הרחקת יונים ברחובות ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים ברחובות ע"י רשת או דוקרנים

יונים יכולות להוות בעיה עבור כל בעל בית, אך הדרך הטובה ביותר להיפטר מהם היא לשכור שירות הרחקת יונים המשתמש ברשת או דוקרנים כדי להיפטר מהציפורים . הרחקת יונים מהחצר היא לא רק בעיה אסתטית, אלא גם מהווה סכנה בריאותית. הגללים מיונים רעילים, ועלולים להזיק לבני אדם.

להיפטר מיונים בעצמך זה לא קל

אם יש לך יונים בסביבת הנכס שלך, אתה עלול להרגיש מתוסכל כי קשה להסיר את הציפור. יונים מהוות מטרד ועלולות לגרום לנזק חמור. הם יכולים גם לשאת טפילים ומחלות.

למרבה המזל, ניתן להיפטר מיונים בדרכים רבות. ראשית, עליך להסיר את נקודות הקינון שלהם. נקודות אלה הן בדרך כלל מרזבים ועליות גג. לאחר שהסרתם את מיקומי הקינון שלהם, יונים ימצאו מקומות מגורים אחרים.

שנית, אתה יכול לנסות רעל יונים. למרות שאופציה זו נחשבת אכזרית, היא יכולה להיות חוקית בתחומים מסוימים. היונים ימותו כשהן ינסו לאכול את הרעל.

לבסוף, אם אינך יכול להסיר את בעיית היונה שלך בעצמך, אתה יכול להזמין איש מקצוע שיעשה זאת. אנשי מקצוע יכולים להשתמש בחיות מחמד, תבלינים ותבלינים, ושיטות אחרות להרתעת יונים. עם זאת, רוב הטכניקות הללו אינן שולטות לצמיתות באוכלוסיית היונים שלך.

אחת הדרכים הטובות ביותר להרתיע יונים היא לשמור על החצר שלך נקייה מפסולת. זה כולל אשפה, מזון ומקורות מים. כמו כן, במידת האפשר, כדאי לנקות את הפטיו וחללים חיצוניים אחרים באופן קבוע.

כדאי גם להימנע מלהשאיר מזון לחיות מחמד בחוץ. יונים עשויות להימשך למזונות שאתה משאיר בחוץ. אם כן, הקפד להניח את הקערה כאשר אינך משתמש בה.

חשוב לטפל במהירות בבלגן היונים. השארת פסולת על הקרקע עלולה לסתום פתחי אוורור, מרזבים ומרזבים. כמה צואת יונים יכולה לשאת טפילים ומחלות. בנוסף, שאיפת טיפות אלו עלולה לגרום לך לחלות.

יונים הן יצורים בעלי יכולת הסתגלות גבוהה, כלומר סביר להניח שהם ילמדו דרכים חדשות לעקוף את המאמצים שלך להרחיק אותם. אתה יכול לעודד אותם לעזוב על ידי השמעת רעשים או כיסוי דברים באשפה.

לכידת לבדה אינה פתרון ברקיימא לכידת יונים

לבדה אינה פתרון ברקיימא לבעיות יונים. ישנן שיטות רבות אחרות לטפל בבעיה. יונים יכולות להיות מזיק והקקי שהן משאירות מאחור לרוב לא בריא.

דבר אחד שיכול לעזור להרחיק יונים הוא סילון מים המופעל בתנועה. מכשיר זה אינו שימושי רק עבור חיות בר, הוא פועל גם על יונים משוטטות ויצורים אחרים.

דבר נוסף שיכול להרתיע יונים הוא טקטיקת הפחדה. למרות שזו אולי קלישאה, זו דרך מצוינת להיפטר מיונים. אתה יכול גם לנסות להפחיד אותם על ידי הצבת מראות מבריקות ופיתולים של ציפורים גדולות יותר.

זה יכול להיות קשה להיפטר מנגיעת יונים, במיוחד אם יש לך שטח נרחב שהיונים משתמשות בו לקינון ולינה. שיטות מסוימות כוללות חיטוי האזור הנגוע והשלכת חפצים שהם עשויים להשתמש בהם כחומר קינון.

גישה אלגנטית יותר ופחות יקרה היא התקנת מכשיר דוחה יונים. זה לא רק קל להגדיר, זה גם אנושי ויעיל. היונים שכן יצליחו להיכנס לאזור הקליטה יופנו מהאזורים הפגיעים יותר, כמו חלונות גבוהים או פתחי אוורור.

שימוש בקוביות קרח הוא דרך נוספת לגרום ליונים לחשוב פעמיים. עם זאת, תצטרך לעשות זאת באזור מצומצם, כגון חצר אחורית. דרכים אחרות למשוך את תשומת הלב של היונים כוללות להבהיל אותן ברעשים חזקים.

אני מקווה שתוכל למצוא שיטה שמתאימה לך. אם אתה לא יכול, איש מקצוע יוכל לתת מענה. לא משנה איך תבחרו להתמודד עם בעיית היונה שלכם, הפתרון הטוב ביותר הוא מניעה.

שיפוץ הגנת ציפורים עובד בצורה הטובה ביותר עבור יונים

הגהת ציפורים בבית או בעסק שלך היא דרך מצוינת למנוע מעופות מזיקים לקנן בשטח שלך. יונים הן ציפור מטרידה במיוחד. לא רק שהם מכוערים, הם עלולים לגרום לנזק משמעותי לרכוש שלך. הם גם נושאים מחלות ווירוסים.

כדי להרתיע יונים, עליך לנקוט בכמה צעדים מרכזיים. ראשית, עליך לזהות איזה סוג של ציפורים הוא הבעיה שלך. זה יכול להיעשות על ידי שיחה עם המומחה המקומי שלך לחיות בר.

לדוגמה, אם יש לך אבנים חומות, תצטרך לחפש פתרונות הגנת ציפורים הכרוכים בהרמה. כדאי גם לשקול התקנת מערכת רשת מונופילמנטית עיליה המונעת מיונים להיכנס לשטחים סגורים קטנים.

כדאי גם לשקול את העלות של פתרון הגנת הציפורים שלך. הוכחת ציפורים יכולה לעלות יותר מ-1,800 דולר. עם זאת, זו גם השקעה חכמה. הציפורים המקננות על הנכס שלך ימצאו מקום מושך יותר להטיל את הביצים שלהם.

רעיון חכם נוסף הוא להשתמש בסרט דביק עמיד למים כדי להגן על משטחים נקבוביים. אם יש לך מערכת HVAC, ייתכן שתוכל להתקין מגדלי קירור מים.

לבסוף, יש למרוח חומר דוחה כימי לא רעיל על כל אזורי השינה הפוטנציאליים. החומר הדביק גורם ליונים לאי נוחות, והן ייאלצו לעבור על משטח פחות מושך.

אם הבית או העסק שלכם כבר נגועים ביונים, תרצו לעשות הכל כדי להיפטר מהיצורים. למרבה המזל, יש הרבה אפשרויות זמינות. בין אם אתם מחפשים פתרון קל להתקנה או פתרון הכל באחד, יש מוצר שיתאים לצרכים שלכם. יש אפילו ינשופים מזויפים בשוק שמגיעים עם ראש מסתובב.

סכנות בריאותיות הכרוכות בהפרשת יונים צואת

יונים עלולה לגרום למספר מחלות למי שבא עמה במגע. חלק מהנפוצים ביותר הם היסטופלסמוזיס, סלמונלוזיס, פסיטאקוזיס וקריפטוקוקוזיס. אם אתה חשוף למחלות אלו, עליך לפנות לטיפול רפואי באופן מיידי. לרוב, הזיהומים יחלפו מעצמם, אך במקרים נדירים הם עלולים לסכן חיים.

מערכת החיסון של אדם היא גורם מרכזי בקביעה אם הוא יוכל להדוף זיהום כלשהו או לא. אנשים עם מערכת חיסונית נפגעת נמצאים בסיכון גבוה יותר לפתח מחלות השלכת יונים.

הסכנה הבריאותית העיקרית הקשורה בלשלשת יונים היא פטרייה הצומחת בלשלשת ציפורים. פטרייה זו מועברת על ידי הרוח ועלולה להדביק אנשים שנושמים אותה פנימה.

אם יש לך מערכת חיסונית מוחלשת, היסטופלסמוזיס עלולה להיות מסוכנת מאוד. התסמינים כוללים חום, כאבי ראש ושיעול יבש. סביר להניח שתתאושש בעצמך, אך חלק מהמטופלים זקוקים לתמיכה בהנשמה בגלל דלקת ריאות.

סלמונלה היא זיהום נוסף שניתן להפיץ על ידי שאיפת נבגים של צואת יונים מיובשות. זה בדרך כלל גורם להרעלת מזון, אבל זה יכול גם לגרום למחלות בדרכי הנשימה ודלקות בדרכי השתן.

יונים עושות את צרכיהן רק כשהן ביבשה או שוכנות. גללים אלו עלולים להיות מוטסים ועלולים לשאת חיידקים, וירוסים וטפילים שונים. ניתן להכניס אותם לבית גם באמצעות חיות מחמד, לכן חשוב לנקוט בצעדים להפחתת החשיפה.

בעת ניקוי צואת יונים, עליך ללבוש כפפות, משקפי מגן וציוד מגן אחר. זה ימנע את התפשטות המחלות, וצריך להיות חלק מהשגרה שלך בעבודה עם יונים.

הימנעות מעוף דורסים בהרחקת

יונים הרחקת יונים היא עבודה מסובכת. הם יצורים חכמים ויחפשו מחסה ובטיחות מפני טורפים ותנאי מזג אוויר קיצוניים. בנוסף, הם יכולים לשאת מגוון רחב של מחלות וטפילים שעלולים לגרום לך לחלות.

ישנן אסטרטגיות רבות להרחקת יונים. התוכנית הטובה ביותר להרחקת יונים כוללת הצבת אמצעים שירתיעו את היונים מלשכב על הנכס שלכם. אמצעים אלה עשויים לכלול מגוון שיטות, כולל מכונות קול, מחזירי אור, חוטים ודוקרנים. אתה יכול גם לשכור מומחה כדי להעריך את בעיית היונים שלך ולהקים תוכנית הרחקת יונים מקיפה.

יונים מסוגלות לגרום נזק רב לבית, לרכב ולרכוש שלכם. בנוסף, צואתם יכולה לשאת מחלות וטפילים שעלולים להזיק לבני אדם ולבעלי חיים. הידבקות ביונים עלולה לעלות ביוקר ולגרום לשורה של נגיעות משניות.

עפיפוני הטעיה הם דרך טובה למנוע מיונים לעוף מעל הגג שלך. עם זאת, מכשירים אלה יעילים רק אם אין לך עדר מאוכלס מדי. אם יש לך להקה קטנה, רובי אוויר בעלי עוצמה גבוהה הם דרך מומלצת יותר ללכת.

טקטיקות אחרות שהן בזבוז זמן כוללות התקנת נץ ציפור מזויף או ינשוף. זה יכול להרתיע יונים על ידי הפעלת תגובת הלחימה או הבריחה בציפור.

חלק מהאמצעים הקטנים ביותר להרחקת יונים כוללים שימוש בסרט דביק עמיד למים כדי להגן על משטחים נקבוביים. מריחת תכשירים דוחים היא דרך נוספת להרחיק יונים מהבית. יש למרוח אותו בשורה בעובי של שני אינצ'ים ואין למרוח אותו על לכלוך או אבק.

.

.

דילוג לתוכן