הרחקת יונים בקריית מלאכי ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בקריית מלאכי ע"י רשת או דוקרנים

ישנן שיטות שונות להרחקת יונים מהבית. שיטה אחת היא להשתמש ברשת או דוקרנים. שניהם יעילים בלכידת יונים. עם זאת, עליך לבחור את זה שיתאים ביותר לצרכים שלך.

מזיקים

מהווים בעיה עבור הרבה אנשים. הם עלולים להרוס את מראה הבניינים ולהפוך את הלקוחות לאי נוחות לעשות עסקים בבניין. למרבה המזל, שירות הרחקת יונים הטוב ביותר יכול לעזור לך לטפל בבעיה. לנדמרק מומחית בתחום זה.

הRSPB ממליץ להשתמש בקוצי ציפורים כדי להרתיע יונים מללון בגינה שלך. דוקרנים יעילים, בטוחים וחסכוניים. ציפורים הן אינטליגנטיות ביותר, והן יודעות את ההבדל בין טורף אמיתי למזויף.

רשת ציפורים היא הפתרון הקבוע והיעיל ביותר למניעת נחיתת ציפורים על הבניין שלכם. החומר עמיד למים ועמיד בפני אש. זה מגיע עם אחריות יצרן של 10 שנים.

שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים הוא דרך יעילה לפטור את הרכוש שלכם מהמזיק הזה. ישנם סוגים רבים ושונים של דוקרנים לציפורים בשוק, לכן חשוב לבחור את הסוג המתאים לצרכים שלך.

דוקרני ציפורים מנירוסטה הם אידיאליים להרתעת יונים. הם קלים להתקנה והם כוללים עיצוב פטנט של "כיפוף ומעוך". דוקרנים אלה מאושרים על ידי האגודה ההומנית האמריקאית.

בנוסף, החומרים המשמשים בייצור דוקרנים של ציפורים הם ידידותיים לסביבה ואינם קטלניים. למרות שהמוצרים הללו יעילים, הם לא הפתרון האידיאלי לכל נכס.

רשת ציפורים, לעומת זאת, היא האפשרות היעילה ביותר למניעת נחיתת יונים ומזיקים אחרים על השטח שלכם. הם מגיעים בצורות וגדלים שונים ומיועדים להתאים לכל אזור.

אם ברצונכם להגן על ביתכם מפני מזיקים, תוכלו להירשם לתכנית טיפול ביתית מלאה הכוללת ניטור והדברה 24 שעות ביממה. כל השירותים בתוכנית מוצעים על ידי Landmark.

דוקרני השליטה בציפורים של לנדמרק מאובטחים למשטחי בניין ואזורים אחרים. שירות הרחקת יונים שלהם עם דוקרני רשת או עכבישים מיועדים להיות גם אסתטיים וגם פונקציונליים.

בין אם אתה בעל בית, בעל עסק, מנהל או בעל בית, שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים של ציפורים יכול לפתור את הבעיה שלך. על ידי יישום פתרונות אלה, אתה יכול להפוך את הבית, המשרד או העסק שלך למקלט עבורך ועבור משפחתך.

עפיפוני הטעיה

אם ברצונכם להיפטר מיונים ללא שימוש במלכודת יונים, תוכלו לנסות עפיפוני פיתוי. עפיפוני הדמה דומים לדחלילים, רק שהם לא פוגעים בציפורים. במקום זאת, הם גורמים להם להיות עצבניים מספיק כדי לא לנחות עליהם.

עפיפוני ההטעיה היעילים ביותר להרחקת יונים הם כאלה המעוצבים בצורת ציפור דורס. אלו נועדו להפחיד יונים מלקינן בביתך. ליונים יש דחף אינסטינקטיבי לחזור לאתרי הלינה שלהם.

כדי לוודא שפתיל יהיה יעיל, הוא צריך להיראות אמיתי. ישנן ערכות רבות זמינות בצורות ובגדלים שונים. ניתן לרכוש אותם בחנות לחומרי בניין.

רשת ציפורים ניילון יכולה לשמש כדי למנוע מיונים להתיישב על גגות. הוא יעיל גם על גג גג. בהתאם לגובה הגג, רשת ציפורים מניילון עשויה להיות פחות יעילה.

עבור אזורים קטנים יותר, אתה יכול להשתמש בינשוף פלסטיק. הם משמשים חקלאים וגננים כדי להפחיד יונים וציפורים אחרות מהגנים שלהם.

טכניקת הרחקת יונים יעילה נוספת היא שימוש בחוטים מקבילים. אלה קלים להתקנה ויכולים לעזור להרחיק יונים מהגג שלך. ניתן לעשות זאת בעצמכם או על ידי הזמנת חברה מקצועית להדברת יונים.

שימוש בעפיפון ציפור טורף הוא עוד דרך מצוינת להיפטר מיונים. עפיפונים אלה נועדו להפחיד יונים מאתרי הלינה שלהן. מאחר שיונים הן טרף טבעי לבעלי חיים קטנים, אלו מהוות אמצעי הרתעה יעיל.

אם אתה מתקשה להיפטר מיונים, ייתכן שתצטרך להשתמש בריחות דוחים חזקים. עם זאת, אלה נוטים להיות יעילים רק לפרק זמן קצר. לאחר מכן, הם ימלאו במהירות את המספרים החסרים בלהקה.

בנוסף לשימוש בחומרים דוחים, ניתן להשתמש גם בחומרים דביקים להרתעת יונים מרכושכם. ניתן למקם אותם על משטחים שטוחים ואפילו על גגות. אתה יכול גם להוסיף חפצים מחזירי אור לקרקע או לגג. אלה ייצרו אפקט פריזמה המפריע לראיית היונים.

יונים עלולות להוות סכנה בריאותית, במיוחד אם הן מתרבות בביתך. הם יכולים לשאת מגוון מחלות והגללים שלהם יכולים להזיק לחלק החיצוני של הבית שלך.

דוקרנים לציפורים

כאשר בוחרים שירות הרחקת יונים, ישנן מספר אפשרויות שיש לקחת בחשבון. אלה כוללים דוקרנים נגד צניחה, עפיפוני פיתוי וג'לים לציפורים. שירות הרחקת יונים הטוב ביותר יעשה שימוש במגוון מוצרים, אך זה שתבחר יהיה תלוי ברכוש שלך ובגודל הבעיה שלך. תרצה לבחור משהו קל להתקנה ויעיל.

אם יש לך בית בן שתי קומות, סביר להניח שתרצה לנסות מערכת עמוד וחוט. עם זאת, זה מומלץ רק עבור סוגים מסוימים של נכסים. זה לא הפתרון היעיל ביותר להרחקת יונים, שכן מערכות רבות מתקלקלות עקב חוסר תחזוקה והתקנה לא נכונה.

אפשרויות נוספות להרחקת יונים כוללות התקנת דוקרנים או רשת. האחרון הוא לא רק יעיל, זה גם אופציה מעשית וזולה. זה מועיל במיוחד אם לנכס שלך יש מאפיינים דקורטיביים שיכולים למשוך יונים.

דוקרנים שימושיים במיוחד עבור קווי גג, אדני חלונות ומדפים. דוקרנים אלו הם מכשיר פשוט יחסית שניתן להתקין על ידי כל בעל בית. לדוגמה, אתה יכול להשתמש בספייק אנכי או במערכת מסלולים עם חשמל.

אפשרות דומה היא ספייק רכס. דוקרני רכס הם אפשרות זולה יחסית וניתן לרכוש אותם באינטרנט. הם התקן התעשייה להגנה על אריחי הרכס. לחלופין, אתה יכול להשתמש בפיסת עץ משולשת כדי לחסום צינורות משופעים.

אם אתה מתמודד עם בעיית כרייה, אולי תרצה לשקול את מגוון המוצרים של Defender(tm). אלה קלים להתקנה, ומציעים חלופה עשה זאת בעצמך לשירות הרחקת יונים מקצועי. בנוסף, הם מספקים דרך פשוטה למנוע היונים הישנות.

לא משנה באיזו שיטת הרחקת יונים תבחר, תרצה לוודא שאתה לוקח בחשבון את מקור הבעיה שלך. אפשר להתחיל בזיהוי אזורים שיונים נוטות לאסוף. זה יעזור לך לקבל החלטה מושכלת יותר.

לבסוף, זכרו שיונים הן לא החיות היחידות שיכולות להוות מטרד לביתכם. ישנם מספר מזיקים שונים, כגון תיקנים ופשפשים. וודאו שאתם משתמשים בפתרונות יעילים להרחקת יונים ושאתם שומרים על ניקיון הבית שלכם.

מלכודות

אם ברצונכם להיפטר מיונים בנכס שלכם, כדאי לשקול לקבל שירות הרחקת יונים מקצועי. קיימות שיטות רבות ושונות כדי למנוע מיונים לנוח או לנחות על הנכס שלך. חלק מהשיטות הללו כוללות הסרת מקורות מזון, הסרת קנים או שימוש בקוצים של יונים. יהיה עליך לבחור אחת מהשיטות הללו בהתאם למיקום ולגודל בעיית היונה.

דוקרנים של יונים הם אסטרטגיה מצוינת למניעת יונים לנוח ולנחות על הרכוש שלך. קצות הדוקרנים הללו אינם מושחזים, כך שהם לא יפגעו בציפורים. ניתן להתקין אותם על מדפים, חלונות או שילוט.

סוג נוסף של הרתעת יונים הוא "מגלשה" מפלסטיק. בדרך כלל, ה"מגלשה" מותקנת על המשטחים הפנימיים של הבניין שלך, והיא משנה את פני השטח מזווית רגילה לזווית של 45 מעלות. שינוי זה ימנע מיונים ללון על המדף.

סוג אחר של הדברת יונים הוא שימוש בחוטי ציפורים. חוטי ציפורים משמשים בדרך כלל באזורים שבהם יונים צפויות ללון, כמו מבנים מסחריים. ניתן להתקין חוטים אלו בחוטים קבועים ונעים כאחד.

יונים ידועות בתנועה המהירה שלהן, כך שיכול להיות קשה ללכוד אותן. לכידתם היא תהליך מסוכן מאוד. כדי לוודא שהיונים לא יומתו, כדאי למצוא שירות הרחקת יונים אנושי ויעיל.

בהתאם לגודל בעיית היונים שלך, אתה יכול לשקול רשת יונים. רשתות עשויות בדרך כלל מחוט פוליאתילן. הם משמשים בדרך כלל למרפסות, רציפי טעינה ומבני קורות פתוחות. רשת יונים יכולה לשמש גם כדי להגן על קולב המטוס שלך.

לבסוף, ניתן להתקין גם מסלול הלם יונים, הפועל על אותו עיקרון כמו גדר חשמלית. מדובר בחידוש טכנולוגי שנועד להתגבר על מגבלות רצועות השפיץ.

איזו שיטת הרחקת יונים תבחר תלויה בתקציב שלך, במספר היונים באזורך ובשיקול הדעת החזותי של העסק שלך. ודא שהחברה שאתה שוכר מציעה אחריות. אחרת, ייתכן שלא תהיה לך חווית הרחקת יונים מוצלחת.

.

.

דילוג לתוכן