הרחקת יונים בבאר שבע ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בבאר שבע ע"י רשת או דוקרנים

אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים, יש לכם מספר אפשרויות. אתה יכול לבחור בין דורס דורס או דוקרנים של ציפורים, או שאתה יכול להשתמש ברשת. כל אחת מהבחירות הללו נועדה להרתיע את היונים מרכושכם ולהקשות עליהן לחזור.

להיפטר מהם עם דורס

דורסים יכולה להיות דרך יעילה להיפטר מיונים. עם זאת, ישנם מספר דברים שכדאי לזכור בעת שימוש בעוף דורס להרחקת ציפורים.

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בבחירת דורס הוא היכולת שלו להפחיד חיות אחרות. אם העוף דורס אינו מאומן להפחיד חיות אחרות, הוא לא יוכל להיפטר מיונים בהצלחה. אתה גם צריך לוודא שהדורס מרוחק מאנשים וחיות מחמד, במיוחד ילדים.

דבר נוסף שצריך לזכור הוא שלדורסים יש תזונה מיוחדת. הם ניזונים בדרך כלל ממגוון של טרף. זה יכול להקשות על אילוף הציפור לאכול רק סוג מסוים של מזון. אז אם אתם רוצים לאמן דורס להיפטר מיונים, תצטרכו לוודא שיש לו תזונה מאוזנת.

לבסוף, דורסים עלולים להיפצע. במקרים מסוימים, יהיה צורך להוריד את הציפור. אבל במקרים רבים, ניתן להציל דורס. לשם כך, תצטרך למצוא מרכז גמילה של דורסים בקרבת מקום ולעקוב אחר ההוראות כיצד לטפל בדורס.

להיפטר מיונים עם דורס עלולה להיות משימה יקרה. לדוגמה, בז הפרגרין הוא טורף טבעי של יונים ולעתים קרובות מיוחס לזכותו בהרג אלפי מהן מדי שנה. למרות שבזי נווד הם הסוג הנפוץ ביותר של דורסים המשמשים להפחתת ציפורים, ישנם סוגים אחרים של ציפורים שניתן להשתמש בהם.

כמה מהדורסים הפופולריים יותר המשמשים להרחקת יונים הם נצים, בזים נוודים וניצים של האריס. ישנם סוגים נוספים של עופות דורסים, כמו נצים אדומי זנב וניצים גסות רגליים, אך מינים אלה אינם משמשים בדרך כלל להרחקת יונים.

אם תחליט להשתמש בעוף דורס להפחתת ציפורים, שים לב שייתכן שהדורס צריך להיות נוכח לפרק זמן, שנע בין שעה לשלוש שעות. זה גם לא רעיון טוב להשתמש בדורסים במזג אוויר גרוע.

לבסוף, אם אתם מנסים למצוא דורס שיכול להיפטר מיונים, שימו לב שכנראה תתפתו לבחור דורס מושך יותר מהיונים. אם אתה עומד להתמודד עם דורס, אתה צריך להיות מוכן לעובדה שהוא יכול להיות תוקפני וזה עלול לפגוע בך אם תתקרב אליו יותר מדי.

להיפטר מהם באמצעות דוקרנים של ציפורים

יונים עלולות לגרום להרבה בעיות בבית שלך. הם עלולים להזיק לפחי אשפה, לכלי קומפוסט ולגרום להרבה בעיות בריאותיות.

הם גם משאירים מאחור את הגללים שלהם, המכילים מחלות. אם אתה רוצה להיפטר מיונים, אז אתה צריך להשתמש במוצר יעיל להדברת יונים. יש לך שתי אפשרויות: אתה יכול להשתמש בשיטת ליטוף או דוקר יונים נגד צניחת יונים.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לקבוע את האזורים שבהם יונים יונים. זה כולל את הקצוות של גגות, מרפסות וקווי גג. כמו כן, חפשו חורים או סדקים בגג.

השלב הבא הוא התקנת ספייק יונה. דוקרנים אלה קלים להתקנה וניתן להשתמש בהם על רוב המשטחים. ישנן חברות רבות המייצרות את דוקרני היונה הללו, וחלקן מוכרות אותן ישירות לציבור. שימוש בקוצים אלו הוא דרך אנושית לחסל יונים מהרכוש שלך.

בהתקנת דוקר יונה חשוב לוודא שהמשטח מוכן לדוקרנים. אתה יכול לעשות זאת על ידי ניקוי האזור. באמצעות דבק כבד או בסיס פלסטיק, אתה יכול להדביק את הדוקרנים על פני השטח. אל תשכח להחליף את הדוקרנים לאחר כל מריחה.

דוקרני יונים הם פתרון סביר לבעיית היונה שלך. עם זאת, חשוב לוודא שאינכם קונים דוקרני יונים מיובאים בזול. אמנם אלה זולים יותר, אך לא מובטח שהם יעבדו, וייתכן שתצטרך להחליף אותם בעוד מספר חודשים. יתר על כן, הם בדרך כלל לא מגיעים עם אחריות.

מלבד שימוש בקוצים ליונים, ניתן גם להתקין רשת ציפורים. רשתות בגדלים שונים זמינים עבור מבנים שונים. בנוסף, אתה יכול אפילו להשתמש בנץ מזויף כדי להפחיד יונים. רשת ציפורים יכולה לעזור לך למנוע כניסת יונים לבניין שלך, כמו גם להגן על הפאסים והמרפסת.

מלבד דוקרני יונים ורשתות, ניתן גם להרתיע יונים עם מערכת שוק חשמלי. עם זאת, אפשרויות אלו נועדו רק לספק פתרון מיידי לבעיית היונה שלך.

למידע נוסף, בקר בדף הDIY Controls של אתר DEFRA. באתר זה יש מסמך PDF המפרט חלופות למניעת צליית יונים.

להיפטר מהן באמצעות רשת

יונים הן מזיק שמהווה לא רק מטרד אלא עלול לגרום לנזק רב לרכוש שלכם. הם יכולים גם להפיץ מחלות ולשאת קרציות. ציפורים אלו יכולות לקנן מתחת לגג, סביב ארובות ועל גג.

ישנן דרכים יעילות רבות להיפטר מיונים. הדבר הראשון והעיקרי הוא לשמור על ניקיון האזור. הסר מזון מאזורים שבהם יונים אוהבות לקנן. זה יהפוך את האזור לפחות אטרקטיבי והיונים יעזבו.

דרך יעילה נוספת להרחקת יונים היא שימוש ברשת או דוקרנים. שימוש ברשת היא אחת האפשרויות הנפוצות והחסכוניות ביותר. אתה יכול לתלות רשת מלמעלה למטה לצידי המרפסת שלך, או להקים גדר תיל.

שיטות אחרות כוללות דוחים וטקטיקות הפחדה. דחליל, מכונת קול או סילון מים המופעל בתנועה הם כולם שימושיים. כדי להפחיד יונים, אתה יכול להשתמש ברעש חזק, אורות מהבהבים או קוביות קרח.

דוקרנים הם אפשרות טובה כאשר אתה צריך להרתיע מספר רב של יונים. הנח כמה דוקרנים של ציפורים באזורים שבהם הציפורים צפויות לנחות. עם זאת, הקפד למקם את הדוקרנים קרוב זה לזה כדי למנוע פגיעה בציפורים.

חוט דורבנים יכול להרתיע יונים יעיל. לחוטים אלו יש קוצים מתכתיים קטנים שלא יחלידו בפגעי מזג האוויר. אתה יכול להתקין אותם בעצמך, או שאתה יכול להזמין חברת הדברת יונים שתעשה זאת עבורך.

ג'ל ציפורים הוא חומר דוחה פופולרי נוסף. ניתן להניח דיסקים ג'ל אלו על משטחים אופקיים או מעקות. בניגוד למלכודות חולדות על בסיס דבק, ג'ל הציפורים שקוף והוא נועד להרחיק ציפורים רגילות.

אתה יכול גם להרחיק יונים מהגינה שלך עם רשת ציפורים. ניתן להשתמש ברשת כדי למנוע מיונים לנחות על סיפונים, חניונים או אפילו גגות.

יכול להיות קשה להיפטר מיונים, אך ישנן מספר דרכים יעילות לעשות זאת. אם אתם מחפשים דרך אנושית וידידותית לסביבה לחיסול יונים, שקול מכשיר דוחה יונים.

מכשיר דוחה יונים קל להתקנה ודורש עבודה מינימלית. אמנם מכשירים אלה אינם הבחירה הטובה ביותר עבור מספר רב של יונים, אך הם יכולים להיות יעילים עבור אתר לינה בודד.

להרתיע יונים מביקור בבניין שלך

אתה יכול להרתיע יונים מביקור בבניין שלך עם שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים. מוצרים ושיטות אלו אינם רק יעילים אלא גם אנושיים.

ראשית, הסר כל מקורות מים או מזון. יונים נמשכות למגוון רחב של מזונות, כולל דגנים, שעועית, זרעים וחרקים. על ידי הסרת מקורות המזון הללו, תוכלו למנוע מהיונים לקנן בביתכם.

לאחר מכן, הניחו דוקרנים על משטחים אופקיים שבהם יונים עשויות לנחות. הם נועדו להיות לא נוחים לציפורים לנחות עליהם, כך שאם הם מרגישים שהמשטח נוח מדי עבורם לנחיתה, הם ימנעו מכך. עבור שטח גדול יותר, השתמש בבד חומרה.

מכשירים אחרים, כגון ג'ל אופטי, אגר, ציטרונלה או שעוות דבורים, יכולים לשמש להרתעת יונים. יונים רגישות לחומרים דוחים מסוג זה, לכן הקפידו לבחור במוצר בטוח לבני אדם ולסביבה.

לבסוף, צליל יכול לעזור להרתיע יונים. דפיקות חזקות, נביחות כלבים או רעשים אקראיים יכולים להיות יעילים. באופן אידיאלי, עליך להשתמש בשילוב של צלילים המשתנים בטון. זה עוזר לבלבל את היונים, כך שהן לא מבינות מה קורה.

אם עדיין לא הצלחתם בשיטות שהוזכרו לעיל, תוכלו להיעזר בשירות הרחקת יונים מקצועי. מומחה יכול לקבוע כמה להקת יונים יש לך ולקבוע אילו אמצעים הם היעילים ביותר כדי למנוע מהם לחזור.

יונים מסוגלות לנקות טפילים הנישאים באוויר, ולכן הן נמצאות בסיכון להפצת מחלות. כמו כן, צואת יונים יכולה להיות קורוזיבית וחומצית, מה שעלול לפגוע בסוגים שונים של חומרי בניין.

חשוב לציין שרשת היא דרך חסכונית ו-100% יעילה מאוד להרתיע יונים מלבקר בנכס שלכם. ניתן להתקין מערכת רשתות כמעט בכל מקום.

אפשרות נוספת היא להשתמש במדרון ציפורים, מכשיר שחוסם יונים לנחות על מדף ומרפסות. בניגוד לקוצים של ציפורים, המכשיר הזה קל למדי להתקנה וזול יחסית.

יש אנשים שמשתמשים בטורפי פלסטיק בגודל טבעי. ניתן למקם ינשופים מלאכותיים בסמוך לאזור בו תרצו להרתיע יונים מלהיכנס.

.

.

דילוג לתוכן