הרחקת יונים ביפו ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים ביפו ע"י רשת או דוקרנים

כאשר אתה צריך שירות שיכול לעזור לך להיפטר מיונים, אתה יכול ללכת עם חברה המשתמשת ברשת ציפורים או דוקרנים כדי להסיר אותן. עם זאת, שירות מסוג זה יכול להיות יקר למדי. אם אתה רוצה לחסוך כסף ועדיין יש לך פתרון יעיל לבעיה שלך, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לא לשלם הון תועפות.

דוקרנים

יונים יכולים להוות בעיה אם יש לך גג או מבנה אחר בבית או במשרד. הם מזיקים ועלולים לפגוע בגגות, מרזבים וקירות גבס. אבל החדשות הטובות הן שאתה יכול להרחיק אותם מהבית שלך. ישנן מספר שיטות להרחקת יונים, כמו דוקרנים, שיכולות לעזור.

קו ההגנה הראשון נגד יונים הוא סילוק מקורות המזון והמים שלהן. ניתן להשתמש גם ברשת ציפורים, המרתיעה ציפורים מלהיכנס לשטח. זה יכול להיות מותקן סביב מדף, אדני חלונות, ואזורים אחרים.

אפשרות נוספת למניעת נחיתת יונים על המבנה שלכם היא שימוש בקוצים מפלסטיק או מתכת. עם זאת, דוקרנים אינם יעילים כמו רשת.

אם אתה רוצה פתרון לטווח ארוך יותר, רשת היא הבחירה הטובה ביותר. בנוסף ליכולת ההרתעה הפיזית שלו, הוא גם עמיד למים, עמיד בפני UV ועמיד בפני להבות.

ניתן להרתיע יונים גם על ידי התקנת מכשירי רעש. יונים רבות מעדיפות ללון על גגות, חוטים או מדף. זה יכול להיות מתסכל הן עבורך והן עבור הציפורים.

אם אתם רוצים להרחיק יונים מהבית או העסק שלכם, חשוב לבחור נכון את שירות הרחקת יונים. חפשו חברה שמספקת אחריות ומציעה הערכה חינם. בדוק גם ביקורות מקוונות.

אחד המוצרים הפופולריים ביותר להדברת יונים הוא דוקרנים. אלו הן פסים בעלי פרופיל נמוך של פלסטיק או פלדה המותקנות על מדפים, פסגות גגות, גגונים ואזורים אחרים.

דוקרנים קלים להתקנה וימנעו נחיתת יונים. בגלל שהם בעלי פרופיל נמוך כל כך, הם לא נראים בקלות מהכביש.

בבחירת שירות הרחקת יונים יש לוודא שהספק משתמש בשיטות הומניות. חברות מסוימות משתמשות ברעל והורגות את היונים.

רשתות ציפורים

אם יש לכם נגיעות ביונים כדאי להיות מודעים לאפשרויות הקיימות להיפטר מהן. מערכת רשת ציפורים היא אפשרות אחת, וזו אחת הדרכים הנפוצות ביותר להרחיק ציפורים מאזור. אבל אם אתם מחפשים פתרון פחות יקר ופחות חודרני, אז דוקרנים של ציפורים עשויים להיות התשובה.

אלו הם דוקרנים גדולים ודקים שנועדו למנוע מיונים לנחות. הם יכולים לשמש גם כדי לחסום ציפורים משטחים כמו מדפים. אתה יכול לרכוש אותם בנירוסטה, פלסטיק, או אפילו מתכת.

הדוקרן מחובר לרצועה שמוצמדת למדף. דוקרנים אינם פתרון טוב לבניין גדול.

חוט ציפורים הוא אפשרות נוספת להרחקת ציפורים. זה דומה לרצועות ספייק, אבל הגדילים גדולים יותר.

אפשר גם להשתמש במערכת מסלול הלם. מדובר בחידוש טכנולוגי שפועל על אותו עיקרון כמו גדר חשמלית, אבל הוא הרבה יותר דיסקרטי. למעשה, זה כל כך דיסקרטי שצופה מזדמן כנראה לעולם לא יידע שמותקנת אצלך מערכת מסלולים.

בין אם תבחר רשת ציפורים או דוקר, יש כמה דברים עיקריים שכדאי לזכור. ראשית, חשוב למדוד את השטח שאתה מנסה לא לכלול לפני הרכישה. כמו כן, חשוב להתקין את הרשת בצורה נכונה.

לדוגמה, כדאי להתקין אותו בצורת רשת, כדי שלא יהיו הרבה רווחים בין הרשת לאדמה. שנית, כדאי לוודא שהרשת מרובעת. לבסוף, עליך לפעול לפי הוראות היצרן.

יונים הן מזיק באזורים עירוניים, והן עלולות לגרום נזק של אלפי דולרים לרכוש שלכם. אם יש לך בעיית יונים, שקול להשתמש בחברה מוכרת להדברת ציפורים.

דורסים

ישנן מספר דרכים להרחיק יונים מהבית, אך מהן הטובות ביותר? אחת הדרכים היא התקנת רשת יונים. לחלופין, אתה יכול לנסות להשתמש בקוצים. דוקרנים אלה יכולים להיות מחוברים לקו הגג או אדני החלונות שלך. הם פועלים על ידי מניעת נחיתת יונים.

עופות דורסים נחשבים לרוב כדרך 'ירוקה' או אנושית לשלוט ביונים. עם זאת, מומחים רבים אינם משוכנעים ביעילותם. בנוסף, בזים עשויים שלא להיות המוכשרים ביותר לטפל בבעיית יונים.

עופות דורסים אינם מתאימים גם לשליטה במזג אוויר גרוע. יתר על כן, לא ניתן לאמן אותם להיות לא קטלניים. לכן, לא כדאי להשתמש בדורסים להרחקת יונים.

שיטות אחרות כוללות הדרה פיזית וסרט רפלקטיבי. דוקרני יונים הם פתרון יעיל לבעיות קצרות טווח. אבל כשמדובר בשליטה לטווח ארוך, רשת היא האפשרות הטובה יותר. ניתן להתקין אותו על מרפסות, גשרים ומבני קורות פתוחות.

חידוש טכנולוגי נוסף הוא מערכת מסלול ההלם. זה עובד על אותו עיקרון כמו גדר חשמלית. במקום להשתמש ברצועות ספייק, יש לו שני חוטים שעוברים דרכו. הטלטלה שנוצרה היא כמעט בלתי נראית מלמטה.

בנוסף לאמור, תוכלו גם לנסות להרחיק יונים בעצמכם. אם יש לך מספר רב של ציפורים במקום מסוים, אולי תשקול לשכור איש מקצוע שיטפל בבעיה. כדאי שתהיה לך תוכנית כדי למנוע מיונים לחזור.

בבחירת שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים, דאגו לשאול האם הם מבטיחים את השירותים שלהם. רוב החברות מציעות סוגים אלה של מערכות הפחדת ציפורים יחד עם שירותי הדברה קונבנציונליים.

שינוי בית גידול

יונים הן מזיקים שעלולים לגרום נזק רב לבתים, עסקים וחוות. הגללים שלהם עלולים לזהם מזון לבעלי חיים, ונוכחותם עלולה להוביל להתפרצות מחלות. למרבה המזל, ישנן מספר דרכים להרתיע יונים.

השיטות הפופולריות ביותר כוללות שימוש ברשתות ודוקרנים. שתי השיטות הללו יעילות במניעת כניסת יונים לנכס שלך. עם זאת, השימוש ברשתות עלול להיות יקר מאוד אם הבעיה שלך גדולה. לדוגמה, אם אתה נתקל בבעיות עם יונים במחסן, ייתכן שיהיה משתלם יותר להשתמש בהדרה פיזית כדי להעביר את הציפורים למקום מתאים יותר.

שיטות אחרות כוללות מכונות סאונד ואורות המופעלים בתנועה. מלבד אלה, אתה יכול גם להשתמש בחומרים דוחי ג'ל כדי להרחיק יונים מהרכוש שלך. אתה יכול גם להתקין נצים או ינשופים מזויפים כדי למנוע מיונים ללון או לקנן בשטח שלך.

אם אינך בטוח איזו שיטה מתאימה למצבך, תמיד תוכל להתייעץ עם איש מקצוע. שירותי הרחקת יונים מקצועיים מסוגלים להרחיק יונים בצורה בטוחה ויעילה.

רשת ציפורים היא פתרון יעיל נוסף. זוהי דרך עם ראות נמוכה למנוע מיונים לעוף לתוך הבית שלך. חומר זה עשוי בדרך כלל מחוט פוליאתילן עמיד בפני UV. רשתות משמשות בדרך כלל בחצרות, גשרים ואזורים סגורים למחצה.

בנוסף לטכניקות המפורטות לעיל, אתה יכול גם לשקול שינוי בית גידול. שינוי בית הגידול הוא דרך למנוע מיונים וחיות מטרידות אחרות להיכנס לאזור מסוים. בעלי חיים צריכים שלושה דברים כדי לשרוד: מים, מזון ומחסה.

לעתים קרובות, שילוב של טכניקות הוא היעיל ביותר. שימוש בשילוב של טכניקות יעזור לך להקטין את גודל אוכלוסיית היונים שלך ולהגן עליך מפני נזקים פוטנציאליים וסכנות בריאותיות.

הטסת דורס

אחת הדרכים הפופולריות ביותר להרחיק יונים מבניין היא להשתמש בשירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים. יונים עלולות לגרום נזק רב לרכוש. הם גם נושאים מחלות וקרציות. כאשר אתם בוחרים בשירות הרחקת יונים וודאו שהוא מציע אחריות ומבטיח את העבודה שיבצע.

עופות דורסים משמשים יותר ויותר כאפשרות להרחקת יונים. עם זאת, לרוב החברות המציעות הפחדת ציפורים אין ניסיון עם סוג זה של בקרה.

דורסים ידועים כמפזרים ציפורים ממזבלות ושדות תעופה במשך שנים רבות. למרבה הצער, שיטת שליטה זו זכתה לפרסום שלילי. יתרה מכך, הדורסים יכולים להרוג טרף לעיני הצופים. התוצאות לא היו עקביות.

למרות הפרסום השלילי, חברות מסוימות עדיין מתעקשות להשתמש בדורסים להרחקת יונים. האם זה יעיל או לא זה עניין אחר.

דורסים נמצאים בשימוש בתעשיית הרחקת יונים כבר כמה עשורים. בתחילה, הם היו חלופה אנושית יותר למלכודת. למרות שהם יכולים להרוג את הטרף, הם לא מאומנים לעשות זאת. כתוצאה מכך, יעילותם מופחתת.

כמה מומחי בזים ידועים התבטאו נגד עופות דורסים המשמשים בהדברת ציפורים. בנוסף, רוב הדורסים אינם טורפים טבעיים של מיני המטרה. זה אומר שהם לא מתאימים לטבע.

אם אתם רוצים שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים, עליכם לוודא שלחברה יש תכנית מניעה. חשוב גם לוודא שהחברה לא משתמשת בבקרה קטלנית. למרות ששיטה זו הוכחה כלא יעילה, היא עדיין נחשבת חוקית בארצות הברית.

.

.

דילוג לתוכן