הרחקת יונים בנתניה ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בנתניה ע"י רשת או דוקרנים

בכל הנוגע להרחקת ציפורים מהרכוש שלך, חשוב לבחור בחברה שיש לה מגוון טכניקות. זה אומר שתהיה לך את היכולת לבחור בין רשתות לציפורים, דוקרנים, ערכות פיתוי ולייזרים.

דוקרני ציפורים

יונים הן ציפורים אינטליגנטיות ביותר בעלות ראייה מרשימה. הנוכחות שלהם עלולה לגרום לבעיות לאנשים. בין אם אתם מודאגים מהבלגן שהן עושות, או מהיונים עצמן, מומלץ לבדוק את הדרכים הטובות ביותר להיפטר מיונים בבית או במשרד.

הדרך הברורה ביותר למנוע נחיתת יונים היא התקנת מערכת רשתות לציפורים. רשת ציפורים נועדה להרחיק יונים מאזור, ובמקביל לשמור על נוף הסביבה נקי מקני ציפורים. זה יכול להיות גם בעיצוב מותאם אישית כדי להתאים לצרכים שלך.

גישה טובה יותר היא להשתמש במחסום פיזי מרתיע. סוג זה של פתרון משתמש בשילוב של דוקרנים, רשת ומסלולים חשמליים כדי להרחיק יונים. מערכות מסוג זה הן הפתרונות היעילים ביותר לטווח ארוך לשליטה בבעיית ציפורים.

אם אתם מחפשים מערכת רשתות לציפורים שתחזיק מעמד, שקול את ערכת האוויר של Defender TV. הערכה כוללת קליפס אוויר, ג'ל סיליקון וקשרי כבלים. ההתקנה פשוטה.

דרך נוספת להרחיק יונים מהמקומות הקטנים ביותר היא באמצעות ספייק רכס. זהו פתרון זול יחסית, ובשימוש נכון יכול להרתיע ציפורים יעיל מאוד.

אם אתה מחפש משהו קצת יותר קבוע, אולי תרצה לשקול להשתמש בדיקט כחומר לשליטה בציפורים. התקנת דיקט מעל צינור או בזווית תעזור למנוע מיונים להתיישב עליו. כמו כן, התקנת פיסת דיקט בשיפוע תסייע למנוע נחיתת יונים עליה.

לבסוף, אולי כדאי לשקול מערכת הרתעת יונים עם עמוד ויונים. אם יש לכם גג גדול, פתרון מסוג זה עלול להיות יקר ולא ניתן להתקין אותו על ידי הציבור הרחב.

רשת ציפורים

בכל הנוגע להרחקת יונים מהרכוש שלכם, עומדות בפניכם אפשרויות רבות. בהתאם לגודל ולאופי הבעיה, מומלץ לשקול התקנת רשת ציפורים או דוקרנים ליונים. עם זאת, עליך לשקול את היתרונות והסיכונים של כל אפשרות לפני שאתה מקבל את ההחלטה שלך.

רשת ציפורים ניילון היא מכשיר יעיל להרחקת בעלי חיים. זה יכול לשמש במגוון מצבים, כגון הגנה על צמח על גג או פאסיה של בניין. אתה יכול גם להתקין אותו בגובה כדי למנוע ציפורים לקנן או לנחות על קצה הבניין. הדבר החשוב ביותר לזכור הוא להתקין את הרשת בצורה נכונה.

אחת הדרכים היעילות יותר למנוע נחיתת יונים היא באמצעות מערכת מסלול חשמלית. אלה זמינים הן בגרסאות המופעלות על סוללות והן בגרסאות סולריות. הם יעילים במיוחד עבור קווי גג ומדפים.

דוקרנים הם פתרון זול ויעיל לבעיות יונים. הם פועלים על ידי מניעת נחיתת יונים בזווית של 45 מעלות. למרות שהם יעילים על אדני חלונות, מדפים וקווי גג, הם אינם מתאימים לבעל הבית הממוצע.

למרות שהם יכולים להיות יעילים, הם יכולים גם להוכיח שהם יקרים וגוזלים זמן. ברוב המקרים, תזדקק למומחה כדי להתקין אותם. לכן, כדאי לבחור בחברה שמציעה אחריות. רובם יציעו 10 שנות אחריות על השירותים שלהם.

לבסוף, אתה יכול גם להשתמש בעפיפון פיתוי. מדובר במכשיר שנראה כמו רשת רגילה, אך עשוי מפלסטיק, וניתן למקם אותו מעל מדף. יונים יוותרו על הנחיתה שם וילכו למקום אחר.

למידע נוסף, עיין במסמך 'מהי הדרך הטובה ביותר למנוע ציפורים לנחות על הנכס שלך' של משרד הסביבה, המזון והכפר.

הטסת דורס

אם אתה חווה מכת יונים, תצטרך לשקול את האפשרויות שלך. תוכלו להרחיק יונים בעצמכם בכמה שיטות עשה זאת בעצמכם נפוצות, או ששירות הרחקת יונים מקצועי יעשה עבורכם את העבודה.

כמה דרכים נפוצות לשלוט בבעיית יונים כוללות שימוש בקוצים ליונים וברשת ציפורים. אלו הן אסטרטגיות יעילות ולא יקרות להרחקת יונים מאזורים מסוימים. ניתן להתקין אותם באזורים שציפורים אוהבות להתיישב עליהם, כגון מרפסות, מסילות ומדפים.

הדרך הטובה ביותר להרחיק יונים מהרכוש שלך היא לגרום להן לרצות לעזוב. זה כרוך בהוצאת קינים, דגלים וביצים ומניעת נחיתתם. אסטרטגיות יעילות אחרות כוללות דוחים, הגבלת מזון והימנעות ממקורות מזון מפתים.

יונים עלולות להוות סכנה בריאותית, במיוחד אם יש להן גישה לטפילים אקטופריטים נושאי מחלות. הלשלשת שלהם יכולה לסתום פתחי אוורור וצינורות ניקוז, והנוצות שלהם עלולות להיות מזוהמות בחיידקים.

אחד הפתרונות המתקדמים יותר לבעיית יונים הוא שימוש במסלול הלם. מסלול מחושמל בפרופיל נמוך זה מונע מציפורים לנחות עליו. זה עובד על אותו עיקרון כמו גדרות חשמליות, אבל זה בלתי נראה מלמטה.

פתרון נוסף לבעיית יונים הוא מחסום תיל, שניתן להתקין בחוטים נעים או בהיקף גג. אם זה יקר מדי, אתה יכול להשתמש ברשת יונים עבור קולב המטוס שלך.

דוקרני נירוסטה ופלסטיק יכולים לשמש כדי להרתיע יונים מנחיתה על מדפים, קורות ואדני חלונות. דוקרנים יעילים במיוחד על קווי גג, מכיוון שיונים נוחתות לרוב על המרזבים.

בעוד שחלק מהאנשים מוצאים את קוצי הציפורים לא מושכים מדי מבחינה ויזואלית, הם שיטה פופולרית, יעילה ובמחיר סביר להרחקת יונים. דוקרני ציפורים ניתנים להרכבה אופקית, והם מגיעים במגוון צורות וגדלים.

עפיפוני הטעיה

אם אתם מחפשים דרכים להיפטר מיונים, ייתכן שתתעניינו בעפיפונים פתאים. פתילים אלה הם תמונות של עופות דורסים, שיכולים להפחיד יונים. פתילים של טורפים ממוקמים בדרך כלל באזורים שבהם שוכנות יונים.

לעתים קרובות מתעלמים מעפיפוני הפתים, אך הם יכולים להיות כלי יעיל מאוד בהרחקת יונים. ליונים יש פחד טבעי מחיות טרף, ועל ידי הצבת תמונת פיתוי של ציפור דורס, אתה יכול להפחיד יונים מהרכוש שלך.

יונים עלולות להוות מטרד לבני אדם ולבניינים. הם יכולים להפיץ מחלות ולגרום נזק לרכוש שלך. הדרך הטובה ביותר להרחקת יונים היא להשתמש בשיטות אנושיות שאינן פוגעות בהן.

עפיפון נץ נודד נפרס אלפי פעמים, והוכח כמכשיר טוב להרחקת יונים. הוא עף באגרסיביות, ונועד להפחיד ציפורים.

אתה יכול גם להשתמש בצללית נץ כטקטיקת הפחדה. יונים נוטות להתכנס במקומות שבהם הן מרגישות בנוח, כמו גגות ומרזבים. טקטיקת הפחדה זו לא תעשה הרבה רעש, אבל עדיין תהיה יעילה.

שיטה יעילה נוספת להרחקת יונים היא התקנת לייזרים. מכשירים אלה מגיעים בדרך כלל מופעלים בתנועה, ולכן הם יעילים ביותר כאשר יונים נעות. עם זאת, עם הזמן, יונים עלולות להתרגל אליהם.

שיטות אחרות להרחקת יונים כוללות שימוש בג'לים לציפורים, ואבטחת קוצים חסינים ליונים. שתי השיטות הללו יכולות להיות יעילות, אך כדאי לשקול אותן רק כאשר יש לך לחץ יונים בינוני.

להרתעת יונים אפשר להשתמש בחומרים דביקים ובצעצוע סלינקי. השתמש בסליל ברוחב של כ-1 אינץ' ובמרחק של 3.8 ס"מ זה מזה, והדביק או חוט אותו למקומו.

לייזרים

לייזר ציפורים הם טכנולוגיה חדשה שהפכה פופולרית יותר ויותר. מכשירים אלה משתמשים באלומות אור צבעוניות כדי להפחיד ציפורים לא רצויות, והם בטוחים לבני אדם ולבעלי חיים.

השאלה הראשונה והברורה ביותר היא: האם הם יעילים? למרות שניתן להשתמש בהם להדברת מינים רבים, לא סביר שהם יהיו כלי שימושי בהדברה קונבנציונלית.

זה לא רעיון רע להשתמש בלייזרים כחלק ממערכת בקרת הציפורים הכוללת שלך, במיוחד אם אתה גר באזור עם מעט פעילות אנושית. עם זאת, הנקודה החשובה ביותר שיש לזכור היא שמינים מסוימים עשויים להיות עמידים ללייזר.

באופן כללי, לייזרים אינם יעילים במיוחד באור יום בהיר. הם מתאימים ביותר לשימוש בתנאי תאורה חלשה, או בלילה.

כמה מחקרים הראו שחלק מסוגי הלייזרים יעילים במיוחד. לדוגמה, הלייזר הידני 'Avian Dissuader' נמצא יעיל בפתרון בעיות יונים בניו זילנד.

עם זאת, לייזרים הם כנראה לא הדרך הטובה ביותר להתמודד עם יונים. כמה מומחים מציעים להשתמש בקוצים של ציפורים או דוחים קוליים כדי למנוע מלכתחילה יונים לעוף ברחבי הבית.

מחקר אחר הראה כי אקדח לייזר יעיל בהרתעת קורמורנים. למרות שהם עדיין היו בסביבה, המספרים צומצמו במשך שבעה ימים.

סוג אחר של לייזר שעשוי לעניין הוא לייזר ציפורים. מכשיר זה משתמש בקרני לייזר צבעוניות כפולות כדי להדוף ציפורים לא רצויות ללא קול.

בעוד שלייזר הציפורים עשוי להיות הילד החדש בגוש, הוא מגיע עם חלקו של חסרונות. ראשית, הטכנולוגיה אינה זמינה לצרכנים. שנית, הציוד יקר. ושלישית, יעילות המכשיר מוגבלת לאזורים עם פעילות אנושית מינימלית.

.

.

דילוג לתוכן