקום האתר.

בהתאם לחומרת הזיהום, עלות שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים עשויה להיות גבוהה למדי. למרבה המזל, קיימות שיטות יעילות להרחקת יונים, כגון: חומרי דוחה, ג'לים לציפורים, ועפיפונים מטעים.

יונים נוטות לקנן בבתים ובעסקים. הם יכולים להפוך למטרד גדול ולמקור למחלות. הלשלשת שלהם עלולה לשחוק את המבנה החיצוני ולגרום לנזק חמור. מבנים רבים קרסו בגלל צואת היונים.

רשתות ציפורים יכולות להיות כלי יעיל ביותר להרחקת יונים. הם עשויים בדרך כלל מחוט פוליאתילן ומוחזקים במקומם על ידי מערכת כבלים. סוגים אלה של רשתות משמשים בדרך כלל לאזורים סגורים למחצה, כגון רציפי טעינה, חצרות ומרפסות.

אפשרות נוספת היא התקנת מסלול הלם. טכנולוגיה זו פועלת על אותו עיקרון כמו גדר חשמלית. הוא מותקן בחוטים נעים, מה שמונע מציפורים גדולות יותר לנחות. עם זאת, ההתקנה יקרה.

יונים ידועות לשמצה גם כנשאיות של מספר מחלות. הצואה שלהם חומצית ועלולה להיות מאוד לא בריאה. אפילו הנוצות שלהם יכולות להיות לא בריאות. בסופו של דבר, הדרך הטובה ביותר להיפטר מיונים היא לנקוט בצעדים כדי למנוע מהן להתרבות.

.

.

דילוג לתוכן