הרחקת יונים ביבנה ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים ביבנה ע"י רשת או דוקרנים

יונים מהוות מטרד, במיוחד כשהן גורמות נזק לרכוש או לבעלי חיים. הם עלולים לזהם מזון ומזון, וחשוב לדעת כיצד להימנע מכך. יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט, כולל האכלתם כדי להרתיע אותם, שימוש בקוצים של ציפורים כדי להרחיק אותם מהבית ומהחצר שלך, והתקשרות לשירות הרחקת יונים.

האכלת יונים

אם יש לך בעיה עם יונים אז יש לך שתי אפשרויות. אתה יכול לשכור איש מקצוע שיעשה את העבודה בשבילך, או לנסות כמה חלופות עשה זאת בעצמך. בכל אפשרות שתבחר, חשוב לנקוט באמצעי הזהירות הנכונים. אחרת, אתה עלול לגרום לבעיות חדשות.

אחת השיטות הפשוטות והיעילות ביותר למניעת הלינה של יונים בחלל הגג שלך היא התקנת ספייק נגד צניחה. אלה נמכרים בדרך כלל על ידי חברות מוכרות באינטרנט. היונה פשוט לא תוכל להתיישב על השפיץ.

ניתן להשתמש בגישה דומה כדי לעצור יונים מלשכב על אדני החלונות. יונים משתמשות בהן כמקור ללינת לילה, אך הן יכולות גם לגרום לבעיות ללכלוך ורעש. שימוש במחסום ציפורים אינו פתרון מובטח, אבל אם אתה מוכן להשקיע מאמץ, אתה אמור להיות מסוגל לשמור על אדני החלונות שלך ללא יונים.

באופן דומה, אתה יכול לנסות להתקין איזושהי גג מתכלה. תחתיות מתכלות מציעות ליונים הזדמנויות אופטימליות להתיישב, אך הן יכולות גם להפוך לשטח רבייה. זה נכון במיוחד בנכסים תקופתיים עם מראה חיצוני דקורטיבי.

לבסוף, אם אינכם מצליחים לפתור את בעיית היונה שלכם בעצמכם, אולי כדאי ליצור קשר עם המועצה המקומית שלכם. יש להם חובה חוקית לטפל בנושאי בריאות ובטיחות, וזה כולל טיפול בכל מטרד סטטוטורי. זיהוי המקור לבעיית היונה שלך הוא צעד ראשון מצוין להתמודדות עם צרות היונה שלך.

עם זאת, יש הרבה יותר בעיות הקשורות ליונים מאשר רק ריק הגג. חלקם כוללים גגונים רקובים או בעלי עיצוב גרוע, מרזבים חסומים וחלונות חורקים.

להיפטר מיונים לבד

להיפטר מיונים לבד זה אפשרי וזול יחסית. ישנם מגוון מוצרים בשוק המיועדים לעשות את העבודה. אם אינך בטוח מה יעיל ובמה להשתמש, עליך לשאול מומחה.

ישנן שתי שיטות עיקריות להרחקת יונים מהרכוש שלך: הרחקת ציפורים חיות והרחקת יונים בעצמך. בעוד שהאחרון קל יותר, חשוב לזכור שיש לך עסק עם יצור חי. כמו כן, עליך להיזהר לא לגרום יותר נזק מתועלת.

הצעד הראשון להיפטר מיונים בשטח שלך הוא לקבוע את מקור הבעיה שלך. משמעות הדבר היא להבין היכן היונים שוכנות ולהימנע מאזורי מגורים אפשריים. יונים יכולות לשכב באדני החלונות, בצנרת חשופה ובחללים בגג.

ברור שאי אפשר למנוע מהיונים לנחות על הגג, אבל אפשר למנוע מהן להתיישב שם. מכשיר להרתעת יונים אידיאלי למטרה זו. זה צריך להיות מושעה בגובה של 3-4 סנטימטרים מעל הצינור. כאשר יונה נוחתת על זה, היא תבטל את הנחיתה.

גם יונים עלולות לגרום לבעיות במהלך היום. הם עשויים להיראות מהגג או על אדני החלונות, וההפרשה שלהם עלולה לגרום לבעיות ללכלוך ורעש. מינים מסוימים של יונים יכולים להיות אגרסיביים ויכולים לזרוע הרס בגינה שלך. כדי להפחית את הסיכון, כדאי לפנות לייעוץ אצל מדביר יונים מנוסה.

להיפטר מיונים זה הרבה יותר קל ממה שאתה חושב, במיוחד אם אתה לוקח את הזמן לעשות את זה נכון. אתה צריך לקחת את הזמן לעשות בדיקה יסודית של חללים בגג שלך.

הבחנה בין יונים לקנים שלהן

אם יש לך בעיית יונים, ישנן מספר דרכים להרתיע ציפורים מללון בשטח שלך. השיטות הטובות ביותר תלויות בצרכים שלך ובסביבה. יונים הן מגדלות פוריות. הם מטילים שתיים או שלוש ביצים בכל פעם. הם ידועים כקיננים בפחי אשפה, ארובות, יחידות מיזוג אוויר ואפילו מדף.

מלבד היותם מטרד, יונים עלולות להעביר מחלות גם לבני אדם ובעלי חיים אחרים. הלשלשת שלהם היא מקור לחיידקים, פטריות וטפילים. כדי למנוע סיכונים אלה, אתה יכול לנסות להסיר מקורות מים ומזון. אתה יכול גם להשתמש בחומרים דוחים כדי לחסום את הגישה של הציפור לאזורים אלה.

בנוסף להרחקת מקורות מזון ומים, ניתן להתקין רשתות או דוקרנים כדי למנוע יונים לנחות. רשת ציפורים משמשת לעתים קרובות כדי למנוע מיונים ללון מעל חלונות ראווה, אך ניתן להשתמש בה גם כדי לסגור אזור חיצוני קטן.

אתה יכול גם להשתמש בסרט רפלקטיבי כדי להפוך את הנכס שלך ללא מזמין לציפורים. יונים לא אוהבות לנחות על משטח מחזיר אור. זה יבלבל אותם וימנע מהם לנוח.

אתה יכול גם להתקין ינשופים או נצים מזויפים על הנכס שלך. הדמויות בעלות המראה המציאותי האלה ישמיעו קולות צווחה ותנועות מעופפות. למרות שהם יכולים להסיח את הדעת, הם מפחידים יונים לעתים רחוקות.

אתה יכול גם להשתמש בחומר ניקוי אורניתולוגי מיוחד כדי לשפשף קקי של יונים. עם זאת, זה יכול להיות קשה. זה עשוי לדרוש שימוש במגרד צבע כדי להסיר גואנו מיובש.

במדינות מסוימות יש חוקים נגד לכידת ציפורים מוגנות. לפני שתנקוט פעולה, עליך לבדוק עם הפקידים המקומיים והמדינה שלך כדי לוודא שאתה מציית לחוקים אלה.

מניעת צואת יונים מלזהם מזון ומזון לבעלי חיים

צואת יונים היא מקור מרכזי לזיהום במזון ובמזון לבעלי חיים. בין אם הם יבשים או רטובים, הם יכולים להוות כר גידול לחיידקים ופטריות. הם יכולים גם להיות גורם למחלות בדרכי הנשימה. חשוב להרחיק את החיות הללו מהרכוש שלך.

ישנן מספר דרכים למנוע צואת יונים לזהם את המזון והמזון לבעלי חיים. חלקם כוללים ניקוי כל מזון שנשפך או שבור. אחרים כוללים התקנת מחסומים כגון רשת תיל. יש להשתמש בשיטות אלו רק כאשר אתה מקצוען ויש לך את ההכשרה המתאימה.

אם ברצונך להימנע מיונים, כדאי לאחסן את ההזנה שלך במיכלים עם מכסים נעולים. יש לאחסן אותם בחדר סגור. אתה צריך גם לאטום את תעלות האוויר שלך.

יונים יכולות להיות מזיק מאוד מטריד, במיוחד כשיש לך להקה גדולה. הם עלולים להזיק למבנים ולרכוש. הגללים שלהם יכולים להיות רעילים מאוד לאנשים. למעשה, ידוע שהם מפיצים את מחלת ניוקאסל והיסטופלזמוזיס.

ציפור נגועה יכולה גם להפיץ את המחלה לציפורים אחרות ולסביבה. זיהום מתרחש בדרך כלל כאשר לאדם יש מגע קרוב עם יונה נגועה.

בעת טיפול בציפור נגועה, שטפו תמיד ידיים. הנגיף מתפשט בין ציפורים נגועות וניתן למצוא אותו בלשלשתן. תסמינים של זיהום PPMV1 כוללים תסמינים קלים דמויי שפעת. זיהום PPMV1 הוא לעתים רחוקות קטלני לבני אדם, אך יכול להיות מסוכן לאלה עם מערכת חיסון פגועה.

למידע נוסף, התקשר לווטרינר המקומי שלך או למחלקה לתעשיות ראשוניות ופיתוח אזורי במערב אוסטרליה. אתה יכול גם לדווח על מקרה של PPMV1 למוקד החירום למחלות בעלי חיים של DPIRD.

הרחקת יונים עם דוקרנים

של ציפורים יונים הן קצת מטרד. הם ציפורים חכמות ביותר ובעלי ראייה יוצאת דופן. בנוסף, הם יכולים לשאת מחלות והם פגיעים מאוד לבני אדם ולחתולים. החדשות הטובות הן שאפשר להרחיק יונים מהרכוש שלכם. ישנן מספר שיטות, כולל הרתעת יונים עשה זאת בעצמך.

אחת הדרכים היעילות ביותר להרחיק יונים מהגג שלך היא לחסום את הגישה אליו. לשם כך, כדאי להתקין ספייק רכס. מכשיר זה קל להתקנה וזול יחסית.

שיטה פופולרית נוספת להרחקת יונים היא שימוש בקוצים נגד צניחה. דוקרנים אלו מיועדים לנוע עם פתחי חלונות וקלים להתקנה. אתה יכול למצוא מכשירים אלה למכירה בקמעונאים מקוונים.

אם אתם מחפשים פתרון מקיף יותר, כדאי לשקול לעבוד עם המועצה המקומית שלכם. למרות שהם אולי לא מציעים שירות הדברת יונים, הם אמורים להיות מסוגלים לעזור לך להבין מה אתה עושה לא בסדר. כל עוד אתה רואה את הבעיה בצורה הוליסטית, הם אמורים להיות מסוגלים למצוא פתרון מתאים עבורך.

עם זאת, אם אין לך זמן או תקציב לשלם עבור פתרון מסחרי יקר, ההימור הטוב ביותר הוא להשתמש בחומר מרתיע יונים עשה זאת בעצמך. באמצעות רשת תיל מגולוונת וקצת סיליקון, אתה יכול בקלות לעשות את העבודה בעצמך. ותיהנו קצת בתהליך.

למרות שקיימות דרכים יעילות וחסכוניות יותר להרחיק יונים מהנכס שלכם, זו שתבחרו היא כנראה החשובה ביותר. עם קצת יצירתיות ורעיון טוב מאיפה להתחיל, תצליחו לשמור על הבית או העסק נקי מיונים תוך זמן קצר.

.

.

דילוג לתוכן