הרחקת יונים בסביון ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בסביון ע"י רשת או דוקרנים

כאשר החלטתם לנקוט בצעדים הדרושים כדי להיפטר מבעיית היונים שלכם, כדאי שתדעו שיש לכם שתי אפשרויות: דוקרנים או רשתות. אלו הן שתי הדרכים הטובות ביותר להרחיק אותם מהבית שלך.

הפטרת יונים

אם יש לך בעיה עם יונים בבית, אולי כדאי לשכור שירות הרחקת יונים עם דוקרנים או רשת. יונים עלולות לפגוע בחלק החיצוני של הבית שלך, לסתום צינורות ניקוז ולהשאיר צואה שעלולה להיות מסוכנת. הציפורים יכולות גם לגרום לתיקונים יקרים.

היונים יכולות להרעיש מאוד, והן לא מפחדות מבני אדם. לעתים קרובות הם נמשכים למקורות מזון. זה יכול להקשות על להיפטר מהם. עם זאת, אתה יכול להרתיע אותם מלחזור. אתה יכול גם להעביר אותם למיקום חדש.

יונים יכולות לקנן על גגות, ארובות ומבנים אחרים מעשה ידי אדם. תלוי איפה הם מקננים, חשוב לאטום את כל הרווחים ברעפים. כמו כן, אתה יכול להשתמש בקוצים ובחוטים כדי למנוע מיונים לנחות על הגג שלך.

דוקרנים הם בליטות דמויי קוצים המותקנים לאורך קצה הגג שלך. מכשירי הרחקת יונים אלו יכולים להיות יעילים על גגות, אדני חלונות, קורות, שלטים ומשטחים אחרים.

אחת השיטות הנפוצות להרחקת יונים היא שימוש במדרון ציפורים. לציפורים יש אינסטינקט ביות טבעי, ולכן הן ינהרו לאותו מקום אלא אם תיתן להן סיבה ללכת למקום אחר.

לחילופין, אפשר לעודד יונים להמשיך הלאה. כאשר יש לך אזור שהם אוהבים לשבת, אתה יכול לנסות להשתמש בסרט הפחדה מחזיר אור. סרט הפחדה ניתן לרכוש ברצועות והוא לא יקר. זה יכול להיות ממוקם ליד חלונות ודלתות כדי להפריע לציפורים.

אפשרות נוספת היא להשתמש במכונת סאונד. מכונת סאונד פולטת צליל גבוה, חזק מספיק כדי להרתיע יונים. חלק ממכונות הקול הפופולריות ביותר כוללות מכשירים אקוסטיים או קוליים.

ג'ל אופטי יכול לשמש גם כדי למנוע יונים לנחות על הנכס שלך. ג'ל אופטי הוא תערובת של שעוות דבורים, ציטרונלה ואגר. למרות שזה לא פתרון יעיל ב-100%, הוא יעיל בחסימת יונים מלנחות על המבנה שלך.

יונים מהוות מטרד ועלולות לגרום נזק של אלפי דולרים לביתכם. על ידי שימוש בשירות הרחקת יונים, תוכלו להימנע מהוצאה של צורך בתיקון הנזק.

דוקרנים לציפורים לעומת רשת

יונים הן מטרד שעלול לגרום לנזק רב לבית או לעסק שלכם. הם עלולים לסתום את מערכות הניקוז, להפחיד עובדים ואפילו לפגוע במכונית שלך. שמירה על יונים של הנכס שלך יכולה לעזור להפחית את הבעיות הללו.

למרבה המזל, ישנן מספר שיטות שונות לשליטה בציפורים לבחירה. דוקרנים ורשתות הן כמה מהדרכים הנפוצות ביותר למנוע מיונים לנוח. עם זאת, שניהם אינם יעילים בכל המצבים. בחירת סוג אחד של פתרון הדברת יונים תלוי במיקום, בגודל הבעיה ובכמות הכסף שאתה מוכן להוציא.

הצעד הראשון להרחקת יונים הוא להפוך את האזור לבלתי מסביר פנים. זה אומר להרחיק מזון ומים מהישג ידם, ולמנוע מהם להגיע אל המדפים שבהם הם משתמשים לשינה. אפשרויות אחרות כוללות הדרה פיזית והרתעת רעש.

דוקרנים הם שיטה מצוינת להרתיע יונים מלשכב על מדפים או אזורים אחרים עם תנועה גבוהה. הם גם גורם מרתיע טוב עבור ציפורים גדולות יותר.

דוקרנים עשויים מפלדת אל חלד או פלסטיק. הם יכולים להיות מחודדים או בוטים, ומגיעים בגדלים רבים ושונים. באופן אידיאלי, אתה רוצה לפחות 40 קוצים לכל רגל של מערך ליניארי. זה ימנע מציפורים להטיל ביצים ברווחים שבין הדוקרנים.

רשתות הן בחירה טובה בהרבה עבור ציפורים קטנות יותר. למרות שהם עשויים לעלות יותר להתקנה, אם הם מותקנים כראוי, הם יכולים להיות יעילים. הם עשויים בדרך כלל מחוט פוליאתילן, והם מחוברים בדרך כלל לחומרת התקנה מנירוסטה.

מוצרי רשת אלו משמשים במגוון יישומים, לרבות עבור מרפסות, גגות ומבני קורות פתוחות. מערכת רשתות מותקנת כהלכה יכולה להגן על היבולים והמבנים החיצוניים שלך, ולמנוע ציפורים מלהיכנס או לנחות במרחבים אלה. קבלני הדברה רבים מציעים 10 שנות אחריות על רשת יונים, בתנאי שהיא מותקנת על פי הנחיות היצרן.

מסלול הלם הוא עוד אפשרות מתקדמת טכנולוגית להרחקת יונים. זה עובד על אותו עיקרון כמו גדר חשמלית. שני חוטים עוברים דרך המערכת, והם יכולים להיות מופעלים באמצעות סוללה או אנרגיה סולארית.

דורסים

אם אתה סובל מיונים, אתה יודע כמה הן יכולות להיות מעצבנות ומפריעות. הם יכולים ליצור בלגן ולפגוע ברכוש שלך. יונים הן גם מקור למחלות מזיקות רבות. חלק מאלה עלולים להיות מועברים לבני אדם.

אם יש לך בעיה עם יונים, ייתכן שתצטרך לשקול שירות הרחקת יונים. אנשי מקצוע אלה יכולים לעזור לך להיפטר מהיצורים האלה ולהחזיר את הרכוש שלך ליושנה. עלות טיפוסית של הרחקת יונים נעה בסביבות 100 עד 300 דולר.

השלב הראשון בהרחקת יונים הוא הוצאת כל חומרי קינון מהמבנה. זה יכול לכלול מדפים, גגות וארובות. אם אתה לא רוצה לעבור את הטרחה של הסרת הקן, אתה יכול לנסות להשתמש בחומר מרתיע ציפורים.

ישנם סוגים רבים ושונים של דוחי יונים, משחה ועד ג'ל. רבים מהם דביקים וגורמים לציפורים לעבור למקום חדש.

אחת הדרכים הקלות ביותר למנוע נחיתת יונים היא באמצעות מערכת רשתות לציפורים. אתה יכול לתלות אותו מהמרזבים או בצדי המרפסת של הגג שלך.

דרך טובה נוספת להרחיק יונים מהרכוש שלך היא התקנת דוקרנים נגד ציפורים. זה ימנע מהם להיכנס לבניין שלך ולנוח.

דוקרני ציפורים יעילים לא רק על גגות ומרזבים, אלא ניתן להתקין אותם גם על שלטים, אדני חלונות ומדפים. עם זאת, חשוב לבחור את הגודל והמיקום הנכונים. דוקרנים צריכים להיות ממוקמים בצורה כזו כדי למנוע פגיעה ביונים.

שיטות אחרות למניעת נחיתת יונים על הנכס שלך כוללות קווי מונופילמנט ופלדה. בנוסף, מערכת רשת ליונים תהווה גבול פיזי למניעת כניסת יונים.

שירות הרחקת יונים יכול לעזור לך להיפטר מהיצורים הללו, אך תמיד עליך לנקוט באמצעי זהירות משלך. הימנע ממקורות מזון מפתים ונקה אחרי הציפורים. זה יכול להוביל למצב מסוכן, ויכול להיות יקר לתיקון.

לפני שמתחייבים לכל פתרון להרחקת יונים, חשוב לוודא שאתה פועל לפי כל החוקים המקומיים. הדבר חשוב במיוחד בעת הרחקת יונים ממבנים, שכן לכידה חוקית באזורים מסוימים.

מסלולים

חשמליים מסלולים חשמליים להרחקת יונים הם דרך מצוינת למנוע נחיתת ציפורים על הנכס שלכם. מוצרים אלה בעלי פרופיל נמוך מאוד והם נועדו להרתיע את רוב סוגי הציפורים. הם זמינים בצבעים שונים וניתן להשתמש בהם על מגוון רחב של משטחים.

המסלול החשמלי מופעל על ידי מטען פלאגאין ומהודק למשטח באמצעות דבק. על מנת להיות אפקטיבי, יש לשמור על המסלול נקי ומחובר היטב למקור החשמל הראשי. אם כל פסולת או מים נכנסים למסלול, המערכת עלולה לאבד את החשמל.

ניתן להתקין את המסלולים על כל משטח שטוח או מעוקל. בהתאם לדגם, המסלולים יכולים להיות מופעלים באמצעות אנרגיה סולארית או באמצעות סוללה. ציפורים שינחתו על מסלול טעון חשמלי יקבלו הלם קל, שעוזר להתנות אותן כדי להימנע מהאזור.

ציפורים הן יצורים הרסניים מאוד. מקורם החד עלול לפגוע במבנים וברכוש. טיפות יכולות לשאת 60 מחלות ידועות שעלולות להיות מועברות לבני אדם. להיפטר מהמזיקים הללו יכול להיות יקר מאוד. בעלי מסעדות עלולים לעמוד בפני קנסות והשבתות בגלל צואת ציפורים.

מערכות מסלול הלם הן טכנולוגיה חדשה וחדשנית שמתגברת על המגבלות של רצועות ספייק. למרות שהם לא יעילים בכל המצבים, הם יכולים להוות פתרון חסכוני להרחקת יונים.

יונים לא יכולות לנחות בזווית של 45 מעלות. זו הסיבה שניתן לדחות אותם בקלות בעזרת "מגלשה" מפלסטיק שמשנה את פני השטח לזווית של 45 מעלות. ניתן גם להאריך אותו עד 16 אינץ'.

כדי להיות יעיל, תצטרכו להחזיק לפחות 6 שורות של מסלולים על אדנים. תצטרך לוודא שהכבלים מבודדים בהתנגדות של לפחות 9KV. כמו כן, תצטרך להשתמש בחוט מחוסמ עבור מערכת הכבלים שלך.

לבסוף, תצטרך להתקין את המסילה במקום בטוח ונוח. הקפד לרכוש מסוחר מוכר. מומחה יכול לספק לך את ההנחיות המתאימות להתקנה ותחזוקה של המוצר.

מסילות חשמליות להרחקת יונים פועלות עם המוצרים הנכונים. עם זאת, הם יכולים להיות יעילים רק אם תמלא אחר ההוראות.

.

.

דילוג לתוכן