הרחקת יונים במעלה אדומים ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים במעלה אדומים ע"י רשת או דוקרנים

אם אתה רוצה להרחיק יונים מהבית שלך, ישנן מספר שיטות לעשות זאת. אחת השיטות היא שימוש בג'ל דוחה ציפורים. שיטה נוספת היא הקמת מלכודת יונים. שיטה שלישית היא לשכור שירות שירחיק עבורכם את היונים שלכם.

בז

נודד יונים עלולות להוות מטרד וסיכון בריאותי. הם מזהמים את החצר שלך בפסולת ובקקי שלהם ויכולים גם להזיק לרכוש שלך. הגואנו שלהם יכול לסתום את המרזבים ומערכות הניקוז שלך. והם יכולים גם להפיץ פרעושים וכינים.

ישנן שיטות רבות ושונות להדברת יונים, אך המפתח הוא לבטל את נקודות הכניסה שלהן. זה אומר להסיר את אתרי הקינון שלהם ולבטל את הגישה שלהם לאזורי הלינה והטיול. לאחר מכן, תוכל להשתמש באחת ממספר האפשרויות כדי להרתיע אותם.

אחד מאמצעי ההרתעה היעילים ביותר הוא רשת. רשת זו מונחת מעל השטח בו שוכנות ויורדות יונים. הוא נופל על הצאן, ומקשה על הנחיתה של הציפורים.

סוג אחר של הרתעה הוא קוצים. דוקרנים אלו ניתנים להתקנה על אזורי הטינה/המלטה על מנת למנוע נחיתה של יונים ולהתיישב.

אפשרות נוספת היא התקנת תא גז פחמן חד חמצני. חדרים אלה יכולים להיות פחי אשפה שעברו שינוי, או שהם יכולים להיבנות מגלילי CO זמינים מסחרית.

אמצעי הרתעה פיזיים אחרים כוללים כיסוי נטוי, או הנחת חוט נגד צניחה על חלונות ומרזבים. אלה זולים יחסית להתקנה וניתן למקם אותם על כל משטח.

בנוסף, אתה יכול להשתמש דחלילים. הם יכולים לבוא בצורות שונות, כמו ינשוף, או נחש. חלק מבעלי הבית אפילו השתמשו בנצים וחתולים כדי להרתיע יונים.

שיטה אנושית ויעילה נוספת להדברת יונים היא מלכודת. מלכודות אלו ניתנות להצבה קרוב למקום בו היונים מאכילות ויכולות להיות יעילות בלכידת מאות יונים בו זמנית. אבל לשחרר אותם לטבע זה לא מעשי.

כדאי לנסות להשתמש בשילוב של שיטות, במיוחד אם יש לך מספר רב של יונים. אם כן, תצטרך לוודא שהשיטה קבועה ושאינך עוזב את האתר ללא השגחה. כמו כן, יש לקחת בחשבון את עלות ההתקנה.

לבסוף, אתה יכול להשתמש בממטרות המופעלות בתנועה. ריסוס פרצי מים על יונים יכול להיות יעיל בהרתעתן מלהגיע לביתכם. כמה בעלי בתים אפילו התקינו בזים נוודים כדי לעשות את העבודה.

ג'ל דוחה ציפורים

אם אתה מחפש פתרון להדברת יונים, יש לך שתי אפשרויות: דוקרנים או רשת. שימוש במוצרים אלו ימנע מציפורים לנחות בחצר שלכם. אבל חשוב לזכור שלא כולם נוצרו שווים. חלקם יעילים יותר מאחרים.

דוקרנים פועלים בצורה הטובה ביותר באזורים צפופים במידה בינונית. הם גם זולים יחסית. אתה יכול להשיג זוג דוקרנים בגובה 10 רגל בסביבות $20. הקצוות אינם מושחזים, כך שהם אינם פוגעים בציפורים.

דוקרנים של ציפורים עשויים מחומרים שונים. יש את דוקרני הפלסטיק הסטנדרטיים, כמו גם קוצים מתכתיים. אמנם דוקרנים הם לא האופציה האסתטית ביותר, אבל הם טובים למניעת נחיתת יונים במקומות ספציפיים.

ג'ל אופטי הוא אפשרות נוספת. מוצר זה מגיע בכלים ומהווה דרך לא רעילה וידידותית לסביבה להרתיע יונים. זה קל ליישום וכמעט בלתי נראה מהקרקע.

בניגוד לחומרים דוחים אחרים, ג'ל אופטי הוא פתרון רב חושי. הוא משלב ריח, ראייה ומגע כדי להדוף ציפורים נכנסות. לפתרון ארוך טווח, יש להחיל אותו מחדש לעתים קרובות.

ג'ל אופטי יעיל ביותר. ציפורים ילמדו להתרחק מאזורים מטופלים בגלל החוויה הלא נעימה.

תכשירים דוחי ג'ל משמשים במקומות שבהם אמצעי הרתעה אחרים אינם יעילים. מוצרים אלה יוצרים סרט דביק שמונע מיונים להתיישב. שימוש באלו בשילוב עם רשת יבטיח שההרתעה תימשך.

יונים יכולות להוות בעיה גם במבנים היסטוריים. למרות שהם עשויים לא להיות בעיה אסתטית, הם יכולים לגרום לתיקונים יקרים. בנוסף, הם יכולים לשאת טפילים מוטסים.

בחירה נכונה של שירות הרחקת יונים היא לא תמיד משימה קלה. למרות שקיימות אפשרויות רבות, חשוב למצוא שירות מקצועי מוסרי ויעיל. אחרי הכל, אם תבחר במערכת שבוצעה בצורה גרועה או מיושמת בצורה לא נכונה, זה יכול להיות אפילו יותר צרות ממה שהיא שווה.

לפני בחירת שירות הרחקת יונים, הקפד לבדוק עם רופא צפרות מקומי. אנשי מקצוע יודעים להשתמש בתבלינים וחומרי ניקוי אורניתולוגיים אחרים כדי להסיר ביעילות גואנו יונים.

אם אתם מחפשים פתרון לטווח ארוך, בחרו בג'ל דוחה ציפורים כמו Optical Gel. זהו פתרון יעיל ביותר, בעל פרופיל נמוך ועמיד בפני מזג אוויר.

מלכודות יונים

השלב הראשון בבחירת שירות הרחקת יונים עם דוקרנים או רשת הוא ללמוד על המכשירים הללו. הדבר החשוב ביותר להבין הוא שהם לא בהכרח עובדים. ליונים יש אינסטינקט ביות מולד שהופך את הרילוקיישן לכמעט בלתי אפשרי.

הם מעולים בהטלת ביצים על גגות, בארובות וביחידות מיזוג אוויר. כתוצאה מכך הם גורמים נזק משמעותי לרכוש שלכם. יתר על כן, הם יכולים להפיץ מחלות, כגון היסטופלזמוזיס.

קקי יונים יכול להיות כאב עיניים. זה יכול גם לזהם מכשירי חשמל יקרים ותכונות אחרות. ניקוי קקי יונים כולל שילוב של גריפה, קרצוף ואיטום הגללים בשקיות ניילון.

סוג אחד של מכשיר שעובד היטב הוא מערכת מסלול הלם. התקנים אלה מותקנים לאורך מדפי גג ומאמנים ציפורים להתרחק. אתה יכול גם להתקין מכשירים אלה על אדני חלונות ואדריכלות נוי.

הרתעת ציפורים יעילה נוספת היא מלכודת יונים. מדובר בכלובים גדולים עם דלת מלכודת חד כיוונית. הם מיועדים להחזיק 30 יונים בו זמנית. עם זאת, ישנן מלכודות בגודל גדול יותר שיכולות להכיל יותר.

אם יש לך להקה קטנה יותר, אולי תרצה לשקול להשתמש ברובה אוויר בעל עוצמה גבוהה. כמו כן, עליך להיות מודע לחוקים ולתקנות בנוגע לשימוש ברובים לשליטה בחיות בר.

בנוסף, קיימים חומרי ניקוי אורניתולוגיים רבים. לדוגמה, ריסוס דלי מים עם חומר חיטוי יעזור להפחית את הסיכון לשאיפת אבק הגורם למחלות.

לבסוף, התקנת מכשיר להרחקת ציפורים הכולל פאנל סולארי היא רעיון טוב. למרות שזה עשוי להיראות כמו עניין לא מובן מאליו, עליך לנקוט בצעדים המתאימים כדי למנוע כשל במכשיר.

בבחירת שירות הרחקת יונים, חפשו את השירותים המוסריים ובעלי מוניטין. תצטרך לבדוק עם רשויות ניהול חיות הבר המקומיות שלך לקבלת מידע נוסף.

שירותי הרחקת יונים הטובים ביותר מבוססים על שיטות אנושיות, ומסוגלים להציע לך שקט נפשי, בידיעה שהרכוש שלך בטוח ומאובטח. לNextgen Pest Solutions יש את הרישוי והביטוח לספק שירות זה.

מניעת נחיתת יונים על הסיפון או המרפסת שלכם

אם אתם מחפשים דרכים למנוע נחיתת יונים על הסיפון או המרפסת שלכם, תשמחו לדעת שיש הרבה פתרונות יעילים בחוץ. יונים הן מזיק ועלולות להיות הרסניות מאוד. הלשלשת שלהם חומצית מאוד ועלולה להזיק לבטון ולבנייה שלך. ידוע שהם נושאים מחלות, פשפשי מיטה ומינים אחרים של שרצים.

אחת השיטות הפופולריות ביותר למניעת נחיתת יונים במרפסת שלכם היא התקנת רשת. ניתן לתלות אותו מהגג עד לדפנות המרפסת כדי ליצור גבול פיזי. זה עוזר להגן על המרזבים ופתחי האוורור ומרחיק את הציפורים.

שיטה יעילה נוספת למניעת כניסת יונים לביתכם היא שימוש בקוצים נגד צניחה. אמצעי הרתעת יונים אלה עשויים מפלדת אל חלד וניתן להשתמש בהם על אדני חלונות, משטחים ומשטחים אחרים. שימוש בקוצים אלו ימנע מיונים להתיישב, ללון ולקנן.

מונעי יונים אחרים הם חפצים וחומרים מחזירי אור. חלק מהפריטים הנפוצים ביותר כוללים פעמוני רוח, מראות ותקליטורים ישנים. החפצים המשקפים קולטים אור ונעים עם הרוח, מה שהופך אותם לדרך יעילה מאוד להפחיד יונים.

אמצעי הרתעת יונים פופולרי נוסף הוא סילון מים המופעל בתנועה. זה עובד על בעלי חיים משוטטים, אבל יכול להיות שימושי גם עבור חיות בר. כשהיונים נוחתות עליו, הן מקבלות זריקה חשמלית קטנה, שגורמת להן לעוף.

שיטה נוספת להרתעת יונים היא ג'ל ציפורים. זהו חומר דביק שנועד להדוף ציפורים רגילות. זה לא כמו מלכודות חולדות דבק, שיכולות למשוך מבקרים לא רצויים אחרים.

מגוון של אמצעי הרתעת יונים זמינים, כולל חומרים מחזירי אור ודוקרנים. אתה יכול למצוא אותם בקלות בחנויות כלבו. דוקרנים ורצועות הרתעה קלים להתקנה, אך יהיה צורך לטעון אותם על ידי מטען סטנדרטי של 110 וולט.

יונים הן ציפורים יפות לצפייה, אבל הן יכולות להוות מטרד. אם נמאס לכם מהם ללון על הסיפון, המרפסת או החלונות שלכם, תשמחו לדעת שיש מגוון דרכים להרחיק אותם.

.

.

דילוג לתוכן