הרחקת יונים במרכז ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים במרכז ע"י רשת או דוקרנים

אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים, כדאי שתדעו שיש שתי אפשרויות עיקריות להיפטר מיונים. אחד מהם כולל שימוש ברשת כדי ללכוד אותם, בעוד השיטה השנייה משתמשת בקוצים. בהתאם לחומרת הבעיה, אתה יכול להשתמש באחד או באחר להרחקת יונים.

לכידת לבד היא לא פתרון יונים ברקיימא

אחת השאלות הנפוצות ביותר שאני מקבל היא, "מהי הדרך הטובה ביותר לשלוט ביונים?" התשובה לא פשוטה כמו שהיא נשמעת. יונים הן לא רק מטרד, הן עלולות להוות סיכון בריאותי לבני אדם וחיות מחמד כאחד. הם גם עלולים לגרום נזק לבתים ולנכסים עסקיים. זה יכול להיות יקר לתקן נגיעות יונים, ומוניטין רע יכול להרוס את העסק.

לכידה היא לא המחשבה הראשונה ואפילו לא השנייה כשמדובר בשליטה ביונים. גישה הומאנית יותר לטיפול בבעיית יונים עשויה להיות צמצום מקור ההאכלה שלהן. זה יכול לעזור להם להתפזר, ועשוי להפחית את בעיית היונה שלך לחלוטין.

שימוש בסרט מחזיר אור כדי להפחיד יונים יכול להיות דרך יעילה ללכת. הצעות אחרות כוללות התקנת דמויות של ינשוף או נץ מלאכותית כדי להרחיק אותן. כמו כן, נסה ליצור אזור מגן יונים סביב הנכס שלך. זה יכול לכלול אבטחת הגג שלך או גידור המקום שלך כך שיונים לא יוכלו לעוף פנימה והחוצה.

חלק מהפתרונות היקרים יותר, כמו רשתות להגנה מפני ציפורים, עלולים להיות יקרים בצורה בלתי רגילה במבני תעשייה גדולים. כדי לקבל את המרב עבור הכסף שלך, השתמש ברשת 2 אינץ'. אם יש לך תקציב, מסלול חשמלי של Bird Shock או Bird Coil יכולים לעשות את העבודה.

שימוש בשילוב נכון של טכניקות יכול להפוך את העסק שלך ליונהאזור חופשי. הדרכים הטובות ביותר להשיג זאת כוללות: צמצום האכלה, חיטוי וניקוי האזורים שבהם חיות הציפורים, והגבלת מספר היונים המקננות בבניין שלך.

דוקרנים של ציפורים מונעים ציפורים לחזור לבניין שלך

. נמאס לי לראות ציפורים משתוללות בבית שלך, ישנן דרכים רבות שבהן תוכל להרתיע אותן מהרכוש שלך. אחת השיטות הזולות, אך היעילות ביותר, היא שימוש בקוצים של ציפורים.

קוצים של ציפורים הם רצועות פלדה או פלסטיק עם קצה קהה, מה שלא מאפשר לציפור לנחות עליה. הם משמשים בדרך כלל כדי למנוע מציפורים גדולות יותר לקנן או להתיישב על גג או חלון של בניין.

הם דרך ידידותית לסביבה, אנושית ובעלות נמוכה להרחיק ציפורים מטרידות. אתה יכול להתקין אותם על גדרות, למשל שקעים, אדני חלונות, מעקים וגגות.

ישנם סוגים שונים של דוקרנים לציפורים בשוק, המשתנים בגודלם וביעילותם. הגדולים עשויים לחסום חלון או מדף, בעוד שהקטנים יותר מועילים במניעת ציפורים קטנות מלהיאחז בקצוות הבניין.

בעוד שדוקרנים של ציפורים לא מובטחים למנוע מזן מסוים לנחות עליהם, הם האפשרות הטובה ביותר לפתרון בעלות בינונית עד נמוכה. בניגוד לשיטות אחרות, הן אינן דורשות עבודה רבה או החלפה, מה שהופך אותן לפתרון מצוין לטווח ארוך לבעיה שלך.

יונים הן אחד המטרדים הנפוצים ביותר לבעלי בתים. ציפורים אלו יוצרות בלגן מבולגן שיכול להכיל צואה נושאת מחלות.

בנוסף לגרימת בלגן, יונים עלולות להרעיש. דוקר ציפורים טוב הוא דרך קלה להרתיע יונים מלינה.

איטום פתחי

יונים יונים עלולה להוות בעיה רצינית עבור בעלי בתים, עסקים ומפעלים חקלאיים. הם יכולים להיות מזיק, לזהם מזון ולאכול רכיבים צמחיים. הלשלשת שלהם עלולה להוות סכנה בריאותית ולגרום נזק לציוד ולמבנים במחסנים.

אם יש לכם מכת יונים בבית, שקול להשתמש באחד מחומרי דוחי היונים הרבים בשוק. עפיפוני הטעיה, בזים ודוקרנים נגד ציפורים יכולים לעזור להרחיק יונים מהרכוש שלך.

אחת הדרכים למנוע כניסת יונים לביתכם היא לאטום נקודות כניסה. השימוש ברשת או דוקרנים לא רק יחסום את הכניסה, הוא גם ימנע מלינה של יונים על הגג.

כדי לוודא שהקוצים או הרשתות של הציפורים יעילים, יש להתקין אותם על ידי איש מקצוע. כדאי תמיד לנסות לשמור על השטח המקיף את דוקרני הציפורים והרשתות נקי ככל האפשר. שמירה על השטח מסודר ומסודר תעודד יונים להימנע מרכושכם.

דחליל יכול לשמש גם להרתעת יונים. ניתן להזיז אותם לעתים קרובות כדי למנוע מהם למצוא אזורי לינה חדשים.

שיטות אחרות להרתעת יונים כוללות סרט מחזיר אור ופסלי ינשוף. שימוש בשיטות אלו ירתיע יונים מללון בחצר שלכם וגם ירתיע אותן מלחזור.

דרך נוספת להרתיע יונים היא התקנת רשת תיל או דיסקים מחזירי אור. זה ימנע מהם לנחות על המרפסת שלך ויבלבל אותם.

לעתים קרובות יש צורך בשינוי בית גידול כדי להסיר יונים משינה מבוססת

כאשר יש לך יונים שוכנות על הבניין שלך, ייתכן שיהיה עליך לבצע שינוי מסוים בבית הגידול כדי להפוך את אזור המלינה ללא ידידותי לציפורים. טכניקות אלו יכולות לסייע במניעת הלינה של היונים, ולעזור להפחית את מספר הציפורים.

כמה מהשיטות היעילות ביותר לשליטה ביונים כוללות שינויים מבניים, לכידה חיה והדרת היונים ממשטחים מועדפים. עם זאת, התוצאות הטובות ביותר מושגות כאשר אמצעים אלה משולבים עם טכניקות בקרה אחרות.

שימוש בחוטים מחושמלים מבודדים על משטחי לינה הוא אחד מאמצעי ההרתעה היונים היעילים ביותר. הם נושאים זרם זרם נמוך שמזעזע לסירוגין את הציפורים מבלי להרוג אותן.

התקנת מערכת מחסום לציפורים היא שיטה נוספת למניעת לינה של יונים. מערכת זו מורכבת מרצועות דמויות מחט מפלדת אלחלד המתחברות למשטח שינה אופקי.

אם בעיית היונים שלך חמורה, ייתכן שיהיה עליך להשתמש במלכודת. מכשירים אלה נועדו לתפוס מספר ציפורים בו זמנית. ברגע שהציפורים נתפסות, הם בדרך כלל נהרגים. ניתן להשתמש ביונים בצילומי יונים אכזריים, או להחזיק במעצר קבוע.

במקרים פחות קיצוניים, אתה יכול להשתמש במכשירים ליצירת רעש כדי להפחיד את הציפורים לתקופה קצרה. עם זאת, לא מדובר בפתרון ארוך טווח לבעיית היונים.

התקנת חומר רשת עמיד בפני מזג אוויר יכולה להיות יעילה גם כן. כדי להתקין רשת מסוג זה, התקן לוח או גיליון מתכת בזווית של 45 מעלות מעל מדפי החלונות.

דוקרני יונים הם השיטה הזולה והיעילה ביותר להרחקת

יונים דוקרני יונים הם דרך פשוטה להרתיע יונים מללון בשטח שלך. חודי מתכת קטנים אלה מחוברים בדרך כלל עם ברגים או מסמרים. הם אמורים להיות ממוקמים ליד מדף פתוח או משטח.

דוקרנים הם לא רק אמצעי יעיל להדברת יונים, הם גם מציעים אפשרות זולה. עם זאת, אנשים מסוימים עשויים למצוא אותם מכוערים או שלא יאהבו את האופן שבו הקוצים הופכים את הקצוות שלהם.

יונים יכולות להיות מזיק בעייתי ביותר. לא רק שהם יכולים לגרום נזק לרכוש שלך, הם יכולים להפיץ מחלות ולזהם את המזון והמים שלך. זה יכול להיות מסוכן במיוחד לכל מי שיש לו מערכת חיסונית מוחלשת. למרבה המזל, קיימות מספר אפשרויות להדברת יונים, והבחירה הנכונה יכולה להיות קלה.

אחת הדרכים היעילות ביותר להרחיק יונים מהרכוש שלך היא להסיר מקורות מים ומזון. אם יש לכם בניין סגור, רשת היא דרך מצוינת לחסום את היונים. זה שימושי גם עבור מבנים עם קורות פתוחות כגון מרפסות או גשרים.

דרך נוספת להרחיק יונים מהשטח שלך היא התקנת מסלול הלם. מסלול מסוג זה פועל על אותו עיקרון כמו גדר חשמלית. עוברים בו זוג חוטים והיונים שינסו לחבר ביניהם יקבלו טלטלה. ניתן להפעיל את המערכת באמצעות סוללה או פאנל סולארי.

להיפטר מיונים לבד זה לא קל

להיפטר מיונים יכול להיות טרחה. ציפורים אלו ידועות לשמצה בגרימת נזק לרכוש שלך ועשויות גם להפיץ מחלות מזיקות. למרבה המזל, ישנן דרכים רבות למנוע מיונים להרוס את חייכם.

יונים נמשכות לאוכל. הם נמשכים במיוחד לדגנים, זרעים וחרקים. אתה יכול בקלות להרתיע יונים מביקור בחצר שלך על ידי הצבת רשת ציפורים או דוקרנים סביב ההיקף.

אפשרויות אחרות להדברת יונים כוללות שימוש במרסס כוח, סבון ומים חמימים כדי לשחרר את הגללים. צואת יונים היא חומצית ביותר ועלולה להכתים משטחים. כמו כן, הם נושאים פתוגנים רבים.

הדרך הטובה ביותר להרחיק יונים מהבית שלך היא למנוע מהן לנחות על הגג שלך. אם אתה גר באזור עם רמה גבוהה של ערפיח, אתה יכול לנסות לכסות את הגג שלך עם ברזנט. לחילופין, תוכלו להיפטר מיונים על ידי התקנת אור מחזיר אור במרפסת שלכם.

דרך מצוינת נוספת להפחיד יונים מהנכס שלך היא להגדיר מכונת קול המופעלת בתנועה. ליונים יש שמיעה מצוינת ויכולות לשמוע את הרעשים החזקים האלה.

אם אתם מחפשים את הדרך הזולה ביותר להרתיע יונים, תמיד תוכלו לנסות את השיטות הפשוטות. לדוגמה, אתה יכול להקים ינשופים או נצים מזויפים באזורים שבהם אתה רואה יונים.

מלכודת יונים היא אפשרות פופולרית נוספת להדברת יונים. ניתן ללכוד ולשחרר מספר יונים. שיטה זו יכולה להיות יעילה, אך היא עשויה להימשך מספר ימים.

.

.

דילוג לתוכן