הרחקת יונים בדימונה ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בדימונה ע"י רשת או דוקרנים

המפתח להרחקת יונים מהבית שלך הוא להרחיק אותן מהאזור. אתה יכול לעשות זאת על ידי שימוש בג'ל דוחה ציפורים, דוקרנים או רשתות ציפורים.

ג'ל דוחה ציפורים

יונים עלולות לגרום לנזק רב למבנים ולרכוש. זה יכול להיות יקר לתיקון, ויכול להיות מסוכן. אם אתה רוצה להרחיק אותם מהבניין שלך, יש כמה אפשרויות.

ג'ל דוחה ציפורים הוא פתרון טוב לבעיות יונים. הג'לים הדביקים הללו קלים ליישום. הם גם לא רעילים ואינם מכילים רעל. עם זאת, יש צורך להחיל אותם מחדש כל שנה או שנתיים כדי להישאר יעילים.

דוקרנים של ציפורים הם דרך נוספת להרתיע יונים. דוקרנים מגיעים בצורות ובגדלים שונים, ויש למקם אותם במקומות אסטרטגיים. החלק הקשה ביותר בהתקנת ספייק הוא הכנת השטח.

עפיפוני הטעיה הם אפשרות נוספת להרחקת ציפורים. הם מעוצבים כמו ציפור מטעה, ועפים ברוח. כשציפורים רואות אותן מתעופפות, הן נבהלות. בדרך כלל, הם לא שוכבים או נוחתים עליהם.

מחסום ג'ל אופטי הוא עוד גורם מרתיע ציפורים טוב. זה עובד על ראייה, ריח ומגע. בנוסף להרתעת יונים, זה גם מונע מאנשים להיכנס לאתר.

אם אתם זקוקים לשירות הרחקת יונים, ישנן אפשרויות רבות. אתה יכול להשתמש בשפיץ, פיתוי או שילוב. אבל, הדרך היעילה ביותר להרחקת יונים היא להשתמש במלכודת מעשית.

אחת השיטות לשימוש במטעה היא לתלות אותו על גג או מרפסת כדי ליצור גבול פיזי. אפשרות נוספת היא להשתמש בחוטים מקבילים.

ללא קשר לשיטת הרחקת ציפורים שתבחר, כדאי לנקות את האזור לפני מריחת המוצר. יש צורך בשפשוף יסודי כדי להבטיח הידבקות נכונה.

בהתאם לסוג הציפור שיש לך, חלק מהדחי יונים עובדים טוב יותר מאחרים. חלקם יעילים יותר באזורים קטנים יותר מאחרים, ויש צורך ליישם אותם מחדש לעתים קרובות יותר.

Bird-net

אם אתה חושב להיפטר מיונים מהבית שלך, אתה צריך לעשות קצת מחקר על המוצרים והשירותים הטובים ביותר לשימוש. יונים עלולות לגרום לנזק רב לרכוש שלכם וחשוב לוודא כי תבחרו בפתרונות היעילים ביותר לבעיה שלכם.

דוקרני ציפורים ורשת ציפורים הן שתי אפשרויות נפוצות. בדרך כלל, הם משמשים במבני מגורים ומסחר כדי למנוע יונים לנחות או לקנן. זה גם שימושי כדי להגן על משטחים אנכיים ואופקיים כגון גגות, פטיו ומרפסות.

רשת ציפורים ניילון היא מוצר רב תכליתי שניתן להשתמש בו כדי לחסום ציפורים מלהיכנס לאזור מסוים. על מנת להיות יעילה יש להתקין את הרשת בצורה נכונה ובהתאם להוראות היצרן.

רשתות ציפורים עשויות מסוג מיוחד של רשת פוליאתילן חזקה להפליא. מוצרים אלה זמינים בגדלים שונים וקלים להתקנה. בדרך כלל הם מחוברים לחבל תיל מתוח מאוד.

קקי יונים מהווה סכנה בריאותית ועלול להזיק לאנשים. ישנן מספר מחלות שניתן להידבק בהן באמצעות קקי יונים. לכן כדאי לשכור שירות מקצועי להיפטר מיונים.

השלב הראשון באסטרטגיית הדברת יונים הוא הסרת כל מקורות מים. כאשר יונה מקננת, היא עלולה ליצור הצטברות של צואה שעלולה לסתום את המרזבים שלך. זו יכולה להיות בעיה יקרה.

בעוד שרשת ציפורים היא דרך טובה לעצור יונים מלהיכנס לביתך, דוקרנים של ציפורים הם הדרך היעילה ביותר לעצור אוכלוסיית יונים. לא רק שזה ירתיע יונה להישאר, אלא שזה ירתיע אותה מלחזור.

עופות

דורסים משמשים בתעשיית הרחקת יונים. לעתים קרובות הם מקודמים כשיטת שליטה 'ירוקה'. עם זאת, יעילותם אינה בטוחה.

בעוד שעוף דורסים יעילים בהרחקת יונים מתחנות, יש להם מספר חסרונות. ראשית, הם אינם טורפים טבעיים של מיני מטרה. שנית, יש להשתמש בהם במשך מספר שעות בכל יום. שלישית, הם יכולים להיות יקרים.

בנוסף, לרוב חברות הדורסים אין הרבה ניסיון בהדברת ציפורים. זה גורם להם פחות לעשות את העבודה הטובה ביותר האפשרית.

במקרים מסוימים, ייתכן שהציפור אפילו לא תיהרג. במקום זאת, זה יכול להיות פשוט ספוג על ידי ציפורים אחרות.

דורסים גם רגישים מאוד לקוטלי מכרסמים. הסיכון להרעלה משנית הוא דאגה גדולה.

חברות דורסים רבות משתמשות בבזים כצורה של הדברת יונים. למרות שבזים שימשו במשך שנים לפיזור ציפורים, יעילותם מוטלת בספק.

אחת הבעיות הגדולות ביותר בשימוש בבזים היא המוניטין שלהם כספורט דם. זו יכולה להיות אחריות עצומה ללקוח.

בעיה נוספת היא היעדר תמיכה ציבורית בבזים. בעוד שחלק מהאנשים עשויים לראות בו חלופה ירוקה וידידותית לסביבה לשיטות הדברה קונבנציונליות, ייתכן שזו לא הדרך הטובה ביותר להיפטר מיונים.

יתרה מכך, רוב חברות הדורסים אינן מציעות שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים. במקום זאת, הם מבקשים תשלום עבור מערכת לא יעילה.

ידוע שדורסים הורגים טרף לעיני צופים. לכן אין זה מפתיע שחברות המשתמשות בציפור זו זכו לפרסום שלילי. יתרה מכך, חברות רבות המציעות שירותים כאלה מציעות גם מגוון שירותי הדברה קונבנציונליים.

רצועות

דוקרנים חשובה בחירה בשירות הרחקת יונים נכון עם פסי דוקרנים. הסיבה לכך היא שהם פועלים על ידי מניעת נחיתת יונים על אזור מסוים. בניגוד לטכניקות אחרות כמו רשת יונים או גדר חשמלית, הם לא מסירים פיזית את הציפורים. עם זאת, הם מעבירים את הבעיה למקום אחר.

דוקרנים מגיעים במגוון צורות, גדלים וחומרים. רובם עשויים ברצועות. ניתן להתקין אותם על מגוון רחב של משטחים, כולל עץ, מתכת, בטון וזכוכית. הדבק הנפוץ ביותר בשימוש הוא ג'ל סיליקון. ניתן להרכיב אותם גם על דיקט.

דוקרני יונים הם שיטה פשוטה וזולה להחריג יונים מלשבת על הנכס שלך. המפתח הוא לקבוע אילו אזורים בבית או בעסק שלך צפויים למשוך יונים.

לדוגמא, מעקה למרפסת הוא דוגמה טובה לאזור שעשוי להיות בו פוטנציאל לתלות יונים. ניתן לבחור בין פתרון פשוט כמו התקנת פס דוקר יונים או שיטה מתוחכמת יותר כמו מסלול הלם.

קיים מגוון רחב של שירותי הרחקת יונים, החל מקבלנים ועד מנקי חלונות. חיוני שתבחרו בחברה שמבינה את הסיכונים הכרוכים בהרחקת יונים. בנוסף, עליך לוודא שהחוזה שלך כולל הסרת דוקרני יונים לאחר סיום העבודה.

אם אתה אדם מסוג עשה זאת בעצמך, אולי תרצה להשתמש במגוון דוקרני היונים של Defender(tm). סט דוקרני יונים זה מספק הגנה מקיפה ממגוון רחב של מיני יונים. הוא כולל גם תשעה חלקים שבירים, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור משטחים לא אחידים.

למרות יתרונותיהם הרבים, דוקרני יונים גם מועדים לכישלון. זו הסיבה שתמיד כדאי לרכוש סט באחריות.

מניעת יונים מלחשוב בביתך כמקור מזון ברקיימא

יונים מהוות מטרד והן עלולות להזיק לביתך. הלשלשת והצואה שלהם חומצית מאוד ועלולה לגרום נזק למבנים, לסתום מרזבים ולגרום לתנאי החלקה. הם יכולים גם להעביר מחלות לבני אדם ובעלי חיים.

ישנן דרכים רבות למנוע מיונים להתייחס לביתך כמקור מזון. חלק מהשיטות הללו כוללות התקנת רצועות דוקרנים נגד צניחה, כיסויים משופעים ורשתות. ניתן להתקין אותם על אדני חלונות וגגות.

אתה יכול גם להרתיע יונים על ידי שימוש בטורפים מזויפים, הצבת שלטים על חלונות ודלתות, והנחת תבלינים במזינות הציפורים שלך. עם זאת, שיטות אלו אינן יעילות כמו דוחים.

הדרך הטובה ביותר להרחיק יונים מהבית שלך היא ליישם פתרון אנושי ומוגן מפני מזיקים. אם יש לכם להקה גדולה של יונים, אולי כדאי שתשקלו לקבל עזרה מקצועית.

בנוסף לגרימת נזק לרכוש, יונים עלולות לשאת מחלות וטפילים מוטסים. זה יכול להיות מסוכן במיוחד לאנשים עם מערכת חיסון מוחלשת או אסטמה.

ליונים יש נטייה להתכנס על גגות, מרזבים ודפנות מבנים. זה לא יוצא דופן שהם מקננים בעליית הגג, ברפת או מתחת לגג.

כאשר מושבה גדולה של יונים שוכנת בבית שלך, זה יכול להיות טרחה אמיתית לנקות את הגללים שלהן. אנשים רבים החליקו ונפלו בזמן ניקוי קקי יונים, והוא הואשם במגוון תאונות.

ניקוי קקי יונים יכול להיות משימה מסוכנת, במיוחד עבור אנשים עם אסטמה. הקקי החומצי עלול להרוס משטחים, ולאפשר לפטריות ולחיידקים לצמוח. יתר על כן, הקקי עצמו חלקלק ביותר.

בנוסף לפגיעה ברכוש שלכם, יונים עלולות להביא גם מחלות ולזהם מזון למשק החי שלכם. אם יש לך מזון לחיות מחמד, הקפד לאחסן אותו במיכל חסין יונים.

.

.

דילוג לתוכן