הרחקת יונים בחדרה ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בחדרה ע"י רשת או דוקרנים

כאשר החלטתם להיפטר מיונים, כדאי לשקול את העלות ואת הדרך הטובה ביותר להרחקתן. כדאי להיות מודעים גם לסכנות בהרחקת יונים. במהלך מאמר זה, תלמדו כיצד לבחור שירות הרחקת יונים, הסיכונים הבריאותיים הכרוכים בהפרשת יונים, והשימוש בעוף דורס כדי להיפטר מיונים.

סכנות בריאותיות של צואת

יונים צואת יונים עלולה לשאת מגוון מחלות שעלולות להזיק לבני אדם. חלקם נפוצים ואחרים יכולים להיות רציניים יותר. אם אתה מוצא את עצמך מנקה צואת יונים, עליך להיות מודע לסיכונים אלו. הדבר החשוב ביותר הוא להשתמש בציוד מגן מתאים בעבודה עם הגללים. חבישת מסיכת פנים, כפפות ומשקפי מגן יכולה לסייע במניעת התפשטות חיידקים.

חלק מהמחלות שצואת יונים יכולה לשאת כוללות קריפטוקוקוזיס, פסיטאקוזיס וסלמונלה. מחלות אלו נמצאות בדרך כלל רק אצל אנשים עם מערכת חיסונית לקויה, כגון אלו שחלו במחלות לאחרונה. עם זאת, אפילו אנשים בריאים יכולים להיות מושפעים ממחלות אלו.

קריפטוקוקוזיס הוא זיהום פטרייתי המקושר לרוב עם צואת יונים. הוא נמצא בדרך כלל בהצטברויות של גללים סביב אתרי לינה. פטריה זו גורמת לדיזנטריה, טיפוס הבטן ודלקת גסטרואנטריטיס חיידקית. במקרים מסוימים, מחלה זו עלולה להיות קטלנית.

קיכלי נישאת יונים הוא זיהום פטרייתי שיכול להשפיע על הפה, הגרון והמעיים. בדרך כלל, קיכלי נישאת יונים הוא קל ואינו משפיע על מערכת העצבים. עם זאת, ישנם תסמינים חמורים יותר, כגון רעד, הזיות ושבץ מוחי. לאנשים עם קיכלי יש סיכון גבוה יותר לסבול מקנדידה.

Psittacosis, או קדחת התוכים, היא מחלה נוספת הקשורה ליונים שעלולה להיות מסוכנת. אדם שחולה במחלה זו יחווה בדרך כלל חום, עייפות ומחלות בדרכי הנשימה. הוא או היא עלולים גם לפתח דלקת ריאות. התסמינים יופיעו בדרך כלל בין חמישה ל-19 ימים לאחר החשיפה. למרבה המזל, רוב האנשים עם מחלה זו מחלימים ללא צורך בהתערבות רפואית.

פסיטאקוזיס ודלקת המוח עלולים להזיק במיוחד לאנשים שיש להם מערכת חיסונית מוחלשת, כגון חולים שעוברים כימותרפיה או סובלים מאיידס. שתי המחלות עלולות לגרום לחום ולתסמינים דמויי שפעת, למרות שהן יכולות להיות חמורות יותר אצל אנשים מסוימים. למרבה המזל, ניתן לרפא את שתי המחלות הללו עם אנטיביוטיקה סטנדרטית. בהתאם לכמות צואת היונים בביתך, ייתכן שתצטרך מסכה מאווררת.

מחלות אחרות הקשורות ליונים, כמו היסטופלסמוזיס ולשלשת יונים, אינן מועברות בדרך כלל לבני אדם. הם מהווים בעיה רק ​​כאשר אדם נחשף אליהם שלא ביודעין. מסיבה זו, מומלץ להימנע ממגע עם קקי יונים עד לניקויו.

אם אתה חושד שקקי יונים הדביק אותך, עליך לפנות מיד לייעוץ רפואי. התסמינים יכולים לכלול חום, נמנום, בלבול וכאבי ראש. בעוד שרוב המקרים של צואת יונים הם מינוריים, החמורים יותר עלולים לגרום לדלקת קרום המוח ולבעיות בריאות חמורות אחרות.

יונים יכולות גם לשאת טפילים וחיידקים מזיקים אחרים. במקרים מסוימים, יונים יכולות להכניס קרציות ופרעושים לסביבתו של אדם. בין אם אדם הוא בעל יונים או רק בעל נכס, השמירה על קקי יונים היא קריטית למניעת מחלות.

עלות הרחקת יונים

קשה להאמין שיונה יכולה להיות כל כך חכמה כדי ליצור קן על הגג שלך, אבל הציפורים האלה באמת מסוגלות לעשות זאת. אם יש לך בעיה, יש כמה דרכים שבהן תוכל לחסל את הציפורים ולמנוע מהן לאמרר את חייך.

יונים הן מזיק נפוץ למדי. לעתים קרובות הם מוצאים מקננים במקומות כמו גגות, יחידות מיזוג אוויר, פאנלים סולאריים וארובות. הם יכולים גם להוות מטרד, במיוחד כשהם מתחילים לעשות קקי על הנכס שלכם. צואה זו עלולה להזיק מאוד לבני אדם ולבעלי חיים. קקי מסויים עלול לגרום לתאונות החלקה ונפילה. גרוע מכך, קקי של יונה יכול להזיק למרזבים שלך.

אם יש לך בעיה עם יונים, אולי תרצה לבדוק שירות הדרת יונים. זה יכול לכלול התקנת רשתות, דוקרנים או מחסומי תיל כדי למנוע מהציפורים לנחות באזורים מסוימים בבית שלך. העלויות של שירות זה משתנות בהתאם לצרכים שלך. עם זאת, זה יכול לעלות בקלות בין $ 150 ל $ 350. תצטרך לקבל הערכה לפני שתוכל לקבל החלטה.

רשתות הן פתרון פופולרי למניעת גישה של יונים לאזורים, לרבות כניסות, דלתות וחלונות. הם עשויים בדרך כלל מחוט פוליאתילן ומוחזקים במקומם על ידי מערכת כבלים. אבל הם יכולים להיות לא יעילים עבור אתרים גדולים יותר.

דוקרנים יכולים להיות יעילים במניעת יונים מלהתמקם, אבל הם לא תמיד אופציה ריאלית. פתרון טוב הוא התקנת מערכת חוטי רשת כדי למנוע מהציפורים הגדולות לנחות. תנועת הזיגזג גורמת להם להרגיש אי נוחות ומניעה אותם לעבור לאזור נחיתה בטוח יותר.

מסלולי הלם הם פתרון חדשני שמתגבר על המגבלות של פסי ספייק. באותו אופן שבו פועלת גדר חשמלית, מסלול הלם שולח תנועת נדנוד שמניעה את הציפורים לעבור לאזור נחיתה בטוח יותר.

ישנן דרכים רבות למנוע מיונים לגרום לבעיות בחצר שלך, אך המשתלמת ביותר היא להזמין איש מקצוע. רובם יכללו שירות ניקיון יחד עם הסרה. עלות הניקוי עשויה לנוע בין 50 ל-300 דולר. לגבי ההסרה עצמה, זה יכול לקחת כמה ימים ללכוד את הציפורים.

העלות של שירות הדרת יונים עשויה להשתנות באופן דרמטי בהתאם לגודל הבית שלך, מספר הציפורים וקושי העבודה. הרחקת יונים פשוטה יכולה לעלות בין 90 ל-140 דולר, בעוד שהרחקה מלאה יכולה להגיע לכמה אלפי דולרים. שירות הרחקת היונים שלך עשוי לכלול כמה הטבות נוספות, כגון מלכודות יונים וחיטוי של אתר הקן.

אמצעי מרתיע ציפורים אחרים שבהם אתה יכול להשתמש כדי להרתיע ציפורים מהרכוש שלך כוללים חפצים מבריקים מחזירי אור. יונים אוהבות פסלים ויצירות אמנות אחרות, כך שהצבת יצירת אמנות עם משטח רעיוני בדרכן יכולה לעזור להן להרגיש פחות רצויות.

שימוש בעוף דורס להרחקת יונים

ציפור דורס היא דרך חלקה להרחקת יונים לא רצויות מהרכוש שלך. הם לרוב הבחירה הטובה ביותר עבור אזורים סגורים, כגון חוות, והם יעילים במיוחד בסביבה העירונית. עם זאת, עליך להיות מודע למגבלות שלהם. לדוגמה, ייתכן שהם אינם יעילים באותה מידה בהפחדת שחפים, אשר ידועים באופיים האגרסיבי. בהתאם לגודל בעיית היונים שלך, אולי תרצה לשקול אסטרטגיית לכידה. דורסים בדרך כלל יקרים יותר ויועילו רק לקבלן, לא לך.

יונים הן מטרד. הם גם מהווים איום לבעלי חיים. חלק מהיונים נושאות מחלות שעלולות לגרום להן להיות מסוכנות לבני אדם. זו בעיה רצינית שאין לזלזל בה. כדי לשלוט בבעיית יונים, תחילה עליך ללמוד על התנהגותם. אתה יכול לעשות זאת על ידי התבוננות בהם ורישום הערות. לאחר מכן, אתה יכול לנקוט באמצעים כדי להרחיק אותם מהרכוש שלך. ישנן כמה אסטרטגיות שונות, אבל כנראה שתמצא שהזול ביותר הוא היעיל ביותר.

בנוסף לחיסול יונים ושימוש בעוף דורס להרחקת יונים, כדאי לבחון מספר אפשרויות נוספות, ביניהן שימוש בחומרים דוחים, מייצרי רעשים קוליים ומקור האור היעיל ביותר. ייתכן שאפילו תרצו להשתמש בפתרון משולב, כמו שילוב של מספר טכניקות וטכנולוגיות.

הדרך הטובה ביותר לבחור את השיטות היעילות ביותר עבור הנכס שלך היא להתייעץ עם מומחה. מומחה בקרת ציפורים מנוסה אמור לקבל מושג טוב על מה זמין ואיך זה עובד. אם אתה שוקל להעסיק מישהו, הקפד לברר על הניסיון, המומחיות וההסמכה שלו. האתר והמיקום שלך הם גם גורמים חשובים בעת קביעה מה הכי טוב למצב הספציפי שלך.

אחת הטקטיקות המרשימות ביותר להדברת יונים היא ניצול של דורס. ציפורים אלו מסוגלות להפחיד מספר רב של יונים תוך פרק זמן קצר. הם גם מספקים חלופה לא רעילה לחומרי הדברה. בעוד שציפורים אלה עשויות להיות יקרות לשכירה, הן יכולות להיות האפשרות המשתלמת ביותר לבעיית היונה שלך. לחלופין, אתה יכול לנסות לשכנע נץ לעבור לגור בשכונה שלך. אסטרטגיה יעילה נוספת היא התקנת קופסאות ינשופים.

שיטות נוספות להרחקת יונים כוללות שימוש בקוטלי מכרסמים ומניעת הריון של עופות. טכניקות אלה עשויות להיות מותרות על פי התקנות המקומיות שלך. למרות ששיטות אלו יעילות בפני עצמן, יכולות להיות להן גם תופעות לוואי מזיקות. בעת בחירת שיטה, ודאו שהיא ידידותית לסביבה ואינה פוגעת בציפורים של השכן.

הגישה המוצלחת ביותר להרחקת יונים היא להיות מתמיד. ביקורים קבועים של בז יסייעו להרתיע יונים מללון בשטח שלכם. אם בעיית היונה שלך נמשכת, אתה תמיד יכול לנקוט באמצעי דרסטי יותר.

.

.

דילוג לתוכן