הרחקת יונים בצפון ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בצפון ע"י רשת או דוקרנים

אם אתה בעל עסק, בטח שמעתם על הבעיות שעלולות להתרחש אם לא מוצאים שירות הרחקת ציפורים טוב לטפל ביונים שעושות את בניית בית. ציפורים אלה הן מזיק, ועלולות לגרום לנזק רב, כולל צואה שעלולה להזיק לאסטמה שלך. כדי להיפטר מהם צריך לדעת למצוא את שירות הרחקת יונים הטוב ביותר עם רשת או דוקרנים.

טיפות עלולות לגרום להתקפי אסטמה

יונים ידועות כנשאיות של יותר מחמישים מחלות, כולל כמה שעלולות להזיק לבני אדם. הם נושאים חיידקים וחיידקים ואף יכולים להפיץ כמה טפילים.

צואת יונים היא חומצית ביותר, מה שהופך אותן למזיקות לאנשים עם אסתמה. הם מכילים מגוון של חיידקים וחיידקים, והם יכולים גם להפוך לאבק שעלול לעורר התקפי אסטמה בחולי אסטמה.

בנוסף, היונים ידועות כנשאיות של קריפטוקוקוזיס, שעלולות לגרום למחלות בדרכי הנשימה, בעיקר בילדים. זה נגרם על ידי פטרייה הגדלה בלשלשת ציפורים. קריפטוקוקוזיס יכול להשפיע על מערכת העצבים המרכזית, ואנשים יכולים להידבק אם הם נושמים את הפטרייה.

אם יש לך אסתמה, הרופא שלך עשוי לרשום תרופה שתעזור לשלוט בה. תסמינים אחרים של אסתמה הסימפונות כוללים קוצר נשימה, שיעול ולחץ בחזה. אתה עלול לחוות יותר התקפים במהלך הלילה.

אתה יכול להפחית את מספר הציפורים סביב הבית שלך על ידי התקנת מסכים על חלונות ודלתות. אתה יכול גם להרתיע ציפורים באמצעות פולטי קריאות מצוקה קוליים.

אם אתה חובב יונים, אתה נמצא בסיכון גבוה יותר לחלות במחלה הנקראת ריאה של חובב ציפורים. זוהי צורה של דלקת ריאות רגישות יתר, שעלולה לגרום לשיעול, חום וקוצר נשימה.

יונים יכולות גם לשאת טפילים אקטופריטים כגון פרעושים וקרציות. אלה יכולים לאחר מכן להעביר מחלות לבני אדם. חלק מהאקטופזיטים עלולים לגרום למחלת ליים, סוג של זיהום חיידקי.

למרות הסיכונים הפוטנציאליים, אנשים רבים מחזיקים יונים כחיות מחמד. בין אם בבעלותכם חיית מחמד ובין אם לאו, חשוב להימנע ממגע עם צואת יונים.

מחקר הראה שחלק מהגללים של יונים יכולים להכיל אלרגנים הגורמים לאסטמה. ד"ר Vijay Warad, רופא ריאות בפונה, חקר יותר מאלף מקרים בעיר. הוא הציג את תוצאות המחקר שלו בפגישה ביפן.

הם אוהבים ללון על מדף טוב

בחירת שירותי הרחקת יונים המשתמשים ברשתות או דוקרנים השוכנים על מדף טוב היא דרך מצוינת להרחיק ציפורים מהרכוש שלך. יונים מהוות מטרד ועלולות לגרום נזק למבנים ולגנים. הם יכולים גם להעביר מחלות.

כאשר בוחרים שירות הרחקת יונים, עליכם לקחת בחשבון את הארכיטקטורה של הבניין שלכם, את מספר הציפורים הקיימות ואת התקציב שלכם. ישנן אפשרויות רבות, כמו רשת ליונים, דוקרנים ומדחי יונים.

בין אם תחליטו לשכור שירות הרחקת יונים ובין אם תעשו זאת בעצמכם, יונים יכולות להיות חיה שקשה להתמודד איתה. יונים שוכנות במגוון מקומות, כולל ארובות, עליות גג וגגות. הלשלשת שלהם יכולה להכיל חומרים פטרייתיים וחיידקים, והם עלולים להפיץ מחלות לבני אדם.

יונים ידועות באינסטינקט הביות שלהן. המשמעות היא שהם יחזרו לאזורים המציעים מחסה. עם זאת, הם גם ימנעו מאזורים שמטופלים. זה מצב מתסכל להיות בו.

יונים ידועות לשמצה ביצירת בלגן וגורמות לסיכונים בריאותיים. הלשלשת שלהם יכולה להכיל חיידקים וטפילים אקטופאריים. גללים אלו עלולים לסתום פתחי אוורור ומרזבים. הפסולת יכולה גם לגרום להצפה.

אם אתם חוששים שיונים יקננו בעליית הגג שלכם, תוכלו להתקין רשת ליונים. שירות הרחקת יונים מסוג זה יעיל, והוא עמיד למים לחלוטין. מוצעת אחריות יצרן ל-10 שנים.

יונים אוהבות לנוח על מדפים. ניתן להתקין דוקרנים סביב אדני חלונות, פסגות גגות או מרזבים. דוקרנים של ציפורים קלים להתקנה ויכולים להרתיע יונים מלשכב.

יונים הן בעיה נפוצה באזורים עירוניים וכפריים. בערים, יונים נוטות לקנן על מדפים ופסלים.

הם מזיק שאי אפשר לסבול

יונים הם מיני הציפורים המבויתים העתיקים ביותר. מקורם באירופה לפני יותר מאלפיים שנה. בניגוד לרוב הציפורים האחרות, ליונים אין הגנה טבעית מפני טורפים, מה שהופך אותן למזיק שלא ניתן לסבול.

קו ההגנה הראשון נגד יונים הוא סילוק מקורות המזון והמים. ידוע שבעלי חיים אלו נושאים טפילים עם צואתם. כמו כן, הם רגישים לפטרייה הנקראת היסטופלסמוזיס.

שמירה על ציפורים אלה מחוץ לרכושך אינה משימה קלה. זה דורש היכרות מעמיקה עם יונים, כמו גם גישה בטוחה להרחקתן. למרבה המזל, יש מגוון דרכים לא קטלניות להרחיק יונים מהבניין שלך.

למרות שיונים הן אחד המינים המבויתים העתיקים בעולם, הן עדיין נחשבות למזיק היום. בין אם יש לכם עסק עם ציפור בודדת או להקה שלמה, תצטרכו להשתמש בגישה אנושית להרחקת יונים.

חוק צער בעלי חיים 2006 חל על נושאים הקשורים לסבל מיותר. אם אתם מתכוונים ללכוד יונים לצורך הדברה, תצטרכו להוכיח שהתרגול הכרחי להגנה על בריאות האדם או לבטיחות הציבור.

הדרך הטובה ביותר להיפטר מיונים היא להיעזר בשירותיה של חברת הרחקת יונים. לחברה להרחקת חיות בר יש את הכישורים, הניסיון והציוד הדרושים לטיפול בבעיית היונים שלך בבטחה.

בנוסף לשימוש בדוקרנים או ברשת, ניתן להתקין גם ספרינקלרים מצונזרי תנועה ורובי מים בעלי הספק גבוה. אבל המוצרים האלה לא זולים. רוב בעלי הנכסים יתאפקו מהוצאת עשרות אלפי פאונד על מוצר שיעבוד רק לפרק זמן קצר.

הם יכולים להפוך לתושבים לא רצויים בעסק שלך

אם יש לך יונים שמתגוררות בשטח שלך, הן עלולות להיות מבקר מאוד לא רצוי. הם עלולים לגרום נזק לרכוש שלך ולבריאות שלך, שכן ידוע שהם נושאים מספר מחלות.

אם אתם רוצים להרחיק יונים מהרכוש שלכם, תוכלו להשתמש במגוון שיטות. יונים נמשכות בדרך כלל לשטחים פתוחים, כמו גם למקורות מזון ולפריטים שנשפכו. אתה יכול להשתמש בחוט או בסרט מחזיר אור כדי לסמן את האזורים האלה כדי להרתיע אותם.

אתה יכול גם להתקין דוקרנים נגד צניחה. זה ימנע מיונים לקנן באזורים אלו. עם זאת, עליך להקפיד למקם את הדוקרנים הללו במקומות אסטרטגיים.

יונים אינן אכלניות בררניות. הם אוכלים כל דבר שהם יכולים לשים עליו את היד, מזרעים ועד זבל חשוף. הצואה שלהם עלולה לפגוע בבטון, מתכת וצבע. חומצת השתן בצואת יונים מזרזת את תהליך ההחלדה.

בנוסף, יונים יכולות לשאת שלל טפילים ומחלות מוטסות. אלה יכולים לכלול קריפטוקוקוזיס, פסיטקוזיס, היסטופלסמוזיס, E.coli וטוקסופלזמה.

אם יש לכם נגיעות יונים בנכס שלכם, מומלץ לשקול לקבל עזרה מקצועית. ישנן חברות רבות המתמחות בטיפול ביונים ושאר נושאי ציפורים. חלקם מציעים זמן תגובה מהיר, כמו גם פתרונות אמינים להדברת יונים.

אחת הדרכים להסיר ביעילות יונים מהנכס שלך היא להקים נצים מזויפים. אלה עשויים מפלסטיק, וניתן להציב אותם במקומות שיונים לא ינחתו.

שיטה יעילה נוספת היא התקנת חוטי ציפורים. אלה יכולים להיות מונחים על מעקות או מדפים.

יונים לא יתרחקו ממקומות שיש בהם מזון, לכן חשוב לנקות באופן קבוע את מאכילי הציפורים. שמירה על מאכילים אלה נקיים וריקים עלולה להרתיע יונים מלהשתמש בהם.

הם פתרון לציפורים מטרד

כאשר עוסקים ביונים, חשוב להשתמש בשיטות ההדברה ההומניות. יונים הן יצורים בעלי יכולת הסתגלות גבוהה, וזה יכול להיות קשה להיפטר מהרכוש שלך מהן. עם זאת, זה אפשרי.

אחת הדרכים הטובות ביותר להגן על הרכוש שלך מפני יונים מטרידות היא התקנת רשת או דוקרנים. זה ימנע מהציפורים לנחות ולנוח.

אתה יכול גם להשתמש במכונות קול או חיקוי ינשופים כדי להפחיד יונים. עם זאת, אלה לא תמיד יעילים.

איש מקצוע יכול לעזור לכם בהרחקת היונים. הם יכולים גם להתקין רשת ציפורים או מחסומים אחרים כדי למנוע מיונים להיכנס לנכס שלך.

כדי להרחיק יונים מהבית, וודאו שאתם שומרים על המקום נקי וללא מזון. שמור מכלי אשפה במקום מאובטח ואחסן מזון לחיות מחמד במקום שלא ניתן לראותו.

יונים מעדיפות ללון במקומות שבהם הן יכולות למצוא מים ומזון. גגות, מרזבים ופתחי אוורור הם חלק מהמקומות הנפוצים שבהם הם שוכנים. על ידי הסרת מקורות אלה, תעשה את הצעד הראשון לשליטה ביונים.

יונים הן מזיק, ותיקונן עשוי להיות יקר מאוד. הגללים שהם משאירים מאכלים ונושאים טפילים נושאי מחלות. גללים אלו עלולים להיות מסוכנים גם לבני אדם.

אם אתה בעל עסק, כנראה שיש לך אינטרס להרחיק יונים מהרכוש שלך. יונים עלולות לגרום נזק לגג, למרזבים ולמרזבים. כמו כן, אם הם שוכבים על הגג שלך, הם יכולים להפריע לפאנלים סולאריים.

עסקים ומקומות ציבוריים רבים השתמשו בקוצים וברשתות של ציפורים כדי לסייע בפתרון בעיות הציפורים המטרידות שלהם. מכשירים אלה יכולים להרתיע ציפורים גדולות יותר מלבוא לחלל שלך, והם עשויים גם להרתיע מכרסמים.

.

.

דילוג לתוכן