הרחקת יונים בזול ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בזול ע"י רשת או דוקרנים

בכל הנוגע להרחקת יונים מהשטח שלך, עליך לוודא שאתה בוחר את השירות המתאים לעבודה. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא לחפש שירות הרחקת יונים המשתמש ברשת או דוקרנים כדי להרחיק את הציפורים מהרכוש שלכם. עם זאת, יכול להיות קשה למצוא שירות המשתמש בשתי השיטות הללו. מאמר זה יעזור לך ללמוד עוד על האפשרויות העומדות לרשותך.

לכידה

אם אתם מחפשים להיפטר מיונים, ישנן מספר דרכים שונות שבהן תוכלו לעשות זאת. עם זאת, אתה צריך להיות בטוח שאתה בוחר בפתרון שלא יפגע בציפורים שלך.

אם אתם רוצים לנקוט בגישה קבועה יותר להרחקת יונים, כדאי לשקול התקנת חומר מרתיע. זה ימנע מהיונים להתיישב על הגג שלך. האפשרויות הנפוצות ביותר הן רשתות ודוקרנים.

אם אתה עובד על תקציב, אולי כדאי לך לבדוק את האפשרות המשתלמת יותר של התקנת רשת יונים. אלה משמשים בדרך כלל עבור מבנים עם פתחים כמו מרפסות, חצרות ורציפי טעינה. הם מוחזקים במקומם באמצעות מערכת כבלים ועשויים מחוט פוליאתילן.

אם אתה מודאג לגבי יונים, אולי תרצה לנסות גם פתרון שנקרא הדרה פיזית. שיטה זו יכולה להיות מיושמת כדי למנוע מצאן גדול ממדים לנחות על הגג שלך. זה כולל התקנת סדרה של חוטים מקבילים שישמרו על היונים מלנחות.

דרך נוספת למנוע נחיתת יונים היא באמצעות מערכת מסלול הלם. מדובר בחידוש טכנולוגי חדש הפועל בדומה לגדר חשמלית. יונים לא ינחתו על המערכת הזו, אלא יקבלו טלטלה שתגרום להן לברוח.

בניגוד למלכודת כלוב, מסלול ההלם אינו הורג את היונים, והוא זמין באפשרויות המונעות על ידי שמש והן על סוללות.

דוקרנים הם אפשרות טובה להדברת יונים שיכולה לעצור יונים מלנחות על מדפים או שילוט. הדוקרנים מגיעים במגוון צורות וחומרים, כולל נירוסטה. בנוסף, ניתן להתקין אותם בשולי חלונות או בצידי הבניין כדי למנוע מלהקה שוכנת ללון באזור.

יונים עלולות לגרום לבעיות בריאות ובטיחות חמורות, מכיוון שהן עלולות לזהם את האוויר בלשלשתן. כמו כן, נוכחותם עלולה להוביל להצטברות של גזים מסוכנים שעלולים לגרום לשריפות. כדאי לבחור בשירות הרחקת יונים המציע אמצעים אלו.

גדרות דוקרניות

יונים יכולות להיות מזיק מאוד מטריד עבור אנשים רבים. הם עלולים לגרום לנזק רב לרכוש שלכם, ואף יכולים להפיץ מחלות. למרבה המזל, יש דרכים להיפטר מהם.

בהתאם לצרכים שלך, אתה יכול לבחור בין שני סוגים של אמצעי הרתעה: רשת ודוקרנים. שניהם יעילים בהרחקת יונים מהרכוש שלך, ויכולים לעזור לך לשלוט בבעיה.

הרשתות עשויות בדרך כלל מחוט פוליאתילן ומוחזקים במקומן באמצעות מערכת כבלים. הם משמשים בחללים סגורים, כמו מרפסות וחצרות. מלבד היותם עמידים, הם גם עמידים להבה ועמידים למים.

דוקרנים הם פיסות מתכת או פלסטיק קטנות בעלות קצה קהה שמרתיעה ציפורים לנחות על משטח. ישנם מספר סוגים שונים של דוקרנים, החל מפלדת אל חלד ועד פלסטיק. דוקרנים אלה נהדרים להרחקת יונים מהגג, החלונות, השלטים ואזורים אחרים שבהם הם עלולים להתיישב.

אם יש לכם מבנה גדול, כמו מחסן או בניין דירות גדול, מומלץ לשקול מערכת מסלול הלם. מערכת מסוג זה פועלת על אותו עיקרון כמו גדר חשמלית. הוא מופעל על סוללה, ובעל ראות נמוכה.

סוגים אחרים של אמצעי הרתעה כוללים רשת וחוטים מקבילים. ההבדל העיקרי בין שתי השיטות הללו הוא שהרשת משמשת מחסום פיזי והחוטים אינם מסירים את הציפורים. הבחירה בין רשת לדוקרנים תהיה תלויה בהעדפות שלך, בגודל השטח ובתקציב שלך.

דוקרנים הם דרך חסכונית להרחיק ציפורים מהרכוש שלך. דוקרנים מגיעים במגוון צבעים וצורות, והם נועדו למנוע מיונים לשכב על משטח מסוים. שימוש בקוצים אינו מזיק לציפורים.

למידע נוסף על הדברת ציפורים, ניתן לפנות לחברת הדברה מקומית. Nextgen Pest Solutions, למשל, יכולה להתקין ולתחזק מערכת הרתעת יונים. בין אם יש לך עסק עם יונה בודדת או להקה, Nextgen יכולה למצוא פתרון לצרכים שלך.

אחת הדרכים להרחיק יונים ממסילות המרפסת שלך היא להשתמש באור מוחזר. אפשרות נוספת היא להגדיר דמויות מלאכותיות של ינשוף או נץ בקרבת היונים שלכם.

דוחי

יונים מהווים מטרד, והם עלולים לגרום נזק רב לביתכם. הם יכולים גם לשאת מספר מחלות. חשוב להקפיד על שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים שיעזרו לכם לשלוט באוכלוסיית היונים.

סילוק יונים הוא תהליך לא פשוט, והוא יכול להיות גם יקר. שירות הרחקת יונים הטוב ביותר עם דוקרני רשת או יונים הוא זה שעושה שימוש בטכניקות הדברה אנושיות.

שיטות שליטה אנושיות כוללות רשתות, חוטי ציפורים, סרט מחזיר אור ומכונות קול. כל אחת מהשיטות הללו עובדת ביעילות במצבים שונים. בחירת השיטה הנכונה תלויה בסוג המבנה שבבעלותכם, בכמה יונים תרצו להרחיק, בתקציב שלכם וברגישויות האסתטיות שלכם.

לדוגמה, אם יש לך בניין היסטורי, ייתכן שלא תהיה מרוצה מהרעיון של שימוש בקוצים כדי למנוע יונים. עם זאת, אם הנכס שלך הוא מתחם עסקים או משרדים, ייתכן שתוכל להתחמק מהשימוש בטכניקה.

חלק מדוחי יונים משתמשים בג'ל או בחומר דביק שנועד להרחיק את הציפורים. ניתן לרסס חומרים אלו על האזור. למרות שהם אולי לא יעילים כמו שירות הרחקת יונים מקצועי עם דוקרני רשת או ציפורים, הם אלטרנטיבה פחות יקרה.

גורם מרתיע יונים נוסף הוא ספריי המכיל ריח חזק. ריח זה פוגע בציפורים, והוא מקשה עליהן לאתר מקום לינה חדש.

ניתן לחבר חוטים מקבילים לגג, והם יכולים להרתיע יונים לנחות. ניתן גם לרכוש מערכת שתשלח רעש רועם חזק במרווחי זמן קבועים.

ערכות הטעיה הן אפשרות נוספת להרחקת יונים שיכולה להיות שימושית. אתה יכול להקים דמויות של ינשוף או נץ מזויפות סביב הנכס שלך כדי להפחיד יונים.

בחירת הפתרון הנכון להרחקת יונים לבית או לעסק היא החלטה מורכבת. כתוצאה מכך, ייתכן שיעזור לך להזמין איש מקצוע שיטפל בזה עבורך.

הרחקת יונים משכנה מבוססת

יונים הן מזיק שיכול להיות קשה לשליטה. הם בעלי יכולת הסתגלות גבוהה, ולעיתים קרובות יעברו לאזורים הנגישים להם בקלות. זה אומר שהם יכולים לגרום נזק רב לרכוש שלך. בנוסף, הם יכולים לשאת קרציות וטפילים אחרים.

הצעד הראשון להדברת יונים הוא סילוק מקורות מים ומזון. יונים עלולות לסתום מרזבים, מרזבים, פתחי אוורור ומבנים אחרים. אם תסיר את אלה, תמנע יונים ללון בביתך.

שיטות אחרות להדברת יונים כוללות שימוש בחומרי הרתעה בג'ל, רשתות ודוקרנים. דוקרנים יעילים בהרחקת יונים מהמדפים והחלונות, בעוד שרשת יכולה להגן על יבולים ומבנים חיצוניים. רשתות משמשות בדרך כלל לאזורים סגורים למחצה, כגון חצרות, רציפי טעינה ומרפסות.

שימוש במסלול הלם הוא חידוש טכנולוגי הפועל על אותו עיקרון כמו גדרות חשמליות. זעזועים מפחיתים את הפרומונים שהיונים משאירות מאחור. אתה יכול להתקין מסלול הלם בחלק העליון של המרזבים שלך, בצד הגג שלך, או בפינה של הבניין שלך.

אם תרצו פתרון קבוע יותר, תוכלו לתלות מגלשת יונים. מגלשות אלו מותקנות על משטחים פנימיים כגון אדני חלונות ומדפים, ומתארכות עד 16 אינץ'. כאשר יונים מנסות לנחות על המגלשה, הן ימצאו את פני השטח בזווית של 45 מעלות.

ינשופי פלסטיק הם שיטת הדברת יונים נוספת. ינשופים מסתובבים משמיעים קולות צווחה, וניתן להשתמש בהם בשילוב עם טקטיקות הרחקה אחרות.

חוק חיות הבר והכפר אוסר על פגיעה ביונים. עם זאת, החוק לא מונע ממך לנסות להרתיע אותם. בהתאם למצב הספציפי שלך, ייתכן שתצטרך להיעזר באיש מקצוע.

יונים מהוות מטרד בגלל כמות הנזק שהן יכולות לגרום. הם גם וקטור למחלות, כמו פשפש המיטה. כדי להרחיק אותם מהבית שלך, עליך להסיר מקורות מים ומזון ולאבטח את אתרי הלינה. טיפול בבעיות אלו יבטיח שיונים לא יחזרו.

.

.

דילוג לתוכן