הרחקת יונים בבאר יעקב ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בבאר יעקב ע"י רשת או דוקרנים

אם אתם מתכננים להסיר יונים מהנכס שלכם, אולי כדאי לכם לחשוב על שירות הרחקת יונים עם דוקרנים או רשת. אמנם ישנן חברות רבות המספקות את השירותים הללו, אך יש גם מספר דברים שאתה צריך לקחת בחשבון. הנה כמה מהדברים שכדאי לשים לב אליהם.

הנח דוקרנים ליד משטחים או קצוות שבהם יונים ינחתו

דוקרנים של יונים הם דרך אנושית ולא קטלנית להרתיע יונים מלנחות או להתיישב על משטח. ניתן להתקין אותם כמעט על כל משטח כולל אדני חלונות, מרזבים, שוליים, צינורות ופסלים. אמצעי הרתעה אלו לציפורים קלים במיוחד להתקנה ומחזיקים מעמד לאורך שנים רבות.

דוקרני ציפורים מגיעים במגוון סגנונות וחומרים. הפופולריים ביותר עשויים מנירוסטה, אך ניתן גם לבחור מתוך מגוון זני פלסטיק. אתה יכול לבחור למקם אותם אופקית או אנכית. בעוד התקנה אנכית מועדפת בדרך כלל, ישנם מקרים שבהם לא ניתן להתקין אותם כך.

דוקרני יונים הם זולים יחסית ויחזיקו מעמד עד 30 שנה, תלוי בסוג שתבחרו. עם זאת, אם אתם רוצים פתרון לטווח ארוך, אולי כדאי להתקין במקום רשת.

לפני שמחליטים על שיטה להדברת יונים, חשוב לזהות מקומות לינה פוטנציאליים של ציפורים. יונים יכולות לקנן כמעט בכל מקום ויש להן הרגל לנחות על מגוון משטחים. אם יש לך הרבה עצים או עלווה, ייתכן שתצטרך לקנות מגוון רחב יותר של דוקרנים. ייתכן שיהיה צורך במספר גדול יותר של דוקרנים, ותצטרך לבדוק אותם באופן קבוע.

בהתאם לצרכים שלך, אתה יכול גם לבחור להשתמש במגוון של דוחים. חלקם עובדים טוב יותר מאחרים, והם זמינים בצורות ג'ל, משחות, נוזליות ואחרות. בחר את המוצר הטוב ביותר עבור המצב הספציפי שלך.

כמו בכל פרויקט בנייה של בניין, ישנן עלויות כרוכות בכך. למרבה המזל, מגוון דוקרני היוונים של Defender(tm) כולל מספר דוגמאות חינם כדי לאפשר לך לראות את המוצר ממקור ראשון. זה נותן לך מושג טוב יותר על איך הדוקרנים עובדים לפני שאתה מחליט לרכוש אותם.

מומלץ לא להתקין דוקרני יונים בתנאים רטובים, או בטמפרטורות מתחת ל-5 מעלות צלזיוס. כמו כן, אין להתקין את הדוקרנים בקומה הראשונה של בניינים. ליונים עשויות להיות צעירים שצריך להגן עליהם. הצבת ספייק בקומה הראשונה לא תמנע מיונים לנחות בתחתית או במרזב.

אטום את כניסות היונים שלך

אם אתה רוצה להימנע מנזק שנגרם על ידי יונים, עליך לאטום את כניסות היונים שלך. זו יכולה להיות דרך קלה וזולה מאוד למנוע היונים להיכנס פנימה.

יונים יכולות להוות בעיה עבור מספר אזורים שונים בבית שלך. הם עלולים לגרום לרעש רב ולנזק לרכוש שלכם. יונים עשויות גם לשאת מגוון טפילים, כגון קרציות, שעלולות לגרום לך לחלות. בנוסף, יונים עשויות לנצל את מקורות המזון הרבים העומדים לרשותן.

ישנן מספר דרכים למנוע מיונים לנחות ולקנן בשטח שלך. אתה יכול להתקין רשתות או דוקרנים, או להשתמש באמצעי מרתיע קול ואור.

רשתות משמשות בדרך כלל לחללים סגורים כגון מרפסות, חצרות ורציפי טעינה. בדרך כלל, רשתות אלו עשויות מחוט פוליאתילן ומאובטחות במקומן באמצעות מערכת כבלים. עם זאת, רשתות אינן יעילות באתרים גדולים יותר.

דוקרנים הם דרך הומאנית בעלות נמוכה למנוע יונים לנחות על משטחים מסוימים. דוקרנים פועלים בכך שהמשטח אינו נוח ליונים. בעלי אסם רבים מתקינים קוצים של יונים בקורותיהם.

ניתן לעטוף את הדוקרנים סביב משטחים שונים, אך יש להתקין אותם קרוב זה לזה כדי להיות יעילים. לפני התקנת הדוקרנים, חשוב להסיר כל צואת יונים. לאחר ניקוי הצואה, יש לתת לאזור להתייבש לפני מריחת חומרי ההרתעה.

אפשרות נוספת היא התקנת מערכת חוטי רשת. סוג זה של הרתעה פועל על אותו עיקרון כמו גדר חשמלית. זה יכול למנוע מיונים לנחות על הגג שלך, אבל זה לא תמיד יעיל באתרים גדולים יותר.

אם אתם צריכים עזרה בהרחקת יונים, תוכלו לשכור שירות הרחקת יונים מקצועי. אנשי מקצוע אלה יכולים לעזור לך להחליט באילו שיטות להשתמש, כמו גם לתת לך אומדן חינם עבור העבודה.

שירות הרחקת יונים מקצועי יידע לשמור על יונים שלא יחזרו לנכס שלכם. הם מנוסים בשיטות היעילות ביותר להרחקת יונים מהעסק, המחסן או הבית שלך.

לNextgen Pest Solutions מגוון אפשרויות להרחקת יונים. הטכנאים המורשים והמבוטחים שלנו מצוידים בידע להבטיח את שביעות רצונך מהשירות שלנו.

חשבו על דורס

אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים דורסים, יש לכם מספר אפשרויות לבחירה. חלק מהאפשרויות הללו כוללות דוקרנים, רשתות ושיטות אחרות להרתעת ציפורים. אבל איזו שיטה מתאימה למצבך?

יונים מהוות מטרד לעסקים ולבתים. הם מזהמים מזון, גורמים נזק למבנים וגורמים לבעיות נשימה. זו הסיבה שחשוב להיפטר מהם. עם זאת, זו יכולה להיות משימה קשה ויקרה.

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם יונים היא למנוע מהן לנחות בשטח שלכם. ניתן להשיג זאת באמצעות מדף פשוט, דוקרנים של ציפורים או מערכת הרתעה.

אמנם הרתעת יונים אינה ערובה לכך שלעולם לא תראה יותר יונה, אך זוהי נקודת התחלה טובה. אמצעי הרתעת יונים טוב יכלול מרזבים, חדרי מדרגות, ארובות ומדפים. אתה יכול גם לכלול אורות מהבהבים, מונעי רעש המופעלים בתנועה או פאנלים סולאריים.

דוקרנים הם אמצעי הרתעת יונים זול ויעיל. הדוקרנים עשויים מפלדת אל חלד או פלסטיק. יונים לא יכולות לנחות על הדוקרנים ובסופו של דבר יוותרו על המדף.

סוג נוסף של הרתעת יונים הוא יונהיונה. אלה נועדו להיראות כמו חיים. כשהם זזים, הציפורים המדומות הללו משמיעות רעש דמוי דורס שימשוך את תשומת לבה של יונה.

אחד מאמצעי ההרתעה החדשניים ביותר בשוק הוא מסלול ההלם. שלא כמו דוקר ציפורים או רשת יונים, מערכת זו משתמשת במסלול מחושמל בפרופיל נמוך. היא כמעט בלתי נראית מלמטה והיא זמינה גם כמערכות סולריות וגם כמערכות פלאגאין.

למרות שחומר הרתעת יונים אולי לא הדבר הראשון שאתה חושב עליו, זוהי גישה יעילה ואנושית מאוד לבעיה שקשה לפתור בעצמך. לפני שתוכל להפעיל אמצעי הרתעה על היונים שלך, תצטרך לנקות את האזור ביסודיות ולהדביק כראוי את המכשיר למדף.

בנוסף, ייתכן שיהיה עליך להסיר קיני יונים ישנים. יונים בונות את הקינים שלהן במדפים גבוהים, קורות, ארובות פתוחות ואזורים אחרים. אם לא תסיר אותם, הם ימשיכו להתרבות.

מניעת כניסת יונים לנכס שלך

אם יש לך כמות גדולה של יונים הגורמת לבעיות סביב הנכס שלך, ייתכן שתצטרך למנוע כניסת יונים לנכס שלך עם שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים. יונים עלולות לגרום לתיקונים יקרים ולנזק לביתכם. הלשלשת שלהם עלולה להזיק לבני אדם, לבעלי חיים וליבולים. הם יכולים גם לשאת מחלות, כגון היסטופלסמוזיס.

כאשר יונים נוחתות על משטח, החומר הצואה שלהן מכיל מגוון פתוגנים. פתוגנים אלו אינם מזיקים רק ליונים, אלא גם לאנשים הנושמים אותם פנימה. לכן חשוב להסיר את הגללים הללו לפני שהם גורמים לסכנה בריאותית.

יונים יכולות להיכנס למחסן דרך רווחים או פתחי אוורור. בנוסף לגרימת נזק, יונים עלולות לשאת קרציות ומחלות. תרצו לוודא שאתם מאבטחים את כל מקורות המזון שלכם כדי למנוע כניסת יונים.

שיטה יעילה אחת היא לשים רשת ציפורים סביב המבנים החיצוניים שלך, כגון המוסך או המחסן שלך. יונים לא יכולות להיכנס דרך הרשת. ניתן לתלות את הרשת מהגג ועד לדפנות המרפסת, או להניח אותה ישירות על הקרקע.

שיטה נוספת היא שימוש בדחלילים. דחליל בצורת נץ ניתן להזיז מדי כמה שבועות כדי להרתיע יונים לנחות. אתה יכול גם להגדיר ינשופים מזויפים.

ניתן להרתיע יונים בעזרת חומרים דוחים ג'ל, צלילים וחוטים. אבל תצטרך להשאיר את השיטות האלה פועלות במשך מספר ימים לפני שהן מתחילות לפעול.

ישנן גם כמה דרכים טבעיות להרתיע יונים, כגון לשמור על הגינה שלך נקייה מעשבים שוטים ולהשאיר את פחי האשפה שלך מהדרך. עם זאת, ייתכן ששיטות אלו לא יהיו יעילות כמו שירות הרחקת יונים מקצועי עם רשת או דוקרנים.

ישנם גם חומרי ניקוי אורניתולוגיים מיוחדים שתוכלו לרכוש. לפני השימוש בכל אחד מהכלים הללו, הקפד לנקות את האזור תחילה. לאחר מכן, תצטרכו לאטום את האזור בשקיות ניילון כדי למנוע כניסת יונים מחדש.

ייתכן שתוכל גם להרתיע יונים על ידי התקנת ספרינקלר המופעל בתנועה. זוהי שיטה הומאנית שאידיאלית לשמירה על הגינה מפני מזיקים.

.

.

דילוג לתוכן