הרחקת יונים בנס ציונה ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בנס ציונה ע"י רשת או דוקרנים

אם אתם מחפשים דרך להגן על הבית או העסק שלכם מפני נוכחות מטרידה של יונים, כדאי שתהיו מוכנים להשקיע במערכת הגנת ציפורים. ישנם שני סוגי פתרונות לבחירה: רשת או דוקרנים נגד ציפורים. חשוב לשקול את שתי האפשרויות לפני שבוחרים איזו מהן המתאימה ביותר למצבכם.

הגנת ציפורים עם חוטים מקבילים

דרך נפוצה למנוע מיונים, שחפים ומזיקים אחרים לנוח או לנחות על הנכס שלך היא התקנת חוטים מקבילים. מחסומי ציפורים אלה הם פתרון פשוט ובמחיר סביר להרחקת מזיקים מהרכוש שלך. החוטים יוצרים אזור נחיתה לא יציב עבור הציפורים, מה שמקשה עליהם לנחות.

אלטרנטיבה נוספת לכך היא התקנת חוט נגד נפילה. זהו חוט נירוסטה מצופה ניילון הנמתח על ידי קפיצים בין עמודים. הוא נועד למנוע נחיתת ציפורים גדולות.

כאשר מחפשים מחסום לציפורים, חשוב למצוא חברה מוכרת. לעתים קרובות, הם יוכלו להציע תמיכה טכנית ותוכניות התקנה בחינם. הם עשויים גם לספק שרטוטים עבור העבודה.

הגנת ציפורים באמצעות חוט ודוקרנים היא אחת הדרכים היעילות ביותר למנוע ציפורים להתיישב על הרכוש שלך. קיימים מספר סוגים שונים של מערכות אלו. חלק מהמכשירים הללו מיוצרים במיוחד עבור סוג מסוים של ציפור, בעוד שאחרים נועדו להרתיע מגוון רחב של מזיקים.

הרחקת ציפורים מקווי החשמל שלך היא אמצעי בטיחות חשוב. לא רק שהם משאירים בלגן, אלא שהם יכולים גם למשוך טורפים. בנוסף, הם יכולים גם לגרום להתחשמלות, שעלולה לפגוע במינים מוגנים.

כדי למנוע בעיה, כדאי למצוא חברה אמינה שתוכל לסייע לך בהגנת ציפורים עם חוטים מקבילים. הקפידו לשאול שאלות ולקבל עצות מנציגי החברה. אתה יכול גם לחקור את העובדות על המוצר הספציפי.

אם תרצו פתרון קבוע יותר, תוכלו להתקין מערכת חוטי שחף. מערכות אלו, שנועדו למנוע משחפים ומזיקים אחרים לנחות על הנכס שלכם, משתמשות בחוט מצופה ניילון כדי להקשות עליהם לנחות.

אתה יכול גם לנסות להשתמש באמצעי הרתעה חזותיים. שימוש בפסל נץ או עיניים זוהרות יכול לעזור לך להרתיע ציפורים מלנהור למקום שלך.

לחלופין, ניתן להתקין סירנה מופעלת בתנועה. סירנות המופעלות בתנועה הן דרך שקטה ויעילה למנוע ציפורים לנוח ליד קווי החשמל שלך.

אנשים רבים מוצאים שהתור המבשר רעות של ציפורים הממתינות לנחיתה על עמודי חשמל הוא מראה מטריד בלילה. אם יש לך להקה גדולה של ציפורים, כדאי לשקול לשכור מומחה לשליטה בבעלי חיים.

חסימת ציפורים באמצעות רשת

חסימת ציפורים באמצעות רשת או דוקרנים יכולה לסייע בהגנה על הבניין מפני ציפורים. זה יעיל במיוחד בשטחים פתוחים גדולים. אבל, חשוב לזכור שהתקנת מכשירים אלה עלולה להיות יקרה. אם אתם מתכננים להתקין רשת ציפורים או דוקרנים בביתכם, הקפידו להשלים הערכת סיכונים מלאה. זה יבטיח שאתה לא מסכן את עצמך או את הרכוש שלך.

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבוע את סוג הציפור שאתה מנסה להרחיק. בין אם אתה מגן על עצי הפרי שלך, גינת הירק שלך או המרזבים שלך, הבחירה הנכונה תהיה תלויה בסוג הציפור שתוקפת את ביתך.

הציפור העירונית הנפוצה ביותר שיש לשלוט בה היא יונת הבר. ציפורים אלה מתרבות כל השנה, וניתן למצוא אותן במקומות רבים. למרות שהם לא הרסניים במיוחד, הם עלולים לגרום לבעיות. הם יכולים גם לשאת מחלות.

פתרון יעיל נוסף הוא להגן על שיחי הפירות והגרגרים על ידי התקנת רשתות פלסטיק. זה ימנע מציפורים לעלות על פירות היער.

אפשרות נוספת היא התקנת גורם מרתיע שמע. אלו הם אמצעי הרתעה בטוחים לציפורים שפולטים רעשי אזהרה שמרתיעים ציפורים לנחות. אפילו טוב יותר, ניתן להשתמש בהם ממרחק של מאות מטרים.

רשת ציפורים ניילון היא מכשיר נוסף להרחקת בעלי חיים. בהתאם לבעיית הציפורים שלך, ייתכן שתרצה לשקול התקנה מיוחדת יותר. בהתאם לגובה ומורכבות ההתקנה, זה יכול להיות קשה לביצוע.

אם יש לך בעיה גדולה יותר, שקול הרתעת התחשמלות. מכשירים אלו מותקנים על צינורות ניקוז וחופות, ויכולים למנוע ממגוון רחב של מיני ציפורים לנחות.

שיטה נוספת היא שימוש בפיתוי חזותי. זוהי ציפור קטנה שנסתרת מהעין. חברות מסוימות אפילו מוכרות ג'לים לציפורים הלוכדות ציפורים קטנות. עם זאת, מוצרים אלה הם פתרונות לטווח קצר, והם בדרך כלל לא מחזיקים מעמד יותר משנתיים.

לבסוף, מערכות חוטי ציפורים ועמודים הן דרך יעילה נוספת להרחיק ציפורים ממדפים ומשטחים אחרים. שימוש במכשירים אלה יכול לעזור למנוע מציפורים לקנן על הגג שלך, ויכול גם למנוע מהם להתיישב על המדפים שלך.

הגנת ציפורים באמצעות דוקרנים נגד ציפורים

הדרך הטובה והיעילה ביותר למנוע מעופות לנחות על הנכס שלך היא להשתמש בקוצים נגד ציפורים. אלו הם אמצעי הרתעה בלתי נראה שנועדו לשמש על משטחים רבים ושונים. ניתן להתקין אותם על מרזבים, חלונות, ארובות, שלטים ועוד.

סוגים אלה של מערכות הגנת ציפורים מושלמות לשימוש מגורים ומסחרי. ישנם מספר סוגים של דוקרנים לציפורים בשוק שתוכלו לבחור ביניהם, כולל פלסטיק, מתכת ונירוסטה.

דוקרנים של ציפורים נועדו לחסום ציפורים מלנחות על משטחים, וניתן לקדוח אותם או להבריג אותם למקומם. המשמעות היא שהם אידיאליים לאנשי מקצוע שרוצים להגן על עבודתם.

יתרון נוסף בשימוש במכשירים אלו הוא שהם זולים יחסית. עם זאת, הם אינם מומלצים לשימוש באזורי קינון. במקום זאת, הם אידיאליים לחסימת ציפורים מלנחות על מדפים ומקומות אחרים שבהם הם עשויים להתרבות.

כאשר רוכשים דוקרנים נגד ציפורים, צריך לוודא שהם בגודל מתאים למיני הציפורים הגורמים לבעיה. לדוגמה, דרורים יכולים להיכנס בקלות בין דוקרנים קטנים יותר, אך ציפורים גדולות יותר, כגון יונים, עשויות שלא להיות מסוגלות.

בנוסף, חשוב שתתקין את המכשירים הללו כראוי. באופן אידיאלי, היית מרווח אותם מקרוב, ואתה צריך גם להיות בטוח לקדוח או להבריג אותם לתוך פני השטח. אם לא, אתה מסתכן בללכוד את הציפורים בקוצים.

דוקרנים נגד ציפורים קלים לשימוש, ואתה יכול להתקין אותם בעצמך. הם מגיעים במגוון חומרים, מפלדת אל חלד ועד פלסטיק שקוף. למרות שחלקם יעילים יותר מאחרים, אתה יכול להיות בטוח שהמוצרים שתבחר יהיו עמידים לאורך זמן וללא תחזוקה.

אפשרויות נוספות להגנת ציפורים כוללות מערכות עמוד וחוט והתחשמלות. מערכות אלו אמנם יעילות מאוד, אך הן יקרות יותר מדוקרני יונים. כמו כן, עליך להיות מודע לכך שהם עלולים לגרום נזק לרכוש שלך. חוץ מזה, תצטרכו להיות בטוחים שתקבלו מוצר שעשוי מחומר עמיד בפני אור השמש.

הדברת דורסים

אם אתה שוקל שירות הרחקת יונים, יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון. באופן אידיאלי, אתם רוצים לבחור בחברה שמבינה ביונים ובעלת הבנה מעמיקה של הסביבה. רוב חברות הדברת היונים אינן מצוידות לטפל בבעיות הקשורות ליונים. הם בדרך כלל מתמקדים בפתרון לטווח קצר.

יונים נחשבות לעתים קרובות למטרד בשל הקול והתרבות שלהן, כמו גם הפוטנציאל שלהן להעברת פתוגנים. עם זאת, זה השתנה, עם כניסתן של אסטרטגיות להדברת יונים לא קטלניות. אסטרטגיות אלו מתמקדות במחסומים פיזיים, כגון אמצעים נגד תקיעה, המוציאים יונים מאתרי קינון.

מחקר שנערך לאחרונה השווה את היעילות של מגוון מבנים להדברת יונים. התוצאות הראו שהדרה פיזית הייתה היעילה ביותר. גם מבני בקרה, כגון עיני נשר, דגלי אש ודוקרנים של ציפורים, היו יעילים. המשמעות היא שמדד אוכלוסיית היונים הופחת.

בהשוואה לשיטות האחרות, דוקרנים של ציפורים היו בעלי ההפחתה הגבוהה ביותר. עם זאת, זו לא תמיד בחירה טובה עבור כל נכס. חלק מהיונים, במיוחד קטנות יותר, עשויות למצוא את הדוקרנים לא נוח לנחות עליהם. כמו כן, בחלק מהבניינים יש אלמנטים ארכיטקטוניים משופעים. יתר על כן, מיקום מבני הבקרה צריך להיות אופטימלי.

בשנה הראשונה השתנתה יעילות המבנים מאתר לאתר. במהלך האביב והקיץ, המבנים היו יעילים יותר. מצד שני, הם היו פחות יעילים בתקופת הסתיו, שהייתה תקופה שבה יונים מתערבות. זה גם עלה בקנה אחד עם העונה שבה היונים היו יותר לא פעילות.

בשנה השנייה הותקנו מבנים להדברת יונים על ארבעה מבנים. בניגוד לשנה הראשונה, זה לא נעשה כדי לשחזר את תוצאות השנה הראשונית, שכן הדבר היה מצריך גישה לבניין והשלכות כספיות. במקום זאת, תוצאות המחקר נבדקו ולאחר מכן הושלמו.

למרות הצלחתן של טכניקות אלו, יש צורך במחקר מקיף יותר. יש לערוך מחקרים על עיצוב מבנים ואמצעי הרתעה חזותיים כדי להעריך את היעילות של מבני בקרה שונים.

בסופו של דבר, חשוב לכמת את ההשפעות של מכשירי הפחתת יונים על אוכלוסיות יונים. זה חיוני בהערכת ניהול עירוני, שצריך להתבסס על עקרונות ביולוגיים תקינים.

.

.

דילוג לתוכן