הרחקת יונים בכרמיאל ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בכרמיאל ע"י רשת או דוקרנים

על מנת להגן על רכושכם מפני יונים לא רצויות, כדאי לשקול להזמין שירות הרחקת יונים מקצועי. למרבה המזל, ישנן אפשרויות רבות לבחירה, ותוכלו למצוא אחת המתאימה לכם. חלק מהשירותים המוצעים כוללים שימוש ברשת, הרחקת יונים ביד או באמצעות דוקרנים.

דורסים

בעת בחירת שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים, עליך להיות מודע לסכנות האפשריות הכרוכות בכך. יונים יכולות לשאת מחלות וזיהום שעלולים לפגוע ברכוש ובאנשים. הם יכולים גם להיות עקשנים כאשר פוגעים בנכסים. למרבה המזל, קיימות מספר שיטות אנושיות ויעילות להרחקת יונים ממחסנים ומבנים אחרים.

דורסים שימשו כסוג של הדברה במשך שנים רבות. הם שימשו לפיזור ציפורים במזבלות, בשדות תעופה ובמקומות אחרים. עם זאת, חסרים הוכחות מדעיות לכך שניתן להשתמש בהן ביעילות בסביבה מסחרית.

היו מספר דיווחים שליליים בעיתונות על דורסים בתעשיית הרחקת יונים. לדוגמה, דורס דורס נראה אוכל יונה במרכז נוריץ' בשנת 2005. היונה הייתה בחיים כ-15 דקות בזמן שנאכלה.

חלק מהדורסים מאומנים להרוג טרף, אבל הם צריכים להיות באזור במשך מספר שעות. זה הופך אותם לבלתי יעילים כשיטת שליטה עצמאית בציפורים. לחלופין, דורסים יכולים להוות כלי שימושי להרחקת יונים ממקומות מושבים או מקומות ישיבה קיימים.

דאגה אחת עם דורסים היא שהם עלולים להיפצע. זהו דאגה אמיתית לתעשיית ההדברה. יתרה מכך, רוב הדורסים המשמשים להרחקת יונים אינם טורפים טבעיים של מיני מטרה. בלי קשר, לא ניתן להתייחס לבעלי חיים אלה בהתאמה לטבע.

דאגה נוספת היא התפיסה של הציבור לגבי הדורסים. לדוגמה, מטפלי נצים בכיכר טרפלגר הואשמו בהשלכת ציפורים על יונים צעירות. בנוסף, חובבי בזים אינם בדרך כלל ספקי הדברה מורשים.

כתוצאה מכך, עליכם להקדיש זמן לבחירת שירות הרחקת יונים בעל תכנית מקיפה. כך תוכלו להיות בטוחים שהנכס שלכם לא ייפגע שוב.

רצועות

דוקרנים שירות הרחקת יונים עם רצועות דוקרנים שתבחר יהיה תלוי בגודל ובסוג הציפורים שברצונך להדיר. ישנם סוגים רבים ושונים של דוקרנים זמינים.

דוקרני יונים משמשים כדי למנוע מיונים לנוח או לנחות על משטחים שטוחים מסוימים. הם זולים וקלים להתקנה. עם זאת, מערכות דוקרני יונים רבות נכשלות בגלל התקנה לקויה.

זיהוי אזור הנכס הזקוק להגנה הוא השלב הראשון. אתה צריך גם לזהות כל ניצני ציפורים פוטנציאליים. זה עשוי לכלול אדני חלונות, מדפים, מסילות למרפסת או אזורים אחרים.

דוקרני יונים ניתנים להתקנה כמעט על כל משטח, כולל עץ, פלסטיק, מתכת וזכוכית. בנוסף, הם הפיכים. התקנתם הפוכה היא גם אפשרות, וכך גם התקנתם אופקית.

דוקרני יונים נרכשים לעתים קרובות בכמויות גדולות, כך שהם יכולים להיות זולים יותר. המחיר ישתנה, עם זאת. חלק מהספקים עדיין מוכרים אותם לפי מטר.

ישנם סוגים שונים של דוקר יונים, כולל נירוסטה, פוליקרבונט ומעוצבים. דוקרני נירוסטה עולים יותר מהשניים האחרים. דוקרני פוליקרבונט עמידים ועמידים.

חשוב לדעת שדוקרני יונים אינם מיועדים לציפורים קטנות יותר. למרות שהם יכולים להיות יעילים בהרתעת יונים, הם לא בהכרח נדרשים בקומה הראשונה של הבניין שלך. כמו כן, הם לא תמיד נחוצים על אדני החלונות או קורות I.

ברכישת שירות הרחקת יונים עם פס דוקרנים יש לבדוק תמיד את הוראות היצרן. אלה יעזרו לך לקבוע את הדרך הטובה ביותר להתקין אותם.

אם אין לכם זמן או כישורים להתקין שירות הרחקת יונים משלכם עם דוקרנים, אולי כדאי להזמין איש מקצוע. זה יחסוך מכם את הצורך בהרחקת היונים בעצמכם ויבטיח שהן מותקנות כמו שצריך.

ג'ל לשליטה בציפורים טרמיניקס(ר)

מלבד לוח הזמנים של ציפורי היום שלהם, יונים עלולות להוות מטרד למדי, והקופים המבלבלים עלולים לגרום נזק לרכוש. למרבה המזל, חברה מוסמכת היא שכנה קרובה וניתן לסמוך עליה שתספק שירות מהמם עם צוות אדיב. זה אומר שאתה יכול להחזיר את הטירוף של הבית שלך תוך זמן קצר. בין אם אתם מחפשים שירות חד פעמי, חוזה לכל החיים או שירות אלהקארט, המקצוענים מוכנים לטפל במשימה בחיוך. אם אתה שוקל לשכור חברה, הקפד ללכת עם הצוות המוסמך ביותר לקבלת שירות נטול מתח וללא טרחה. יונה על הזנב היא לא הדרך הטובה ביותר לבזבז את הכסף שהרווחת קשה. הקפד לבדוק את הביקורות לפני שאתה מתחייב. אחרי הכל, אתה תצטרך את זה. למרבה המזל, תמצא חברה שהיא הטובה ביותר בעסק.

האכלת יונים בשוגג

כאשר בוחרים שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים, חשוב להבין את החוקים סביב יונים. כמה חוקים מדינתיים ופדרליים מגבילים לכידת והרג של ציפורים מוגנות. זה גם רעיון טוב לבדוק עם תחום השיפוט המקומי שלך.

היונים אינן ילידי ארה"ב. הן הוכנסו לארץ כחיות מבויתות. חוק אמנת הציפורים הנודדות אוסר על לכידת והרג של ציפורים מוגנות.

מלבד גרימת מטרד, יונים נושאות מחלות רבות. סלמונלה וקריפטוקוקוס הן שתי דוגמאות. חיידקים אלו יכולים לגרום לתסמיני דלקת ריאות. לעתים קרובות, קקי של יונה נושא את הגורמים הגורמים למחלות אלה.

למרבה המזל, קיימות אפשרויות רבות שאינן קטלניות כדי להיפטר מיונים. אתה יכול להשתמש בפיתיונות, ג'לים לציפורים, או חומרי ניקוי מיוחדים לאורניתולוגיים. אם אתה שוקל להשתמש בחומר מרתיע יונים, בדוק את Nextgen Pest Solutions. המוצרים והשירותים שלהם כולם בפיקוח וברישיון.

הצעד הראשון בכל אסטרטגיית הדברת יונים הוא לקבוע אם יש לך קן פעיל. בעוד שהסרת קן פעיל עשויה לא לפתור את הבעיה, אתה יכול להפחית את הסיכון שלך לקן פעיל נוסף על ידי ניקוי הגללים לפני הפעלת אמצעי מרתיע.

לאחר השלמת הניקוי הראשוני, ניתן ליישם אמצעי מרתיע ציפורים כגון רשת או דוקרנים. זה מונע מיונים לנחות או להתיישב על הנכס שלך. לדוגמה, רשתות משמשות בדרך כלל במחסנים ובגגות מכוסים.

כדי לוודא שאמצעי ההרתעה שלך יעילים, עדיף לנקות את הגללים לפני החלתם. זה יעזור להפחית את הסיכוי שלך לשאוף אבק הגורם למחלות.

אנשים רבים מאכילים בטעות יונים על ידי השארת מכסים של פחי אשפה פתוחים. בעוד שיונים אוהבות אוכל אנושי, הן יאכלו כל סוג של דגנים שיוכלו לשים עליהם את היד. בנוסף, היונים ניזונות מאשפה, מחרקים וזבל בעלי חיים.

ניקוי צואת

יונים יונים עלולה להוות בעיה, הן עבור העסק שלך והן עבור הבריאות שלך. הם עלולים לפגוע במשטחים ובכלי רכב, ועלולים לשאת חיידקים ווירוסים שעלולים להזיק לך ולעובדים שלך.

יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות כדי למנוע מיונים לגרום לבעיות בעסק שלך. שיטה אחת היא לוודא שיש לך הרבה מזון זמין. אתה יכול לשים אותו באמבט פלסטיק אטום עם מכסה נעילה. זה יבטיח שאתה שומר על המזון שלך לא להיות מזוהם על ידי יונים.

דרך נוספת למנוע מיונים ללון על הגג שלך היא התקנת רשת או דוקרנים. אם יש לכם בעיה עם יונים שמקננות במרזבים שלכם, תוכלו לנקות את המרזבים שלכם. מומלץ לבצע זאת על ידי איש מקצוע.

ניקוי קקי יונים זו משימה לא פשוטה. תרצה להשתמש במסכה וכפפות. כמו כן, כדאי להשתמש במברשת קרצוף כדי לנקות את האזור.

צואת יונים עלולה להיות מסוכנת מאוד לבני אדם. החומצה בקקי יונים מזיקה מאוד לבריאות שלך. אנשים עם מערכת חיסונית חלשה או כאלה הסובלים ממחלות בדרכי הנשימה צריכים להימנע מלגעת בקקי.

צואת יונים יכולה להיות חלקה מאוד. הם יכולים להיות גם מקור לאדים מסוכנים. הם יכולים גם לפגוע בגגות ובמבנים אחרים.

בעיית יונים עלולה לפגוע בתדמית החברה שלך. הלקוחות שלך לא רוצים לראות את הבניין שלך מלא ביונים. ולנקות אחרי הציפורים יכול להיות יקר.

שימוש בחומר דוחה ציפורים יכול להיות אופציה טובה, אך כדאי להיזהר בעת השימוש בהם. חלק מהג'לים עלולים להיות דביקים ומלוכלכים לאחר זמן מה.

.

.

דילוג לתוכן