הרחקת יונים בטירת הכרמל ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בטירת הכרמל ע"י רשת או דוקרנים

כאשר אתה צריך למצוא שירות שיוכל לעזור לך להרחיק יונים מהנכס שלך, עליך לוודא שאתה בוחר נכון. יש כמה דברים שאתה צריך לחפש, והם מפורטים להלן.

עלות שירות הרחקת יונים

החזקת יונים מזיקים בבית עשויה לעלות ביוקר רב. לא רק שהם יוצרים בלגן עצום בעליית הגג שלך, אלא שהם גם נושאים מחלות. הם עלולים לגרום נזק לחיות המחמד ולבעלי החיים שלך. צואת יונים יכולה גם להזיק לציפוי ולדהות צבע.

העלות הממוצעת של שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים יכולה להיות בין 100 ל-350 דולר. זה נקבע על פי סוג נגיעות הציפורים והיקף העבודה.

שירות הרחקת יונים בקנה מידה קטן יכול להגיע עד 90 דולר. מצד שני, שירותים בקנה מידה גדול יכולים לעלות בין $700 ל$2,000. חלק מהשירותים הגדולים עשויים לכלול התקנת דוקרנים, רשתות ואמצעי הרתעת יונים אחרים.

אחת הדרכים הקלות ביותר להרחקת יונים היא באמצעות רשת יונים. ניתן גם להתקין דוקרנים על קווי גג או שלטים. דוקרני נירוסטה יכולים לעלות בין $28 ל-10 רגל.

שיטות אחרות כוללות שימוש בכימיקלים דביקים כדי לגרום ליונים לאי נוחות. אלה ניתן לרכוש בחנות ההדברה המקומית שלך.

אם אתם מצליחים לגרום לציפורים לעזוב, מומלץ להתקין מחסום פיזי כדי למנוע את נחיתתם. למרבה הצער, מחסום פיזי לא תמיד יעיל.

יונים יכולות גם לאכול את האוכל שלך. השארת מכסי האשפה פתוחים יכולה להיות פיתוי עבור היצורים האלה. הלשלשת שלהם יכולה להכיל חומצת שתן, שעלולה לפגוע ברצפות ובתקרות.

בעיות נפוצות עם יונים

לעתים קרובות, חשוב למצוא דרך להרחיק יונים מהבית או העסק שלך. הם יכולים להוות מטרד מעצבן שיכול להרוס את המראה והריח של הנכס שלכם. ליונים יש גם הרגל לזהם מזון ומים, ועלולות לגרום למגוון סכנות בריאותיות.

הדרך הטובה ביותר להרחיק יונים מהרכוש שלך היא התקנת מערכת הרתעת יונים. אלה ניתנים להתקנה במספר דרכים, וצריכים לכלול מדפים וארובות.

אחת השיטות היעילות ביותר להרחקת יונים מבניין היא שימוש בקוצים מפלסטיק או מתכת. יונים לא יכולות לנחות בזווית של 45 מעלות הדוקרנים האלו מספקים. שיטות אחרות כוללות שימוש בקווי מונופילמנט או פלדה.

מלבד הנזק הברור שהן עלולות לגרום, יונים יכולות לשאת מגוון מחלות. הגללים שלהם מכילים חיידקים שעלולים להתפשט לבני אדם, לבעלי חיים ולצמחים.

יתרה מכך, חומצת השתן בצואת יונים עלולה לגרום לנזק רב למצעים אחרים. בנוסף, יונים יכולות להיות נשאות של פטריות וטפילים. אם לא תנקה את הגללים שלהם באופן קבוע, אלה עלולים להיכנס למזון, למים ולאוויר שלך. זה יכול להוביל לבעיות בריאות, כולל E. Coli, מחלה שיכולה לעבור מיונים לבני אדם.

קקי יונים עלול להזיק לגג, למדרכות ולמכוניות שלך. זה גם סיכון פוטנציאלי לחבות. בהתאם לחומרת הבעיה, אתה עלול לקבל קנסות וציטוטים.

דרכים להרחיק מכם

יונים יונים מהוות מטרד, וגורמות נזק יקר למבנים ולרכוש. הם יכולים גם לשאת מחלות.

למרבה המזל, ישנן מספר דרכים יעילות להרחיק יונים מהבית ומבניינים אחרים. חלק מהשיטות כוללות טקטיקות הפחדה, הרתעות חושיות וחומרים דוחים.

יונים ימנעו מאזורי תנועה עתירי תנועה, אז אולי כדאי להתקין דוקרנים של ציפורים או מכשירים אחרים כדי למנוע מהם לנחות. אתה יכול להשתמש בהם סביב פסגות גג, אדני חלונות ואזורים אחרים שבהם יונים גורמות לבעיות.

אמצעי בקרה אנושיים וידידותיים לסביבה אחרים כוללים שימוש בטקטיקות הפחדה ופיתוי טורפים. טקטיקות הפחדה הן זולות וקלות לשימוש. כשהיונים מפחדות, הן יעזבו למצוא מזון או מחסה. פתיונות טורפים עשויים מפלסטיק עם ראשים מסתובבים ומיועדים להיראות כמו טורפים.

אם יש לך פאנלים סולאריים על הבניין שלך, אתה יכול להגן עליהם מפני יונים על ידי התקנת חפץ מחזיר אור כדי להרחיק אותם מהאזור. תליית כדור גינה מעמוד גדר או עץ יכולה לעזור להרתיע יונים מלנחות בשטח שלכם.

לשליטה ארוכת טווח יותר, ניתן להשתמש גם בחוטים וברשתות. אלה יכולים להיות תלויים מהגג למרפסת או לצד הבניין שלך. רשת ציפורים יכולה לשמש גם כדי להגן על יבולים מפני יונים ומזיקים אחרים.

ניתן לרכוש חומרי דוחה והרתעה בנוזל, משחה או ג'ל. לחלק מהמוצרים הללו יש ריחות או מרקמים פוגעניים שיעצבנו את היונים.

הדרה

בבחירת שירות הרחקת יונים, אתה רוצה לוודא שאתה מוצא את הפתרון המתאים למצבך. יונים עלולות להוות מזיק בעייתי ביותר, לגרום נזק לרכוש ולהגביר את הסיכון לשריפה. אבל אתה יכול להימנע מבעיות אלה על ידי שימוש בטכניקות אי הכללה.

הצעד הראשון הוא הסרת מקורות מים ומזון. זה עשוי לכלול התקנת רשתות או דוקרנים כדי למנוע מהציפורים לנחות.

רשת היא שיטת הבקרה הטובה ביותר לטווח ארוך. אתה יכול להתקין אותו על פתחים, מרפסות, גגות, או חצרות. זה מונע מיונים להיכנס, אבל זה לא מפריע לנוף שלך.

קוצים הם גם גורם מרתיע יעיל. דוקרנים נועדו להקשות על יונים לנחות על אזור מסוים. הם מיוצרים בדרך כלל כרצועות, ויש להם קצוות מחודדים חדים.

ניתן להשתמש בספיקים על מדפים, גגות ומרזבים. חלקם ניתנים להתקנה סביב אדני החלונות.

טקטיקות הדרה אחרות כוללות מכונות קול ואור. עם זאת, אלה לא תמיד יעילים. אם יש לך לחץ רב של ציפורים, ייתכן שתצטרך להשתמש ביותר מסוג אחד של הדרה.

אסטרטגיה נוספת היא לשנות את זווית הגג או הבניין. למשל, אם יש לכם מעקה למרפסת, תוכלו להשתמש ב"מגלשה" מפלסטיק שמשנה את פני השטח לזווית של 45 מעלות. אתה יכול גם להתקין פיסת מתכת כדי לתת את הזווית הרצויה.

מלכודות וחומרים מעשיים

כאשר בוחרים שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים, אתם רוצים להיות בטוחים שאתם מקבלים איש מקצוע שיודע מה הם עושים. יונים עלולות להוות מטרד עצום, לגרום לנזק רב ולעלות לכם כסף. נקיטת כמה צעדים קלים יכולים לעזור לך למנוע מיונים לפגוע ברכוש שלך.

אם אתה צריך להיפטר מיונים בשטח שלך, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להיפטר מהמזון שלהן. זה ירתיע אותם מלקינן בבית שלך. ודא שאתה מרחיק את מאכילי הציפורים ופחי האשפה שלך.

אתה יכול גם להשתמש במלכודת דביקה כדי להדוף יונים. אלו הן דרך פשוטה וזולה להגן על הבית מפני יונים. הם הופכים את המשטח לא נעים לנחיתה, ומעוררים תגובת קרב או ברח ביונים.

דרך מצוינת נוספת למנוע מיונים להיכנס לביתך היא לשים רשת ציפורים. ניתן להתקין רשת ציפורים מעל חלונות, דלתות ומרפסות. ניתן לתלות אותו מהגג לצידי המרפסת.

ניתן להשתמש בעפיפונים פתלתלים כדי להרתיע יונים. ערכות אלה משתמשות באורות מהבהבים ובקול כדי להפחיד יונים.

עבור סוגים אחרים של יונים, אתה יכול להשתמש דוקרני יונים כדי להרתיע אותם מנחיתה. דוקרנים אלה יכולים להיות מחוברים למשטחים אנכיים או אופקיים עם דבק דבק מיוחד. קצות הדוקרנים אינם מתחדדים, כך שהיונים לא ייפגעו.

לייזרים

השימוש בלייזרים כאמצעי הרתעת ציפורים גדל במהלך השנים האחרונות. למרות שלא ניתן להשתמש בהם כתחליף להדברה קונבנציונלית, הם עשויים להיות שימושיים במצבים שבהם אמצעי הרתעה קוליים אינם אופציה.

אחד היתרונות הבולטים של שימוש בלייזר כדי להפחיד ציפורים הוא שהוא אינו קטלני. עם זאת, יש לציין כי לא תמיד יהיה להם את האפקט הרצוי.

ציפורים שלא יכולות לראות את הלייזר צפויות לא להיות מושפעות. זה לא המקרה עבור מינים מסוימים, כמו זרבן אמריקאי.

מלבד הרתעה טובה, ניתן להשתמש בלייזר גם לניקוי דרכי הנשימה. באופן דומה, הם יכולים לשמש כתגובת חירום לדליפות כימיות.

לייזרים יכולים להיות כף יד או יחידות אוטומטיות קבועות. הם יכולים להיות בצבע אדום או ירוק. באופן כללי, קורות ירוקות מייצרות את התוצאות הטובות ביותר.

שימוש בלייזר כדי להפחיד יונים הוא נושא שנוי במחלוקת. מומחי יונים העלו חששות לגבי היעילות של מכשירים כאלה. אבל היו שהציעו שלטכנולוגיה עשוי להיות מקום בהקשר רחב יותר.

מספר מחקרים הראו שלייזר יכול להיות כלי יעיל בזירת השליטה בציפורים. עם זאת, צריך לעשות הרבה יותר מחקרים. לדוגמה, לייזרים יכולים להיות לא יעילים נגד ציפורים שאינן ליליות, כמו אווזים ונשרים.

מפחיד ציפורים בלייזר פועל על ידי פליטת קרן אור הנראית לעין בתנאי תאורה חלשה. בדרך כלל, זה לוקח כמה דקות כדי להפחיד לחלוטין את ציפורי המטרה.

.

.

דילוג לתוכן