הרחקת יונים בגבעתיים ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בגבעתיים ע"י רשת או דוקרנים

אם אתה רוצה למנוע מיונים להיכנס לביתך, תצטרך למצוא דרך להיפטר מהן. ישנן דרכים שונות לעשות זאת. בהתאם למצב, ייתכן שתוכל לעשות זאת בעצמך או לשכור שירות הרחקת יונים.

היפטר מיונים בכוחות עצמך

יונים הן אחת העופות הנפוצות ביותר שעלולות לגרום נזק לרכוש. הלשלשת שלהם יכולה לסתום פתחי ביוב, פתחי אוורור ואזורים אחרים. יונים נושאות גם מחלות שעלולות להיות מסוכנות לאנשים. שמירה על יונים מחוץ לביתך יכולה לעזור לך להימנע מסיכונים אלו.

ציפורים אלה ידועות לשמצה בהתאספות בקבוצות. הם עלולים לזהם מזון ולגרום נזק חמור לרכוש שלך. זה מאוד חשוב להיפטר מיונים לפני שהן הורסות את הרכוש שלך.

ישנן דרכים רבות להרחיק יונים מהבית שלך. חלקם טבעיים ואחרים כימיים. עם זאת, אם אתה רוצה לחסל בעיית יונים, אתה צריך להשתמש בשילוב של שיטות.

אם יש לכם נגיעות יונים בבית, מומלץ להתקשר לשירות הרחקת יונים מקצועי. המומחים יכולים לזהות היכן נכנסות יונים לביתכם ולספק את הפתרונות המתאימים להרחקת יונים.

אחת הדרכים היעילות ביותר להרתיע יונים היא התקנת דוקר ציפורים. יונים לא ירצו לנחות על משטחים שנעשו אי נוחות עם ספייק ציפורים. דוקרני ציפורים מגיעים בצורות וגדלים שונים ועשויים מדוקרנים דקים וחדים שנועדו להפוך משטח לפחות מושך ליונים.

דרך נוספת להרחיק יונים מאזור היא התקנת מחסום. מחסום נועד להרחיק פרומונים וריחות מהאזור. ניתן לעשות זאת על ידי תליית רשת תיל או הנחת פסי פלסטיק על הקירות והרצפה.

פתרונות אחרים כוללים דוחי ג'ל, מכונת סאונד וסרט מחזיר אור. רבים מהם עשויים ציטרונלה, שעוות דבורים ומרכיבים אחרים שמגרים את היונים.

להיפטר מיונים על הגג שלך

כאשר יונים מתחילות לקנן על הגג שלך, אתה צריך לעשות משהו כדי להרתיע אותן. יונים עלולות להזיק לבית שלך ולגרום לבעיות אחרות. הם יכולים גם לשאת טפילים רבים שיכולים להפיץ מחלות.

אחת הדרכים הטובות ביותר להיפטר מיונים היא להשתמש בחומר דוחה ציפורים. הג'לים האלה דביקים מאוד ויכולים למנוע מהציפורים לנחות על פני השטח. עם זאת, יכול להיות קשה להסיר אותם.

פתרון נוסף הוא שימוש ברשת כדי לחסום נקודות כניסה גדולות יותר. ניתן לתלות רשת מהגג עד לדפנות המרפסת כדי למנוע כניסת יונים למבנה.

יונים הן חיות חכמות מאוד, והן מסוגלות למצוא דרכים לגשת לרכוש שלך. הם יכולים לשבת בארובות, במרזבים ואפילו בפחי אשפה. הם עלולים לגרום לנזק רב, ויכולים גם לגרום להצפות.

אם אתם חווים בעיית יונים חמורה, ייתכן שתצטרכו להזמין איש מקצוע שיסיר עבורכם את היונים. בעל מקצוע יוכל לבצע בדיקה, ולהפעיל את האמצעים הנכונים להרחקת היונים. זה יבטיח שהמצב ייפתר בצורה בטוחה ותקינה.

להיפטר מיונים על הגג שלך יכול להיות תהליך מסובך. הם אינטליגנטים ויכולים להתרבות במהירות. זה יכול להיות קשה לחסל אותם לחלוטין, אבל יש כמה אסטרטגיות שאתה יכול להשתמש כדי להרתיע אותם מהרכוש שלך.

חלק מהאפשרויות היעילות יותר כוללות:

השתמש בג'ל לציפורים. אלה מבוססים על נפט, והם נשארים דביקים לאורך זמן. ג'לים לציפורים מכילים לרוב ריחות חזקים, שיונים מוצאות אותם מאוד לא נעימים.

דוקרנים הם דרך נוספת למנוע מיונים לנוח על הגג שלך. דוקרנים הם דוקרנים גדולים ודקים שניתן להציב במקומות בהם יונים צפויות לנחות.

היפטרות מיונים בשטח שלך באמצעות דוקרני ציפורים

יונים הן זן רועש והרסני שעלול לגרום נזק לרכוש שלך. הם יכולים להיות גם נשאים של טפילים שעלולים להזיק לבני אדם. כמה מומחים מזהירים מפני שימוש בטכניקות רעילות כדי לשלוט ביונים.

אחת הדרכים להרחיק יונים מהבית שלך היא לחסום את הגישה שלהן למזון. לדוגמה, אם הרפת שלך משמשת לאחסון מזון לבעלי חיים, עדיף לשמור אותו בחדרים סגורים.

אפשרות נוספת היא להשתמש בקוצים של ציפורים כדי לעצור יונים מלנחות על משטחים מסוימים. דוקרנים אלה גדולים ודקים וניתן למקם אותם על משטחים אופקיים כדי ליצור מחסום.

דוקרני ציפורים הם שיטה זולה ויעילה להרתעת יונים. עם זאת, עליך לשקול את התכנון האדריכלי של הבניין שלך לפני התקנת התקנים אלה.

אם הבית שלך הוא היסטורי או בעל ארכיטקטורה מפורטת, ייתכן שלא תרצה להתקין דוקרנים של ציפורים. לחלופין, אתה יכול להשתמש בסרט מחזיר אור או סרט הפחדה כדי למנוע מיונים להיכנס לביתך.

ג'ל אופטי הוא שיטה יעילה נוספת להרתעת יונים. מוצר זה מורכב מתערובת של ציטרונלה, שעוות דבורים ואגר, המהווה מחסום בין ציפורים לפני השטח. הוא דביק ומסווה את הפרומונים שהציפורים פולטות זו לזו.

שיטות יעילות אחרות לשליטה ביונים כוללות רשתות, אורות המופעלים בתנועה ומכונות קול. ניתן להרתיע יונים על ידי הצבת דמויות נץ מלאכותיות או ינשוף במקומות שבהם בדרך כלל שוכבות יונים.

ייתכן שתצטרכו גם להזמין איש מקצוע שירחיק יונים מהבית שלכם. שימוש בלכד חיות בר מורשה, מאוגד ומבוטח הוא רעיון טוב, מכיוון שהם יכולים לספק לך את הביטחון לדעת שאתה ממלא אחר כל חוקי המדינה והמקומיים.

עופות דורסים מוציאים את היונים מהמקומות והמושבים שלהם

יונים עלולות להוות מטרד עצום. הלשלשת שלהם עלולה לגרום נזק לרכוש שלך והם עלולים לשאת מחלות. הם יכולים גם לגרום להצפה או גיבוי מים.

אם אתם מוצאים את עצמכם מתעסקים עם הרבה יונים, אולי תשקלו לפנות לאיש מקצוע. הם יכולים להעריך את מצבך ולהציב את השיטות הנכונות להרחקת יונים. שימוש בדוקרנים, ברשת או בחומרים דוחים יכול להרחיק יונים מהרכוש שלך.

יונים מתקבצות על גגות ומרזבים. הסיבה לכך היא שהם נמשכים למזון, זרעים, חרקים, דגנים, שעועית ואפילו פירות. הגללים של ציפורים אלה עלולים להכתים בטון, פלדה ומשטחים אחרים. יתרה מכך, צואת היונים חומצית ומאכלת, מה שהופך אותן לסכנה בריאותית.

יונים עלולות להוות מטרד מכיוון שהן מתרבות במהירות ומתקבצות בכמות גדולה. אתה יכול למנוע את התפשטות המחלות על ידי הרחקתם מהרכוש שלך.

אחת הדרכים היעילה למנוע כניסת יונים לביתכם היא לאבטח את המזון שלכם. אם אינכם רוצים שיונים יאכלו מהמזון שלכם, ודאו שהוא מאוחסן בגיגיות פלסטיק עם מכסים נעולים. כמו כן, הימנע מהשארת מכלי מזון פתוחים. על ידי כך, גם תמנעו מציפורים אחרות להשתמש במזון שלכם כמקור פרנסה.

שיטה יעילה נוספת למניעת כניסת יונים לביתכם כוללת שימוש באור מוחזר. אור יכול להרתיע יונים מלהיכנס לביתך ויכול לעזור להגן על הרכוש שלך. באופן אידיאלי, האור המוחזר צריך להיות ממוקם לפחות סנטימטר אחד מעל נקודת הישיבה.

שיטות נוספות להרחקת יונים כוללות מגוון חומרים דוחים טבעיים וכימיים. אלה יוצרים משטח לא נוח ליונים לנחות עליו, ולכן יש סיכוי נמוך יותר שיעשו זאת.

מניעת כניסת יונים לנכס שלכם

אם אתם רוצים למנוע כניסת יונים לנכס שלכם, תוכלו לשקול שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים. סניף שירותי חיות הבר של משרד החקלאות האמריקאי מפרט את היונים כמזיק הציפורים המטריד ביותר במדינה.

יונים הן לא רק מטרד, הן גם עלולות להיות מסוכנות לבני אדם. הלשלשת שלהם נושאת מגוון מחלות, והם עלולים לסתום פתחי ניקוז ופתחי אוורור. הם יכולים גם לקנן במבנים מעשה ידי אדם, כמו רעפי גג וציפוי, ובענפי עצים.

אחת הדרכים היעילות ביותר למנוע כניסת יונים היא להיפטר ממקור המזון שלהן. לדוגמה, אם אתה מאכיל יונים, אחסן אותן בגיגיות פלסטיק עם מכסים נעולים. אתה יכול גם להשתמש ציטרונלה כדי להרתיע יתושים וצרעות.

אפשרויות נוספות כוללות שימוש במערכת מסלולי הלם, המאמנת יונים להימנע ממדפים וגגות. בנוסף, דחליל בצורת נץ הוא גם גורם מרתיע טוב.

ניתן אפילו להתקין אורות המופעלים בתנועה, שימנעו מהציפורים לנחות באזור. עם זאת, היזהר להימנע משימוש בכימיקלים, מכיוון שהם עלולים להזיק לבעלי חיים שאינם מטרה.

חלק מבעלי בתים בוחרים להשתמש בחומר ניקוי אורניתולוגי מיוחד כדי להסיר קקי של יונים. אמצעי הרתעה אלו יכולים להיות כימיים או טבעיים, אך יש ליישם אותם על ידי אנשי מקצוע מיומנים.

שירות הרחקת יונים מקצועי יכול להעריך את המצב ולהמליץ ​​על האפשרויות הטובות ביותר להיפטר מהיונים. שימוש בשירות הרחקת יונים הוא אופציה בטוחה יותר מאשר לנסות לפתור את הבעיה בעצמך.

לפני שאתה בוחר שיטה להרתיע יונים, בדוק את החוקים המקומיים שלך כדי לראות מה מותר. לפעמים ירי או לכידת יונים זה חוקי, אבל אתה עלול להיתקל בחוקי הנשק.

.

.

דילוג לתוכן