הרחקת יונים בתל אביב ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בתל אביב ע"י רשת או דוקרנים

אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים להרחקת הציפורים הלא רצויות שלכם, חשוב לדעת באיזה מהם לבחור. יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון, כמו האם החברה משתמשת ברשת או דוקרנים, כמו גם סוגי הציפורים שהם מסוגלים להתמודד איתן.

בז נודד

אם ביונים עסקינן, יתכן ואתה תוהה כיצד לבחור שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים. למרות שהם עשויים להיראות נחמדים יותר, הם לא עובדים כמו חוט עוף.

הדרך הטובה ביותר להרחיק יונים מהגג שלך היא התקנת חוטי נירוסטה. ניתן להתקין חוטים אלה על פסגות הגג שלך או בתכונה אדריכלית דקורטיבית. אתה יכול גם להשתמש ברשת פלסטיק או ניילון כדי להוציא יונים מהבניין שלך.

אם יש לך שטח גדול לכסות, אתה יכול להעסיק בזים. עם זאת, הם אינם מעשיים עבור חללים סגורים. יש להשתמש בהם לפרקי זמן קצרים ויש לאמן אותם להתמקד בך ולא ביעד שלך.

נצים הם גם ציפור דורס יעילה. ניתן להשתמש בהם כדי להפחיד יונים מבניין או לפזר אותן משדה תעופה.

בין אם תבחר להשתמש בנצים, בזים או שילוב שלהם, תצטרך לקבוע את סוג השטח שאתה רוצה לפנות. יש לקחת בחשבון את מספר העופות המזיקים שאתה מנסה להסיר, יחד עם כל סיכונים פוטנציאליים לציפורים.

דורסים הם לעתים קרובות מוצא אחרון, במיוחד כאשר נכס נפגע על ידי יונים במשך שנים. יש לקחת בחשבון את הסיכון לפגיעה בציפורים, כמו גם בציבור.

חלק מבעלי בתים השתמשו בנצים או בזים נודדים כדי להרתיע יונים מלשכב על הבניינים שלהם. חשוב לוודא שהציפור הדורסת שאתם שוכרים היא מין יליד האזור.

המהירות והיכולות האקרובטיות של הבז יכולות להקל עליו להפחיד יונים. בזים נודדים ידועים במעוף הסיבוב הגבוה שלהם ובצלילות מרהיבות.

השימוש בעוף דורסים כדי לשלוט ביונים הוא יקר. למרות שזה יכול להיראות אנושי, זה לא צורה טבעית של שליטה בציפורים.

אפשרות משתלמת יותר היא התקנת רשת ציפורים EPC. זה יכול להיות מותקן על גגות, מחסנים, ומרפסות קטנות. מערכות רשת אלו מטופלות בUV והן יעילות ב-100%.

אתה יכול למצוא רשת ציפורים EPC בגדלים רבים ושונים. יונים לא יכולות לעבור דרך הרשת, ולכן הן לא נוחתות על הגג.

רשת הדרת ציפורים

ישנן מספר דרכים להתמודד עם יונים. קו ההגנה הראשון הוא חיסול מקורות מים ומזון. לחלופין, אתה יכול להתקין אי הכללה פיזית. אבל איך יודעים מה הכי יעיל?

קיימות מספר שיטות להרחקת יונים, ולכל אחת יתרונות משלה. אם אתם מחפשים למנוע מלהקת ציפורים גדולה לנחות על הנכס שלכם, אז רשת היא כנראה הפתרון הטוב ביותר. עם זאת, אם אתה רוצה להרחיק קבוצה קטנה של יונים מהרכוש שלך, ספייק עשוי להתאים יותר.

דוקרני יונים הם פתרון זול יחסית. ניתן לרכוש אותם בצורות ובגדלים שונים. רבים עשויים מפלסטיק או נירוסטה, והם באים בזנים נקודתיים או בוטים. אלו הן גם דרך מצוינת להרתיע יונים מללון על מדפים או מרפסות.

רשתות הן אופציה נוספת, וניתן להשתמש בהן בשילוב עם שיטות אחרות ליצירת הרתעה יעילה יותר. אלה מותקנים בדרך כלל על ידי איש מקצוע, כך שהם עשויים להיות יקרים יותר לקנייה ולהתקנה.

למחלקה לאיכות הסביבה, מזון ולעניינים כפריים יש מגוון גדול של רשתות, וכל אחת מהן נועדה להחריג את מיני הציפור המדוברת. רשת ציפורים ניילון היא ללא ספק הפופולרית ביותר. ניתן לעצב אותו בהתאמה אישית כדי להתאים לצרכים שלך, והוא עמיד בפני UV, עמיד למים ועמיד בפני להבות.

בנוסף לרשת, ייתכן שתשקול התקנת התקני אנטיפרצ'ינג. זה ירחיק יונים מכל משטח, אבל זה לא ממש מסיר את הציפורים.

דוגמה נוספת היא מערכת מסלול ההלם. מדובר בחידוש טכנולוגי העושה שימוש באותו עיקרון כמו גדר חשמלית. עם זאת, מסלול ההלם יעיל הרבה יותר, והוא כמעט בלתי נראה מעובר אורח מזדמן. מלבד היותו יותר ידידותי לסביבה, מסלול ההלם משתפר גם בשתי האפשרויות הקודמות.

בחירה בשירות הרחקת יונים המשתמש בשיטה המתאימה של הדרת ציפורים מהרכוש שלכם היא הדרך הטובה ביותר לפתור את הבעיה שלכם. עם זאת, לפני שתתחיל בתהליך, עליך למדוד את האתר שלך. רוב הספקים מציעים שירות לפי מידה.

תכשירים דוחים

אם אתם מחפשים דרך להרחיק יונים מביתכם, אולי תשקלו להשתמש בחומרים דוחים לשירות הרחקת יונים. מכשירים אלה פועלים על ידי יצירת מחסום פיזי בין הציפורים לבית שלך. שימוש במכשירים אלו הוא פתרון חסכוני למניעת שיונים בביתכם.

חומרים דוחים ליונים כוללים ציוד התחשמלות, חוטים מקבילים ודוקרנים של ציפורים. השיטה היעילה ביותר היא ציוד הלם חשמלי. יונים שנוחתות על משטח מחושמל חוטפות הלם כואב אך לא קטלני.

שיטות אחרות כוללות שימוש בחוטים מקבילים ומלכודות דבק. שיטות אלו ימנעו מיונים לנחות על הגג שלכם ועל המרפסת שלכם. הם קלים להתקנה ודורשים תחזוקה מועטה.

אתה יכול גם להשתמש בג'ל דוחה ציפורים כדי להרתיע יונים מלבקר בגינה שלך. עם זאת, שיטה זו יעילה רק עבור פתרונות קצרי טווח. ג'לים הופכים לבלתי יעילים כאשר אבק או פסולת מפריעים.

בהתאם לגודל אוכלוסיית הציפורים שלך, ייתכן שתצטרך לשכור איש מקצוע שיעזור בהרחקת היונים שלך. איש מקצוע יכול לקבוע אם יש צורך בהסרה ולאחר מכן לנקוט באמצעים המתאימים.

יונים נמשכות לריחות אנושיים, ולכן ייתכן שיהיה צורך להסיר את מקור המזון שלהן. עפיפוני דמה הם שיטה יעילה נוספת להרחקת יונים.

קיימים מספר תכשירי יונים שונים, אך חלקם מתאימים יותר לאזורים מסוימים מאחרים. חלק מהחומרים הדוחים הם טבעיים ולא יפגעו ביונים. אחרים הם כימיים.

בבחירת חומר דוחה יונים, הקפידו לבחור במוצר בטוח לבני אדם. זה כולל שימוש בשמנים אתריים ורכיבים פעילים אחרים. חשוב להחליף את חומר הדוחה בתדירות גבוהה.

יונים לא אוהבות משטחים דביקים. כדי למנוע מיונים לנחות על הנכס שלך, נסה להציב סרט מחזיר אור או אור מוחזר במקומות אסטרטגיים.

עבור שטחים גדולים יותר, אתה יכול לנסות מונעי התחשמלות. הם מאוד יעילים ואנושיים. בניגוד לשיטות אחרות, מכשירים אלה משתמשים בזרם חשמלי בטוח כדי לתת הלם כואב אך לא קטלני ליונים.

אם אתם צריכים פתרון לטווח ארוך, אולי כדאי לכם להזמין איש מקצוע שירחיק יונים מהבית שלכם. אנשי מקצוע אלו בקיאים בהליכי הדברת היונים הטובים ביותר וידעו כיצד להימנע מיונים מלחזור לנכס שלכם.

מסלולים חשמליים

אם אתם מחפשים דרך טובה לשלוט ביונים, מסלולים חשמליים להרחקת ציפורים הם אופציה מצוינת. ניתן להתקין את המסילות הללו כמעט על כל משטח. הם מציעים פרופיל נמוך, והמתח הנמוך שהם מספקים אינו מזיק לבני אדם ולבעלי חיים אחרים.

מערכות הרתעת ציפורים חשמליות נועדו לגרום כאב ואי נוחות ליונים, ובו בזמן למנוע מהן לנחות על אזורים מוגנים. כמה דגמים אפילו משתמשים באנרגיה סולארית. עם זאת, הם יקרים ומומלצים רק לאתרים מסוימים. ישנן אפשרויות אחרות שיש לקחת בחשבון, כמו מחסום תיל.

Shock Track היא טכנולוגיה חדשנית המשלבת את היתרונות של רצועות דוקרנים וגדרות חשמליות. המסלול הנבחר הנמוך הזה אינו נראה מהקרקע, והוא זמין בגדלים שונים. זה גם תוכנן להיות מופעל באמצעות סוללה. הזעזועים שהוא מספק אינם כואבים, אבל יזעזעו את הציפור שלא תרצה לנחות שם.

בניגוד לרשתות ציפורים, מסלולים חשמליים ליונים אינם נראים לחלוטין. הם בנויים עם "מגלשה" מפלסטיק שמשנה את זווית המשטח לזווית של 45 מעלות.

ניתן לרכוש מערכות מסילה חשמליות במספר צבעים שונים. רוב האנשים חושבים שהם יעילים, אבל זה לא תמיד המקרה. פסולת על המסילה יכולה לקצר אותה, או מים יכולים להיכנס פנימה.

חיסרון נוסף של התקנת מסילות חשמליות ליונים הוא שהן עשויות להיות יקרות. בנוסף, יש לנקות את החיבורים באופן קבוע. אתה יכול להוסיף מטען סולארי כדי להפעיל את המערכת, או שאתה יכול להתקין דגם פלאגאין.

בקרת ציפורים חשמלית פועלת בצורה הטובה ביותר כאשר היא מותקנת כהלכה. לדוגמה, עדיף לא להתקין את המערכת מתחת לעצים או ליד מרפסת. ציפורים לרוב מפילות על הגג חומרים חומציים, שיכולים לאכול דרך חומרים. ואם אין לך תוחם עמיד למים, הגללים עלולים לפגוע בציוד שלך.

למרות שמסלולים חשמליים ליונים הם אופציה יעילה, הם יכולים להיות יקרים. ודא שאתה קונה אותם מחברה מוכרת. הם גם נועדו להחזיק מעמד לאורך זמן, והם עמידים.

ישנם סוגים רבים ושונים של מסלול חשמלי ליונים, אך הרעיון המרכזי זהה. הם מספקים זעזוע קטן שמפחיד את הציפורים.

.

.

דילוג לתוכן