הרחקת יונים בדרום ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בדרום ע"י רשת או דוקרנים

אם אתם מחפשים שירות להרחקת יונים מהבית שלכם, אולי אתם תוהים איך לבחור חברה עם רשת או דוקרנים. יונים נוטות לרבוץ על מבנים, כבישים ומדרכות, ואם תרצו להגן על ביתכם מפני המטרדים הללו, תצטרכו לקבל חברה אמינה שתכנס ותנקה את הבלגן.

האם צואת יונים יכולה לגרום להתקפי אסטמה?

צואת יונים ידועה כמקור למחלות רבות. הם מכילים פטריות וחיידקים שונים, כמו גם סלמונלה. זה הופך אותם למסוכנים לבני אדם. אנשים שחיים באזורים שבהם מתאספות יונים נמצאים גם בסיכון לפתח ריאה של חובב יונים.

בבריטניה, מומחים אומרים שזה נדיר מאוד לראות מקרה של צואת יונים הגורמת למחלה בדרכי הנשימה. למרות שלעתים קרובות ניתן למנוע את המחלה, היא עלולה להזיק.

ידוע שגם יונים נושאות טפילים אקטופאריים. אלו הם טפילים שיכולים לנשוך, לשרוט ולהדביק בני אדם. חלק מהטפילים הללו עלולים לגרום למחלת ליים, שהיא מחלה קשה.

כאשר ציפורים מפילות את הפסולת שלהן, הן מייצרות אבקה דקה שעלולה להיות אלרגנית ביותר. לאחר מכן, האבקה עלולה לגרות את הריאות של אנשים שנושמים אותה פנימה. אם נחשפת לאבקת ציפורים, עליך לשטוף את הפה ולאחר מכן לנקות את העור. אתה יכול גם ללבוש מסכות N95.

ציפורים יכולות להיות נשאות של למעלה מ-50 סוגים של טפילים אקטופאריים. הם יכולים גם להדביק בני אדם באמצעות זיהום מים או מזון. חשוב לזכור שיש עוד חיות שמסוכנות יותר מיונים.

רופאים ממליצים לא להחזיק יונים מכיוון שהן עלולות לשאת מחלות ובעיות בריאותיות אחרות. יונים מסוכנות במיוחד לאנשים עם מערכת חיסונית נפגעת, כמו אלה עם אסתמה.

ישנם מספר סוגים של מחלות יונים, כגון אסתמה של הסימפונות, פסיטאקוזיס, קריפטוקוזיס ודלקת המוח של סנט לואיס. כמה מהמחלות הללו קשורות לשלשת יונים, שעלולה להיות מסוכנת.

ילד שמת בדצמבר נחשף לפטריית קריפטוקוקוס. התסמינים כוללים קוצר נשימה ולחץ בחזה. מחלה זו עלולה להיות קטלנית עבור ילדים צעירים ומבוגרים מעל גיל 60.

התסמינים של אסתמה הסימפונות יכולים לכלול צפצופים, שיעול וקוצר נשימה. לרגישים ללשלשת יונים כדאי להרחיק חיות מחמד מחדר השינה או להשתמש ברשת דגים למניעת כניסת יונים לבית.

מחלות שונות יכולות לעבור מיונים לאנשים באמצעות מגע ישיר או זיהום של מזון או מים. חלק מהמחלות הללו כוללות דלקת ריאות רגישותיתר (ריאות חובב ציפורים) וPsittacosis.

האם צואת יונים יכולה לטשטש פאנלים סולאריים?

יונים אוהבות לנוח מתחת לפאנלים סולאריים. הם גם אוהבים לבלות על מרזבים וארובות. הסיבה לכך היא שהם מספקים את הכיסוי המושלם מפני מזג האוויר וטורפים. והם יעשו זאת אם תשאיר אוכל.

הפאנל הסולארי אולי לא החלק הכי זוהר בבית שלך, אבל הוא מספק מפלט הכרחי מפני פגעי מזג האוויר. זהו המקום האידיאלי להסתתר מפני טורפים ומספק חום.

אם יש לך בעיה עם יונים וקקי, אולי כדאי לך לשקול מגן יונים בפאנל סולארי. מוצרים אלה נועדו למנוע מיונים להטיל את ביציהן מתחת לפנלים שלך. כמו כן, הם קלים להתקנה.

אפשרות נוספת היא שירות ניקיון מקצועי. שימוש בחברה כמו Nextgen Pest Solutions יעניק לכם את השקט הנפשי בידיעה שהפאנל הסולארי שלכם לא יהיה מזוהם בקקי של ציפורים. לעתים קרובות, אמצעי הרתעה אלה מותקנים במקשרי פלסטיק שנופלים עם הגיל.

יש מגוון של אמצעי הרתעה אחרים לבחירה. חלקם כוללים קוצים, רצועות זעזועים ומדרונות. אחרים עדינים יותר.

אחד הפתרונות הטובים ביותר לבעיית היונים הוא לעשות מאמץ משותף להרחיק יונים מהבית. יונים יתפסו מקום מגורים בכל אזור שיש בו מקור מזון. למשל, הם יאכלו זרעים ודגנים. אבל, כדאי לזכור שהציפורים האלה לא תמיד מוכנות לעזוב. לפיכך, יש סיכוי גבוה יותר שהם יקנו מחדש לאחר שתפנו את האזור.

אמנם זה נכון שיונים לא דורשות הרבה כדי להישאר בבית שלך, אבל אתה לא רוצה אותן אם אתה בעניין של מכירת קקי יונים. לא רק שיונים מזהמות מכשירי חשמל יקרים, הן גם גורמות לתנאים מכוערים. לכן חשוב למצוא פתרון שהוא קצת יותר מהגישה הרגילה של "סרסור גג".

כשמדובר ביונים, לא מספיק להסיר את הקן. אתה גם צריך לוודא שהקקי יוסר מהאזור שמסביב. קקי יונים הוא חומר מאכל מאוד ועשוי לפגוע בממירים, בחיווט ובמכשירים יקרים אחרים.

האם צואת יונים יכולה לגרום לתאונות החלקה ונפילה על מדרכות העיר?

אם יש לך הרבה יונים בשטח שלך, אתה עלול להיות מודאג מהסכנות האפשריות הכרוכות בהפרשות שלהן. צואת יונים היא מקום מצוין למצוא בו מגוון רחב של טפילים, ואורגניזמים אלה יכולים לנשוך ולהדביק אותך. הם גם נושאים מספר מחלות.

צואת יונים קשורה לפחות 60 מחלות. בעוד שחלקם ניתנים לטיפול, אחרים יכולים להיות קטלניים. למרבה המזל, אתה יכול לנקוט באמצעים כדי לשמור על בטיחות המשפחה שלך מפני הנבלים.

אחת השיטות הפופולריות יותר היא התקנת חומר מרתיע לציפורים. דגמים מסוימים מציעים ניחוח סודה ענבים נעים. אחרים, כמו ספייק BirdBGone, הם זולים יחסית ויכולים לספק הרתעה נחוצה.

אפשרות נוספת היא להזמין חברת הדברה מקצועית. לחברות אלו יש את הרישוי והביטוח המתאימים כדי להגן עליך ועל רכושך. רוב פוליסות ביטוח הדירה מכסות אחריות. עם זאת, לחלק מתחומי שיפוט ומדינות מקומיות יש הגבלות נוספות.

לא משנה באיזו שיטה תבחרו, כדאי לוודא שהבניין שלכם נקי. צואת ציפורים יכולה לסתום מרזבים, להוביל לבעיות לחות במרתף שלך ולחסום את זרימת המים. כתוצאה מכך, אתה עלול להיתקל בבעיה גדולה של נזקי מים.

אם יש לכם הרבה יונים, כדאי לשקול להזמין חברה המתמחה בהרחקת יונים. זה לא רק יבטיח שהגללים יוסרו, אלא שלא תשלמו בסופו של דבר על אחריות מיותרת.

אפשרויות נוספות להרחקת יונים כוללות שימוש ברובה אוויר/אקדח גלולה, או חומר ניקוי אורניתולוגי מיוחד. אתה תמיד צריך לזהות את הציפור תחילה לפני נקיטת פעולה כלשהי. לדוגמה, מכסחת היונים הנ"ל עשויה להיות הדבר היעיל ביותר לעשות, אך ייתכן שהיא לא חוקית באזורים מסוימים.

בעוד שאמצעי הרתעת ציפורים הוא דרך מצוינת לצמצם את אוכלוסיית היונים שלך, ניקוי קקי יכול להיות כאב אמיתי. לפני שאתה בכלל מתחיל, אתה צריך לקחת את הזמן כדי לקרצף ביסודיות את האזור שלך. הקרצוף עשוי לכלול מגרד צבע, ויש לעשות זאת היטב לפני מריחת חומר ההרתעה.

האם דורסים יכולים להרחיק יונים ממקום מגורים מבוסס?

יונים ידועות לשמצה בכך שהותירו מאחוריהן פסולת וחומר קינון. פסולת זו מצטברת במהירות ויכולה לסתום בקלות את פתחי האוורור, המרזבים והמרזבים. הם גם מפיצים מיני שרצים כמו פשפשי מיטה וקרדית ציפורים. אם אתה רוצה להרחיק את המבקרים הלא רצויים האלה, אתה יכול לנסות אחת מהתרופות הביתיות הטבעיות הרבות הזמינות.

לדוגמה, אם יש לך בעיית יונים על אדני החלונות שלך, אתה יכול להתקין רצועות נגד קפיצה. ניתן גם להניח כיסויים משופעים על אדני החלונות כדי למנוע מהציפורים לבנות את הקינים. כדי לוודא שהם לא יכולים להיכנס לחלון, אתה יכול לקשור חוט על פני אזור הטינה, כסנטימטר מעל החלון. זה יגרום לנחיתה לא נוח, אבל זה אמור להרתיע אותם מלנוח.

תרופה יעילה נוספת היא שימוש בדבש. ערבוב של כמה טיפות דבש עם כוס מים עושה דוחה יונים נוזלי נהדר. עם זאת, היזהר כי לדבש יש נטייה למשוך מבקרים לא רצויים אחרים. שימוש בOvoControl(r) P, מוצר המכיל חומר דגירת ביצים סטרילי, הוא גם דרך יעילה להתמודדות עם יונים. בניגוד לרעל, המוצר מעכב אתרי קולטני הזרע על הביצית, מה שעוצר את התפתחות הביצית.

.

.

דילוג לתוכן