הרחקת יונים בנהריה ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בנהריה ע"י רשת או דוקרנים

אם אתה נתקל בבעיות עם יונים, כדאי לשקול לשכור שירות הרחקת יונים. עם זאת, תרצה לוודא שאתה בוחר את המתאים לצרכים שלך. לדוגמה, ייתכן שתרצה לשכור חברה המשתמשת בדוקרנים כדי להסיר יונים מבניין, ולא ברשת. אולי כדאי גם לברר על שירותים נוספים המוצעים, כמו ניקוי הצואה ואיטום הכניסה. זה יעזור למנוע בעיות עתידיות.

מלכודות

אם יש לכם בעיית יונים, חשוב למצוא שירות הרחקת יונים יעיל. יונים עלולות להזיק לבני אדם ולבעלי חיים. הם יכולים לשאת מחלות ולפגוע ברכוש.

בהתאם לצרכים שלך, ייתכן שיהיה עליך לבחור בין רשתות לדוקרנים. רשתות משמשות בדרך כלל לחסימת פתחים וחללים סגורים. דוקרנים הם דרך זולה יחסית למנוע יונים לנחות.

בנוסף להגנה על הבניין שלכם ועל יושביו, תרצו למנוע מיונים ללון בביתכם. זו יכולה להיות עבודה מסובכת, כי יונים הן מין עקשן.

אחד מאמצעי ההרתעה הטובים ביותר ליונים הוא הגדר החשמלית. אתה יכול להתקין מחסום תיל בין חוטים נעים או שאתה יכול להשתמש במסילה חשמלית כדי ליצור מערכת הרתעת מדף.

Shock Track היא טכנולוגיה חדשה המציעה אלטרנטיבה יעילה לקוצים. היא פועלת על אותו עיקרון כמו גדר חשמלית, אך משתמשת בשני חוטים העוברים דרכה במקום המסורתי. מסלול ההלם כמעט בלתי נראה מתחתית הגדר ומופעל באמצעות סוללה.

דוקרנים הם גם דרך יעילה להגן על הרכוש שלך. למרות שהם לא מושכים מבחינה ויזואלית כמו גדר חשמלית, קל לראות אותם וניתן להתקין אותם בסיוע קבלן הבניין המקומי שלך.

שיטות אחרות להדברת יונים כוללות לכידה וחומרים דוחים. עבור האחרונים, אתה יכול לשים דמות נץ מזויפת או ינשוף על הקרקע ליד היונים שלך כדי להפחיד אותן.

דוקרנים

יונים הן ציפור מטרידה, והן עלולות לגרום לנזק לרכוש. הם יכולים גם לשאת מחלות וטפילים, וזו הסיבה שיש להרחיק אותם מהבית והגינה שלך. ניתן להיפטר מהם על ידי התקנת דוקרנים ליונים או מוצרים אחרים להדברת יונים.

דוקרנים יכולים להוות פתרון מצוין למניעת הלינה של יונים באזורים עתירי תנועה. אלה יכולים להיות מותקנים על אדני חלונות, מדפים, או סביב הגג.

בדרך כלל, יונים אוהבות ללון על גגות וקווי גג. כדי למנוע מיונים ללון בנכס שלך, אתה יכול להתקין דוקרנים ליונים או סלילי תיל.

רשת ציפורים היא עוד שיטת הדברת יונים יעילה לטווח ארוך. זוהי רשת דקה שיוצרת מחסום המקיף מדף. החומר בדרך כלל מותאם לצבע החיצוני של הבניין שלך.

עפיפוני הטעיה ועושי רעש יכולים להיות יעילים. חלקם נועדו להיראות כמו ינשופים, מה שיכול להרתיע יונים יעיל. אם רוצים להרחיק יונים מבלי לפגוע בציפורים, אפשר להשתמש בחומר דוחה בצורת ג'לים, משחות או נוזלים.

ללא קשר לסוג הרתעת יונים שתבחר, הצעד הראשון שיש לנקוט הוא לחסל את כל מקורות המזון והמים עבור הציפורים. יונים נמשכות לרוב לריח האוכל, אז הקפידו לנקות את כל הבלגן לאחר שהסרתם אותם.

בבחירת שירות הרחקת יונים חפשו חברה המציעה אחריות. חברות רבות מציעות ערבות מוגבלת, אבל אתה רוצה לוודא שהספק עומד מאחורי העבודה שלהם.

ג'ל דוחה ציפורים

אם התקשתם לשלוט ביונים, קיימות מספר אפשרויות העומדות לרשותכם. דוקרני יונים, רשת ציפורים, דוחי ציפורים נוזליים ומכשירים אחרים משמשים לשליטה במטרד.

דוקרנים הם דרך מצוינת לעצור יונים מלנחות ולעוף מסביב. עם זאת, יש למקם אותם באזורים אסטרטגיים. הם מגיעים במגוון חומרים, צורות וגדלים. הבחירה הטובה ביותר תלויה בעיצוב הבניין.

דוחי ציפורים נוזליים אינם בשימוש נפוץ להדברת יונים, אך הם יכולים להוות פתרון יעיל מאוד. סוג זה של מוצר מיוצר בדרך כלל עם מרכיבים באיכות מזון ומרוסס לאזורים ממוקדים.

ג'ל אופטי הוא חומר מרתיע ציפורים רב חושי המשתמש באור אולטרה סגול כדי לשנות את התנהגות הציפורים. האור נראה כמו להבה לציפורים הנכנסות ומעורר תגובות חושיות מרובות.

ג'ל אופטי דביק וקל למריחה. זה ידחה ציפורים עד שנתיים.

אפשרות נוספת היא שימוש במערכת מסילות חשמליות. מערכות אלו נועדו לעבוד על קווי גג ומדפים. חלק מהחברות מציעות גם שילוב של דוקרנים, רשתות ומגשי ג'ל. בחירת מוצר שמתאים למצב שלך היא קריטית.

אמצעי הרתעת היונים היעילים ביותר אינם הזולים ביותר, אך הם שווים את העלות שלהם. יונים עלולות לגרום נזק רב למבנים ולרכוש. הגללים שלהם מאכלים מאוד, ועלולים לסתום פתחי אוורור, גג ומרזבים.

הטסת דורס

אם אתם מחפשים לחסל יונים מהרכוש שלכם, אולי אתם תוהים מהי האפשרות הטובה ביותר. זמינות מספר אפשרויות כולל רשתות, דוקרנים ומלכודות ציפורים. על מנת למצוא את הפתרון המתאים לכם, חשוב לדעת מעט על כל אפשרות.

דורסים, או האריס נצים, שימשו זה מכבר בתעשיית הרחקת יונים. למרות שציפורים אלו יכולות לפזר יונים ממספר מקורות, הן לא בהכרח יכולות להרוג אותן ברגע זה. יונים יחזרו בדרך כלל לאזורי לינה ולישיבה ברגע שהדורס עוזב את האתר.

נצים שימשו גם להרתעת יונים ממזבלות ואתרי פינוי פסולת. עם זאת, הם זכו לביקורת על השימוש בהם, במיוחד כאשר משתמשים בהם לשליטה באוכלוסיית יונים.

חברות מסוימות משתמשות כעת בעוף דורס בצורה מסורתית יותר. על ידי התקנת מערכת חוטי רשת באזורים שבהם ציפורים גדולות יותר נוטות לנחות, הן יכולות להרתיע אותן מלעשות זאת.

ישנם גם מספר תכשירים חזותיים שניתן ליישם. אלה כוללים סרט מחזיר אור ודמויות נץ או ינשוף. אפשר גם לתלות מחסום תיל על חוטים נעים כדי לחסום יונים לנחיתה.

אפשרות נוספת היא התקנת דוקרני Bird, שנועדו לשמור על יונים שלא לנוח ולשבת. הם זמינים בגדלים הנעים מרוחב פיזור של 1 אינץ' ועד 10 אינץ'.

איטום כניסות ליונים

הצבת רשת או דוקרנים היא דרך זולה ויעילה להרתיע יונים מלהיכנס לביתכם. יונים הן ציפורים חכמות, והן יודעות שבית אינו מקום בטוח ללון בו. אינסטינקט הביות שלהם גורם להם למטרד, והם עלולים לגרום לנזק רב. בנוסף, הם יכולים להפיץ מחלות ולשאת קרציות.

דוקרנים עשויים לרוב ברצועות, אך ניתן לאבטח אותם גם באמצעות ברגים וקשירה. החלק החשוב ביותר הוא הכנת השטח. יהיה עליך להסיר צואת יונים ופסולת אחרת, ולאחר מכן לשטוף את פני השטח ביסודיות. לאחר שהאזור יבש, הגיע הזמן ליישם את אמצעי ההרתעה שלך.

דוקרנים של יונים מותקנים לרוב על משטחים אופקיים או על קצוות של מדפים פתוחים. הם נועדו לגרום למשטח לא נוח עבור הציפור, ולמנוע מהם לנסות לנחות עליו. עם זאת, הם לא תמיד יעילים.

למשל, דוקרני יונים אינם פתרון מצוין לאזורים בהם יונים גדולות נוטות לנחות, כמו על גגות. במקום זאת, מערכת חוטי רשת עשויה להיות יעילה יותר. מדובר בחידוש טכנולוגי הפועל על אותו עיקרון כמו גדר חשמלית.

אמצעי מרתיע פופולרי נוסף הוא סרט מחזיר אור. קיימים מספר סוגים שונים, החל מרצועות רדיד אלומיניום פשוטות ועד דיסקים מחזירי אור שהם למעשה מגנט. לחלקם אפילו מראות קטנות מחוברות אליהם. אלה יעילים במיוחד בשילוב עם טקטיקות אחרות.

ניקוי צואת יונים

אם יש לך בעיות עם יונים, חשוב לנקות מיד את הקקי. צואת יונים היא רעילה ומסוכנת לבריאות האדם. הם עלולים לזהם מזון ומים. והם יכולים להזיק למבנים ולכלי רכב.

יונים עשויות להיות גם מקור לנגיף מערב הנילוס, שיכול להיות מועבר לבני אדם על ידי יתושים העוקצים יונים נגועות. כמו כן, יונים נושאות טפיל המכונה קרדית העופות.

בהתאם לחומרת בעיית היונה שלך, ייתכן שתצטרך לשכור איש מקצוע שיסיר אותן. ישנן דרכים רבות להיפטר מיונים. חלק מהשיטות הללו כוללות לכידה והרעלת הציפורים. עם זאת, שיטות אלו הן בדרך כלל יקרות ורק זמניות.

אפשרויות אחרות כוללות שימוש בקוצים כדי להרחיק יונים מהרכוש שלך. דוקרנים אלה זמינים בצורות וחומרים שונים. תרצה להבטיח שתמקם אותם בצורה אסטרטגית.

אפשרות נוספת היא להשתמש בג'ל דוחה ציפורים. ג'לים רבים עשויים משמן גרניום ופלפל לבן. הג'ל בדרך כלל דביק, מה שלא נעים ליונים.

כשאתה מנקה קקי של יונים, לבש ביגוד מגן ומסכה. הסיבה לכך היא שניתן לשאוף חלקיק קקי יבש. מומלץ גם להשתמש בכפפות.

חשוב לוודא שאתה משתמש במוצר המאושר להדברת יונים. אם אינך בטוח, בדוק עם המשרד המקומי לבקרת בעלי חיים.

ניקוי קקי יונים יכול להיות תהליך מתסכל. חומר קורוזיבי רב יכול להיות מצוי בלשלשת, שיכול לחרוט דרך בטון.

.

.

דילוג לתוכן