הרחקת יונים בבית שמש ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בבית שמש ע"י רשת או דוקרנים

בכל הנוגע להרחקת יונים, חשוב לדעת אילו אפשרויות לחפש כאשר אתם מחפשים חברה שיכולה לסייע בבעיה זו. אם אתם לא רוצים לחיות עם להקת יונים, או אם אתם סתם מחפשים להפוך את הנכס שלכם ליותר ידידותי לציפורים, עדיף למצוא חברה מקצועית שתוכל לבצע את העבודה.

לכידה לבדה אינה פתרון יונים ברקיימא

יונים הן אחד המזיקים הנפוצים ביותר בסביבות תעשייתיות ועירוניות, והן עלולות לגרום נזק מסוים. חלק מהנושאים הברורים יותר כוללים סיכונים בריאותיים, רעש ונזקים לחומרים מבניים כגון מבנים וגשרים. בנוסף, יונים יכולות לשאת קרציות וטפילים אחרים. נושאים נוספים קשורים לצואת יונים, שעלולה להוות מקור למחלות ולהוביל לעלויות תחזוקה גבוהות יותר. למרבה המזל, ישנן דרכים רבות להתמודד עם נגיעות יונים מבלי לפנות להמיתן.

אחת משיטות השליטה הברורות ביותר היא בניית מחסום. זה עשוי להיות מחסום פיזי או מכשיר אלקטרוני. המחסום היעיל ביותר הוא זה שמרתיע יונים לנחות ולקנן. לדוגמה, פאנל סולארי אוטומטי מוגן יונים יכול להיות עשוי מתכת מגולוונת ולהצטייד במסך. אם אתה נמצא בסביבה תעשייתית, אולי תשקול גם מערכת רשתות. למרות שהיא יקרה, רשת נגד ציפורים היא דרך יעילה להרחיק יונים מהמחסן שלך או ממבנה גדול אחר.

שיטות אחרות של בקרת אוכלוסיה כוללות לכידת חיים ופיתיונות. עם זאת, שיטות אלה יעילות רק כמו משך הזמן שאתה מקדיש למעקב אחריהם. יתר על כן, הם יכולים להיות טרחה, במיוחד אם אתה נמצא בסביבה תעשייתית עמוסה. לכידת יונים היא משימה מחרידה, ובסופו של דבר, הציפורים עשויות להישמר בכלובים לתמיד. אפשר להקים מלכודת קופסה חיה, מה שקל יותר על הכיס ודורש פחות השגחה.

אפשרות נוספת היא להקים רשת רשת חכמה לציפורים. רשת רשת בקוטר שני אינץ' היא די והותר עבור רוב הבעיות הקשורות ליונים. הפתרון היעיל ביותר הוא למקם את הרשת בגובה של שישה עד שתים עשרה מטרים. אתה יכול גם להשיג מסך עמיד בפני יונים אם אתה בתקציב מצומצם.

ישנן גם טכניקות מיוחדות יותר להתמודדות עם יונים, כולל בזים. אמנם יש הרבה אנשים שיעדיפו להאכיל יונים, אבל זו לא הדרך הטובה ביותר ללכת. בזים היא אומנות, וצריך הרבה עדינות כדי להיות בז טוב. באופן אידיאלי, כדאי לשכור בז מיומן שיעשה את העבודה. וגם אז, תצטרך להיות זהיר מהתגובה של החיה לפיתיון, אחרת אתה עלול להסתיים עם בלגן סבוך.

כמובן שחשוב גם לזכור שבעיית יונים יכולה להשפיע עליך ועל העסק שלך בדרכים אחרות. למשל, נגיעת יונים יכולה להוות סכנה לעובדים שלך, שעלולים להיות חשופים למחלות זיהומיות. כמו כן, מכת יונים עלולה להשאיר רושם שלילי על המוניטין שלכם ועל הלקוחות שלכם. אז אם יש לך בעיה ביונים, עליך לפעול במהירות לפני שהם יכולים לגרום לך נזק.

שיפוץ הגנת ציפורים עובד הכי טוב

אם יש לכם בניין שמאוכלס כל הזמן ביונים, אתם צריכים פתרון. ציפורים אלו עלולות לגרום נזק משמעותי למבנים, והן יכולות גם לשאת מחלות. עם זאת, ישנן אפשרויות רבות למניעה והרחקת יונים מהרכוש שלכם.

ישנן דרכים שונות להתמודדות עם יונים, החל מהתקנת דוקרני יונים ועד הזמנת איש מקצוע. סוג בקרת הציפורים שתבחר צריך להתבסס על הארכיטקטורה של הבניין שלך ומספר הציפורים באזור. ייתכן אפילו שתצטרך להשתמש בחומר ניקוי אורניתולוגי מיוחד.

ליונים יש אינסטינקט ביות טבעי, ולכן הן ימשיכו לבקר במיקום שלך גם אם תנסה להרתיע אותן. זה יכול להיות קשה לעשות בעצמך. ההימור הטוב ביותר הוא לשכור חברה המתמחה בהרחקת יונים. יש להם את הידע והציוד הדרושים כדי להרחיק יונים. לאחר הסרת היונים שלך, תוכל לבדוק אפשרויות אחרות, כגון הסרת הקקי או שימוש בסרט מחזיר אור.

אחת הדרכים הקלות ביותר להרתיע יונים היא התקנת דוקר יונים. דוקרנים גדולים ודקים ונועדו למנוע מיונים לנחות ולקנן על משטח מסוים. בניגוד לשיטות הדברת יונים אחרות, דוקרנים הם אנושיים ואינם גורמים נזק ליונים או לחיות בר אחרות.

סוגים נוספים של פתרונות הדברת יונים כוללים התקנת רשת ליונים, או אמצעי הרתעת יונים אחרים, על תקרות גבוהות ותומכי תקרה חשופים. מערכות אלו יכולות להיות יעילות מאוד, אך הן עשויות לעלות ביוקר. Nextgen Pest Solutions מספקת מספר פתרונות להרתעת יונים כדי לעזור לך לשמור על בעיית היונים שלך תחת שליטה.

מערכת הרתעת יונים צריכה לא רק למנוע נחיתת יונים, אלא גם להסיר מקורות מזון. כמו כן, יש לנקות ולתחזק אותו באופן קבוע כדי להבטיח שהוא פועל ביעילות. כאשר מחליטים על הפתרון היעיל ביותר להדברת יונים עבור הבניין שלך, קחו בחשבון את הארכיטקטורה של המבנה שלכם ואת הרגישות החזותית של העסק שלכם.

חוט ציפורים ומסלולים חשמליים הם שתי אפשרויות נוספות לבקרת ציפורים. מערכות אלו פועלות על ידי יצירת מוטות לא נוחים ליונים. הם אמנם לא הורגים את הציפורים, אבל הם לא האפשרות הטובה ביותר לפתרון ארוך טווח.

אפשרות נוספת להדברת יונים היא התקנת מדף מרתיע. יונים אוהבות לנוח על מדפים. אמצעי הרתעה אלה עשויים מחומר עמיד בפני מזג אוויר שניתן להתאים לצבע הבניין שלך ולהתקין בזווית של 45 מעלות.

בהתאם לפרטים האדריכליים של הבניין שלך, ייתכן שתזדקק לכמה אמצעי מרתיע יונים שונים. קיומה של מערכת הכוללת מרזבים, מדפים וארובות, יחד עם תכונות אחרות, יכולה לעזור להבטיח שהבניין שלך לא מושך יונים. כמו כן, ודא שאתה מנקה את מקורות המזון שלך כדי למנוע מבעלי חיים אחרים לקבל גישה לרכוש שלך.

שירותי הרחקת ציפורים בחירום שימושיים אם ציפור נמצאת בבית

אם יש לך ציפור בבית, חשוב להתקשר לחברה מקצועית כדי להיפטר מהחיה באופן מיידי. ציפורים עלולות לשאת מחלות מסוכנות לבני אדם ועלולות גם לגרום נזק מבני לביתכם. לחברה מקצועית יש את הציוד והניסיון להרחיק את החיות בצורה בטוחה ויעילה. חשוב גם לעקוב אחר חוקים פדרליים ומדינתיים המגינים על ציפורים.

סוגים רבים של ציפורים מוגנים על ידי הממשלה הפדרלית. עם זאת, ישנם מינים רבים שאינם כאלה. ישנם גם מינים פולשים בעלי השפעה שלילית על המערכת האקולוגית המקומית. חלק מהמינים הללו ידועים כמטרידים לקוחות ואנשים אחרים. אתה יכול גם לעמוד בפני עונשים משפטיים על טיפול בציפורי בר, ​​במיוחד אם הם מוגנות על ידי הממשלה הפדרלית.

למרות שכמה ציפורים מועילות לסביבה המקומית, הן עלולות להפוך לבעיה עבור בעלי בתים. הם יכולים לחסום את זרימת האוויר וליצור מצב לא סניטרי. זה יכול לגרום לנזק של עובש ומים. בנוסף, לשלשת הציפורים הללו יכולה להיות מטרד. חוץ מזה, ייתכן שהם נושאים טפילים וקרדיות.

הצעד הראשון שיש לנקוט כאשר אתה מבחין בציפור בבית שלך הוא לנסות לזהות את המין של החיה. זיהוי המין עוזר למומחה לבקרת חיות בר לדעת אילו חוקים מגנים על החיה. בנוסף, הכרת המין של הציפור תעזור למומחה לבקרת חיות בר לקבוע אם החיה בטוחה להסרה. לאחר זיהוי ציפור, המומחה לבקרת חיות בר יכול להמליץ ​​על שיטות לחסל את הבעיה.

כדי למנוע מהבעיה להתרחש שוב, ייתכן שתרצה להתקין כמה אמצעי הרתעה כדי להרחיק את הציפור. אמצעי הרתעה אלה יכולים לכלול טורפים מזויפים ומשטחים מחזירי אור. אתה יכול גם להשתמש ברשת או רשת תיל כדי לכסות את הצדדים של המבנה שלך. בהתאם לסוג הציפור, ייתכן שיהיה עליך להשתמש בשילוב של טכניקות אלה.

שיטה נוספת היא לנקות את המרזבים ולשמור על פחי האשפה אטומים. השארת שאריות מזון ופסולת אחרת ליד הבית שלך יכולה להיות פיתוי לאוכלי נבלות. הקפד לקצץ את השיחים או צמחים אחרים הרחק מהבית שלך. בנוסף, אתה יכול להשתמש בדחליל, שעשוי להיות יעיל לזמן קצר.

דרך נוספת לעצור מכת ציפורים היא לאטום את החורים בגג ובעליית הגג שלך. גגונים שבורים וכיסויי אוורור יכולים גם למנוע מציפורים להיכנס לביתך. בהתאם לסוג הציפור, זה עשוי להיות בלתי חוקי להסיר את הקן אם הציפור מכילה תינוקות.

לבסוף, אתה יכול להתקין דוקרנים כדי למנוע ציפורים לקנן בשטח שלך. ניתן להתקין מכשירים אלה על קצה הגג, על הכרכוב, על אדן החלון, על יחידת הAC או על המעקה. לא רק שאמצעי ההרתעה הללו ימנעו מהציפורים לקנן, הם גם ימנעו מהבית שלך לצמיתות.

.

.

דילוג לתוכן