הרחקת יונים בעכו ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בעכו ע"י רשת או דוקרנים

אם אתם מחפשים שירות שיוכל לעזור לכם להיפטר מיונים בביתכם, אז כדאי שתצליחו למצוא חברה שתוכל להציע לכם את סוג הפתרון המתאים. ישנם סוגים שונים של פתרונות מהם תוכלו לבחור, כולל שימוש בדוקרנים או ברשת. עם זאת, עליך להיות מודע לכמה שיקולים חשובים לפני שאתה מקבל את ההחלטה שלך.

דוקרנים

שימוש בדוקרנים כדי להרחיק יונים מהגג שלך היא אחת השיטות היעילות ביותר להדברת יונים. זה גם הכי פחות יקר.

יונים אוהבות ללון באזורים בגובה רב. אם הם יכולים למצוא מקום עם מדפים או מרזבים טובים, יהיה להם מקום ללון בנוחות. נקודות השינה על הגג שלך עלולות לגרום נזק, במיוחד אם הם נמצאים ליד פאנלים סולאריים.

ציפורים אלו ידועות כמפיצות טפילים ומחלות. הם גם משאירים אחריהם גללים שהם מאכלים מאוד למתכות. הם גם מהווים מטרד.

ישנם מספר סוגים של אמצעי הרתעת יונים שניתן להשתמש בהם כדי למנוע יונים לנחות ולנוח. בהתאם לסוג היונים שברשותך, ייתכן שיהיה עליך להתקין חומרי דוחי יונים או דוקרנים ליונים.

רשת ציפורים היא אמצעי הרתעת יונים נוסף שיכול להיות יעיל. חומר זה דק ובדרך כלל דמוי רשת. שלא כמו דוקרני יונים, ניתן למקם רשת ציפורים סביב מדפים.

אם אינך בטוח היכן להתחיל, עיין בהמלצות על ביקורות מקוונות. חלק מאתרי הביקורות כוללים את Angie's List, Facebook וYelp.

אתה יכול לרכוש אמצעי הרתעה אלה לציפורים בצורת ג'ל, משחה או נוזל. לחלקם יש חומרים פעילים, כגון שמנים אתריים.

כשאתם בוחרים בשירות הרחקת יונים, תרצו להיות בטוחים שהחברה יכולה להבטיח את העבודה. חשוב גם שלא ישתמשו ברעל או יהרגו את היונים.

חברה טובה להרחקת יונים תוכל גם לנקות את האתר לאחר מכן. זה כולל ניקוי כל הראיות לזיהום והובלת פסולת בשקיות.

דוקרנים הם אמצעי מרתיע יונים פופולרי, אך יש להתקין אותם בצורה נכונה. פעמים רבות, הם מותקנים בצורה לא נכונה וגורמים לביצועים גרועים.

רשתות להרחקת ציפורים

אם אתם מחפשים להיפטר מיונים, ישנם מספר פתרונות שונים שתוכלו לבחור מהם. יונים מהוות לרוב מטרד לבעלי נכסים, והן עלולות לפגוע בגג או במרזבים של הבניין שלכם. הם יכולים גם לגרום לדאגות בריאותיות על ידי נשיאת טפילים. הצעד הראשון בשליטה ביונים הוא חיסול מקורות המזון והמים שלהן.

דרך נוספת להרחיק יונים מהרכוש שלך היא למנוע מהן לנוח עליו. אתה יכול לעשות זאת על ידי התקנת דוקר יונים או רשת ציפורים.

ספייק יונים הוא מכשיר שניתן להתקין על פסגות גג ושוליים. זה יעזור למנוע יונים לנחות ולהתכנס. חוץ מזה, הם יחסית זולים ועמידים.

סוג אחר של ספייק ציפורים הוא BirdSlide. מכשירים אלו עשויים מפלדת אל חלד ובעלי נקודות חדות המרתיעות יונים. בהתאם ליישום, ניתן להשתמש בהם סביב אדני חלונות ומדפים.

הבחירה הטובה ביותר להדברת יונים לטווח ארוך היא מערכת רשתות. הסיבה לכך היא שהוא נועד להחריג מיני מטרה, במקום למנוע מהם להיכנס למרחב.

רשת ציפורים היא בחירה פופולרית עבור מבנים מסחריים רבים. למעשה, זוהי מערכת בקרת הציפורים היעילה ביותר שיש. בבחירת מערכת רשת, יש להקפיד על הוראות היצרן.

שיטות אחרות של הדברת יונים כוללות שימוש במשמיע רעש, עפיפוני פתיון וינשופים מזויפים. יש אנשים שמשתמשים בשיטות אלה לתקופה קצרה. עם זאת, הם אינם מספקים את השליטה ארוכת הטווח שמציעים רשתות וספייקים.

לבסוף, אתה יכול להתקין מערכת מסילה חשמלית על המדף שלך. זה שימושי במיוחד אם אזור הלינה שלך נמצא בקצה הגג או המדף. שימוש במסילה חשמלית ימנע מיונים לנוח על המדף, אך לא יפגע בהן.

דורסים

בכל הנוגע להרחקת יונים, ישנן מספר אפשרויות שיש לקחת בחשבון. אלה כוללים רשתות, דוקרנים ושימוש בעוף דורס. האחרון צבר קצת פופולריות כפתרון 'ירוק' לבעיה, אך זו לא האפשרות היחידה.

רשת ציפורים מרחיקה ציפורים מאזור, והיא עשויה בדרך כלל מחוט פוליאתילן. הוא נועד להיות מעוצב כך שיתאים לדרישות המיוחדות של הלקוח. זה מוחזק בדרך כלל על ידי מערכת כבלים. אם השטח גדול יותר, ייתכן שתידרש מערכת חוטי רשת.

יונים מהוות מטרד ועלולות לגרום נזק ניכר למבנים. הם יכולים גם לשאת מגוון רחב של מחלות. כתוצאה מכך, הם נחשבים כיום למזיק.

למרות שהרשת היא הפתרון היעיל ביותר לטווח ארוך, הוא לא תמיד המשתלם ביותר. לעתים קרובות, פתרון משתלם יותר כרוך בפתרון זמני יותר. שימוש ברשת יונים לחופה של תחנת דלק, למשל, עשוי לעבוד.

במקום להסתמך על רשת או דוקרנים, חברות רבות ממליצות להשתמש בעוף דורס. עם זאת, השימוש בדורסים כפתרון להרחקת יונים אינו חף מחלוקת.

עופות דורסים משמשים לעתים קרובות בתעשיית הרחקת יונים, אך רובם אינם טורפים טבעיים של מיני היעד. יתר על כן, הציבור לא מתלהב מדי מבקרות קטלניות.

חוץ מזה, עוף דורסים כפתרון להדברת יונים אינו יעיל במיוחד. דורסים צריכים לטוס לפחות כמה שעות כדי להשלים את המשימה, והם לא יעילים במזג אוויר סוער.

גם עופות דורסים יקרים. לבזים אין לרוב מומחיות בתחום הדברת ציפורים והשירותים שלהם אינם מומלצים על ידי מרכז המשאבים לבקרת יונים.

סרט מחזיר אור

אם אתם מחפשים להגן על הבית או העסק שלכם מפני יונים, ישנן שיטות רבות זמינות. אחת השיטות היעילות ביותר היא שימוש בסרט מחזיר אור לשירות הרחקת יונים.

יונים עלולות לגרום לנזק של מיליוני דולרים מדי שנה. בנוסף לפגיעה במבנים, יונים עלולות לשאת מספר מחלות זואונוטיות. הם יכולים גם לזהם מזון למאכל אדם ובעלי חיים.

אם יש לך בעיה עם יונים, עדיף להתייעץ עם איש מקצוע. לNextgen Pest Solutions מספר אפשרויות שיעזרו לכם להיפטר מיונים. אתה יכול לבחור בין מכונות דוקרנים, רשתות, ג'ל או סאונד.

ליונים יש אינסטינקט ביות בלתי ניתן לריסון. המשמעות היא שהם ימצאו את דרכם חזרה למקום שהם מקשרים עם סכנה או אי נוחות. לכן יונים יכולות להוות מטרד כזה.

לפתרון מהיר, נסה סרט מחזיר אור להרחקת יונים. אנשים רבים משתמשים בשיטה זו כדי להפחיד את הציפורים. ניתן למצוא קלטת בחנויות כלבו במחיר זול. זה עובד היטב גם בחוץ.

חלופה נוספת היא רכישת ינשופי פלסטיק. ציפורים אלו נועדו להפחיד יונים מהגינה. ינשופי פלסטיק זמינים באמזון בכ-20 דולר.

אפשרות פופולרית נוספת היא ליישם חומרי ג'ל דוחים. ג'לים אלה מכילים שמן גרניום או פלפל לבן. הריח החזק של הג'לים הללו מושך יונים לאזור, אך בסופו של דבר הן לומדות להימנע מכך.

ליונים יש יכולת מדהימה להתעלם מאמצעי הרתעה. בין אם תבחרו בג'ל או בספריי, חשוב שתהיו בטוחים שיש לכם את הכמות הנכונה. תרסיס בודד יכול להימשך ימים, אך ייתכן שיהיה צורך לגרד ג'ל דביק לאחר זמן מה.

לכידת

יונים הם מזיק נפוץ בבתים ובעסקים מודרניים. הם יכולים לשאת מחלות, לפגוע ברכוש שלך, וקשה להסיר אותם. בכל הנוגע להרחקת יונים עומדות בפניכם מספר אפשרויות. יש דוחים, קוצים ומלכודות. חשוב למצוא שירות שיוכל לתת לכם מענה קבוע.

חומרים דוחים, כמו תרסיסים וג'לים, יעילים בהרתעת יונים. אתה יכול גם להשתמש בעפיפונים מטעים, שמפחידים יונים. מלבד השימוש באמצעי הרתעה, אתה יכול להפוך את המבנה שלך לבלתי רצוי ליונים על ידי ביצוע שינויים בסביבה.

לפתרון זמני להרחקת יונים, שקול התקנת רשת ציפורים או "מגלשה" מפלסטיק למניעת נחיתת ציפורים על מדפים. מערכת מסוג זה היא זולה וניתנת להתקנה על משטחים פנימיים.

אם יש לך מבנה גדול יותר, כמו מחסן, ייתכן שתצטרך פתרון קבוע יותר. מערכת חוטי רשת, שניתן להתקין בחוטים נעים, היא דרך יעילה למנוע מציפורים גדולות יותר לנחות. עיצוב המערכת הופך אותה לכמעט בלתי נראית לצופה מזדמן.

דוקרנים הם שיטה נפוצה להרחקת יונים. התקנים אלה ממוקמים על מדפים וקווי גג. בניגוד לרשת, המכסה את כל השטח, דוקרנים פועלים סביב היקף המבנה. הקצוות החדים והמחודדים שלהם מקשים על יונים לנחות עליהם.

רשת ציפורים, המכסה את כל השטח, היא פתרון טוב יותר לטווח ארוך לבעיות יונים. רשת היא פתרון פשוט שלא יעכב את תצפיתך על האזור. בנוסף להרחקת יונים מהמבנה שלך, זה גם ימנע מהן לקנן.

בהתאם לצרכים שלכם, ייתכן שתזדקקו לשירות הרחקת יונים מקצועי. חברה בעלת הכשרה ייעודית בתחום יכולה להרחיק ביעילות יונים מהבית או העסק שלכם.

.

.

דילוג לתוכן