הרחקת יונים בעפולה ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בעפולה ע"י רשת או דוקרנים

הצורך להתמודד עם יונים בשטח שלך יכול להיות אתגר אמיתי. יש הרבה חברות בחוץ שטוענות שיש להן את השירות והמוצרים הטובים ביותר, אבל חשוב לעשות תחילה שיעורי בית. אז הנה כמה טיפים לבחירת שירות הרחקת יונים נכון.

דוחים

יונים הן לא רק מטרד אלא עלולות לשאת טפילים, מחלות וסכנות אחרות. הם גם פוגעים ברכוש ובפחי אשפה. שירות הרחקת יונים טוב יכול להגן על ביתכם ולמנוע את הבעיות הללו.

דוחים הם אחת הדרכים היעילות ביותר להרחיק יונים. חומרים אלו יכולים להיות כימיים או לא כימיים. חלק מהחומרים הדוחים משתמשים בשמנים אתריים ובמרכיבים פעילים אחרים. אחרים עובדים עם אמצעי הרתעה תחושתיים.

דוקרנים הם שיטה נוספת להרחקת יונים. ניתן להתקין דוקרנים אלה במקומות רבים ושונים. הדוקרנים קלים להתקנה ודורשים תחזוקה מועטה.

שיטה נוספת היא שימוש במלכודת יונים. שיטה זו פועלת היטב באזורים של לחץ יונים בינוני. עם זאת, הם אינם פועלים היטב כאשר היונים נמצאות במספר גדול. אם יש לך להקה גדולה, ייתכן שתצטרך להשתמש בשיטות אחרות כדי להיפטר מהם.

אפשרויות נוספות להרחקת יונים כוללות שימוש במכונת קול. יונים נבהלות מרעשים חזקים. מכונות סאונד פועלות על ידי פליטת צליל קולי.

אפשרות נוספת היא להקים ינשוף או נץ מזויף באזור. אתה יכול למקם את הדמות על הגג או המרפסת. שימוש במראה או חפץ רפלקטיבי אחר יעזור לך להרחיק יונים מהמרפסת.

בנוסף לחומרים דוחים, ניתן להרחיק יונים מהרכוש שלך באמצעות רשת. הרשת מהווה גבול פיזי סביב האזור. בהתאם לסוג הרשת, תוכלו לתלות אותה מהגג ועד לדפנות המרפסת שלכם.

שיטה נוספת להרחקת יונים היא שימוש בג'ל. החומר הזה דביק ושקוף. ניתן ליישם אותו על כל משטח שיונים לא יחכו עליו.

יונים לא אוהבות משטחים עם ריח רע. כדי לעזור לנכס שלך להריח טוב, אתה יכול לרסס שמנים ארומטיים או להשתמש בתרסיס פלפל. כמו כן, פעמוני רוח עם חפץ רפלקטיבי יכולים להרתיע יונים.

דוחי יונים ודוקרני יונים הם שיטה יעילה להרחקת יונים. למרות שהם לא יעילים לכל מצב, הם יכולים להוות פתרון זול לבעיה. בחירת השיטה הנכונה להרחקת יונים היא הדרך הטובה ביותר לשמור על ביתכם נקי מיונים.

מלכודות

אם יש לך בעיית יונים, יש כמה אפשרויות שונות שכדאי לשקול. בין אם אתם רוצים לעשות תיקון מהיר או פתרון לטווח ארוך, חשוב לבחור את השירות המתאים לעבודה.

דרך טובה לקבוע איזה סוג שירות יהיה הכי יעיל היא לבחון את התנהגות היונה. ציפורים אלה ידועות כחכמות ויכולות לנווט בקלות סביב סביבתן, כך שקשה להיפטר ממנה. הם יכולים גם לשאת מחלות, טפילים וסכנות אחרות.

לשירות הרחקת יונים הטוב ביותר תהיה תוכנית מקיפה לטיפול בבעיה. זה יכול לכלול שימוש ברשת, דוקרנים או שילוב של אלה. כמו כן, יהיה חשוב להכיר את החוקים במדינתך ללכידת והרחקת יונים.

דוקרנים הם דרך זולה יחסית להרחיק יונים ממדפים, חלונות, שילוט ואתרי לינה אחרים. אתה יכול לקנות דוקרנים של ציפורים מפלסטיק או נירוסטה, ולטובים שבהם יש עיצוב פטנט של כיפוף ומעוך.

להרחקת יונים האולטימטיבית, מומלץ לשקול התקנת מחסום תיל. אתה יכול גם להתקין מערכת חוטי רשת כדי לסייע במניעת נחיתת ציפורים גדולות.

אפשרות נוספת להרחקת יונים מהרכוש שלכם היא שימוש במגלשת יונים. זה עובד על אותו עיקרון כמו מסלול ההלם, רק שזהו פתרון בקנה מידה גדול בהרבה. יונים לא יכולות לנוח בנוחות בזווית של 45 מעלות, ולכן החלקת יונים מרחיקה אותן.

בנוסף למגלשת יונים, גדר או מחסום יכולים להוות פתרון משתלם להרחקת יונים מאזור מסוים. עם זאת, ייתכן שזו לא האפשרות הטובה ביותר אם היונים שלך חיות בבניין עם פתחים רבים.

טקטיקות אחרות למניעת כניסת יונים לבית או לעסק שלך כוללות ניקוי צואת יונים, שימוש בסרט מחזיר אור או הקמת דמות ינשוף או נץ מלאכותית ליד האזור בו הציפורים גורמות לבעיות. הפטרת יונים היא עניין רציני, ואם יש לכם בעיה מתמשכת, אולי תצטרכו להזמין איש מקצוע.

דוקרנים לציפורים

בין אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים יעיל ובין אם אתם מנסים לפתור בעצמכם בעיית הלינה, הבנה טובה של האפשרויות השונות הקיימות יכולה לעזור לכם לבחור את הפתרון המתאים לצרכים שלכם. ישנם שלושה סוגים עיקריים של הדרת ציפורים: רשתות, דוקרנים ומחסומים פיזיים.

רשתות משמשות לעתים קרובות להגנה על פתחים כגון מרפסות ורציפי טעינה. הם משמשים גם להגנה על אזורים סגורים למחצה כמו חצרות. בדרך כלל, הם מוחזקים במקומם עם מערכת כבלים.

דוקרני יונים יעילים במניעת נחיתת ציפורים. הם עשויים ממוט דק, קהה ומוארך. העצות אינן חדות, כך שהם לא יפגעו בציפורים. אם יש לך הרבה יונים, ייתכן שהן נחוצות.

מחסומים פיזיים הם הפתרון היעיל ביותר למניעת ציפורים לטווח ארוך. אלה אינם מזיקים לציפורים, אך הם ימנעו מהציפורים לנחות ולקנן על רכושכם. שיטות אלו יכולות לכלול מערכות מסילות חשמליות, מסלולי הלם ורשתות.

אמצעי הרתעה פיזיים הם בדרך כלל השיטה היעילה והזולה ביותר להרחקת יונים. אלה כוללים דוקרנים, רשתות וחוטים. חשוב לציין ששיטות אלו יכולות להיות זמניות או קבועות. חלק מהשיטות היעילות יותר מסוגלות להעביר את הבעיה למקום אחר.

יונים עלולות לגרום למגוון נזקים לרכוש שלכם. חלקם כוללים צואה, פסולת ואשפה. גם הפסולת שלהם עלולה להוות סכנה בריאותית. יתר על כן, הם יכולים להרוס מכלי קומפוסט. זה יכול להוביל להפחתת המוניטין של העסק שלך.

בבואכם לבחור שירות הרחקת יונים, אתם רוצים לוודא שאתם יכולים לסמוך על החברה שאתם שוכרים. אתה תמיד צריך לוודא שיש להם תוכנית מקיפה למניעה. כמו כן, אתה רוצה להבטיח שיש להם ערובה שהם יעשו את העבודה שלהם.

בחירה בשירות הרחקת יונים העושה שימוש ברשתות או דוקרנים היא דרך מצוינת לשמור על הבית והגינה נקיים מעופות. עם זאת, אם אין לך הרבה כסף לבזבז, יש פתרונות אחרים.

הרחקת יונים מהתא שלהן נגיעת

יונים עלולה להיות בעיה חמורה מאוד. לא רק שיונים עלולות להזיק לבית או לרכוש, אלא שהן גם יכולות לשאת מגוון טפילים שעלולים לגרום למחלות. בין אם תרצו למנוע מיונים לנוח או להיפטר מהן, ישנן מספר אפשרויות זמינות.

קו ההגנה הראשון ליונים הוא הסרת מקורות מים ומזון. ליונים יש נטייה לבנות קנים במרזבים, מרזבים וארובות.

אם יש לכם גג, ייתכן שתוכלו למנוע נחיתת יונים על ידי התקנת חוטים מקבילים. אלה קלים להתקנה והם בטוחים ללא סיכון של התחשמלות.

אתה יכול גם להשתמש בקוצים כדי להרתיע יונים. אמנם אלה אינם מומלצים להרחקת יונים מאתר מבוסס, אך הם יכולים להיות יעילים מאוד. הם גם קלים לתחזוקה.

בנוסף לקוצים, אתה יכול גם לנסות להסיר מקורות מזון. ניצול מקורות מזון קיימים היא דרך נפוצה שיונים מצליחות לשרוד. זה גם יעזור להרתיע מזיקים אחרים.

אפשרות נוספת היא לסגור את הגג שלכם ברשת. זה יעזור להגן על היבולים והמבנים שלך מפני יונים. רשת ציפורים היא גם דרך מצוינת להגן על מיטות מוגבהות.

לבסוף, ניתן להשתמש במגוון חומרים דוחים כדי להרתיע יונים. בניגוד לקוצים, חומר דוחה אינו מזיק לציפורים. חומרים דוחים הם כימיים או טבעיים.

דחליל בצורת נץ יכול להוות גורם מרתיע טוב ליונים. אתה יכול להגדיר אותם כל כמה שבועות לערך כדי למנוע מיונים ללון באזור שלך.

אם אינכם מעוניינים להרחיק את היונים שלכם, מומלץ לשקול להזמין איש מקצוע שיבצע את העבודה. מומחה יוכל להעריך נכון את מצבך ולספק לך את אמצעי ההסרה הנכונים לצרכיך.

מלבד שימוש במחסומים פיזיים למניעת כניסת יונים, ניתן להשתמש גם במכונות קול כדי למנוע את כניסתן. מכשירים אלו מייצרים רעש חזק שלא רק מבהיל, אלא גם יכול להרתיע יונים לחזור.

.

.

דילוג לתוכן