הרחקת יונים בקריות ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בקריות ע"י רשת או דוקרנים

ישנן דרכים רבות להיפטר מיונים. אתה יכול לעשות זאת בעצמך או שאתה יכול לשכור שירות הרחקת יונים. בהתאם לחומרת הבעיה, אתה יכול להשתמש בעוף דורס כדי להיפטר מהם או שאתה יכול להתקין מערכת הרתעה. עם זאת, לא משנה איך תבחר להיפטר מהם, עליך לנקוט באמצעי זהירות כדי למנוע מהם לחזור. בנוסף, כדאי גם לוודא שהגג שלכם נקי מקקי יונים.

היפטר מהם בעצמך

יונים הן מטרד. הם עלולים לגרום נזק לגינה שלך ולשאת מגוון מחלות. בנוסף, ייתכן שהם מקננים בתוך הבית שלך. זה יכול להיות קשה להיפטר מיונים. עם זאת, יש כמה דרכים יעילות להתמודד עם בעיה זו.

הדרך הראשונה לעצור יונים מלינה היא להסיר את מקור המזון. ציפורים אלה נמשכות לחרקים, זרעים, דגנים ושעועית.

שיטה נוספת להרתעת יונים היא הסרת אמבט הציפורים. אם יש לך אחד, אתה צריך לרוקן אותו לאחר גשם. אתה יכול גם להתקין מיכל רדוד של מים עם מכסה.

מלבד הערעור הברור, אמבטיית ציפורים הופכת את החצר שלך לאטרקטיבית יותר למזיקים. יש אנשים שמעדיפים להשתמש בממטרה המופעלת בתנועה כדי לפטור את החצרות שלהם מיונים.

הדרך הטובה ביותר להיפטר מיונים בחצר שלך היא לשמור על הגינה שלך נקייה. זה יחסל את מקורות המזון שיונים משתוקקות להם.

דוקרנים של ציפורים הם שיטה נוספת להרחקת יונים. ניתן לרכוש אותם בגדלים וסוגים שונים. הם משמשים בצורה הטובה ביותר על משטחים אופקיים ומדפים.

דוקרנים של ציפורים נראים הרבה פחות משיטות אחרות, אבל הם לא מושכים לציפורים. אתה יכול להתקין אותם במגוון מקומות בנכס שלך.

היפטר מהם עם דורס

אם אתה מחפש דרך הומאנית, בטוחה ויעילה להיפטר מיונים, אולי כדאי שתשקול דורס. דורסים הם ציפורים טורפות באופן טבעי. עם זאת, לא ניתן לאמן אותם להרוג זן מסוים.

למרות שדורסים הם דרך מצוינת להיפטר מיונים, הם לא תמיד הבחירה הנכונה. יונים נמשכות לרוב למזונות כמו זרעים, דגנים וחרקים. זה יכול להוות סכנה בריאותית.

ידוע שדורסים צורכים עופרת, רעל רעיל לבני אדם. עופרת קטלנית במיוחד עבור דורסים, מכיוון שהם אוכלים נבלות או בולעים אותה בטעות.

חשוב לוודא שאתם מטפלים בזהירות בכל הדורסים שאתם מתכוונים להשתמש בהם. ללבוש כפפות עבות ושמיכה. כמו כן, אל תיגע ברגליו של העוף דורס. הטפרים החדים של דורס עלולים לגרום לפציעות.

ייתכן שיהיה עליך גם להסיר צואת יונים. ניתן לעשות זאת על ידי שטיפת האזור במים חמים וסבון. לאחר מכן, ניתן להשתמש במרסס כוח כדי לשטוף את הצואה. לחילופין, ברזנט יכול לתפוס את הפסולת.

אפשרות נוספת היא להשתמש במסלול הלם. כשהדורס יעזוב את השטח, היונים יחזרו למושבים ויתרבו במהירות.

מנעו מיונים לראות בביתכם מקור מזון ברקיימא

אם אתם מחפשים למנוע מיונים לראות בביתכם מקור מזון ברקיימא, בחירה בשירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים עשויה להיות הדרך ללכת. אמנם מכשירים אלו אינם בהכרח הדרך היעילה ביותר להיפטר מיונים, אך בהחלט כדאי לדעת שיש אלטרנטיבות.

יש לקחת בחשבון מספר גורמים בעת בחירת מוצר להרחקת יונים. ראשית, חשוב להבין שיונים הן ציפורים חכמות. הם יכולים ללמוד שחפץ בחצרים שלך אינו מקום לינה מתאים, ולעבור למקום אחר.

גם יונים יכולות להיות תוקפניות. בניגוד לכלבים, חתולים ומזיקים אחרים, יונים אינן צייתניות. הגזענות שלהם עלולה לפגוע ברכוש שלך, לגרום לבעיות בריאות ובטיחות ולהוות מטרד.

הדרך הפשוטה ביותר למנוע מיונים להתייחס לביתם כמקור מזון פוטנציאלי היא למנוע מהן ללון. אם יש לך תחתית, נסה להציב חפץ מחזיר אור או גורם מרתיע יונים כגון דוקר ציפורים.

מערכת עמוד וחוטים עשויה להיות יעילה יותר, אך שיטה זו היא יקרה ונוטה לכישלון. אמצעים אחרים של עשה זאת בעצמך כוללים הצמדת כדורי גינה לעמודי גדר ועצים.

היפטר מהן עם מערכת הרתעה

אם אתה מחפש להיפטר מיונים בבית שלך, יש לך כמה אפשרויות. יונים מהוות מטרד שעלול לגרום לנזק משמעותי לרכוש שלכם, והן נושאות מחלות. אז אתה צריך להשתמש במערכת הרתעת יונים כדי להבטיח שהן לא יחזרו.

מכשיר הרתעת יונים הטוב ביותר הוא כזה שיעבוד במצב הייחודי שלכם. לדוגמה, אם הבניין שלך נמצא במיקום עמוס מאוד, ייתכן שתצטרך להתקין מערכת משוכללת של חוטים.

אם אתה רוצה לנסות משהו פשוט, אתה יכול לתלות חוט מהגג או המרפסת שלך. מיתר זה יבריח יונים מבלי לפגוע ברכוש שלך. אתה יכול גם למקם אותו באזור בו בדרך כלל שוכנות יונים, כגון על אדן החלון.

אפשרות נוספת היא התקנת חומר מרתיע יונים שיתפוס את הציפורים בשעת מעשה. ישנם סוגים רבים ושונים של אמצעי הרתעה. חלקם עמידים בפני מזג אוויר. אחרים משקפים.

להיפטר מיונים יכולה להיות משימה מסובכת, אבל יש דרכים להפוך אותה לניתנת יותר לניהול. הכל מתחיל במדריך קל שלב אחר שלב מהמומחים.

ראשית, תצטרך לאתר מקום מתאים. באופן אידיאלי, זהו מקום בטוח ומוגן ללא שוליים או קצוות.

הימנעו מלשלשת יונים על המדרכות שלכם

יונים הן אחד המזיקים הנפוצים ביותר באזורים עירוניים. ציפורים אלה אוהבות לאכול זרעים ודגנים. בנוסף, הם בעלי תושייה וישתמשו בכל מקום שימצאו לבניית קן. הגללים שלהם חומציים במיוחד, ולכן הם עלולים לפגוע במשטחי בטון ואבן.

הם גם מקור למחלות. מחלות כמו סלמונלוזיס וכולרה עופות עלולות לעבור לבני אדם. אם אתה גר בעיר מוכת יונים, אתה עלול להיות בסיכון להידבק.

אחת הסיבות לכך שיונים הן כל כך בעייתיות היא מכיוון שלעתים קרובות הן בונות את הקינים שלהן בנתיבי אוורור מרכזיים. זה יכול להוביל לתנאים מסוכנים כמו צנרת מתפוצצת. כמו כן, אם קן יונים חוסם צינור ניקוז, הדבר עלול לגרום להצפות ולנזקי מים.

יונים הן גם סיכון פוטנציאלי להחלקה ולנפילה. החומציות של הגללים שלהם עלולה לשתות אבן טבעית וחומרים אחרים, כמו גם לפגוע במרזבים ובמשטחים אחרים.

תקרית שנעשתה לאחרונה בעיר ניו יורק ראתה גבר נפצע בעת שדורך על קקי יונים. האיש תבע את העירייה על התעלמות רשלנית מהמפגע הצואה.

ישנן מספר שיטות להרחקת יונים. חלקם בטוחים יותר מאחרים. שימוש בחוד ציפורים כדי להרתיע יונים היא אפשרות אחת. עם זאת, התקנת דוקרנים יכולה להיות מסובכת. מומלץ לשכור לוכד חיות בר מורשה ומבוטח למשימה זו.

הימנע מקקי יונים על הגג שלך

אם אתה מחפש דרך להיפטר מיונים מהבית שלך, אולי כדאי לך לשקול להשתמש בקוצים נגד צניחה. יונים שונאים קוצים כי הם לא נוחים. הם גם מקשים על יונים לנחות.

ניתן לקנות דוקרנים לציפורים במספר גדלים. אתה יכול גם להשתמש במסמר ודבק כדי לחבר את הדוקרנים למשטח אופקי. ודא שהקוצים מתוחים ונמצאים לפחות סנטימטר מעל פני השטח.

ג'ל דוחה ציפורים הוא אפשרות נוספת. זה מבוסס על נפט וניתן ליישם אותו על משטחים בקווים או בנקודות. זה מאוד דביק ונשאר על פני השטח במשך שבועות. עם זאת, אם ציפור קטנה יותר נתקעת בג'ל, תצטרך להסיר אותה.

שימוש בממטרה המופעלת בתנועה היא דרך נוספת להרחיק יונים מהרכוש שלך. ספרינקלר היא אחת הדרכים ההומניות יותר להתמודד עם נגיעות יונים.

אם אינך יכול להתמודד עם ניקוי הקקי בעצמך, אולי תרצה לשכור איש מקצוע. הרחקת יונים יכולה להיות עבודה מבולגנת. הקקי יכול להיות חומצי ועלול לפגוע במדרכות, במכוניות ובמרזבים. בנוסף לבלגן, זה יכול לזהם מכשירי חשמל יקרים.

הימנע מלשלשת יונים על הפאנלים הסולאריים שלך

אם אתה חושש שיונים יפגעו בפאנלים הסולאריים שלך, יש דרכים למנוע זאת. יונים מהוות מטרד ועלולות לפגוע בבית ובגינה שלכם. הם גם מהווים איום על הבריאות שלך ועל הסביבה.

צואת היונים חומצית מאוד. זה הופך אותם לסכנה לאנשים עם אסטמה או מערכת חיסון מוחלשת. בנוסף, צואת יונים מכילה מחלות. אלה כוללים סלמונלוזיס, שהיא דלקת של מערכת העצבים.

אין זה נדיר שיונים מקננות בגגות ובמרזבים. הם יכולים גם להיכנס למחסנים או אפילו דרך חורים ורווחים בגג.

אחת הדרכים למנוע מיונים להיכנס לבית או לעסק שלך היא התקנת גדר תיל מסביב לגג שלך. אפשרות נוספת היא להשתמש ברשת ציפורים. עם זאת, רשת ציפורים יכולה להיות קשה להתקנה, לכן מומלץ לא לנסות אותה אם אינך מכיר אותה.

אם אתה לא רוצה להקים גדר, אתה יכול גם להתקין רשת בצדי המרפסת שלך. אתה יכול גם לתלות אור מוחזר מסביב למרפסת שלך כדי למנוע מיונים לעוף פנימה.

אם יש לך בעיה עם יונים בבניין שלך, שקול להתקין דוקרנים נגד צניחה. אלה יכולים להיות מעוגנים עם מסמרים או ברגים.

.

.

דילוג לתוכן