הרחקת יונים בקריית ביאליק ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בקריית ביאליק ע"י רשת או דוקרנים

אם אתם מחפשים דרך להיפטר מיונים, אז יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, לכידה לבדה אינה פתרון. במקום זאת, אתה צריך לעשות שימוש בחומרים הדוחים הנכונים ובשיטות אחרות כדי להבטיח שיונים לא יופיעו שוב.

יונים לבדה אינה פתרון יונים ברקיימא

. האמת היא שלכידת לבדה אינה פתרון יונים ברקיימא. ישנן שיטות רבות אחרות להדברת ציפורים, וגישה נכונה לטיפול בבעיה צריכה לכלול שינוי בתי גידול. בנוסף לכך, אסטרטגיית המלכודת והשחרור אינה מעשית.

אחת מטכניקות הדברת היונים היעילות ביותר היא למנוע מהיונים מלכתחילה למצוא את דרכן לנכס שלכם. המשמעות היא שעליך לצמצם את אספקת המזון שלהם, כגון תירס, דוחן ובוטנים, או את המחסה שלהם, כגון מחסן או גג. יונים גם נוטות למחלות, והגללים שלהן עלולים לסתום מרזבים וצינורות, מה שהופך אותך רגיש גם למחלות. כדאי גם לשקול לשכור איש מקצוע שיעזור לפתור את בעיות היונה שלך. אנשי מקצוע אלה יספקו לך אפשרויות, לרבות דוקרנים לציפורים, חוטי ציפורים, מסלול חשמלי של BirdShock וBirdShot.

למרות שהיונה אולי הייתה שיטת התקשורת המובילה בתקופה הפרהמודרנית, כיום הם נחשבים למטרד. הם פוגעים במבנים, גורמים למחלות וסותמים צינורות. בנוסף, הם עושים בלגן, מחליפים ציפורים וחרקים אחרים. תלוי עד כמה חמורה בעיית היונים שלך, אתה עשוי לגלות שיש צורך בתוכנית לכידה כדי לשמור על הבניין שלך נקי ונקי ממזיקים.

דרך טובה נוספת למנוע מיונים לבקר בנכס שלך היא להסיר את הפסולת שלהן. יונים יכולות לייצר עד 4,800 פאונד של קקי בכל שנה, ואלה מהווים מקור עיקרי לזיהום. בעוד שלכידת והרדמת יונים לכודות יכולים להוות פתרון אנושי לבעיית היונים, כדאי שתדעו שאם למלכודות אין דלתות, היונים יכולות להימלט בקלות.

בעוד שאנשים רבים בוחרים לחסל את בעיית היונים שלהם עם שילוב של אסטרטגיות אנושיות וידידותיות לסביבה, אולי כדאי שתשקול שיפוץ מלא של הבית או המבנה המסחרי שלך לפני שתשקול כל אחת מהאפשרויות הללו. זה יבטיח שלא תצטרכו להתמודד עם נגיעות יונים בהמשך הדרך.

כמה דרכים אחרות לשליטה בציפורים הן להתקין דוקרנים של ציפורים, להשתמש בBirdShock Electric Track או BirdShock, ולהיפטר מהמדפים שלך. עם זאת, ישנם פתרונות יעילים יותר ופחות יקרים לבעיות היונה שלך.

לדוגמה, התקנת מערכת הייטק להרתעת ציפורים לא רק תפתור את בעיות היונים שלך אלא גם את חששות הבטיחות שלך. לדוגמה, אם יש לך פאנלים סולאריים או מכשירים אחרים כאלה, אתה יכול להתקין מסך מתכת מגולוון כדי למנוע מיונים לחטוף את התאים הסולאריים שלך. יש לנקוט באמצעים אחרים, כולל הסרת כל המזון והמים, וניקוי יסודי של הבית או המתקן המסחרי.

ישנם דברים אחרים שאתה יכול לעשות כדי להפוך את הנכס שלך לפחות אטרקטיבי עבור יונים, כגון התקנת חומר מחזיר אור על המדפים שלך. אם זה לא מתאפשר, ניתן להתקין גם מסלול חשמלי להלם ציפורים, חוט ציפורים או דלת חסינת יונים.

חומרים דוחים יכולים להיפטר מיונים

יונים עלולות להוות מטרד וסכנה בריאותית. הם יכולים גם להפיץ מחלות ופרעושים. אם יש לך בעיה עם יונים, כדאי לשקול כמה מהדרכים הטובות ביותר להיפטר מהן. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות דוחים.

חומרים דוחים יכולים להיות מוצר כימי או טבעי שירתיע יונים. חלק מהחומרים הדוחים מבוססים על ריח. דוחים אחרים משתמשים ברמזים חזותיים כמו אורות בהירים או צליל כדי להפחיד את הציפורים.

מערכת רשתות לציפורים היא דרך מצוינת למנוע מיונים לגשת לחצר ולגינה שלך. למרות שהרבה רשתות הן יקרות, היא תגן על הרכוש שלך ותמנע מיונים לקנן בחצר שלך. בנוסף, זה לא ידרוש תחזוקה רבה. אתה יכול אפילו למקם אותו על המרפסות ועל אדני החלונות שלך.

דוקרנים הם אפשרות נוספת להרחיק יונים מהחצר שלך. הם זמינים במגוון צורות וחומרים. באופן אידיאלי, אתה רוצה להגדיר את הדוקרנים האלה באזורים אסטרטגיים סביב הנכס שלך.

חומר דוחה יונים יעיל נוסף הוא ג'ל לציפורים. זהו חומר דביק מאוד שיונים לא נהנות ממנו. כשהם נוחתים על פני השטח, הם ימרחו אותו בלשלשת שלהם. בעוד שג'ל הוא פתרון טוב, מלכודת חולדות דבק לא. החדשות הטובות הן שדוחה יונים זה נועד להיות חלופה לא רעילה וידידותית לסביבה.

אפשרות נוספת היא להתקין מכשיר קולי באזורכם. יונים אינן מעריצות של הצליל הזה. מכשירים אלו מייצרים רעש חזק שיגרום להם לאי נוחות. גם אם אתה גר בעיר, סוג זה של מכשיר יכול לעזור. עם זאת, מומלץ להתייעץ עם חברת הדברה לקבלת מידע נוסף.

סוגים נוספים של דוחי יונים הם שמנים אתריים, חומץ וכמון. כמון דומה לפלפל רפאים, וניתן לפזר אותו בנדיבות ברחבי החצר שלך. גם ערבוב עם מים וריסוס על נקודות חמות יכול לעבוד.

אם אתה רוצה לוודא שיונים לא משאירות בלגן דביק, אתה יכול גם להוסיף שמן דוחה יונים לצמר גפן ולהפיל אותם בגינה שלך. יונים נרתעות מפירות הדר. אם אתה לא רוצה להשתמש בהדר, נסה אבקת צ'ילי או פלפל שחור.

שיטה נוספת להפחיד יונים היא שימוש בצלילים חזקים וגבוהים. ניתן לתלות תקליטורים או משמיעי רעש אחרים בסביבת הקנים. לחלופין, אתה יכול להשתמש באורות המופעלים בתנועה. מומלץ להימנע משימוש בתרסיסי שיער או בשמים מכיוון שהם עלולים לאותת ליונים שבני אדם נמצאים בקרבת מקום.

לבסוף, אתה יכול גם להשתמש בדחלילים, כמו ינשוף או נחש. זוהי גישה הומאנית יותר להרחקת יונים. לחילופין, תוכלו לבנות מחסום יונים כדי למנוע מיונים להיכנס לנכס שלכם.

הרחקת יונים מהבית

הרחקת יונים מהבית אפשרית באמצעות אמצעי הרתעה שונים, לרבות רשתות ודוקרנים. יונים מהוות לא רק מטרד, אלא הן גם מפיצות מחלות, מזהמות חיות מחמד ויכולות להזיק למבנים. במקרים מסוימים, ייתכן שתצטרך אפילו לקרוא לאיש מקצוע כדי להסיר אותם.

יונים הן ציפורים ממשפחת הקולומבידים. ידוע שהם אגרסיביים ורועשים. עם זאת, ציפורים אלה יכולות להיות שימושיות למטרות חקלאיות. יונים ניזונות מזרעים ודגנים ונוטים להתאסף סביב מקורות מזון. לדוגמה, אם יש יונים בגינה שלך, אתה יכול להשתמש ברשת כדי למנוע מהן לאכול עגבניות. הרשת מותקנת בקלות ובמחיר סביר. אם יש לך שטח גדול יותר שצריך לכסות, אתה יכול להשתמש בבד חומרה.

אמצעי הרתעה אחרים כוללים מכונות קול, סרט מחזיר אור, דחלילים ובלוני מיילר. אתה יכול למקם אותם על החלונות, הדלתות או משטחים אחרים שבהם יונים צפויות לנחות. אלה יכולים לשמש בשילוב עם אמצעי הרתעה אחרים כדי ליצור אפקט חזק יותר. תליית תקליטורים או נגן תקליטורים יכולה להיות גם הרתעת יונים יעילה.

אחד ממונעי היונים הנפוצים ביותר הוא דחליל בצורת נץ. זה יכול להיות רעיון טוב אם יש לך מרפסת או גג שבו יונים נמצאות לעתים קרובות. ניתן להזיז דחלילים כמה פעמים בחודש כדי למנוע מיונים לחזור לאותו מקום. דחליל בצורת ינשוף יכול גם להרתיע יונים נהדר.

יונים יכולות להיות מזיק שקשה מאוד להיפטר ממנו. הגללים שלהם חומציים ויכולים לחרוט דרך פלדה ובטון. יתר על כן, הם יכולים לשאת מגוון של טפילים וקרציות. אם יש לך ילדים או חיות מחמד, אתה עשוי להיות מודאג לגבי חשיפתם לטפילים אקטופאריים שחיים בקקי יונים.

דרך טובה נוספת להרחיק יונים היא להסיר חומרי קינון. ליונים יש אינסטינקט טבעי לנוח באותו מקום. הסרת חומרים כגון קש וחציר מהרכוש שלך עלולה להרתיע אותם מלחזור. הצבת ינשוף קרמי יכולה להרתיע יונים טוב. נחש מדומה יכול גם להפחיד יונים.

נדן אלכסוני יכול להיות ממוקם בכל מקום בבית שלך. יונים לא יוכלו להתיישב על נדן משופע וזה ימנע מהן לקנן. שימוש במעטפת נטוי היא דרך זולה וקלה יחסית לשלוט ביונים.

אתה יכול להשתמש במכשיר קולי כדי להפחיד יונים. המכשיר האולטראסוני פולט רעש גבוה שגורם לציפורים לאי נוחות. קיימים חומרי ניקוי אורניתולוגיים מיוחדים לניקוי קקי יונים. לאחר ניקוי האזור, אוטמים אותו בשקיות ניילון ומייבשים אותו.

אם יונים מקננות בביתכם באופן מתמשך, ייתכן שתצטרכו להזמין איש מקצוע שיסיר אותן. להיפטר מיונים זה בדרך כלל הרבה יותר קל ממה שאתה חושב.

.

.

דילוג לתוכן