הרחקת יונים בביתר ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בביתר ע"י רשת או דוקרנים

אם אי פעם הייתה לך בעיה עם יונים, בטח שמעתם שכדאי להשתמש ברשת או דוקרנים כדי לתפוס אותם. אמנם מדובר ברעיון מצוין, אך עליכם להקפיד לבחור בשירות הרחקת יונים שיש לו את הידע והניסיון לבצע את העבודה כמו שצריך.

לכידה לבדה אינה פתרון יונים ברקיימא

. מספר היונים שמתעופפות בנכס שלך יכול להיות משימה לא פשוטה בלשון המעטה. למרבה המזל, ישנן דרכים רבות להרתיע את הציפורים הללו מלעשות נזק. לדוגמה, אתה יכול ליצור נץ מלאכותי בשמים או אפילו להתקין ינשופים מזויפים כדי להרתיע אותם מהרכוש שלך. עם זאת, אם יש לך זיהום גדול, מומלץ לשקול טכניקות הפחתה מקצועיות. למרות שזו עשויה להיות אופציה יקרה יותר, סביר להניח שזו תהיה השקעה משתלמת.

יונים נחשבות למטרד בעולם התעשייתי. הם עלולים להוות מטרד רועש והם עלולים לגרום לנזק לרכבים ולרכוש אחר. בנוסף, הם יכולים להיות נשאים של מחלות, חיידקים ווירוסים שיכולים להשפיע על בני אדם. זה בלי להזכיר את הסיכונים הבריאותיים והבטיחותיים הקשורים ללשלתם. אם לחברה שלך יש בעיית יונים, אולי תרצה לשקול מגוון שיטות שיעזרו להחזיר את העובדים והלקוחות שלך לעבודה בזמן. שיטות מסוימות כוללות לכידה אנושית של יונים, בעוד שאחרות דורשות קצת יותר מאמץ מצידך. יש גם כמה שיטות שהן לא כל כך יקרות, כמו התקנת סרט מחזיר אור על חלונות כדי להרתיע יונים מלנחות עליהם.

אחת השיטות היותר מרשימות להרחקת יונים מהרכוש שלכם כוללת הקמת מערכת "חכמה". לעין לא מאומנת, זה עשוי להיראות כמו תרגיל יקר ועתיר עבודה. עם זאת, פתרונות הוכחת יונים הנכונים יכולים להיות השקעה משתלמת עבור כל יזם או בעל עסק. בהתאם לצרכים שלך, אתה עשוי לשקול שילוב של טכניקות הוכחת יונים, כולל מלכודות חיות ומכניות, פאנלים סולאריים מסוננים במסך מתכת מגולוון וסרט מחזיר אור. עם זאת, בין האפשרויות היקרות יותר, עשויה להיות רשת הגנה נגד ציפורים. באופן דומה, ייתכן שתוכל להסתפק באמצעי מרתיע פשוט.

עוד שיטה אזוטרית יותר היא השימוש בקוצים של ציפורים. הדוקרנים הקטנים והלא כל כך קטנים אלו נועדו להערים על יונים לחשוב שמשטח מסוים אינו למעשה מקום בטוח לנחיתה. אתה יכול לשים את החפצים החריפים האלה על חלונות, דלתות ומשטחים אחרים שבהם יונים נוטות לעוף ולנחות. דוקרנים רבים הם גם חזקים יותר מהפטיש והמסמרים שהוזכרו לעיל, מה שהופך אותם לפתרון אידיאלי עבור מבני תעשייה גדולים יותר.

ברור שהדרך הטובה ביותר להתמודד עם יונים היא לא לאפשר להן לבסס דריסת רגל קבועה. מסיבה זו כדאי לשקול שימוש בתכנון מבנה "חכם", רצוי כזה המשלב גג חכם. אם אתה מתמודד עם זיהום גדול, אולי תשקול גם להשקיע בטכניקות הפחתה מקצועיות כדי לבצע את העבודה במהירות וביעילות. שימוש בשיטה המתאימה ביותר לצרכים הספציפיים שלך ירחיק את היונים שלך תוך הבטחת המוניטין של החברה שלך על כנו.

דוקרנים של ציפורים הם בחירה מצוינת להרחקת יונים מאזור ישיבה צר

דוקרני ציפורים הם פתרון שימושי להדברת ציפורים להרחקת יונים וציפורים גדולות יותר מאזורים בעייתיים. הם מותקנים בקלות ואינם צפויים לפגוע בבעלי חיים. זה גם קל לתחזק אותם. אתה יכול להשתמש במגוון טכניקות כדי לשמור אותם במקום. שיטה אחת היא להדביק אותם על פני השטח. זה יכול להיעשות בעצמך או באיש מקצוע. אפשרות נוספת היא לצבוע אותם בהתזה. עם זאת, אנשים רבים מתקשים לצייר אותם.

ישנם מספר סוגים של דוקרנים לציפורים הזמינים בשוק. לדוגמה, אתה יכול לקנות סט של דוקרנים פוליקרבונט פלסטיק המיועדים להדבקה על משטחים. הדבר הטוב ביותר בקוצים האלה הוא שהם עמידים במיוחד. חומר הפוליקרבונט שלהם הופך אותם לעמידים בפני סדקים.

סוג אחר של ספייק ציפורים עשוי מפלדת אל חלד. דוקרנים אלה יכולים לשמש על כל סוג של משטח. חלק מהחברות מציעות גם דוקרנים מפלסטיק וסיליקון. ניתן להתקין דוקרנים מנירוסטה עם ברגים, מסמרים או דבק דוקרני מיוחד. אפשרויות אחרות כוללות שימוש בסרט דו צדדי כדי להחזיק את הדוקרנים במקומם. אם אתה מחפש אפשרות עמידה יותר, אתה יכול לבחור בSpikes נירוסטה לציפורים של Remiawy.

היונים ידועות כמי שמקננות במרזבים ועל מבנים. שמירה על אזור לינה נקי מיונים יכולה להיות טרחה. למרות שניתן להתקין דוקרנים ליונים כדי למנוע מהם להתיישב, הם לא תמיד מונעים מהם להיכנס. עם זאת, אם אתה מודאג שיונים מקננות במרזב או בתחתיות שלך, מגוון דוקרני היונים של Defender(tm) הוא בחירה טובה.

אתה יכול לקנות את טווח הDefender(tm) של דוקרני הלינה בגדלים שונים. הם מיוצרים על ידי ג'ונס ובון, אחד מהיצרנים המוכרים בעולם של מוצרים איכותיים. עם אחריות של 10 שנים, הדוקרנים האלה צריכים להיות רכישה טובה. שלא כמו דוקרני יונים אחרים, את אלו מטווח Defender(tm) ניתן להבריג למשטחים. והחלק הכי טוב הוא שהם מאוד זולים.

דוקרני הציפורים מנירוסטה של ​​Remiawy הם בחירה מצוינת אם אתה מודאג מהנוכחות של סוגים רבים ושונים של ציפורים. דוקרנים אלו נועדו למנוע קקי וקינון בכל מקום. רבים מקוצי הציפורים מנירוסטה מגיעים גם עם אחריות לכל החיים. בין אם אתם מנסים להרתיע יונים או שחפים, או פשוט רוצים למנוע את הביצים של כמה ציפורים מזיקים, הדוקרנים האלה הם הדרך הטובה ביותר לעשות זאת.

בחירה מצוינת נוספת היא ערכת דוקרני ציפורים מפוליקרבונט מפלסטיק של Aspectek. ערכה זו מכילה 10 דוקרנים, אשר קלים להתקנה. בנוסף, כל ערכה מגיעה עם שקתות דבק וחורים שנקדחו מראש. לא משנה איזה ספייק ציפור תחליט לקנות, עליך לוודא שאתה בוחר את המוצר המתאים לצרכים שלך.

שיפוץ הגנת ציפורים עובד בצורה הטובה ביותר עבור יונים הגנת

ציפורים היא דרך מצוינת למנוע מיונים לקנן ולעוף לתוך הבית שלך. יונים עלולות לגרום לנזק לרכוש שלך ולזהם מזון, מה שעלול להזיק לבריאות האדם. הם גם נושאים מחלות כמו קריפטוקוקוזיס, מחלה המועברת על ידי מזון מזוהם.

יונים שוכנות במקומות רבים, כולל מחסנים, מבני גגות, אבנים חומות ומרזבים. לעתים קרובות הם ינצלו את מקורות המזון הקיימים, שיכולים לכלול גינות ירק, פחי אשפה ואתרי סילוק זבל. הלשלשת שלהם עלולה לסכל חלונות, תעלות ניקוז מים, ואפילו יציאות אש. גללים אלה הם חומציים מאוד ומאכלים.

בנוסף לגרימת נזק, יונים עלולות להוות סיכון בריאותי לאנשים עם אסטמה או מחלות נשימה אחרות. הגללים שלהם רעילים ועלולים לגרום לפציעות החלקה ונפילה. הלשלשת שלהם יכולה גם להשחית פסלים, אדני חלונות ומפלטי אש. בנוסף, יונים יכולות להכניס מגוון של קרדית וטפילים לביתך.

אחת הדרכים היעילות ביותר להיפטר מיונים היא שימוש בשילוב של מחסומים פיזיים וחוטי חשמל. זה ירתיע יונים לנחות על משטחים שטוחים או מעוקלים, מה שימנע מהן להטיל את הביצים בביתך.

מחסומים פיזיים יכולים לכלול רשת תיל וחוט חד, מחודד או לולאה. אתה יכול גם להשתמש במכונות קול, כגון מפוצצים אוטומטיים או אורות מהבהבים. כמו כן, ניתן להתקין חומר דוחה כימי. תכשירים כימיים להרחקה הם חומרים דביקים שניתן לרסס או לאטום. עם זאת, דוחים אלו אינם יעילים באזורים עם אבק, כמו המרזבים של הבית שלך.

חוטים מקבילים הם דרך נוספת להרתיע יונים. אתה יכול לגרום לחברת הדברת יונים המקצועית שלך להתקין אותם. ניתן לתלות את החוטים על פני מדפים, אדני חלונות או מקומות אחרים כדי למנוע מיונים לנחות.

טכניקות אחרות של הגנת יונים כוללות התקנת רצועות דוקרנים על אדני חלונות ושוליים. אם יש לכם מרפסת, תוכלו לתלות פסי פלסטיק על המרזבים כדי להרתיע יונים מלעוף לביתכם. באמצעות אור מוחזר, אתה יכול גם להרחיק יונים מהמרפסת שלך.

חוטי חשמל הם פתרון קבוע יותר, אך הם עלולים לעלות ביוקר. כאשר מותקן על מקומות לינה, חוטי חשמל מוארקים עלולים לקצר עקב לכלוך על המבודדים. לחלופות זולות יותר, אתה יכול להתקין תחזיות נגד נחיתה. בהתאם לגודל הבית שלך, אלה עשויים לכלול קוצים מתכת מתכת או חוט לולאה.

מלבד הרתעת יונים, מוצרים אלה יכולים לעזור להגן על הבית שלך מפני מזיקים אחרים. במיוחד מאחר שליונים יש מוניטין של העברת מחלות, כדאי להקפיד לאחסן את כל האשפה שלך במיכלים הננעלים היטב. כמו כן, הימנעו מאחסון מזון לחיות מחמד באזורים הרגישים ליונים.

מלבד הבטחת בטיחות הבית שלך, הגנת יונים יכולה לשפר את מראה הנכס שלך. חלק מהחומרים המשמשים למטרה זו הם רשתות, משטחים מחזירי אור והבהבים.

.

.

דילוג לתוכן