הרחקת יונים ביבנאל ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים ביבנאל ע"י רשת או דוקרנים

אם אתם צריכים שירות הרחקת יונים, חשוב לבחור אחד שעושה שימוש ברשת או דוקרנים כדי להיפטר מהציפורים. הם יכולים להוות מטרד, אבל הם גם נושאים מחלות שעלולות להזיק לאנשים.

היפטר מיונים על הגג שלך

אם יש לך בעיה עם יונים בבית, אתה אולי תוהה איך להיפטר מהן. ישנן דרכים רבות ושונות לעשות זאת. חלקם יהיו יעילים, בעוד שאחרים עלולים להזיק לחיות המחמד או לילדים שלכם. אבל אם אתה לא רוצה ללכת בדרך המסורתית, הנה כמה תרופות תוצרת בית שיכולות להיות הרבה יותר יעילות.

יונים עלולות לגרום נזק רב לביתכם. הלשלשת שלהם עלולה להזיק למרזבים, למסגרות החלונות ולחומרי בניין אחרים. הם יכולים גם לשאת מחלות וטפילים.

אחת הדרכים הטובות ביותר לשלוט ביונים היא לוודא שאין להן מקום ללון. אתה יכול לגרום לאזורי הלינה שלהם להיות לא נוחים על ידי התקנת דוקרנים ליונים או חוטי ציפורים.

שיטה נוספת להדברת יונים היא שימוש בג'ל דוחה ציפורים. ניתן ליישם את הג'לים הדביקים הללו על הגג או באזורים אחרים בבית. הג'ל יישאר דביק במשך שבועות. עם זאת, קשה להסיר אותם.

אתה יכול גם להפוך את הבית שלך לפחות אטרקטיבי עבור יונים על ידי מילוי חורים ורווחים ברעפי הגג שלך. לחלופין, אתה יכול להתקין רשת כדי לחסום פתחים גדולים יותר.

דרך נוספת להרתיע יונים היא לתלות חפצים מחזירי אור. אלה יכולים להיות כל דבר, החל מתקליטורים ישנים ועד בלוני נייר כסף. תלייתם על עצים או סוככים תרתיע ציפורים מלפלוט פנימה.

שיטה נוספת להרחקת יונים מהגג שלך היא התקנת עפיפון צללית של נץ. יש להזיז את העפיפון הזה באופן קבוע.

אם אינכם יכולים לעשות אף אחד מאלה בעצמכם, מומלץ לשכור שירות הרחקת יונים. שירות הרחקת יונים יוכל להתקין מגוון אמצעי הרתעה להרחקת יונים.

היפטר מיונים על המדפים שלך

אם יש לך יונים על המדף שלך, ניתן להשתמש ברשת או דוקרנים כדי למנוע מהם לנחות או לקנן. יונים עלולות להפוך למטרד ולגרום נזק משמעותי לרכוש שלכם. הם יכולים גם לשאת מגוון של טפילים ומחלות. קשה להיפטר מהיצורים האלה. ייתכן שתצטרך לפנות לסיוע מקצועי.

יונים עלולות לגרום נזק ניכר לבית שלך, כולל אובדן צבע, נזק לגג שלך וסיכונים מוגברים של שריפה. גם יונים עלולות להוות סכנה בריאותית. הלשלשת שלהם יכולה להפיץ מספר מחלות מוטסות, כמו סלמונלוזיס.

היונים ידועות כמרעישות ועלולות לזהם מזון לבני אדם ובעלי חיים כאחד. אם נגיעת יונים גדולה, תיקון זה עלול לעלות ביוקר. ציפורים אחרות יכולות לנצל את המזון שאתה מספק ולגרום לבעיות אחרות.

יונים יכולות להיכנס לבית שלך דרך חורים או סדקים. הם יכולים גם להימשך לאתרי סילוק זבל ואשפה. כדי למנוע מהם להיכנס לבית שלך, אתה יכול לאטום את החורים ולהתקין גדר תיל סביב היקף הגג שלך.

ג'ל אופטי הוא דרך טובה להרתיע יונים. הוא משתמש בשילוב של אגר, שעוות דבורים וציטרונלה. הג'ל הזה דביק וצלול.

לחלופין, אתה יכול להשתמש בנץ או ינשוף. שיש ינשוף בחצר שלך יכול להרתיע יונים להתגורר. עם זאת, ייתכן שתצטרך להתקשר לשירות הרחקת יונים כדי להיפטר מיונים על המדפים שלך.

יש אנשים המאמינים שהאכלת אורז ליונים היא דרך בטוחה להרוג אותן. עם זאת, אורז לא מבושל מתרחב בתוך הבטן של הציפור. באופן דומה, שימוש באורות המופעלים בתנועה וסרט הפחדה יכול להרתיע יונים.

למנוע מיונים להחשיב את הבית שלך כמקור מזון ברקיימא

אם אתה רוצה למנוע מיונים לחשוב שהבית שלך הוא מקור מזון ברקיימא, תצטרך לשקול כמה אמצעי הרתעה. יונים עלולות לגרום נזק רב לבית ולרכוש שלכם. הם יכולים גם לשאת מחלות וטפילים.

בחירה נכונה של שירות הרחקת יונים תעזור לכם להיפטר מהבעיה. בחירה טובה תהיה כזו הכוללת דוקרנים או רשת. יהיה עליך לוודא שהשירות הינו מורשה ומבוטח.

שימוש בקוצים של יונים יכול להיות דרך מצוינת להרתיע יונים מלקינן או לנחות על משטח מסוים. דוקרנים אלה יכולים להיות מונחים על משטחים אופקיים או אנכיים. ברגע שיונים ילמדו שמשטחים אלו אינם נוחים לנחיתה, הן ימנעו מהם.

אתה יכול גם להשתמש בחפצים מחזירי אור כדי למנוע מיונים לבקר בנכס שלך. אלה כוללים דיסקים מחזירי אור, מדבקות ספירלה, מראות קטנות ואפילו בלוני נייר כסף.

ניתן להשתמש ברשת ציפורים גם כדי למנוע כניסת יונים לנכס שלכם. זה יכול לעזור להגן על יבולים ומבנים חיצוניים.

ניתן להגדיר דמויות מלאכותיות של נץ או ינשוף כדי להפחיד יונים. בעלי חיים בעלי מראה מציאותי אלו יעילים מכיוון שהם מסוגלים לתת אשליה של תנועה.

אמצעי הרתעה אחרים כוללים שימוש בחומרים כימיים או צמחיים דוחים. יונים יהיו מבולבלים על ידי מכשירים אלה ולא יראו ברכוש שלך מקור מזון.

שימוש במלכודת יונים היא אפשרות נוספת. אם אינכם בטוחים כיצד להקים ולתחזק מלכודת, מומלץ להתקשר לאיש מקצוע. יכול להיות קשה להסיר יונים לבד.

להיפטר מיונים יכולה להיות טרחה, במיוחד אם יש לך בעיה מתמשכת. עדיף להתקשר לאיש מקצוע אם אתה חושד בזיהום חמור.

היפטר מיונים מביקור בבניין שלך

יונים הן מזיק מאוד מעצבן. הם רועשים ועלולים להזיק. הלשלשת שלהם יכולה להזיק לצבע על המכונית שלך ולמשטחים אחרים. בנוסף, הם נושאים מגוון טפילים, מה שהופך אותם לסיכון בריאותי.

כדי לשלוט ביונים, כדאי להרחיק אותן מהבית או הבניין. אתה יכול לעשות זאת באמצעות מספר שיטות. חלק מהשיטות הללו כוללות שימוש בחומרים דוחים ומונעי רעש המופעלים בתנועה. אם אינכם בטוחים איזו שיטה היא הטובה ביותר, שקול לפנות לשירות הרחקת יונים לקבלת מידע נוסף.

שיטה אחת למנוע כניסת יונים לביתך היא לאטום חורים או רווחים ברעפי הגג שלך. זה ימנע מהם להיכנס לביתך ולקנן. אסטרטגיה נוספת היא התקנת רצועות דוקרנים נגד צניחה. אלו הן רצועות של חוטי פלסטיק או נירוסטה המונחות על גבי מדפים ואזורים אחרים שיונים עלולות להתפתות להנחית.

מלבד האמצעים הללו, ניתן למקם ינשוף קרמי גם באזורים בהם ידוע כי היונים תכופות. יונים יפחדו מהינשוף המזויף הזה.

אמצעי הרתעה יעיל נוסף הוא שימוש בסרט הפחדה מחזיר אור. לקלטות אלה יש דוגמה הולוגרפית, שנועדה להפחיד יונים. הקלטת זמינה בגלילים של עד 350 רגל, ועולה פחות מ-$15.

דרך נוספת למנוע מיונים להיכנס לבית או לבניין היא התקנת רשת. רשת היא האפשרות היקרה ביותר, אך היא יכולה להיות יעילה לחלוטין. אפשרויות אחרות כוללות מסלולי הלם.

אם יונה מנסה לגשת לאזור מסוים בבית או בבניין שלך, אתה יכול גם להשתמש בנחש מזויף. עם זאת, הקפד לעקוב אחר חוק חיות הבר והכפר.

צואת יונים יכולה לשאת מחלות

אם יש לך יונים בשטח שלך, אולי תופתעי לדעת שהצואה שלהן יכולה לשאת מחלות. הם יכולים לשאת חיידקים, וירוסים וטפילים אחרים. חלק מהמחלות הללו עלולות להיות מסוכנות לבריאות שלך.

מחלה אחת שיכולה להיות מועברת על ידי צואת יונים היא היסטופלסמוזיס. זיהום פטרייתי זה נגרם על ידי הפטרייה Histoplasma capsulatum. הוא גדל באדמה מזוהמת ומדביק בני אדם, במיוחד אלה עם חסינות נמוכה יותר.

מחלה נוספת שצואת יונים עלולה לשאת היא Cryptococcosis. פטריה זו גדלה באדמה ועלולה להיות מצב קטלני. נבגי הפטרייה יכולים להיות נישאים באוויר וניתן להעביר אותם לאנשים על ידי נגיעה באדמה המזוהמת או בלאת הציפורים.

מחלות אחרות שיונים יכולות להעביר כוללות קמפילובקטריוזיס, קנדידה, E.coli, וירוס הנילוס המערבי ופסיטאקוסיס. כל אלה יכולים להיות קטלניים. עם זאת, רובם אינם ניתנים להעברה לבני אדם. מערכת חיסונית בריאה היא הדרך הטובה ביותר להימנע ממחלות מסוג זה.

אנשים עם חסינות ירודה הם הרגישים ביותר למחלות הקשורות ליונים. ישנם מספר צעדים שתוכל לנקוט כדי למנוע הידבקות בלשלשת יונים. לבישת כפפות חד פעמיות היא אחת הדרכים להימנע ממגע ישיר. שימוש בכיסויי נעליים ובמכונת הנשמה מטהרת אוויר הוא גם רעיון טוב.

מי שנחשף ללשלשת יונים צריך לפנות מיד לרופא אם הם מתחילים לחוות תסמינים כלשהם. במקרים קיצוניים, אדם יכול לקבל דלקת קרום המוח או תרדמת. למידע נוסף על סוגי המחלות שניתן לחלות ביונים, בקרו בעמוד מחלות יונים.

בעת ניקוי צואת יונים, חשוב ללבוש ביגוד מגן חד פעמי. אתה יכול גם להשתמש ביריעות פלסטיק כדי לכסות אזורים מאובקים.

.

.

דילוג לתוכן