הרחקת יונים ברעננה ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים ברעננה ע"י רשת או דוקרנים

אם יש לך בעיה עם יונים, ייתכן שאתה מחפש שירות שיעזור לך להסיר אותן מהבית שלך. חשוב שתבחרו בחברה שמכירה את היונים וההרגלים שלהן, כמו גם את הסכנות הבריאותיות שהן מציבות.

חברות הדברה המתמחות ביונים

יונים עלולות לגרום לנזק רב לרכוש שלכם. הלשלשת שלהם מכילה טפילים וחיידקים שעלולים להוביל לבעיות בריאותיות. הם יכולים להיות גם נשאים של פרעושים וקרציות, שעלולים לגרום למחלות כמו טוקסופלזמה, קריפטוקוקוזיס ומחלת ליים.

כדי להיפטר מיונים, כדאי להזמין איש מקצוע שיוכל ליצור תוכנית מותאמת אישית לבית או לעסק. טכנאי הדברת ציפורים משתמשים במגוון טכניקות להרחקת יונים והקנים שלהן. אלה כוללים פתרונות לכידה, מעקב והדרה. עם זאת, הפתרון הטוב ביותר לטווח ארוך הוא רשת. ניתן להתקין רשת מסוג זה סביב חלונות ודלתות כדי למנוע מציפורים לנחות עליהם. הרשת היא גם דרך טובה למנוע מיונים ללון באזורים סגורים חלקית.

אחת הדרכים למנוע מיונים ללון בשטח שלכם היא התקנת דוקרנים של ציפורים. דוקרנים מגיעים בצורות וחומרים שונים, כולל פלסטיק ומתכת. בנוסף, ניתן להתקין אותם על מדפים, קווי גג ומקומות נוספים שבהם יונים אוהבות לשבת. דוקרני יונים יעילים במיוחד על אדני חלונות, והם פועלים היטב על קורות, גג ושוליים.

צואת יונים יכולה לשאת מגוון של וירוסים וחיידקים, והם עלולים לזהם מזון. חלק מהמחלות שהם יכולים להעביר הן טוקסופלזמה, סלמונלה, דלקת המוח ודלקות קרדית. יתרה מכך, הצואה חומצית ועלולה להישחק במהירות ולהרוס חומרי בניין. פטריות יכולות לצמוח על הגללים, ולגרום לקריפטוקוקוזיס והיסטופלזמוזיס.

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור בעת הדברת יונים הוא לחסל את מקורות המזון והמים העיקריים שלהן. גם יונים נמשכות לאנשים, ולכן שיטת הדברה הומאנית כמו הקרנה או אמצעי הרתעה היא חובה.

אם יש לכם אוכלוסיית יונים גדולה, מומלץ להזמין חברת הדברה המתמחה בהרחקת יונים עם רשת או דוקרנים. בדרך כלל, שירות הרחקת יונים ידרוש אישור HOA. לאחר שאישרת שירות, כדאי לחפש חברה מוכרת שתוכל לספק לך הערכה מדויקת. במהלך תהליך זה, הטכנאי יבדוק את רכושכם על מנת לזהות את מיקום קיני היונים וכל סימן אחר לפעילות יונים. הוא גם יספק לך תוכנית מניעה.

ישנם גם מכשירים אולטראסוניים שניתן להשתמש בהם להדברת יונים. אלו מיוצרים לרוב ברצועות, אך אינם חדים ואינם יעילים במניעת נחיתת יונים. במקום זאת, הם גורמים ליונים להתרחק מאזור מטופל. מכשירי אולטרסאונד הם אופציה בטוחה ולא רעילה להדברת יונים, אך אין להשתמש בהם להרחקת יונים מאתרי לינה מבוססים.

יונים מהוות בעיה מרכזית עבור מבנים רבים. הלשלשת שלהם מכילה פטריות וחיידקים, ועלולה לשאת טפילים ופרעושים. כשהם עוזבים מקום, ניתן למשוך אותם לאוורור הבניין ולניקוז. בסופו של דבר, הגללים מתייבשים והופכים לאבק, מה שעלול לעורר התקפי אסטמה.

מניעת כניסת יונים לנכס שלכם

אם יש לכם בעיה עם יונים בנכס שלכם, תוכלו למנוע מהן להיכנס לביתכם באמצעות שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים. מזיקים אלו עלולים לגרום למגוון בעיות, כגון העברת מחלות ונזקים לרכוש שלכם. הם יכולים גם להכניס לביתך קרציות נושאות מחלות. בנוסף, יונים עלולות לזהם את המזון שלכם למאכל אדם וחיות מחמד. זה יכול להוביל לבעיות בריאותיות עבור אלה שיש להם מערכת חיסון מוחלשת או אסטמה.

הצעד הראשון למניעת יונים הוא חיסול מקורות מים ומזון. זה יכול לכלול פתחים וחורים בגג או במדפים. כמו כן, מומלץ לשמור על המרזבים והביוב שלכם נקיים מכל פסולת שעלולה להיאסף ולחסום אותם. יונים יכולות להפקיד את הגללים שלהן על מגוון רחב של משטחים, כולל הגג שלך. הצואה שלהם עלולה להזיק למתכות, לסתום את המרזבים ולגרום להצפות. כדאי גם להסיר כל פסולת שיכולה להיות אתר קינון פוטנציאלי ליונים.

אפשרויות אחרות להרחקת יונים כוללות מכונות קול, רשתות וחומרים חזותיים. ניתן להכין חלק מהחומרים הדוחים מחומרים טבעיים כמו שמן מנטה וציטרונלה. אחרים יכולים להיות עשויים ממרכיבים כימיים. כאשר יונים יזהו את הימצאותם של דוחים אלו, הן יהפכו ללא עניין להיכנס לביתכם ויחזרו לאזור בו יוכלו למצוא מזון ומחסה.

יונים יכולות להוות מטרד, אבל הן בדרך כלל אינטליגנטיות. הדחף החזק שלהם למצוא בית חדש יכול להקשות על הסרתם. כמו ברוב המזיקים, שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להיפטר לצמיתות מיונים מהרכוש שלכם.

יונים עלולות להיות בעייתיות במיוחד מכיוון שהן נמשכות לאוכל. שאריות מזון הן מקור משיכה מרכזי, אך יונים יכולות להימשך גם ממגוון מקורות אחרים. למשל, לרוב הם ילכו למקומות שבהם יש שפע של מזון לחיות מחמד, פחי אשפה או גינות ירק. גם אם לא יתפסו מגורים, יונים ינהרו לאזורים הללו ויגרמו לבלגן.

יונים נמשכות למזונות שיש בהם רמות גבוהות של חומצת שתן. הגללים שלהם מכילים כמות גבוהה של חומצת שתן. הם גם נשאים של קרדית ציפורים, טפיל שיכול להתפשט לתוך מבנים. נגיעת יונים עשויה לעלות ביוקר לתיקון, ולכן תרצו לקבל שירות הרחקת יונים שיוכל לסייע לכם לשלוט באוכלוסיית היונים בנכס שלכם.

שימוש בשירות הרחקת יונים המשלב רשת או דוקרנים עם שיטות אחרות יכול להיות דרך חסכונית להגן על ביתכם מפני מזיקים אלו. למעשה, נכסים רבים למגורים ומסחר בארה"ב הם כבר יעדים עיקריים ללינה על ידי יונים.

סכנות בריאותיות הנובעות מיונים

יונים יכולות להוות מזיק בבית או בעסק, אך הן יכולות להוות גם סכנה בריאותית. הם יכולים להפיץ מגוון רחב של מחלות, מסלמונלה ועד היסטופלסמוזיס. למרות שרוב המחלות הללו קלות, חלקן יכולות להיות די מסוכנות. אם יש לכם בעיית יונים מקורה, חשוב להשתלט עליה בהקדם האפשרי. יש כמה דרכים שונות לעשות זאת.

לדוגמה, אתה יכול לנקות את קקי היונים בעצמך. עם זאת, עליך להיות זהיר ולהשתמש בחומר חיטוי מדולל. הסיבה לכך היא שקקי יונים יכול להכיל חיידקי סלמונלה. כדאי להימנע מלחשוף את עצמך אליו עד לניקוי הקקי.

דרך נוספת לטפל בנושא היונים היא להזמין אנשי מקצוע. השיטה היעילה ביותר היא ניקוי בקיטור. קקי יונים יכול להיות אדמה עשירה בחומרי מזון שתעודד צמיחה של פטריות וחיידקים. חלק מהמחלות שעלולות להידבק בחשיפה לקקי יונים כוללות ברונכיטיס, דלקת ריאות ושפעת. התקפי אסטמה יכולים להתרחש גם כאשר הם נחשפים לשלשת יונים.

ייתכן שחלק מהאנשים לא יחוו תסמינים כלשהם כאשר הם נחשפים ללשלשת יונים, אך הסיכון גבוה יותר עבור אנשים עם דכאות חיסונית. ילדים ותינוקות נמצאים בסיכון מיוחד. באופן דומה, אנשים עם מחלות כרוניות וקשישים נמצאים בסיכון גבוה יותר.

יתרה מכך, יונים יכולות לשאת טפילים שעלולים להדביק אנשים. טפילים אלו יכולים להיות טפילים חיצוניים או אקטופריטים. בנוסף, ניתן לשאת אותם בנוצות היונה ובגללי הציפורים. בכל פעם שציפורים נגועות עוזבות את הקן, הטפילים יכולים להתחיל לנשוך בני אדם.

סכנה בריאותית נוספת שיונים יכולות לשאת היא מחלות פטרייתיות. Cryptococcosis הוא סוג של זיהום פטרייתי שיכול להתרחש כאשר צואת יונים מתגלה באדמה. כאשר אנשים נושמים את הפטרייה, הם יכולים להידבק. דוגמה למקרה של זיהום מסוג זה הוא מותו של ילד בסקוטלנד.

מחלה זואונוטית נוספת שעלולה לעבור לבני אדם היא פסיטאקוזיס. המכונה גם קדחת תוכים, פסיטאקוזיס מאופיינת בחום גבוה, עייפות וכאבים בחזה. אנטיביוטיקה נפוצה משמשת לטיפול במחלה זו.

צואת יונים היא כר גידול אידיאלי למגוון רחב של חרקים, כולל חרקים שטיחים, זבובים וחיפושיות. בגלל זה, עדיף לטאטא אותם לשקיות כפולות ולהשליך אותם לפח. לחלופין, אתה יכול להשתמש במכונת שטיפה בלחץ כדי לנקות את הקקי.

חלק מהמחלות המסוכנות יותר שיונים יכולות לשאת כוללות שחפת, דלקת מוח, דלקת קרום המוח וקנדידה. הזיהום עלול להיות חמור מאוד ואף קטלני, ולכן חשוב לנקוט באמצעי זהירות.

כדי למנוע ממשפחתך להידבק במגוון מחלות, עליך לוודא שהיונים לא יורשו לגור בביתך או במקום עבודתך. אם אכן נתקלתם בהדבקה ביונים, תוכלו לפנות להוקאיי לעזרה.

.

.

דילוג לתוכן