הרחקת יונים באשדוד ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים באשדוד ע"י רשת או דוקרנים

אם יש לך בעיה עם יונים או הלינה בנכס שלך, אולי כדאי שתשקול להשתמש בשירות להרחקתן. ישנן אפשרויות רבות זמינות, כולל שירות המשתמש ברשתות או דוקרנים. עם זאת, לפני שאתה מחליט איזו אפשרות היא הטובה ביותר, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת.

הדרה

יונים מהוות מטרד ברוב הסביבות העירוניות. ידוע שהם נושאים 60 מחלות שונות, והם גם מזיקים מאוד למבנים. ישנן מספר דרכים שבהן תוכל לחסל יונים מהרכוש שלך. שיטות מסוימות כוללות הסרת הקינים והביצים שלהם, ואחרות מתמקדות בהדרתם.

אחד האמצעים היעילים ביותר להדברת יונים הוא התקנת דוקרנים של ציפורים. ניתן להתקין אותם על מדפים, חלונות או שילוט. דוקרני הציפורים פועלים בכך שהם מונעים מיונים לנחות או לנוח עליהם.

רשתות הן גם שיטת הדרת ציפורים פופולרית. הם משמשים בדרך כלל עבור חצרות, מבני קורות פתוחות, רציפי טעינה וגשרים. רשתות רבות מוחזקות במקומן באמצעות מערכת כבלים.

ללא קשר לסוג הרחקת יונים שתבחר, הצעד הראשון הוא הסרת מקורות מים ומזון. זה עשוי לכלול ניקוי הצואה שלהם. חשוב לעשות זאת בבטחה ובזהירות, מכיוון שהצואה חומצית מאוד.

שימוש בגדר חשמלית הוא חידוש טכנולוגי נוסף שהוכיח את עצמו כיעיל. אם אתה מעוניין בטכניקה זו, עליך להתייעץ עם איש מקצוע. עם זאת, חשוב לציין שפתרון זה אינו פתרון לטווח ארוך למצבי לחץ גבוה.

פתרון קבוע יותר הוא התקנת מגלשות יונים. אלו הן "מגלשות" מפלסטיק הנמשכות עד 16 אינץ'. כדי להתקין אותם, תצטרך לשנות את פני השטח לזווית של 45 מעלות. אתה יכול לעשות זאת על ידי שימוש בעץ, בלוקי קלקר או מתכת.

אמצעי יעיל נוסף להדברת יונים הוא שימוש בפיתולי ינשוף. אלו העתקים בגודל טבעי שיפחידו יונים. ניתן להשתמש בפתילי נץ כדי להפוך את האשליה למציאותית יותר.

דוקרנים של ציפורים

אם אתם חווים יונים, ישנן מספר אפשרויות לשלוט בהן. האפשרות הראשונה היא להסיר מקורות מים ומזון. בנוסף, ניתן להתקין דוקרנים או רשתות. שיטות אלו לרוב יעילות יותר לבקרה ארוכת טווח.

דוקרנים הם שיטה פופולרית למניעת נחיתת יונים על מבנה. אתה יכול להתקין אותם על גגות, סביב אדני החלונות ואזורים אחרים שבהם ציפורים עלולות לנחות.

רשת ציפורים היא דרך נוספת למנוע יונים לנחות. ניתן להתקין רשתות על פתחים או מרפסות. בדרך כלל, הם עשויים מחוט פוליאתילן. ניתן להחזיק אותם במקומם באמצעות כבל או מערכת של חוטים. חלקם עמידים בפני UV ועמידים בפני להבות.

רצועות ספייק הן שיטה בעלות נמוכה להרתעת יונים. הם אינם יעילים במיוחד עבור מבנים גדולים, אבל הם עובדים היטב עבור אזורי צר.

מסלול הלם הוא מכשיר שנועד לעבוד על אותו עיקרון כמו גדר חשמלית. הוא כולל שני חוטים העוברים דרך המסילה. יונים שמחברים את החוטים חוטפות טלטלה. טכנולוגיה זו זמינה כמערכת המונעת על ידי סוללות או סולרית.

קשה להסיר יונים. במקרים מסוימים, ייתכן שיהיה צורך לשכור עזרה מקצועית. מועצות מקומיות יכולות להועיל בזיהוי אנשים או חברות המאכילים יונים.

אם יש לכם בית בן שתי קומות, תוכלו לנסות להתקין עמדת הרתעת יונים ומערכת תיל. מערכת זו תגן על הקצה המוביל של המרזב. עם זאת, אפשרות זו מומלצת רק לבתים שכבר בנויים.

בסופו של דבר, הדרך הטובה ביותר להתמודד עם יונים היא לגרום להן לרצות לעזוב. לכן חשוב להבין את מקור הבעיה שלך. מידע זה יכול לעזור לך להחליט איזו שיטת פינוי היא הטובה ביותר עבור הנכס שלך.

דוחים

יונים הן מזיק שעלול לגרום נזק עצום למבנים. הם יכולים גם לשאת מגוון מחלות. למרבה המזל, ישנם מספר דוחים יעילים שתוכלו ליישם כדי להרחיק יונים מהרכוש שלכם.

בראש ובראשונה, חשוב לסלק מקורות מים ומזון. זה עשוי לכלול הסרת גגונים מהגג. אפשר גם להשתמש בעפיפון מטעים כדי להרחיק את היונים.

בנוסף, אולי כדאי לשקול שימוש בספייק יונים. אלו הם מוטות מוארכים דמויי מחט המחוברים בחוט. למרות שהם לא מושחזים, הם מספקים הרתעה טובה.

ישנם סוגים רבים של דוקרני יונים בשוק. הטוב ביותר עבור הבניין שלך יהיה תלוי בצרכים שלך. חלק מהאפשרויות הנפוצות ביותר כוללות StealthNet וBirdSlide.

מלבד גגונים, אולי כדאי לשקול התקנת ספייק יונה על מדף, שלט או קורה. בהתאם לרמת הלחץ של היונים, מכשיר מסוג זה יכול להיות יעיל מאוד.

שיטה יעילה נוספת היא השימוש ברשת ציפורים. דוחי יונים אלו אינם יקרים ודורשים תחזוקה מועטה. עם זאת, חשוב למקם אותם באזורים מתחת למפלס הגג. תצטרך גם לפקח עליהם כדי לוודא שהם פועלים כראוי.

כמו בכל אמצעי הדברת יונים, הפתרון היעיל ביותר הוא לוודא שאתה בוחר את הדוחים הנכונים לצרכים שלך. בין אם תבחרו בספייק יונים או בשירות הרחקת יונים, הקפידו לעשות שיעורי בית ולהטמיע מערכת המתאימה לנכס הספציפי שלכם.

כדי למנוע מעוף יונים על הגג שלך, הקפד לנקות את המרזבים שלך באופן קבוע. יש לנקות מרזבים כל שלושה עד שישה חודשים אם הם מעל שתי קומות.

הרחקת יונים ממקום מגורים מבוסס

אם יש לכם מקום מגורים ליונים, כדאי לשקול שימוש בחומר מרתיע יונים כדי להרחיק את הציפורים מהאזור. עם זאת, אתה צריך להיזהר לא ללכוד או להרוג את היונים. זה עלול לגרום ליונים חדשות שיחליפו את אלו שלכדת.

כידוע היונים מהוות מטרד, והן עלולות להיות בעייתיות בתחומים רבים. מלבד היותם מכוערים, הם עלולים לגרום לסיכונים בריאותיים. לדוגמה, הם יכולים לשאת טפילים, פטריות ופרעושים. בנוסף, הם יכולים להעביר מחלות כמו קריפטוקוקוזיס ומחלת ליים.

הדרך הברורה ביותר להרחיק יונים מהנכס היא לחסום את מקורות המים והמזון. יש מגוון מוצרים זמינים שיעשו בדיוק את זה. אלה כוללים ג'לים, משחות ונוזלים. עם זאת, הם שונים במרקם ובעלות.

אסטרטגיה נוספת היא התקנת מחסום תיל. סוג זה של מחסום יכול להיות מותקן בצורת סליל או על חוטים נעים. זה עובד על ידי הגבלת הגישה לתא על ידי מניעת נחיתת ציפורים על החוט.

לפתרון קבוע יותר, ניתן להשקיע במגלשת יונים. מכשירים דמויי מגלשה אלה פועלים על ידי כך שהם גורמים למשטח שמתחתיהם לעבור לזווית של 45 מעלות. אתה יכול להשתמש דיקט או גיליון מתכת כדי להשיג זאת. ברגע שהוא במקום, הוא יכול להתרחב עד 16 אינץ'.

אפשרויות נוספות הן דוקרני יונים ורשת. דוקרני יונים הם היקרים ביותר, אך הם גם היעילים ביותר. דוקרנים הם מרתיע יונים, ויעילים במיוחד במצבים עם לחץ ציפורים בינוני.

רשתות יכולות למנוע מיונים לנחות על המבנה, אבל הן אינן טובות בשליטה לטווח ארוך.

ניקוי צואת יונים

אם אי פעם הייתה לך בעיית יונים, אתה יודע כמה קשה זה יכול להיות לנקות. צואת יונים היא חומצית מאוד וקורוזיבית, מה שעלול לפגוע בגגות, מרזבים, מדרכות ומשטחים אחרים. הם מכילים גם חיידקים וטפילים אקטוטפילים, שעלולים לגרום לבעיות בריאותיות.

אחת הדרכים למנוע בעיית יונים היא על ידי מניעת נחיתת הציפורים בשטח שלכם. זה יכול להיעשות עם דוקרנים של ציפורים, רשתות או חוטים. השימוש במכשירים אלו הוא דרך יעילה וזולה להרחיק יונים.

הרחקת יונים יכולה להיות קשה, במיוחד אם כבר יש להן בתים מבוססים או אתרי לינה. יונים שוכנות לעתים קרובות ברפתות ובמבנים אחרים, ויש להן אינסטינקט הביות המאפשר להן לעוף בחזרה לקן שלהן.

למעשה, סניף שירותי חיות הבר של משרד החקלאות של ארצות הברית רואה ביונים כמזיק העופות החמור ביותר. מזיקים אלו עלולים לגרום לנזק של מיליוני דולרים מדי שנה.

מלבד היותם מכוערות, יונים עלולות לזהם מזון לבני אדם ולבעלי חיים, והן עלולות לפגוע בציוד ובמכונות. הם יכולים גם לנשוך אנשים. כתוצאה מכך, בריאות העובדים והלקוחות שלך עלולה להיפגע.

אם אינכם מעוניינים לטפל בבעיית היונים בעצמכם, תוכלו להזמין איש מקצוע שיעזור. אתה יכול גם להשיג חומר הדברה שאושר במיוחד להדברת יונים. עם זאת, עליך תמיד להשתמש במפעיל מזיקים מורשה כדי לרכוש מוצר זה.

אפשרות נוספת היא להשתמש בקוצים של BirdBGone. הם פופולריים בקרב קהל עשה זאת בעצמך, אבל יש דוקרנים אחרים זמינים, כולל פלסטיק.

אפשרויות אחרות כוללות מכונות סאונד וחומרי ג'ל דוחים. אם תבחר במוצרים אלה, הקפד ללבוש אמצעי בטיחות נאותים. ללבוש כפפות לטקס, נעלי אצבע סגורות ומסיכת נשימה.

.

.

דילוג לתוכן