הרחקת יונים בקריית אונו ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בקריית אונו ע"י רשת או דוקרנים

כאשר אתם מחפשים שירות הרחקת יונים, יש כמה דברים שאתם צריכים לזכור. אתה צריך לוודא שאתה בוחר חברה מוכרת עם הציוד המתאים כדי להיפטר מהציפורים הלא רצויות שלך. אם לא תעשה זאת, אתה עלול לגרום נזק לרכוש שלך בתהליך.

דוקרנים של ציפורים

אם אתם רוצים למנוע מיונים ללון במרזבים, יש לכם שתי אפשרויות עיקריות. ניתן להשתמש בספייק נגד נפילה, או להתקין ספייק רכס, שהוא זול יותר לקנייה וניתן להתקין אותו על ידי בעל הנכס.

דוקרנים נגד צניחה הם הסטנדרט בתעשייה, ותוכלו לרכוש אותם מכל חנות מקוונת בעלת מוניטין. הדוקרנים האלה מתחברים לבסיס מסגרת החלון שלך. כשהחלון סגור, הדוקרנים מונעים מהיונים להתיישב.

דוקרני רכס קלים להתקנה וניתנים להתקנה על ידי בעל הנכס. זהו פתרון פשוט וזול, ותוכלו למצוא אותו באתר Defender Bird Spikes.

לחלופין, אתה יכול לנסות מערכת עמוד וחוט. מערכות עמוד וחוט הן האופציה היקרה ביותר ואינן מתאימות לכל נכס. עם זאת, הם מומלצים לרוב על ידי קבלנים מומחים.

אפשרות נוספת היא להשתמש בדיקט כצורה של שליטה בציפורים. שימוש בדיקט יכול להסתיר צנרת חיצונית מכוערת יותר ולעצור יונים מתיישבות עליהן. בנוסף, ניתן להשתמש בו כדי לסייע במניעת הלינה של יונים על הגג, וניתן לחבר אותו לשרביט באמצעות ברגים או סיליקון ג'ל.

להרתעת יונים יעילה יותר, אתה יכול להשתמש במערכת עמוד וחוט. למרות שמערכות עמוד וחוט יקרות, הן יעילות מאוד. אבל, הם יכולים להיכשל בגלל התקנה לקויה. הם פועלים רק אם העמודים האנכיים מקובעים היטב במקומם. לכן, עדיף לבחור ספייק באיכות טובה.

יש גם מספר אפשרויות עשה זאת בעצמך. לדוגמה, אם יש לך צינור משופע, אתה יכול לחסום את השטח עם חתיכת עץ משולשת. לחלופין, ניתן להשתמש ברצועת רשת, עם קצוות חדים כלפי מעלה. חשוב לציין שהרשת לא נועדה לפגוע בציפורים.

בהתאם לבעיה הספציפית שלך, ייתכן שתזדקק למגוון של מכשירים שונים להרחקת יונים. מומלץ לקרוא על הסוגים השונים, ולקבל החלטה מושכלת. הדבר החשוב ביותר הוא לנקוט באמצעי זהירות הגיוניים כדי להגן על עצמך ועל משפחתך.

רשת לציפורים

אם אתם שוקלים שירות הרחקת יונים, יש לכם מספר אפשרויות לבחירה. אלה נעים מהשיטה הנפוצה והיעילה ביותר, רשתות, ועד לחלופות זולות יותר. אבל לפני שאתם מקבלים החלטה, כדאי לדעת איך הם עובדים.

רשתות עשויות בדרך כלל מחוט פוליאתילן וחומרי נירוסטה. הם מותקנים מעל מערכת מתלה תיל. ברגע שהן ממוקמות, הרשתות נמשכות חזק כדי ליצור מחסום פיזי. זהו תקן הזהב בכל הנוגע להדרת ציפורים.

עם זאת, זה יכול להיות יקר להתקנה. זה גם לא תמיד הפתרון הטוב ביותר עבור כל אתר. עליך לשקול גורמים כגון עלויות תחזוקה, יעילות הרשת וסוג הציפורים שאתה מנסה להרחיק.

אחד הסוגים הפופולריים ביותר של מוצרים להרחקת ציפורים הוא רשת ציפורים ניילון. ניילון הוא חומר רב תכליתי שעמיד מאוד לרוב הכימיקלים בטמפרטורות סטנדרטיות. ישנם מדידים שונים עבור כל סוג של ציפור, ותצטרך לדעת את מד הרשת המתאים ליישום הספציפי שלך.

מוצר נוסף להרחקת ציפורים הוא קוצים. ניתן לייצר דוקרנים במגוון חומרים, כולל פלסטיק ופלדת אל חלד. הם רגילים להרחיק ציפורים ממדפים וקווי גג, והם מצוינים גם על שלטים, קורות ואדני חלונות. הדוקרנים עצמם אינם פוגעים בציפור, אך הם עלולים לעצבן אותה.

יונים נמנעות לעתים קרובות משינה על חפצים חדים. כאשר ציפור אכן נוחתת על אחד, היא בדרך כלל מתקשה להשתחרר. מלכודת דביקה היא דרך נוספת להרתיע אותם. עם מלכודת דביקה, מוחל כימיקל על הציפור. בזמן שהוא הולך, הוא גורם לרגליו להיצמד לחומר הכימי, ומונע ממנו לעזוב.

רשת יונים אינה מומלצת בדרך כלל להתקנות ביתיות. עבור רוב האנשים, עדיף להזמין איש מקצוע. גם אם אתה יכול לבצע את ההתקנה בעצמך, אתה צריך להיות בטוח לעקוב אחר הוראות היצרן. חברות רבות לא יציעו אחריות על המוצרים שלהן אם הם לא מותקנים לפי המלצות היצרן.

המשרד לאיכות הסביבה, המזון והכפר חיבר מסמך הסוקר את סוגי רשתות הציפורים השונים. היא ממליצה על בדיקות רשת קבועות כדי לוודא שהמוצרים בשימוש יעיל.

הרחקת יונים דורסים

אם אתם מחפשים דרך למנוע מיונים לנחות על הגג שלכם או להתיישב על מסילות המרפסת שלכם, אז שקול להתקין מערכת הרחקת יונים. יונים עלולות לגרום נזק משמעותי למבנים, והן יכולות גם להעביר מחלות לאנשים. הסימנים הברורים ביותר של יונים הם צואה, שעלולה לשתות מתכת ולפגוע ביחידות מיזוג אוויר. צואת ציפורים יכולה גם לחסום מרזבים, מה שעלול להוביל לגיבוי מים.

מערכת הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים עשויה להיות התשובה. מכשירים אלו ימנעו מנחיתה של יונים באזורים מסוימים, כמו הגג או המרפסת, ויכולים למנוע מציפורים לקנן בחוטי חשמל. רשתות יכולות להיות מחוברות לחלונות או למשקופים, והן משמשות בדרך כלל במבני קורות פתוחות, כגון רציפי טעינה או חצרות.

דוקרנים הם דרך זולה ויעילה למנוע מיונים ללון על מסילות המרפסת או הגג שלך. ניתן להתקין אותם בצורת סליל או חוט נע, וגם ימנעו מציפורים גדולות יותר לנחות על הבניין שלך. באופן כללי, מכשירים אלה הם רעיון טוב.

מלבד מערכות הרחקת יונים כאמור, ישנם עוד מספר פתרונות שכדאי גם הם לשקול. האחת היא מערכת מסלול הלם, שהיא מסלול מחושמל בפרופיל נמוך. טכנולוגיה זו פועלת על אותו עיקרון כמו גדר חשמלית, אך היא הרבה פחות נראית מהקרקע. כמו כן, מערכת זו יכולה להיות מופעלת על ידי שמש או על סוללות.

אפשרות נוספת היא "מגלשה" מפלסטיק שתשנה את פני השטח של מרפסת או מדף לזווית של 45 מעלות. זה לא פתרון קבוע, אבל יכול להיות פתרון זול לעת עתה.

לסיכום, מערכת הרחקת יונים היא הדרך הטובה ביותר למנוע מיונים להרוס לכם את הרכוש. למעשה, הם יכולים אפילו להוות סכנה בריאותית אם הם נושאים טפילים נושאי מחלות, כמו קריפטוקוקוזיס. עם זאת, חשוב לזכור שפתרונות אלו לא יפטרו לחלוטין מיונים. לכן, עליך לעקוב באופן קבוע אחר מספר הציפורים בנכס שלך. אתה יכול גם לחפש שיטות הפחתה אחרות, כגון דוקרנים לשליטה בציפורים, שניתן להרכיב בקלות על מדפים או שילוט.

ניקוי צואת יונים

במקרים מסוימים צואת יונים עלולה להוות בעיה בנכס. ישנן שתי אפשרויות כדי למנוע מיונים ללון ולקנן בשטח שלך. אפשרות אחת היא להשתמש באמצעי מרתיע פיזי, הכולל חוט, רשת או דוקרנים. אפשרות שנייה היא להשתמש בטיפול כימי לא רעיל.

שתי השיטות יעילות, אך השיטה הטובה ביותר תלויה במידת הבעיה. אם ישנה בעיית יונים משמעותית, אולי כדאי לשקול התקנת חומר הרתעה קבוע. זה נכון במיוחד אם יש ילדים או קשישים בנכס. ההתקנה הנכונה היא קריטית להצלחת כל אמצעי הרתעה.

אם אין הרתעה פיזית, האפשרות הבאה הטובה ביותר היא להסיר את הגללים ולנקות את האזור. בעת הוצאת הגללים חשוב להקפיד לא לפזר את הצואה באזור. צואת יונים מכילה טפילים אקטוטפילים, שעלולים לגרום נזק לבני אדם אם הם באים במגע עם הצואה. מומלץ גם להימנע מניקוי האזור אם למישהו יש בעיה במערכת החיסון.

.

.

דילוג לתוכן