הרחקת יונים ברמת הגולן ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים ברמת הגולן ע"י רשת או דוקרנים

כאשר אתם מחפשים שירות להרחקת יונים, אחד הדברים העיקריים שתצטרכו לקחת בחשבון הוא סוג הציוד בו הם משתמשים. לדוגמה, שירותי הרחקת יונים רבים משתמשים בדוקרנים או ברשתות כדי להיפטר מהציפורים, אך אחרים משתמשים גם בלייזר. אתה יכול לבחור בין שתי השיטות הללו, אבל לפני שאתה שוכר חברה כלשהי שתטפל בבעיית היונים שלך, אתה צריך לוודא שהן מוסמכות ובעלות הכלים הנכונים.

עלות שירות הרחקת יונים

אם אתה מתקשה להרחיק יונים מהגג שלך, ייתכן שתצטרך להזמין איש מקצוע. יונים הן מטרד. הקקי והנוצות שלהם חומציים ועלולים לגרום לנזקי מים, כך שהם יכולים להפוך את הגג שלך לא תברואתי.

המחיר של שירות הרחקת יונים יהיה תלוי בגודל הבניין שלכם ובאזור בו אתם מתקשים. פרויקטים גדולים יותר יכולים לעלות עד 2000 דולר. עם זאת, פרויקטים בקנה מידה קטן יכולים להיות מעט כמו $90.

דוקרנים של ציפורים הם דרך מצוינת למנוע מיונים ללון ולקנן על הגג שלך. התקנים דוקרניים אלה עשויים מפלדת אל חלד, המהווה גורם מרתיע יעיל. הם עולים בין 18 ל-28 דולר עבור 10 רגל של קוצים.

אפשרות נוספת היא התקנת רשת. הרשתות עשויות בדרך כלל מחוט פוליאתילן ומוחזקים במקומן באמצעות מערכת כבלים. סוג זה של מכשיר משמש לעתים קרובות עבור מרפסות וחצרות.

עבור פרויקט הרחקת יונים בקנה מידה גדול, ייתכן שתצטרך גם להתקין רשת ציפורים או דוקרנים. מדובר בפתרונות קבועים יותר, אך לא יתאימו לכל בית או עסק.

אם אתם במצוקה ולא רוצים להוציא הרבה כסף, שירות הרחקת יונים יכול להיות רק התשובה. ברוב המקרים זה לא הכרחי, שכן יש עוד המון דרכים למנוע נחיתת יונים על הנכס שלכם.

הבחנה בין יונים לקנים שלהן

אם יש לך יונים מקננות בבית או בעסק שלך, כדאי לשקול להבדיל אותן מהקנים שלהן באמצעות רשת או דוקרנים. שתי האסטרטגיות הללו הן דרכים לא יקרות ויעילות להרתיע יונים.

דוקרנים פועלים על ידי חסימת יכולתה של היונה לנחות על הדוקר. זה נעשה מכיוון שיונים לא יכולות לנחות בזווית של 45 מעלות.

יונים גם מעדיפות לקנן בנקיקים, כמו על מדפים ועל רפתות מוטות. ניתן להתקין רשת מעל מדף או אסם מוט כדי למנוע מקנון של יונים בשטח. רשתות עשויות בדרך כלל מחוט פוליאתילן. הם יכולים לשמש עבור אזורים סגורים ומרפסות.

דוקרנים יכולים לשמש למספר מבנים שונים. ניתן להשתמש בהם בהעמסת רציפים, גשרים, חצרות ומבני קורות פתוחות. עבור אתרים גדולים יותר, ייתכן שיהיה צורך במערכת רשת או רשת.

בנוסף לשימוש ברשת או דוקרנית, ניתן ליצור הפרעת ראייה ליד קן יונים. מראות, אורות מהבהבים וסרט מיילר הם חלק מהדרכים לעשות זאת.

"מגלשה" מפלסטיק היא דרך נוספת להרחיק יונים ממדפים. בדרך כלל, אלה מותקנים על המשטח הפנימי של המדף. המגלשה משנה את פני המשטח לזווית של 45 מעלות.

ישנן שיטות אחרות, כמו אולטרסאונד ותותחי פרופאן, שניתן להשתמש בהן כדי להפחיד יונים. בהתאם למין היונים, הן יכולות להיות כלי רב עוצמה להרתעת יונים ממקום מסוים.

הדרת יונים

מרכושכם יונים הן מזיק נפוץ, והן עלולות לגרום לנזק חמור לרכוש שלכם. למרבה המזל, ישנן מספר דרכים שבהן תוכל להיפטר מהם, וחלקן אפילו זולות בהרבה ממה שאתה עשוי לצפות.

קו ההגנה הראשון הוא הסרת מקורות מים ומזון. אם אפשרויות אלו אינן אפשריות, שקול אסטרטגיית אי הכללה פיזית. למשל, רשתות ליונים יכולות להיות יעילות עבור מרפסות, מחסנים ושטחים סגורים למחצה. עם זאת, מערכות אלו אינן אידיאליות עבור אתרים גדולים יותר.

לחלופין, ניתן להתקין דוקרנים, שניתן להשתמש בהם על קווי גג, קורות ואדני חלונות. אלה יעילים במיוחד במצבים שבהם יש לחץ ציפורים בינוני. בחירת דוקרני היונה הנכונים יכולה לעזור לכם למנוע מהיונים לנחות בשטח שלכם.

אפשרות מצוינת נוספת היא להשתמש במערכות מסלול הלם. באמצעות אותה טכנולוגיה המצויה בגדרות חשמליות, מערכות אלו מאמנות ציפורים כדי להימנע ממדפים ומסכנות אחרות.

אחת האפשרויות החסכוניות ביותר להרחקת יונים מהרכוש שלך היא להשתמש בקוצים. אתה יכול להשתמש בקוצים על מסילות, קורות ואדני חלונות כדי למנוע יונים לנחות עליהם. במקרים מסוימים, ייתכן שתזדקק לשתי רצועות כדי לכסות מדף רחב יותר.

אם אתם מחפשים משהו קבוע יותר, אולי כדאי לכם לשקול מגלשת יונים. מוצר זה נועד לשנות את פני השטח של המדף שלך לזווית של 45 מעלות.

דוחי יונים

בכל הנוגע להרחקת יונים יש לכם מספר אפשרויות לבחירה. למרבה המזל, האפשרויות הללו כולן יעילות ויכולות לעזור להיפטר מהמזיקים. עם זאת, אתה צריך לקחת כמה דברים בחשבון לפני שאתה מחליט איזו שיטה תעבוד הכי טוב עבור המצב שלך.

הדבר הראשון שאתה צריך לשקול הוא האם יש לך אזור לחץ ציפורים גבוה או לא. אם כן, סביר להניח שתרצו להשתמש באפשרויות מתקדמות יותר כמו מחסום תיל. כמו כן, בחירת המכשיר שלך עשויה להיות מושפעת מארכיטקטורת הבניין שלך. לדוגמה, אתה עשוי להחליט שדונן ציפור מתאים יותר למדף או לקו גג.

ישנם שני סוגים של מונעי יונים: דוקרנים ורשתות. דוקרנים הם לא יקרים ועובדים היטב עבור אזורים קטנים יותר, אבל הם לא יכולים להיות האפשרות הטובה ביותר שלך אם יש לך בעיה גדולה של לחץ ציפורים.

רשתות הן גם בחירה פופולרית. הם עשויים בדרך כלל מחוט פוליאתילן וניתן להתקין אותם על מרפסות, גגות מכוסים ואזורים סגורים למחצה.

טכנולוגיה חדשה בשוק היא מערכת מסלול ההלם. מסלול מחושמל בפרופיל נמוך זה נועד להרחיק יונים מהגג ומהמדף. זה עובד על אותו עיקרון כמו גדר חשמלית. יונים שנוחתות עליו חוטפות התחשמלות קלה.

בחירה נפוצה נוספת היא ג'ל דוחה ציפורים. מוצרים אלה מכילים לרוב שמן גרניום ופלפל לבן. עם זאת, ייתכן שיהיה עליך למרוח מחדש את הג'ל באופן קבוע, מכיוון שהמשחות עלולות להתבלות עם הזמן.

עפיפוני

פיתוי הם דרך יעילה להפחיד יונים. אלה נראים לעתים קרובות בפארקים ובערים. הם מעוצבים כמו ציפור דורס ויפחידו את הציפורים.

שימוש בעפיפונים מטעים הוא גם דרך קלה למנוע מיונים לנוח על הגג שלך. זה חשוב במיוחד אם אתה גר בעיר, שכן יונים נמשכות לרעש.

אם אינך רוצה להשתמש בעפיפון מטעה, יש דרכים אחרות לא קטלניות להרחיק יונים מהרכוש שלך. אלה כוללים דוחים, טקטיקות הפחדה ודבק.

לדוגמה, אם אתם מבחינים ביונים היושבות על מעקה המרפסת שלכם, תוכלו לרסס חומר דוחה ג'ל על המעקה. היונים לא ישארו זמן רב אם הן לא אוהבות להירטב.

אתה יכול גם להשתמש בחפצים מחזירי אור כגון סרט או בלוני נייר כסף. אלו ייצרו אפקט פריזמה ויקשה על היונים לראות.

שיטה נוספת היא התקנת חוטים מקבילים לאורך היקף הבית שלך. ברגע שיונים מתחילות לראות את החוטים, הן יעברו למקום אחר.

שיטה יעילה נוספת היא התקנת לייזר. אלה בדרך כלל מופעלים בתנועה ויפחידו את היונים ברגע שיסתכלו על האזור. עם זאת, ייתכן שזה לא יהיה יעיל אם יש לך להקה גדולה של יונים, מכיוון שהן יכולות להתרגל לתנועה.

לייזרים

הלייזרים נמצאים בשימוש בתחומים שונים מזה זמן רב. עם זאת, השימוש בלייזרים להרחקת יונים עדיין אינו נפוץ. היישום העיקרי של לייזרים הוא על מים ובסביבה כפרית.

לייזרים להבהלת ציפורים פועלים על ידי הוצאת קרן בהירה. כאשר ציפורים חשות בלייזר, הן בורחות. יש ציפורים שלומדים להתעלם מהלייזר בעוד שאחרות מתרגלים אליו.

הAgrilaser Handheld הוא מכשיר נייד להפחידת ציפורים המשתמש בלייזר ירוק. הוא מגיע עם סוללות נטענות, תיק נשיאה איכותי ומטען חשמל.

בעוד שלייזרים הם לא הדבר הראשון שאתה חושב עליו כפתרון לשליטה בציפורים, יש כמה יתרונות לשימוש באחד. בתור התחלה, זה הרבה יותר שקט ממכשירי הפחדה אחרים. בנוסף, הוא גם היעיל ביותר במזג אוויר ערפילי או גשום.

לא סביר שלייזרים יתגלו ככלי מעשי להדברה קונבנציונלית. עם זאת, הם עשויים להיות שימושיים כחלק ממערכת בקרה כוללת באזורים של מגורי אדם נמוך. הם גם מסוגלים להפחיד כמה מינים מוגנים, מה שעלול לגרום להם לנטוש את הקינים שלהם.

הלייזרים הטובים ביותר להרחקת יונים הם שילוב טוב של כוח ועמידות. ישנם שני סוגים: דגם כף יד ויחידה אוטומטית. כל אחד יגיע עם סט מגבלות משלו.

.

.

דילוג לתוכן