הרחקת יונים בנוף הגליל ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בנוף הגליל ע"י רשת או דוקרנים

אם יש לכם עסק עם כמות גדולה של יונים מסביב לביתכם, חשוב לנקוט בצעדים הדרושים להרחקתן. ישנן מספר שיטות לשימוש, כולל שימוש ברשת או דוקרנים כדי להסיר את הציפורים. עם זאת, אם אינך מנוסה בתהליך זה, אולי עדיף לשכור איש מקצוע שיעזור לך.

להיפטר מיונים על ידי הרתעתן

ישנן מגוון דרכים להרתיע יונים. בחירת השיטה תלויה במצב הספציפי. לדוגמה, כדאי לשקול שיטה טבעית להתמודדות עם מספר קטן של יונים.

שימוש במכשיר הפחדת ציפורים יכול להיות יעיל מאוד. עם זאת, כדאי לוודא שהמכשיר בטוח עבור ציפורים. עליך גם לוודא שהוא ניתן לתכנות. חלק מהמכשירים יפלטו צליל חזק ורועם במרווחים מסוימים.

יונים הסתגלו לסביבות עירוניות. הם שוכנים בבניינים, ארובות, פתחי אוורור ומרזבים. הגללים והפסולת שלהם עלולים לסתום חדרי מדרגות, מרזבים ופתחי אוורור.

מכת יונים עלולה להיות יקרה ומסוכנת. זה לא רק יכול לפגוע ברכוש שלך, זה יכול גם להעביר מחלות. למעשה, יונה בודדת יכולה לגדל מצמד של עד שלושה אפרוחים תוך 18 ימים בלבד.

להיפטר מיונים זה לא קל. קו ההגנה הראשון הוא חיסול מקורות מזון ומים. לאחר מכן, אתה יכול למנוע מהם ללון ולקנן.

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות חומר מרתיע ציפורים אנושי. חלק מהחברות ישתמשו ברשת ציפורים, המיועדת לתפוס ולשחרר יונים.

אפשרות נוספת היא הרתעת יונים על ידי התקנת טורפים מלאכותיים. אלה יכולים להיות אמיתיים, מזויפים או פלסטיק. חשוב לבחור טורף פלסטיק בעל ראש מסתובב. ציפורים קטנות יותר עלולות להיתקע בג'ל ולמות.

בעת שימוש במכשיר להפחידת ציפורים, חשוב לנקות היטב את האזור בו מותקן חומר ההרתעה. זה יעזור למכשיר להיצמד כראוי.

יונים יכולות להיות מזיק רציני, אך ישנן דרכים רבות למנוע מהן לגרום נזק. אם אתם רוצים לשלוט ביונים, כדאי להתחיל בחיסול מקורות המזון והמים שלהן.

הימנעו מהאכלת יונים בשוגג

אם יש לכם עסק עם יונים, מומלץ להימנע מהאכלתן בשוגג. להאכיל אותם במזון אנושי יכול לגרום להרבה בעיות. הם עלולים לגרום נזק לבית או לעסק שלך ולזהם את המזון שלך. יונים יכולות לשאת גם מספר מחלות.

כדי להרחיק יונים מהבית שלך, השתמש בשילוב של טכניקות. לדוגמה, הסרת מאכילי ציפורים יכולה לשבור את הרגלי הלינה שלהם. אתה יכול לכבות אורות בהירים כדי להפחיד אותם. או שאתה יכול להתקין ג'לים דוחי ציפורים. פתרונות נוספים כוללים דחלילים בצורת ינשוף או נחש.

דרך מצוינת להגן על הבית והיבול שלך היא התקנת רשת. מכשירים אלו מקשים על ציפורים להיכנס ומונעים מיונים לגשת למזון שלכם. ישנם סוגים רבים של רשתות זמינות, אך תצטרך לדעת מה מתאים ביותר עבור הבית שלך.

אסטרטגיה נוספת להימנע מהאכלת יונים היא הצבת שלטים מסביב לבית. זה ירתיע אנשים מלהאכיל ציפורים וגם יעודד אותם לקחת אחריות על פחי האשפה.

הצבת מחרוזות נגד צניחה ותליית תקליטורים הם אמצעי מרתיע נוספים. אלה יעילים מכיוון שהם מגרשים יונים. את המיתרים ניתן להניח על הגג, בדפנות המרפסת שלכם או כל אזור אחר שבו יונים יכולות להתיישב.

יונים נחשבות לאחד המזיקים הגרועים ביותר מכיוון שהן פולשניות מאוד. אם יש לך בעיית יונים, כדאי לשקול לשכור שירות מיוחד שיעזור לך. לNextgen Pest Solutions יש מגוון פתרונות שונים שיעזרו לכם לשלוט בהדבקה ביונים שלכם. למומחים שלהם יש את הרישוי והביטוח המתאימים, והם יעבדו איתך כדי למצוא את הפתרון המתאים לצרכים שלך.

הנח דוקרנים של ציפורים ליד משטחים או קצוות שבהם יונים ינחתו

בין אם אתה מתמודד עם נגיעות ביונים או פשוט רוצה לשמור על החצר שלך נקייה מעופות, אולי כדאי לשקול הצבת דוקרנים של ציפורים סביב הנכס שלך. המכשירים הזעירים האלה הם דרך יעילה ואנושית להרחיק את הציפורים מהרכוש שלך ומן לגרום נזק לחיות המחמד שלך.

קיימות מגוון אפשרויות להתקנת דוקרני ציפורים. סוגים מסוימים הם פלסטיק ואחרים הם מתכת. שניהם הם פתרון זול יחסית וקל להתקנה להרחקת ציפורים מטרידות מהנכס שלך.

אם אתם חושבים להתקין דוקרנים של ציפורים בנכס שלכם, תשמחו לדעת שניתן למקם את המכשירים הללו כמעט בכל מקום בו צפויה ציפור לנחות. זה כולל את הגג, גדרות, מעקות, מדפים, גגונים ואפילו פטיו וסיפונים.

יונים הן מזיק נפוץ לבעלי בתים. הם עלולים לגרום נזק לבתים, לפחי אשפה ולכלי קומפוסט. בנוסף, הם יכולים ליצור הרבה רעש. בנוסף, הלשלשת שלהם עלולה להיות מסוכנת לבני אדם. שמירה על ביתכם נקי מיונים יכולה להיות היבט חשוב מאוד בשמירה על ניקיון והיגיינה.

היתרון העיקרי בשימוש בקוצים של ציפורים הוא שהם אינם דורשים כימיקלים או חומרים מסוכנים אחרים. הם גם דרך מצוינת להיפטר מהציפורים לתמיד. מלבד להרחיק אותם מהבית שלך, הם דרך מצוינת למנוע מציפורים מטרידות אחרות ללון בשטח שלך.

דוקרני יונים הם דרך מצוינת להרתיע ציפורים קטנות ומטרידות מללון על גג או כל משטח שטוח אחר. עם זאת, הם לא האפשרות הטובה ביותר עבור ציפורים גדולות ואגרסיביות יותר.

אפשרות נוספת היא התקנת רשת. בעוד שהרשת יעילה יותר מאמצעי הרתעה אחרים לציפורים, היא גם יקרה הרבה יותר.

ניקוי צואת יונים

ניקוי צואת יונים באמצעות רשת או דוקרנים יכולה להיות דרך יעילה לשלוט ביונים. ציפורים אלו מהוות מטרד נפוץ בערים רבות. הקקי שלהם מאכל ויכול להזיק למבנים ומשטחים אחרים.

יונים יכולות לשאת גם מספר טפילים, המהווים סיכון בריאותי. הם עלולים להפיץ מחלות לבני אדם וחיות מחמד.

זיהום גדול עלול לגרום נזק חמור למבנה. לדוגמה, הם יכולים לזהם מזון לבני אדם ולבעלי חיים. זה יכול גם לפגוע במרזבים ובגג.

ציפורים השוכנות במדפים גבוהים, קורות פתוחים וגגות עלולות להיות בעייתיות. הם יכולים גם להזיק ליצירות אמנות, חפצים וכלי רכב. זה יכול להיות יקר לתיקון ולניקוי.

אם בבעלותך בניין הממוקם בעיר גדולה, עליך להגן על העסק שלך מפני הסיכונים של מזיקים לציפורים. למרבה המזל, תוכלו לקבל שירות מקצועי שיעזור לכם להרחיק יונים.

בנוסף לסיכון לבעיות בריאות, יונים עלולות גם להרוס את תדמית העסק שלכם. לקוחות לא רוצים להיכנס למקום שיש בו הרבה עופות מזיקים.

סוגים מסוימים של צואת ציפורים יכולים להיות מסוכנים עבור אנשים עם אסטמה והפרעות נשימה אחרות. גם החיידקים והפטריות בצואה של יונים עלולים להוות סיכון בריאותי.

שימוש בחומרי ניקוי אנטיבקטריאליים להסרת כתמי יונים ולשלשת יונים יכול גם לעזור להפחית את הסיכון למחלות אלו. אפשרות נוספת היא להשתמש בסבון כלים נוזלי לניקוי צואת יונים.

היונים אינן ילידי ארצות הברית. למעשה, הם מעדיפים סביבה עירונית כי נוח להם עם אינטראקציה אנושית. עם זאת, הן אינן מוגנות על ידי חוק אמנת הציפורים הנודדות משנת 1918.

שקול תוכנית פיזור להקות

יונים הן מזיק נפוץ מאוד שיכול להיות קשה לשלוט בו. הם מתאספים על גגות, מרזבים ומדפי חלונות. אם אינה מטופלת, בעיה זו עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך לרכוש שלך.

ישנן מספר שיטות להרחקת יונים. אלה כוללים רשתות, דוקרנים ופיתיון. עם זאת, השיטה היעילה ביותר היא רשת. שימוש ברשת ימנע מעוף יונים לבניין שלכם.

יש אנשים שהשתמשו בדחלילים, הדומים לנצים, כדי להרתיע יונים לקנן. ניתן להעביר אותם כל כמה שבועות.

יונים נוטות להימנע מאזורים עתירי תנועה. הם יצורים אינטליגנטים שמזהים אנשים ואוהבים להאכיל אותם. חשוב לנקוט בצעדים להעלמת מקורות מזון ומים שיכולים למשוך יונים.

חוטי ציפורים הם סוג נוסף של הרתעה שניתן להתקין על מעקות, מדף או גגות. ניתן להתקין גם חוטים מקבילים.

דוקרנים הם צורה נוספת של הרתעה שמונעת מיונים לנחות על הגג או לנוח על חלונות. אלה נהדרים למצבים של לחץ ציפורים בינוני.

בהתאם לתקציב שלך ולהיקף הבעיה, תוכנית פיזור עדרים עשויה להיות אופציה טובה עבורך. עם זאת, זה לא פתרון קבוע. יהיה צורך ליישם תוכנית לפיזור עדרים בשילוב עם עבודת הדרה.

צורה נוספת של הדברת יונים היא התקנת אורות מהבהבים ומכונות קול. האור והקול ירתיעו יונים מלהקים חנות. תצטרך להעביר מכשירים אלה לעתים קרובות.

לבסוף, תוכלו להתקין רשת רשת על גג הבניין שלכם כדי למנוע כניסת יונים. זה גם יעזור להגן על היבולים והמבנים שלך מפני יונים.

לא משנה באיזו שיטה תבחרו, תרצו להקפיד להיפטר מהיונים בצורה בטוחה ואנושית.

.

.

דילוג לתוכן