הרחקת יונים בקרית גת ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בקרית גת ע"י רשת או דוקרנים

כאשר יש לך ציפורים או יונים שעפות בשטח הנכס שלך, זו יכולה להיות חוויה מתסכלת. זו הסיבה שחשוב שיהיה לך שירות הרחקת ציפורים טוב כדי לטפל בבעיה שלך. ישנם סוגים רבים ושונים של שירותי הרחקת ציפורים לבחירה. תצטרכו לחשוב איזה סוג של ציפורים חיות בחצר שלכם ולהחליט איזה סוג פתרון מתאים לכם.

דוקרני ציפורים

אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע מיונים לנוח היא להשתמש בדוקר יונים באיכות טובה. אלו הם מוטות ארוכים המחוברים לאזורים שונים בהם עשויות לנוח ציפורים. הם מהווים פתרון חסכוני וימנעו מציפורים לנחות במקומות מסוימים.

אפשרות נוספת היא התקנת רשת ציפורים. סוג זה של הרתעת ציפורים מעוצב בהתאמה אישית וישמור על האזור נקי מיונים ועדיין יאפשר לך לראות מה קורה באזור.

מונע מחסום פיזי הוא הפתרון היעיל ביותר למניעת ציפורים לטווח ארוך. התקנים אלה יכולים לכלול מסלולי זעזועים, אמצעי מרתיע חוטים, רשתות ועוד. כולם נהדרים לשמירה על הבית או העסק שלך מפני עופות מזיקים.

אם אתם מחפשים את הדרך הזולה והיעילה ביותר לעצור יונים מלנחות במרזב שלכם, נסו להשתמש בשפיץ רכס. ניתן לרכוש את הטיפים הללו באינטרנט. עם זאת, אם אתה רוצה אפשרות עשה זאת בעצמך, אתה יכול גם להשתמש דיקט. אתה יכול להשתמש בדיקט כדי להגן על קו הגג שלך, כמו גם על הצינורות האופקיים שלך.

יש עוד כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי למנוע הידבקות ביונים, כגון התקנת מסך רשת מעל הצינורות שלך. יונים לא יאהבו חפצים חדים וזה ימנע מהן להתיישב על הרשת. הקצוות החדים יווצרו כאשר הרשת נחתכת לגודל.

לבסוף, אתה יכול להשתמש בחוט מרתיע ציפורים כדי להגן על הצינור שלך. שלא כמו ספייק, אלה לא ישבשו את מראה הבניין שלך. השימוש בהם הוא לא רק זול אלא שהם נמשכים זמן רב.

אם אינכם בטוחים איזה סוג של הרתעת יונים מתאים לכם, שאל את הקבלן. חלקם ימליצו להשתמש במערכת עמוד וחוט. אמנם זו אפשרות, אבל זה יכול להיות יקר ויכול להיות מסובך להתקנה.

בחירת חומר הרתעת יונים הטוב ביותר אינו קשה כפי שאתה עשוי לחשוב. השתמש בחומרים ובשיטות הנכונות כדי ליצור פתרון ארוך טווח לבעיית היונה שלך. קח את הזמן לחקור את כל האפשרויות שלך לפני שתבחר את התקן ההגנה היעיל ביותר לציפורים.

רשתות להרחקת ציפורים

בכל הנוגע לבחירת שירות הרחקת יונים, תצטרכו לבחור בין התקנת רשת ליונים או דוקרנים. שתיהן שיטות יעילות מאוד להרחקת ציפורים. עם זאת, עליך להיות מודע לכך שהם אינם מתאימים לכל סוגי האתרים. כדאי לקחת בחשבון גם את העלויות הכרוכות בכך. רשת יונים היא יקרה יחסית ולא תמיד הפתרון הטוב ביותר לאתר גדול.

דוקרנים יכולים להיות דרך נוחה ויעילה יותר להרחיק ציפורים. הם ממוקמים בדרך כלל על משטחים כגון קווי גג, קורות וחלונות. יונים נוטות פחות לנחות עליהן וייאסרו מלחזור.

בהשוואה לרשת יונים, דוקר יונים נראה יותר ולא נוח לציפור לנחות עליו. אף על פי כן, הם יעילים בהרתעת יונים מלינה ומנחיתה. יתר על כן, הם לא יפגעו בציפור.

אפשרות נוספת שיש לשקול היא התקנת מערכת מסלול הלם. טכנולוגיה זו מורכבת משני חוטים העוברים דרך מסילה, בדומה לגדר חשמלית. ציפורים אינן רואות את החוטים ולכן אינן מנסות להיכנס למבנה. יש גם גרסה מופעלת סולארית של מערכת זו.

לבסוף, אתה יכול לנסות "מגלשה" פלסטיק כדי להרחיק יונים מהמדפים. זהו פתרון ארוך טווח, אבל זה יכול להיות השקעה יקרה. אם אתה רק מחפש פתרון זמני, לעומת זאת, אולי עדיף לך להתקין רשת יונים.

מלבד הוצאת קן של יונים, כדאי להקפיד גם על כמות הצואה שמותירה אחריה יונה. גללים אלו עלולים להזיק לבני אדם ומהווים סכנה בריאותית. מסיבה זו, מומלץ להוציא דגלים וביצים מהקן.

אם החלטתם להתקין רשת יונים או דוקר, חשוב לוודא שלא תפגעו בטעות במבנה בתהליך. כמו כן, ודאו כי חברת ההתקנה שלכם מנוסה בהצבת רשתות יונים גדולות. חשוב גם לשמור על משיכה עקבית במהלך ההתקנה כדי להבטיח אטימה תקינה.

להפחיד אותם עם סרט מחזיר אור

אם אתה מתקשה להיפטר מיונים, אולי תשקול להתקין סרט מחזיר אור בבית ובאסם שלך. למרבה המזל, זו דרך זולה יחסית להרחיק את הציפורים. למעשה, זה מועדף בקרב חקלאים מכיוון שהוא בלתי נראה וניתן ליישם אותו כמעט על כל משטח.

ישנם מספר סוגים שונים של סרט מחזיר אור, כולל מיילר, חוץ ופנים. אוניברסיטת מיזורי ממליצה על סרט מיילר, המחזיר אור וחום. אפשרויות פופולריות אחרות כוללות רצועות ומראות של נייר אלומיניום.

יונים נמשכות לזרעים, דגנים, פירות ותולעי אדמה, ולכן התקנת משטחים מחזירי אור יכולה לעזור למנוע מהם לנחות על הנכס שלך. יש אנשים שמשתמשים גם בפעמוני רוח כדי להרתיע יונים מלקנן על גגותיהם.

יונים עלולות להוות מטרד, והן עלולות לגרום לנזק משמעותי לגינה או לבית שלכם. הם יכולים גם לזהם מזון לבעלי חיים. ככזה, עליך להקפיד לאחסן את כל האוכל שלך במיכל אטום. אתה יכול גם לפזר שמן דוחה יונים על החלונות, אדני החלונות והמרפסות שלך.

דרך יעילה נוספת להיפטר מיונים היא שימוש בקוצים נגד צניחה. מדובר ברצועות פלסטיק עמידות המונעות מציפורים ללון, ומקשות עליהן לנחות. אתה יכול להתקין רצועות אלה על המרפסת שלך או כל משטח אופקי אחר.

אפשר גם להשתמש בתקליטורים ישנים ובבלוני נייר כסף כדי להרתיע יונים. אתה יכול גם לרכוש מכונת סאונד כדי לעשות רעש כדי להפחיד יונים. זה יעיל במיוחד אם יש לך אסם.

ניתן למצוא חומרים מחזירי אור בחנויות כלבו ובמרכזי שיפוץ בית במעט כסף יחסית. אולי אפילו תוכל למצוא קומפקט דיסק ישן לשימוש במקום מכונת סאונד יקרה.

ישנם מספר סוגים שונים של מונעי יונים, אך היעילים ביותר הם אלו שזולים בתחזוקה. לדוגמה, הDeBird Reflective Scare Tape הוא אפשרות זולה וקלה לשימוש. עוצב כדי לתפוס את האור, הוא מתפצפץ ברוח כדי ליצור פחד.

בבחירת שירות הרחקת יונים, הקפידו לשאול על אפשרויות ההרתעה. שקול להשתמש במגוון של משטחים מחזירי אור, קוצים וחוטים כדי להרחיק את הציפורים.

הרחקת יוני דורס

יונים עלולות להוות בעיה עבור אנשים רבים, והן גם עלולות לגרום נזק של אלפי דולרים למבנים. אם יש לך בעיה עם יונים, ישנן מספר שיטות בהן תוכל להשתמש כדי למנוע מהן לנוח על הנכס שלך.

אחת השיטות הטובות ביותר להרתיע יונים מלנחות בשטח שלכם היא התקנת רשת או דוקרנים על הגג או המרפסת שלכם. אתה יכול לרכוש מגוון של רשתות ודוקרנים, או שאתה יכול לבנות משלך.

רשתות ודוקרנים הן אפשרויות מצוינות אם יש לך שטח גדול שבו היונים מהוות בעיה. הם משמשים בדרך כלל למרפסות, מחסנים וחצרות. בדרך כלל, הם מוחזקים על ידי מערכת כבלים.

אפשרות נוספת היא לתלות פסי פלסטיק כמטר מעל פני הרצפה. זוהי שיטה זולה יחסית. זה עובד על אותו עיקרון כמו גדר חשמלית. הציפורים נוגעות ברצועה ומקבלות זריקה חשמלית קטנה.

דרך יעילה נוספת להרתיע יונים מללון במרפסת שלך היא להשתמש באור מוחזר. יונה לא תראה אור ולא תוכל לנחות במרפסת.

אתה יכול גם להשתמש בממטרה המופעלת בתנועה כדי להרתיע יונים מהחצר שלך. זוהי אחת הדרכים ההומניות ביותר להיפטר מיונים.

אתה יכול גם להשתמש בחומר דוחה ג'ל כדי למנוע מיונים ללון בביתך. מוצרים אלה קלים לשימוש, והם אנושיים ויעילים.

בנוסף לשיטות אלו, ניתן להשתמש ביריעת ברזנט כדי לתפוס צואת יונים. אל תשכח להרטיב את היריעה כדי לעזור לשחרר פסולת יונים.

יונים הן חיות חכמות והן יודעות לאן ללכת. עם זאת, קשה להיפטר מהם. כדי לגרום להם לעזוב את הנכס שלכם, כדאי להיעזר בשירות הדברת יונים.

אם אתם מחפשים דרך חסכונית להיפטר מיונים, מומלץ לשקול כלוב יונים. כלובים יציבים מאוד ויש להם שתייה מובנית. חלק מהכלובים מגיעים עם כיסוי צל כדי למנוע מאור שמש ישיר לפגוע בכלוב.

.

.

דילוג לתוכן