הרחקת יונים בהוד השרון ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בהוד השרון ע"י רשת או דוקרנים

אם יש לך בעיות עם יונים בבית שלך, אולי אתה תוהה מה לעשות. אולי כדאי לנקוט באמצעי זהירות ולחפש שירות הרחקת יונים המשתמש ברשתות או דוקרנים. עם זאת, עליכם להיות מודעים לכך שלא תמיד זו משימה קלה להוציא יונים מהבית שלכם. למעשה, אם תנסו לעשות זאת בעצמכם, זו עלולה להיות משימה קשה ויקרה מאוד.

בעיות נפוצות ביונים

אם אתם חווים בעיה עם יונים, ישנן דרכים שונות להיפטר מהן. עם זאת, רוב בעיות היונה דורשות מספר גישות. יונים עלולות לגרום נזק רב למבנים, שעלול להיות יקר לתיקון. הם גם מהווים סיכון בריאותי לאנשים.

יונים הן לא רק מטרד, אלא הן יכולות לשאת מחלות ופטריות. הלשלשת שלהם חומצית מאוד, מה שעלול לשתות קירות, גגות ואפילו כלי רכב. מומלץ ללבוש כפפות ומסיכת אבק בעת ניקוי פסולת יונים. שאיפת אבק הצואה עלולה לגרום לשפעת או לחום.

יונים יכולות גם לזהם מזון. הם עשויים לנצל מקורות מזון קיימים או אתרי סילוק אשפה.

יונים מגינות מאוד על הצעירים שלהן. הם עשויים גם לתקוף אנשים במהלך עונת הרבייה. כאשר אתה מנקה פסולת יונים, השתמש בסבון חיטוי וכפפות.

רשת ציפורים היא דרך יעילה נוספת להרחיק יונים מהבית. ניתן להשתמש ברשת כדי לחסום אזורים בנכס שלך, כגון דלתות, חלונות ופתחי אוורור. אפשרויות אחרות כוללות מונעי רעש המופעלים בתנועה ואורות מהבהבים.

לחלופין, אתה יכול להתקין דוקרנים של ציפורים בנקודות הכניסה. אלה עשויים בדרך כלל ממתכת או פלסטיק ומזוויות כדי למנוע מיונים לנחות על הבית שלך.

לבסוף, ישנם דוחי יונים שניתן להתקין באזורי טינה נפוצים. חלק מהאפשרויות הן ג'לים, משחות ונוזלים.

ניתן להתקין אמצעי הרתעה מסוג זה במרפסות, בחניונים ובמחסנים. עם זאת, שיטות אלו אינן תמיד פתרון מלא.

ניתן לקבל עזרה מקצועית בניקוי בלגן יונים גדול. זה הכרחי אם אתה רוצה למנוע נזק בלתי הפיך לרכוש שלך.

להיפטר מיונים לבד זה לא קל

יונים עלולות להוות מטרד לבעלי בתים רבים. הם יכולים להזיק למכוניות ולבניינים, והם יכולים לשאת מחלות כמו קרציות ופרעושים. זה יכול להיות קשה לפטור את הבית שלך מהציפורים המטרידות האלה, אבל יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להפוך את המצב לנוח יותר.

אחת הדרכים היעילות ביותר להיפטר מיונים היא שימוש בשירות הרחקת יונים. אנשי מקצוע אלו יידעו להרחיק בבטחה את היונים ולמנוע מהן לחזור.

דרך נוספת להיפטר מיונים יכולה להיות הסרת מקורות המזון שלהן. אם יש לך מאכיל ציפורים בחצר האחורית שלך, חשוב לוודא שכל הזרע יוסר. זה ירתיע יונים מלנהור אל המאכיל שלך.

אתה יכול גם לנסות להפחיד יונים על ידי הצבת נץ או ינשוף מזויפים באזור. זה עשוי להפחיד את היונים, אבל בקרוב הן ילמדו לשייך את זה למקור מזון.

דרך נוספת להרתיע יונים היא התקנת רצועת דוקרנים נגד צניחה. רצועות אלה מותקנים על אדני החלונות, המדפים והגג. לדוקרנים בסיס גמיש, המקל על ההתקנה.

לחלופין, אתה יכול להתקין ג'ל ציפור. זהו ג'ל דביק שניתן למרוח בכל מקום בו שוכנות יונים. ג'ל ציפורים עשוי מחומרים לא רעילים ונועד לגרום ליונים לאי נוחות.

אתה יכול גם למקם סרט מחזיר אור בבית שלך. יונים לא יוכלו לראות את הקלטת כך שהן לא יתפתו לנחות עליה. באופן דומה, חוט תלייה מהגג ועד לדפנות המרפסת יכול להרחיק יונים מעיניכם.

להיפטר מיונים עם רשת או דוקרנים זה לא זול

יונים הן לא רק מטרד אלא גם עלול לגרום לנזק ניכר לרכוש שלכם. הם נחשבים למזיק עירוני. הם יכולים לעוף לתוך הבית שלך, לזהם מזון ולהכניס קרדית נושאת מחלות.

אם יש לכם יונים בחצר או ברפת, אולי כדאי לכם לשקול חברה להרחקת יונים. חברות אלו יכולות להעריך את המצב, ליישם את האמצעים הדרושים להרחקת יונים ולהרחיק את הציפורים מביתכם.

הרחקת יונים מהרכוש שלך יכולה להיות קשה ויקרה. עם זאת, ישנן אפשרויות רבות לבחירה, כולל דוקרנים לציפורים, רשתות וחומרי ג'ל.

דוקרנים של ציפורים הם דרך יעילה להרחיק יונים מאזורי יושבים. דוקרני המתכת עמידים וניתנים לשימוש חוזר. בהתאם לגודל בעיית היונה שלך, אתה יכול לקנות דוקרנים של ציפורים בגדלים שונים.

רשתות הן דרך נוספת למנוע נחיתת יונים על הגג או המרפסת שלכם. לוחות רשת אלה מוחזקים בדרך כלל במקומם באמצעות מערכת כבלים. בדרך כלל, אלה משמשים לחללים סגורים למחצה, כגון חצרות, רציפי טעינה ומרפסות.

לרוב משתמשים ברשתות יחד עם דוקרנים כדי למנוע נחיתת יונים. בנוסף למניעת נחיתת יונים, ניתן להשתמש בלוחות רשת אלה כדי לחסום נקודות כניסה פוטנציאליות.

רשתות ודוקרנים יכולים להיות יקרים, אבל הם יכולים להיות דרך יעילה להרחיק יונים מהרכוש שלך. עם זאת, תצטרך לנקוט בצעדים מסוימים כדי להבטיח שהרשתות או הדוקרנים לא יפגעו ברכוש שלך.

יונים עשויות להיות מבקרים מדי פעם בנכס שלך, אך הן עלולות להפוך במהירות למטרד. הלשלשת שלהם יכולה להיות רעילה ולשאת טפילים וקרדיות נושאות מחלות. זה יכול להוות סכנה בריאותית, במיוחד לאלה עם מערכת חיסון נפגעת.

סילוק צואת יונים

כאשר יונה מקננת בביתך, היא עלולה לגרום לבלגן עצום. זה גם יכול לסכן אותך ואת משפחתך. צואת יונים יכולה להיות רעילה, ולשאת מחלות. למרבה המזל, יש דרכים להרחיק יונים מהבית.

בארצות הברית, יונים הן מזיק הציפורים הנפוץ ביותר. הם עלולים לגרום לנזק של מיליוני דולרים לרכוש מדי שנה. ציפורים אלה הן בעלות הסתגלות גבוהה ויש להן אינסטינקט ביתי מזן. לעתים קרובות, הם ינצלו את מקורות המזון הקיימים.

צואת יונים עלולה לגרום נזק לגג, מרזבים, פתחי אוורור או אזורים אחרים. הגללים שלהם חומציים ומאכלים. זה יכול להוביל לקריסה מבנית. הקקי גם אוכל לתוך משטחים, וגורם להם להיות חלקלקים.

מכיוון שלשלשת יונים היא כל כך חומצית, היא עלולה להזיק לבריאות האדם. הם יכולים גם לשאת טפילים וקרדיות נושאות מחלות. חלק מהטפילים האקטופים יכולים אפילו לנשוך בני אדם.

ניתן להיעזר בשירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים להעלמת נגיעות יונים. אבל קודם כל, אתה צריך לנקות את הגללים. אם לא תנקה את הקקי, אתה יכול להסתכן בקנסות או בתביעה על ידי הממשלה.

קקי יונים הוא לא רק מסוכן; זה יכול גם להזיק לצמיתות שלטים, יצירות אמנות ומזרקות. בשנת 2007, גשר במיניאפוליס קרס עקב הימצאות צואת יונים.

צואת יונים היא מקור לעשרות מחלות. הם מארח נפוץ לטפילים אקטופריטים, כולל פשפשי מיטה וקרציות.

אם יש לכם מכת יונים בבית או בעסק, שקול שירות הרחקת יונים. אולי תצליחו להיפטר מהיונים, אבל הן יחזרו.

להיפטר מיונים בעליית הגג שלך

אם אתה מחפש מוצר נהדר להרחקת יונים מעליית הגג שלך, ישנם מספר מוצרים שתוכל להשתמש בהם. אלה כוללים קוצים נגד ציפורים, מוצרי מדף וטקטיקות הפחדה.

דוקרנים הם דרך יעילה למנוע מיונים להתיישב בעליית הגג שלך או במקום אחר. מכשירים אלה עשויים ממתכת או פלסטיק וניתן לחבר אותם לקירות, לקורות ולחלקים אחרים בבית.

יונים עלולות לגרום נזק לרכוש שלך ולבריאות שלך. הלשלשת שלהם יכולה לשאת מספר מחלות. הם יכולים גם לגרום לבלגן שיכול להיות קשה לנקות.

יונים עלולות להיות מסוכנות גם לאנשים עם מערכת חיסון מוחלשת. הם עלולים לגרום לבעיות בריאות על ידי זיהום מזון למאכל אדם והשארת כמויות גדולות של קקי.

רשתות יכולות להרתיע יונים יעיל. עם זאת, הם יכולים להיות יקרים. למרבה המזל, ישנן מספר דרכים לא יקרות להרתיע יונים.

זהו מכשיר קטן וחלקלק המהווה התקדמות טכנולוגית המשתמשת באותו עיקרון כמו גדר חשמלית. יש לו חוטים מקבילים שמונעים יונים לנחות.

מכשיר שימושי נוסף הוא ה"מגלשה" – משטח פלסטיק המשתנה לזווית של 45 מעלות. זה מונע מיונים לנחות על מדפים.

לבסוף, טקטיקת הפחדה היא הרתעת יונים היעילה מכולם. טקטיקת ההפחדה הטובה ביותר תנצל את חוש הריח של היונה. למשל, הנחת קינמון או מנטה באזור ידחה יונים.

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור הוא להיפטר מבעיית היונה שלך לפני שהיא מתחילה. פעולה זו תעזור לך להימנע מתיקונים יקרים ומבעיות עתידיות.

.

.

דילוג לתוכן