הרחקת יונים ביוקנעם ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים ביוקנעם ע"י רשת או דוקרנים

אם אתם מחפשים דרך להרחיק יונים מהבית, סביר להניח שנתקלתם בחברות שונות המציעות מגוון דרכים לפתור את הבעיה שלכם. חלק מהשיטות הללו כוללות שימוש בדוקרנים וברשתות. שימוש בשיטות אלו בלבד אינו בהכרח הפתרון הטוב ביותר. עם זאת, אם אתה רוצה לבצע את העבודה כמו שצריך בפעם הראשונה, תצטרך לעשות קצת מחקר ולוודא שאתה שוכר חברה מקצועית להרחקת יונים.

לכידת לבד היא לא פתרון יונים בר קיימא

במחקר היונים שלי גיליתי שלכידת היא לא הדרך היחידה להתמודד עם נגיעות יונים. ניתן ליישם גם שיטות אחרות כמו אמצעי הרתעה וחיטוי. אבל מלכודת אחת היא בקושי הדרך היעילה ביותר לעשות זאת.

אחד הפתרונות היעילים ביותר לבעיית יונים הוא תכנון מבנה שלא מושך אליו את הציפורים הללו. אפשרות מעשית נוספת היא התקנת מסלול חשמלי להלם ציפורים. אתה יכול אפילו להתקין פאנלים סולאריים עם מסכי מתכת מגולוונים כדי להרחיק את הציפורים מהתאים הפוטווולטאיים.

בעוד היונה קיימת כבר זמן מה, בני אדם לא הצליחו להיפטר מהם לתמיד. הם מהווים מטרד לבני אדם ולעופות דורסים אחרים. ידוע כי יונים נושאות מספר טפילים, כגון קרציות, ועלולות להשאיר אחריהם מגוון צואה, שעלולה להיות מסוכנת לעובדים. כתוצאה מכך, מכת יונים יכולה לעלות לכם אגורה יפה. זה גם יכול להרוס את המוניטין של העסק שלך.

מבחינת בקרת אוכלוסיה, הפתרון הטוב ביותר הוא כנראה רשת ערפל. עם זאת, תצטרך להיות בעל כמות מסוימת של מומחיות כדי להקים מערכת נכונה. הטובים ביותר משתמשים ברשת 2 אינץ' ובכמה פרומונים כדי לתפוס אותם לפני שהם יכולים להימלט. כמות קטנה של פיתיון יכולה להגביר את היעילות של שיטה זו, אך תצטרכו לפקוח עליה עין כל כמה ימים.

עבור בניינים גדולים יותר, הפתרון הטוב ביותר הוא לשכור מקצוען. יש הרבה סוכנויות מוכרות שיכולות להציע מגוון שירותים שיעזרו לך להיפטר מיונים.

רצועות דוקר

ישנן דרכים רבות ושונות להרחיק יונים מהבית או העסק שלך, מהתקנת חוטי ציפורים ועד פסי דוקרנים. עם זאת, חשוב לבחור את הפתרון המתאים לצרכים שלך. יונים הן ציפורים רועשות שעלולות לגרום להפרעות רבות. הם גם גורמים נזק למבנים, במיוחד במבנים ישנים.

הצעד הראשון הוא לזהות את האזורים שבהם יושבות יונים. אתה יכול להשתמש בכלי מקוון כגון Bird B Gone כדי למצוא את הרוחב הטוב ביותר עבור החלל שלך. זה יעזור לך להחליט על הרוחב הטוב ביותר של חוטי ציפורים או רצועות ספייק.

לאחר שזיהיתם את האזורים שבהם יושבות יונים, תוכלו להתחיל בתהליך ההתקנה. ככלל, כדאי לקבל ייעוץ מקצועי, אך אם אין לכם גישה לקבלן, תוכלו לעשות זאת בעצמכם.

כדאי להקפיד על חוזה בכתב המכסה הרחקת יונים לאחר סיום העבודה. זה חשוב במיוחד אם הקבלן עומד להסיר קוצים של יונים.

אם אתם מתכוונים להתקין דוקרנים של יונים בעצמכם, כדאי לקרוא בעיון את הוראות היצרן. הרבה אנשים עושים את הטעות של התקנת הדוקרנים באזורים שהם למעשה לא נחוצים.

דוקר יונה ניתן להתקין כמעט על כל משטח, מעץ ועד מתכת ואפילו פלסטיק. ניתן להרכיב אותם אופקית או הפוכה. לדוגמא, ניתן להתאים לצינור ספייק יונים מודבק לסיליקון.

מרכז המשאבים לבקרת יונים מציע דוגמאות חינם של מגוון המוצרים של Defender(tm) שלו. אלה כוללים תקליטור התקנה מקיף. עם זאת, ייתכן שחלק מהקוצים בטווח זה לא יספקו הגנה מספקת.

שינוי בתי גידול

להרחקת יונים, קיימות מספר אפשרויות, כולל שימוש ברשתות ודוקרנים לשינוי בית גידול. מדובר בפתרונות זולים למגוון מצבים. הם יכולים למנוע מיונים לקנן ולנוח, ויכולים להגביל את הגישה שלהן למזון ומים.

ידוע כי יונים נושאות מגוון מחלות. אם לא מטפלים בהם, הם עלולים לגרום למחלות ולנזק לרכוש. חלק מהיונים נושאות גם קרציות, שעלולות להפיץ זיהום לבני אדם. אתה יכול לנקוט בצעדים כדי להימנע מכך על ידי שימוש בשירות הרחקת יונים מקצועי.

Shock Track הוא עוד פתרון מתקדם טכנולוגית. מערכת זו משתמשת בזוג חוטים העוברים דרך אזור מגודר. בניגוד לגדר החשמלית הטיפוסית, למסלול ההלם יש ראות מינימלית, כך שציפורים לא יכולות לזהות אותה בקלות. הוא מופעל על בסיס שמש או על סוללות.

עפיפוני הטעיה יכולים להיות יעילים להרחקת יונים. עפיפון מטעים הוא פשוט מכשיר מעופף המחקה את דפוסי תעופה של יונים. עם זאת, תרצו להיות בטוחים שהעפיפון לא מכיר יותר מדי את הציפורים, או שהוא עשוי לא להיות יעיל.

רשתות מותקנות לרוב בצידי המבנים ובמרזבים, לאורך פתחים ובגשרים ומרפסות. הם יכולים להיות שימושיים במיוחד להגבלת גישה של בעלי חיים לגידולים קריטיים או למבנים חשובים. בנוסף, ניתן להשתמש בהם במבני קורות פתוחות, בחצרות וברציפי טעינה.

דוקרנים זמינים במגוון רחב של צורות וגדלים. הם יכולים להיות פלסטיק או נירוסטה, והם יכולים להיות מחודדים או בוטים. הדוקרנים נועדו להפוך את המשטח ללא נעים לנחיתה, ולכן למנוע מיונים להתיישב.

דורסים

אם נמאס לכם לראות יונים בבית או במשרד, ישנן דרכים רבות למנוע מהן לנחות. בעוד שלכידת היא הדרך הברורה ביותר לחסל יונים, שיטות אחרות יכולות להיות יעילות באותה מידה.

ראשית, עליך להסיר כל מקורות מזון ומים. זה כולל פחי אשפה וכלי קומפוסט. לאחר מכן, בדוק כמה אמצעים לשינוי בית גידול. אתה יכול להעביר יונים לאזורים אחרים, אבל אתה לא רוצה להפוך את אזור הקינון שלהן לזמין.

שנית, כדאי לשקול התקנת דוקרנים של ציפורים. מכשירים אלה נועדו להיות גלויים אך לא לפגוע בציפורים. הם פועלים על ידי מניעת נחיתת יונים על משטחים שהם לא אוהבים. ישנם כמה סוגים שונים של מכשירים אלה. חלקם עובדים על ידי עיקול עדין, אחרים על ידי הזווית בזווית.

שלישית, אולי כדאי לשקול מערכת הרתעת מדף. אלה יכולים להיות חשמליים או סולאריים. מערכת הרתעת מדף פועלת על אותו עיקרון כמו גדר חשמלית, אלא שהחוטים מותקנים על מדף.

לבסוף, אולי תשקול להשתמש ב"שקופית" מפלסטיק. יונים לא יכולות לנחות בזווית של 45 מעלות, אז המכשיר הזה ישנה את פני השטח לכיוון הזה. זהו פתרון קטן וזמני להרחקת יונים ממדף, אך הוא יכול לעזור לך למנוע יונים לנחות על מדף בעתיד.

השיטות היעילות ביותר להרחקת יונים הן שילוב של הדרה פיזית ושינוי בית גידול. לרוב זוהי השיטה היעילה ביותר, וזו דרך טובה להבטיח שיונים יישארו רחוקות לטווח הארוך.

בנוסף, עפיפון מטעים הוא דרך טובה לעודד יונים להתרחק מהרכוש שלכם. אם אתם מתכננים להשתמש במטעה, הקפידו לבחור באחד שגדול מספיק כדי להדוף ביעילות יונים.

מניעת יונים מלחשוב בביתך כמקור מזון בר קיימא

הרחקת יונים מביתך דורשת שימוש בשיטות יעילות ואנושיות. יונים הן מזיקים שעלולים לגרום לנזק חמור לרכוש שלכם, ולשלשת יונים נושאת מגוון מחלות.

יונים עלולות להזיק לרכב, לגינה או לבית שלך. הם יכולים גם לשאת קרציות וקרדיות שיכולות לנשוך אותך ואת משפחתך.

סניף שירותי חיות הבר של משרד החקלאות האמריקאי רואה ביונים כמזיקי ציפורים המסוכנים ביותר. לחלק מהיונים יש אינסטינקט ביות חזק, כלומר יחזרו למיקום שבו יש סיכוי גבוה יותר למצוא מזון ומים. זה יכול להקשות על היפטרות מיונים.

אתה יכול להגן על היבול שלך מפני יונים על ידי התקנת רשת ציפורים. פסים אלו מוצמדים לרוב לגג או לדפנות המרפסת. עם זאת, יונים עדיין יכולות לעבור רשת.

אם אתם צריכים להרתיע יונים מלינה, שקול התקנת כיסויים משופעים על אדני החלונות או על מדפים. שימוש בחוט הקשור לרוחב אזור המלינה גם יהפוך את האזור לא נוח ליונים לנחות עליו.

דרך מצוינת נוספת להרחיק יונים מהבית שלך היא התקנת טורף מזויף. דחליל בצורת נץ יכול להוות גורם מרתיע שימושי. לחלופין, אתה יכול למקם דמויות מלאכותיות של ינשוף או נץ סביב האזור.

ישנן דרכים רבות נוספות להרתיע יונים מלחשוב בביתך כמקור מזון בר קיימא. למדו את עצמכם על יונים, והקפידו לעקוב אחר ההנחיות למעלה כדי לוודא שהבית שלכם נשאר נקי מיונים.

יונים הן מזיקים שלא רק מטרידים אלא גם יכולים לגרום לנזק רב לרכוש שלכם. הם יכולים גם להפיץ קרציות וקרציות נושאות מחלות.

.

.

דילוג לתוכן