הרחקת יונים בקריית אתא ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בקריית אתא ע"י רשת או דוקרנים

יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות כדי להיפטר מיונים. אם יש לך בעיה גדולה, אולי כדאי לשקול להשתמש בעוף דורס או ברשת ציפורים כדי להיפטר מהם. אתה יכול גם למנוע מהם להגיע לביתך מלכתחילה.

להיפטר מיונים בצורה בטוחה ומוצלחת

יונים הן ציפור מושכת עבור אנשים רבים, אולם הן יכולות גם להוות מטרד. הם עלולים לגרום לבעיות עם חומרי קינון, והגללים שהם משאירים מאחור עלולה להיות מסוכנת. אם יש לכם בעיות עם יונים, שירות הרחקת יונים מקצועי יכול לעזור.

חלק מהמקומות הנפוצים ביותר לבעיות יונים כוללים מבנים, פארקים ואזורי פנאי גדולים. מיקומים אלה מציעים לרוב ליונים את ההזדמנות הגדולה ביותר להתיישב, ואת הסיכוי הגדול ביותר למצוא מזון.

אם בנכס שלכם יש מרפסת, יונים עלולות ליצור בעיה גדולה. חשוב להוציא את היונים בהקדם האפשרי. חובה לחבוש מסיכת פנים וכפפות, וכדאי לבקש משירות הרחקת יונים בעל מוניטין שיבצע עבורכם את העבודה.

מלבד המטרד שיונים עלולות לגרום, הן עלולות לשאת מחלות. הם יכולים גם לגרום נזק מבני לרכוש שלך. למשל, צואתם עלולה להוביל לקריסת בניין.

אם יש לך בעיה עם יונים על הגג שלך, עליך להסיר כל ציפורים בוגרות לפני חסימת הגישה לריק הגג. יש להסיר את הקישקושים גם מהריק.

אם יש לך בעיה רצינית, פנה למועצה המקומית שלך. על המועצה מוטלת חובה חוקית לעסוק בנושאי בטיחות וגהות.

אם אתם עוסקים בנכס שכור, ייתכן שתוכלו לגרום לבעל הבית שלכם לשלם עבור הרחקת היונים. לחילופין, אתה יכול להשתמש בעפיפונים מטעים.

עפיפוני הטעיה מצוינים להרחקת יונים, אבל צריך להרחיק אותם מהציפורים. אתה צריך לשמור על הרעשים מהעפיפונים מגוונים. דפיקות חזקות ורעשי ציפור דורס יעילים מאוד.

לעודד יונים לבקר בבניין שלך

יונים עשויות להוות בעיה עבור חלק מבעלי הבית והשוכרים. אם הנכס שלך ממוקם ליד מוסד מזון פופולרי, יונים עשויות להימשך לבניין שלך. יש דרכים למנוע מיונים לבקר בבניין שלך. שיטה אחת היא התקנת אמצעי מרתיע יונים בנכס שלך.

דוגמה אחת היא גבול עם קוצים שמוצמד למעקות במרפסת שלך. דוקרנים עשויים מפלסטיק ונועדו למנוע נחיתת יונים עליהם.

דוגמה נוספת היא מערכת עמוד וחוטים המותקנת סביב החלונות שלך. מערכות אלו יקרות ומועדות לכישלון. למרבה המזל, יש חלופות עשה זאת בעצמך.

למרות שקיימים מוצרים מסחריים רבים להדברת יונים, אתה יכול גם לבחור בפתרון עשה זאת בעצמך. תצטרך לדעת מה אתה עושה לפני שתתחיל.

הדרך הטובה ביותר להרתיע יונים מביקור בבניין היא להבין את הבעיות שאתה מנסה לפתור. מידע זה יעזור לך להחליט על האפשרויות הטובות ביותר. זה גם רעיון טוב להתייעץ עם המועצה המקומית שלך או עם קבלן מומחה כדי לוודא שמאמצי הדברת היונים שלך עומדים בחוק.

אם אינכם בטוחים איזו הרתעת יונים מתאימה למצבכם, שקול את מערכת העמוד והתיל הנ"ל. בנוסף, אם אתם מתגוררים בנכס תקופתי, אתם עשויים לגלות שמאפיינים דקורטיביים בחלקו החיצוני של הבניין מציעים ליונים את הזדמנויות ההתיישבות האופטימליות ביותר.

פתרון דומה יכול להיות מיושם על שטח גג. לחלופין, ייתכן שתרצה להשתמש בחומר מרתיע יונים שתלוי 3-4 אינץ' מעל הצנרת שלך. ללא קשר למכשיר שתבחר, הקפד להשתמש בחוטים חזקים ויציבים.

מנע מיונים לנחות על הסיפון שלך

כשזה מגיע ליונים, אנשים רבים לא מודעים לכך שהציפור הזו יכולה להוות בעיה. יונים יכולות לעבור בקלות ממקום אחד לאחר, כולל מגג הבית שלך לאדן החלון, או מהצד של הבניין שלך אל המרזבים. אם אתה רוצה לוודא שהנכס שלך נקי ממזיקים מעופפים אלה, יש כמה אפשרויות העומדות לרשותך.

הדבר החשוב ביותר לעשות הוא לברר מה בדיוק גורם לבעיית היונה שלך. לרוב מדובר בהתבוננות ביונים ובתנועותיהן. ברגע שיש לך הבנה ברורה עם מה אתה מתמודד, אתה יכול להתחיל את תוכנית הדברת היונים שלך.

ישנם שני סוגים בסיסיים של הרתעת יונים, וזה תלוי בך איזו שיטה מתאימה לך. אתה יכול לבחור להשתמש במוצר זמין מסחרית או שאתה יכול להתקין מערכת עשה זאת בעצמך.

בחירת מערכת טובה היא לא טיול בפארק. יש הרבה מערכות זמינות מסחריות שנכשלות עקב חוטים גבוהים או התקנה לקויה. אבל אם תבחרו לעשות זאת בעצמכם, תוכלו לחסוך קצת כסף ולהתקין חומר דוחה יונים יעיל.

למעשה, המכשיר הטוב ביותר להרחקת יונים הוא ספייק רכס. מדובר במכשיר קטן שמיועד לקיבוע למרזבים של גג. שימוש בדוקרן רכס לא רק ישמור על הגג שלך נקי, אלא גם ימנע מיונים לנחות על הרעפים שלך.

אפשרות נוספת היא מלכודת דביקה. זהו חומר דוחה ציפורים המשתמש בחומר כימי ליצירת מחסום. על ידי הנחת חומר דביק על תחתית המלכודת, הציפור תיאלץ להיצמד לחומר.

שליטה ביונים עם דורס

דורסים הם אפשרות מעניינת לשליטה בציפורים. הם יכולים לעזור בהרחקת יונים בסביבה עירונית, וציפור מאומנת היטב יכולה להיות שימושית לאירוע ספורט גדול. עם זאת, עובדה היא שרבות מהציפורים הללו אינן טורפות באופן טבעי של מיני היעד שלהן. זה יכול להפוך את השימוש בדורסים להרחקת יונים פחות יעיל.

למעשה, דורסים הם אפילו לא הדרך היחידה להיפטר מיונים. שיטות אחרות להרג ציפורים, כמו רעלים, הן גם יעילות.

אחת הטכניקות הפופולריות ביותר להדברת יונים כוללת שימוש בנצים או בזים. ניתן לאמן את אלו לציד יונים, ויכולים להיות יעילים במיוחד בטווח הקצר. בז הנודד הוא טורף ייחודי, שכן הוא יכול לצלול במהירות של 200 מייל לשעה ויכול לתפוס יונים במעוף.

חברות רבות קופצות על עגלת הדורסים, והן מתחילות להתחרות בחברות הדברה קונבנציונליות. חלקם אפילו מציעים שירות ספציפי לעוף דורס. לא ברור אם זה רעיון טוב.

עופות דורסים יקרים ודורשים שימוש קבוע. יתר על כן, ניתן להשתמש בהם רק בתנאי מזג אוויר אופטימליים. לדוגמה, דורס צריך להיות באזור מספר שעות בכל יום. זו התחייבות די גדולה, ורוב בעלי הנכסים לא יכולים להרשות זאת לעצמם.

למרות חסרונותיהם, הדורסים משווקים לרוב כדרך ה"ירוקה" לשלוט ביונים. למרות שזה עשוי להיות נכון, הם לא דרך אמינה ואנושית לפטור את הרכוש שלך מיונים.

למרות שזה טרנד חדש יחסית, דורסים שימשו להרחקת ציפורים במשך שנים. עופות דורסים שימשו בשדות תעופה, במזבלות ובאתרי סילוק פסולת כדי לפזר ציפורים. והם יכולים להרוג את הטרף שלהם לעיני הצופים.

ניקוי צואת יונים

אם בבית או בעסק שלך יש בעיית יונים, הצעד הראשון הוא להסיר את הקקי והקנים. קקי יונים הוא מאכל וחומצי, ולכן ניקויו חיוני. זה יכול לגרום נזק למבנים, רהיטים ועוד.

כדאי גם לקחת בחשבון שצואת יונים מכילה מחלות. הם עלולים לזהם מזון למאכל אדם, והם עלולים להיות מסוכנים לאנשים עם מערכת חיסון חלשה.

למרבה המזל, יש מגוון אפשרויות שיעזרו לך לנקות קקי של יונים. אחת האפשרויות הפופולריות היא ג'ל דוחה ציפורים עם שמן גרניום ופלפל לבן. עם זאת, עם הזמן, ג'ל זה יכול להתלכלך.

חלופה נוספת לניקוי קקי יונים היא חומר ניקוי אורניתולוגי מיוחד. סוגים אלה של סוכנים יכולים לשמש להסרת צואת יונים מגגות ומאזורים אחרים.

מלבד הרס המרקם של המבנה, צואת יונים יכולה גם לזהם מזון, וזה לא טוב. בנוסף, צואת יונה יכולה לחרוט דרך פלדה ובטון. החומציות של חומצת השתן בצואת יונים עלולה לפגוע במתכות ובמצעים אחרים.

בשנת 2007, גשר מיניאפוליס קרס בגלל בעיית קקי יונים. אדם תבע את העירייה על התעלמות ממפגע הצואה, והוא ספג פציעות קבועות.

אם יונים מהוות דאגה בבית או בעסק שלך, כדאי לשקול לקבל סיוע מקצועי. כשלוכד חיות בר מורשה יטפל במצב יכול לתת לך ביטחון שאתה פועל לפי החוק.

כמו בכל סוג של הרחקת מזיקים, כדאי תמיד לבדוק את התקנות המקומיות. חלק מהערים והמדינות לא יאפשרו לך לגרש יונה בעצמך. במקום זאת, כדאי לפנות ללוכד יונים מורשה ומנוסה.

ניקוי קקי יונים אינו משימה פשוטה. זה כולל קרצוף וניקוי המשטח והוצאת צואת היונים מהאזור. לאחר ניקוי המשטח, יש לחטא את האזור. זה יבטל את הסיכון לשאיפת אבק הגורם למחלות.

.

.

דילוג לתוכן