הרחקת יונים באור יהודה ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים באור יהודה ע"י רשת או דוקרנים

אם אתם מחפשים דרך להיפטר מיונים, ישנן מספר דרכים בהן תוכלו לעשות זאת. חלקם כוללים שימוש במלכודות ובקוצים, בעוד שאחרים כוללים חוטי בקרת ציפורים. אולי אתה גם שוקל להשתמש בחומרים דוחים.

דוקרנים

יונים יכולות להיות מאוד מעצבנות ויכולות גם להוות סיכון בריאותי לבני אדם ובעלי חיים. הם נושאים טפילים ומחלות, ולעתים קרובות משאירים אחריהם צואה שעלולה לגרום למחלות קשות.

מזיקים אלו עלולים להיות קשים להתמודדות, אך ניתן להיפטר מהם. הצעד הראשון הוא הסרת מקורות מים ומזון. אתה יכול לעשות זאת על ידי התקנת רשת או דוקרנים.

דוקרנים הם שיטה יעילה להרחיק יונים מהרכוש שלך. הם פועלים על ידי מניעת נחיתה או לינה של ציפורים. דוקרנים מותקנים סביב מדפים וקווי גג ומסביב למרזבים ומרזבים.

דוקרנים מגיעים במגוון חומרים, מנירוסטה לפלסטיק ועד לעץ. כמה דוקרני יונים אפילו מצופים במרכיב פעיל.

בעוד שדוקרנים הם אפשרות פופולרית להרחקת יונים, הם לא תמיד הדרך הטובה ביותר ללכת. חשוב לוודא שדוקרני היונה מותקנים בצורה נכונה. אם הם לא, הם עלולים לגרום נזק לקיר הגבס, לחלונות או לרכוש אחר.

אם יש לך זיהום, התקשר למומחה הדברת יונים. ודא שהם יספקו הערכה בחינם. כמו כן, ודאו שהחברה שתבחרו עומדת מאחורי העבודה שלה.

סוג ההרתעה שבו תשתמש יהיה תלוי בתקציב שלך, במספר הציפורים באזור שלך ובארכיטקטורה של הבניין שלך. לדוגמה, אתה יכול להתקין מסילות חשמליות לאורך קו הגג או להשתמש ברשת סולארית.

מספר חברות יתנו לך ערבות מוגבלת. בדוק ביקורות באינטרנט. אתרי ביקורות כגון Google Reviews, Yelp, Angie's List וFacebook הם מקום מצוין לברר על שירות של חברה.

כאשר מזמינים חברה להרחקת יונים, חפשו חברה מוכשרת ומורשית לטפל ביונים. הם צריכים לא רק להשתמש בשיטות הומניות, אלא גם להבטיח שהפסולת נסחבת כראוי.

שירות הרחקת יונים מכובד לא רק ינקה את האתר, אלא גם ייקח את הפסולת. לשירות איכותי יהיה גם זמן תגובה מקצועי ומהיר. ואסור להם לגבות תשלום עבור נסיעה.

בחירה בשירות הרחקת יונים עם דוקרנים יכולה לעזור לכם לשמור על רכושכם בטוח ומאובטח. אבל הקפד לחקור את האפשרויות שלך ביסודיות לפני שאתה עושה את הבחירה הסופית שלך.

חוטי בקרת ציפורים

כשמדובר בהרחקת יונים, ישנם שירותים מיוחדים רבים לבחירה. חלק מהסוגים הנפוצים יותר כוללים את מערכת העמודים והחוטים והדוקר נגד צניחה. בחירת שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים כרוכה בהבנת המצב הספציפי שלכם, בחירת המוצר הנכון וביצוע ההוראות עד תום. ייתכן שתרצה לבדוק עם המועצה המקומית שלך לפני שתנקוט פעולה.

מערכת העמודים והחוטים מומלצת רק לבתים עם מבנה דו קומתי קונבנציונלי. למרות שהוא יעיל, זה יכול להיות יקר ויכול להיות בעל מספר חסרונות. אלה כוללים עלויות גבוהות, התקנה לא נוחה וכשל מדי פעם בחוטים.

דוקרנים נגד צניחה הם דרך טובה לעצור יונים ללון בשטח שלך, אבל הם עלולים להיות קשים להתקנה והם עלולים להתגלות כקשים להסרה. אם אתם שוקלים דוקרנים נגד צניחה כפתרון לבעיות היונים שלכם, כדאי לוודא שאתם רוכשים אותם מחברה מוכרת באינטרנט. ניתן לרכוש אותם גם כחלק מערכת עשה זאת בעצמך.

להרחקת יונים רצינית יותר, תזדקק לתוכנית ספציפית לאתר. זה צריך להתבסס על הבעיה הספציפית שלך ולכלול את גודל הבניין וסוג הנכס. ספייק אנכי בודד הוא הבחירה הנפוצה ביותר עבור מרזבים. עם זאת, ציפורים גדולות יותר ימיטו הרס על העמודים האנכיים.

ליונים יש אישיות עקשנית מאוד. יש להם זיקה ללינה ולקינון באותו מקום לילה ויום. למרות שדוקר אנכי בודד הוא הדרך הזולה והפחות יעילה להרחיק יונים מהמרזב, הגישה הטובה ביותר היא התקנת מערכת מונעי יונים. בנוסף לעצירת יונים לנחות על המרזב עצמו, המכשיר גם יגרום להן לעבור למקום אחר.

ישנן מספר דרכים אחרות להיפטר מיונים, כולל הנחת דיקט מעל החריץ, התקנת ספייק נגד צניחה או מכשיר להרחקת יונים עשה זאת בעצמך. איזה מהם הכי מתאים למצב שלך תלוי בצרכים ובתקציב שלך.

מלכודות מעשיות

יונים מהוות מטרד שעלול לגרום לנזק בלתי הפיך לרכוש שלכם. הם נושאים מחלות ויכולים גם לזהם מזון לבני אדם ולבעלי חיים. קשה מאוד לשלוט בציפורים אלו. עם זאת, ישנן שיטות להרחיק יונים מהבית או העסק שלך.

בתור התחלה, ישנם אמצעי הרתעה לציפורים, כמו רשתות ודוקרנים, שירתיעו יונים להשתמש בנכס שלכם. רשת ימנע מיונים ללון על הגג שלך ותעזור להרחיק יונים ממרפסות ומדפים.

דוקרני יונים הם אחד ממוצרי הדברת היונים הפופולריים ביותר שיש. דוקרנים אלה עשויים בדרך כלל מפלסטיק או מפלדת אל חלד ומותקנות על רצועה המחוברת למדף.

חוט ציפורים הוא עוד מוצר יעיל להדברת יונים. כמו כן, מומלץ להחזיק סוג כלשהו של אמצעי הרתעה בסביבה, כמו מכונת סאונד, על מנת למנוע מיונים להיכנס לבית או לעסק.

מלבד שיטות הדברת יונים קונבנציונליות יותר, ישנן עוד רבות אחרות שתוכלו לנסות. אפשרות אחת היא להזמין בעל מקצוע להתקנת מערכת הרתעת יונים. Nextgen Pest Solutions מציעה מערכות הרתעת יונים המתוחזקות על בסיס קבוע.

סוגים אחרים של הרתעת יונים כוללים חומרי דוחה ג'ל ומכונות קול. אתה יכול גם לקבל יורה מורשה להשתמש בכדורים במהירות נמוכה כדי למגר ציפורים מתמשכות.

ההיבט החשוב ביותר בכל שיטת הרחקת יונים הוא לזהות את הדרך היעילה ביותר לתפוס ולהרחקת היונים. זה ישתנה בהתאם לצרכים ולתקציב שלך. אבל באופן כללי, ישנן שתי שיטות שאתה יכול לבחור: לכידה וירי.

לכידה היא שיטה לא פולשנית ויעילה יותר להרחקת יונים מהבית או העסק שלך. עם זאת, לא תמיד זו הבחירה הטובה ביותר. במקרים מסוימים, יונים עשויות להימשך לבית או לבניין שלך בגלל המבנה שלו. לכן חשוב לבחור את האתר המתאים למלכודות שלך.

לחילופין, אם אינכם יכולים להרשות לעצמכם לשלם עבור שירותים מקצועיים, ישנם שפע של אמצעי הרתעת יונים שתוכלו להתקין בעצמכם. חלקם הם קוצים, רשת וחוטים. בהתאם לגודל הנכס שלך, אתה יכול לרכוש סט של סוגים שונים של מכשירים שיתאימו לצרכים שלך.

דוחים

אם יש לך בעיה עם יונים בבניין או בנכס שלך, תצטרך לנקוט בצעדים כדי לפתור אותה. למרבה המזל, ישנן מספר אפשרויות מסחריות, כולל דוחי יונים. שיטות אלו קלות להתקנה, יעילות וחסכוניות.

יונים עלולות להוות מטרד ולגרום למספר בעיות. בנוסף לגרימת נזק, יונים עלולות לשאת מחלות. הם יכולים גם לזהם אזורים בלשלשת שלהם, דבר שעלול להיות מסוכן. חלק מהגללים הללו עשויים להכיל חומר מאכל. יתרה מכך, יונים פעילות בשעות שונות של היום, והן יכולות לעבור מאזור אחד לאחר.

דרך פשוטה למנוע יונים לנחות על הבניין שלך היא להשתמש בקוצים. מכשירים אלו זמינים במגוון צורות וחומרים. חשוב לבחור מכשיר המיועד לסוג הנכס שלכם. למשל, אם יש לכם בית בן שתי קומות, עדיף להשקיע במכשיר שמיועד לקווי גג.

מוצר פופולרי אחד בשוק הוא Defender(tm) Gutter Spike. אתה יכול לקנות אותו באינטרנט דרך אתר Defender Bird Spikes.

אפשרויות אחרות כוללות דיסקים לציפורים. מכשירים אלה משמשים על חלונות, דלתות ואזורי בריכה. אתה יכול גם להשתמש בהם ליד הגינה שלך, אם יש לך כזה. העלות של מכשירים אלה היא מינימלית, והם דורשים מעט מקום.

ינשופי פלסטיק משמשים גם להרתעת ציפורים מאזורים קטנים. הם עולים בסביבות 20 דולר. עם זאת, למוצרים אלו יש השפעה מועטה על התנהגות יונים בטווח הארוך.

כמה דוקרנים של יונים יכולים גם לעזור. אלה יעילים על מדפים, שלטים וקורות. למרות שהם אינם מומלצים להרחקת יונים מאתרים מבוססים, הם יכולים לעבוד היטב כאשר לחץ היונים נמוך.

באופן אידיאלי, אתה צריך למקם את המכשירים נגד צניחה מתחת לגובה קו הגג. יונים צפויות להימנע מנחיתה על אזורים מטופלים. כאשר אתה מוכן להיפטר מיונים בבניין שלך, מומלץ להתייעץ עם המחלקה לבריאות הסביבה של המועצה המקומית שלך.

בהתאם לסוג הנכס, עשויים להיות סוגים אחרים של התקנים להרחקת יונים שיש לקחת בחשבון. לדוגמה, אם יש לך משטחים על הנכס שלך, מערכת מסילות חשמלית עשויה להיות היעילה ביותר.

.

.

דילוג לתוכן