הרחקת יונים בקריית מוצקין ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בקריית מוצקין ע"י רשת או דוקרנים

אם יש לך בעיית יונים בביתך, חיוני שתבחר בשירות הרחקת יונים הנכון עם רשת או דוקרנים. זה יבטיח שהציפורים יוסרו ולא יהוו מטרד לביתך שוב. תרצו למצוא בעל מקצוע אשר יוכל להוציא את היונים מהבית שלכם בזמן הקצר ביותר. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי מחקר אילו חברות זמינות באזור שלך. על ידי כך, תוכל לזהות מי מהם יכול לספק את השירות הטוב ביותר.

דוקרנים לציפורים

ישנם שירותי הרחקת יונים רבים ושונים העומדים לרשות הצרכן. הם נעים בין שימוש בג'לים לציפורים, לבזים, לשימוש בעפיפונים פתאים. חשוב לבחור נכון. ידוע כי יונים נושאות מגוון רחב של מחלות, ולכן חיוני להרחיק אותן מהרכוש שלך.

השיטה הטובה ביותר להרחקת יונים היא שימוש בחומר דוחה ציפורים יעיל. עם זאת, אם זה לא אפשרי, אתה יכול לנסות להשתמש בספייק נגד צניחה. אלה מתחברים לבסיס מסגרת חלון ונועדו להרתיע ציפורים מלשבת עליהם. סוג זה של ספייק יעיל גם על שלטים וקורות.

אפשרות נוספת היא לחסום נקודות גישה. אמנם זו לא בהכרח הדרך היעילה ביותר להרחקת יונים מהרכוש שלך, אבל זו יכולה להיות דרך יעילה מאוד לצמצם את כמות אתרי הלינה הפוטנציאליים. אולי כדאי לשקול חסימת אזורים שבהם יש צינורות משופעים. כדי לעשות זאת, אתה יכול להתקין פיסת עץ משולשת. לחילופין, ניתן להשתמש ברצועת רשת בעלת קצוות חדים. וודאו שהרשת נחתכת לגודל אזור הטינה ושהקצוות החדים פונים כלפי מעלה.

אם אינך מצליח לפתור את הבעיה בעצמך, ייתכן שתרצה לשקול שימוש במערכת עמודים וחוטים. למרבה הצער, מערכות אלו הן די יקרות ולעתים קרובות הן נוטות לכישלון. מסיבה זו, עליך לשקול אותם רק לאחר טיפול בבעיות הבריאות והבטיחות.

דוקרנים נגד צניחה הם תקן תעשייתי למניעת נחיתת יונים על צינורות אופקיים. ניתן להתקין אותם על בסיס חלון, על גבי שרביט, או על ידי הברגת דיקט על צינור. כל אחת מהשיטות הללו יעילה בדרכה.

אפשרות נוספת היא התקנת ספייק רכס. ספייק הרכס אינו יקר כמו מוצרים אחרים להדברת ציפורים, אבל יש לו מספר יתרונות. ראשית, זה קל יחסית להתקנה. שנית, זוהי דרך יעילה להגנה על רעפי רכס וקווי גג. לבסוף, זהו פתרון יעיל יותר מאשר אפשרויות מסחריות אחרות.

חלופות נוספות להרחקת יונים הן התקנת שרביט הגנה לצנרת, התקנת עפיפון מטעים ושימוש במערכת מסילה חשמלית. עם זאת, כל השיטות הללו אינן פתרון כולל. כאמצעי זהירות אחרון, עליך לשקול חסימת נקודות גישה לאחר הסרת הציפור האחרונה. זה מועיל במיוחד אם יש לך ילדים, מכיוון שיונים עלולות להיות רועשות למדי.

אם אינך בטוח איזה שירות הרחקת יונים לקנות, הקפד לבצע מחקר ולבחון את סוגי המוצרים השונים. על ידי בחירת הפתרון הנכון, תוכל לחסל יונים ולהפחית את הסבירות שלהן לגרום לבעיות.

רשת ציפורים

יונים יכולות להוות בעיה במגוון תעשיות. הם אמנם מרכיב טבעי, אך הלשלשת שלהם מהווה מטרד ועלולה לפגוע בתדמית העסק שלך. הם יכולים גם לשאת מספר מחלות. למרבה המזל, ישנן מספר דרכים למנוע מיונים להיכנס לבניין שלכם. קו ההגנה הראשון הוא חיסול מקורות מזון ומים. שיטות אחרות כוללות רשת ודוקרנים.

רשת היא שיטה יעילה ביותר להרחקת ציפורים. ניתן להשתמש בו כדי להגן על מבנים, כגון מבנים מסחריים או דירות. באופן אידיאלי, הוא מותקן על גגות שטוחים של חנויות גדולות או מתחמי דירות. לאחר מכן משתמשים במערכת מתלים כדי להחזיק את הרשת במקומה. מערכת זו עשויה בדרך כלל מחוט פוליאתילן המחובר לחומרי התקנת נירוסטה.

דוקרנים הם אופציה טובה למניעת נחיתת יונים על מדפים או אדני חלונות. סוגים אלו של דוקרנים זמינים במגוון רחב של חומרים, כולל פלסטיק, פלדה ונירוסטה. עם זאת, הם יכולים להיות יקרים.

פתרון חסכוני יותר הוא שימוש במגלשת יונים. מגלשות אלו מותקנות בדרך כלל על משטחים פנימיים, אך ניתן להרחיב אותן עד שישה עשר אינץ'. במקרה של קווי גג, לעתים קרובות נעשה שימוש במערכת מסילה חשמלית. בעת התקנת מערכות אלו, ניתן לבחור בין שני סוגים: דוקרנים מסורתיים, המותקנים בדרך כלל בזווית של 45 מעלות, ומסלולי זעזועים מודרניים, המנצלים את אותו עיקרון כמו גדר חשמלית.

בין אם אתה בעל בית או בעל עסק מקצועי, תרצה לבחור את שירות הדברת היונים הטוב ביותר עבור הצרכים שלך. הצעד הראשון בשליטה באוכלוסיית יונים הוא סילוק מקורות מזון ומים. לאחר מכן, כדאי לשקול התקנת פתרון הוכחת יונים.

אם אתם מחפשים פתרון יעיל ואנושי כאחד, אל תחפשו רחוק משירות הדברת יונים המשתמש ברשת או דוקרנים. מדובר בפתרון מתקדם להדרת יונים, המסייע לכם להימנע מסיכונים בריאותיים ולשמור על מבנה נקי ובטוח. בדרך כלל, שירותים אלה יציעו אחריות יצרן ל-10 שנים.

הפטרת יונים דורשת הרבה עבודה ומסירות. אבל זה יכול להיות שווה את זה כשיש לך מקום ללא יונים. לפני הזמנת פתרון הדברת יונים, חשוב לבצע הערכת סיכונים מפורטת. עבור התקנות ביתיות, בדרך כלל עדיף לפנות לייעוץ של קבלן מומחה.

יונים יכולות להוות מטרד גדול, אבל אפשר לשלוט במספרן עם המוצרים והטכניקות הנכונות. המפתח לשימוש בטכניקות אלו הוא להסיר את מקורות המזון והמים העיקריים שלהם, מה שירתיע אותם מללון ולקנן על הרכוש שלך. מלבד צמצום אוכלוסיית היונים שלך, שירות הדברת יונים צריך לספק גם תוכנית מניעה שתעזור לך להרחיק את היונים מהשטח שלך.

הרחקת

יונים דורסים אם אתם מחפשים דרך משתלמת, הומאנית ויעילה להיפטר מיונים, שקלו להשתמש בשירות הרחקת יונים דורסים. ישנן חברות רבות בבריטניה המציעות שירות זה. מטרתו של מרחיק יונים דורסים היא להזיז את להקת היונים המתגוררת מאזור ייעודי.

שירות הרחקת יונים דורס יכול לכלול מספר טכניקות שונות. טכניקה נפוצה אחת כוללת שימוש ברשת או דוקרנים כדי למנוע מיונים ללון או לקנן באזורים מסוימים. אלה יעילים בדרך כלל בחללים סגורים כמו מחסנים ומשרדים, ובאזורים סגורים למחצה כמו מרפסות וגגות.

שיטה נפוצה נוספת להרחקת יונים כוללת שימוש בג'ל דוחה ציפורים. מוצר זה עשוי מג'ל על בסיס נפט שהוא דביק מספיק כדי להחזיק בציפורים. זה גם קשה להסיר לאחר שהוא מוחל. יונים נמשכות למזון, זרעים, חרקים ודגנים.

לפתרון קבוע יותר, ניתן להשתמש ב"מגלשה" מפלסטיק להרתעת יונים מלנחות על מדפים. ניתן להשתמש במכשירים אלו במבני קורות פתוחות כגון גשרים ומרפסות, וניתן להאריך אותם עד 16 אינץ'.

כמה ממסירי יונים דורסים מופעלים על ידי סוללה, מה שמאפשר להם לעבוד על חשמל סולארי וחשמלי כאחד. ניתן להתקין אותם על קווי גג, משטחים פנימיים, ואפילו בחוטים נעים.

במקרים מסוימים, רשת יונים עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר להיפטר מיונים. הרשתות עשויות בדרך כלל מחוט פוליאתילן, ומוחזקים במקומן על ידי מערכות כבלים. בדרך כלל, הם משמשים למבנים עם קורות פתוחות, כמו גם מרפסות וחצרות. עם זאת, ייתכן שהם לא יהיו יעילים באותה מידה באתרים גדולים יותר.

ניתן להשתמש בג'ל דוחה ציפורים בקו, או שניתן למרוח אותו בנקודות, והוא יכול לכסות שטח רחב. זהו חומר דביק למדי שנשאר על פני השטח במשך שבועות. עדיף להימנע מיישום זה על אנשים.

דוקרנים הם שיטה זולה נוספת למניעת הלינה של יונים. הם יכולים להיות מחוברים עם ברגים או קשירה. היתרון של דוקרנים הוא שהם יעילים על משטחים אופקיים כמו אדני חלונות וקורות.

מערכות מסלול הלם הן חידוש טכנולוגי המשתמש באותם עקרונות בסיסיים של גדרות חשמליות. הם כמעט בלתי נראים מלמטה, והם יעילים על גגות, מדפים ומשטחים אופקיים אחרים. כששני חוטים עוברים דרך המכשיר, היונים שמחברים את החוטים למסלול ההלם יוצאות מטלטלות ממקומן.

בנוסף להרחקת יונים, מכשירים מסוג זה יכולים לעזור למנוע מהן לבנות קנים, ולגרום נזק לרכוש שלכם. מכיוון שיונים נמשכות לזרעים, חרקים, דגנים ודגנים, מכשירים אלה יכולים גם לעזור למנוע מהן לנקות מזון.

.

.

דילוג לתוכן