הרחקת יונים בבית שאן ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בבית שאן ע"י רשת או דוקרנים

כאשר בוחרים שירות הרחקת יונים, חשוב לקחת בחשבון מה הכי טוב עבורכם. בעוד שפתרונות מסוימים הם דרך בטוחה להיפטר מיונים, אחרים עשויים רק להסוות את הבעיה במקום לתקן אותה בפועל.

לכידה לבדה אינה פתרון יונים ברקיימא

לכידה היא רעיון מצוין עבור עופות דורסים כגון ינשופים ונצים, אך לא עבור יונים. זה גם דורש הרבה עבודה. אתה עלול בסופו של דבר להרוג כמה ציפורים בתהליך.

הדרך הטובה ביותר להרחיק יונים היא למנוע מהן להתגורר מלכתחילה. ניתן לעשות זאת בכמה צעדים פשוטים. לדוגמה, אתה יכול להתקין דוקרנים של ציפורים על משטחים שבהם יש סיכוי גבוה שיונים ינחתו. או שאתה יכול לשים רשת 2 אינץ'.

טריק נוסף הוא חיטוי אזור ההדבקה ביונים. צואת יונים יכולה להכיל חיידקים ווירוסים, שעלולים להזיק לאנשים. גללים אלו עלולים לגרום גם לסכנת החלקה ונפילה. כמו כן, ידוע שיונים נושאות קרציות. כדי להרחיק יונים מהבניין שלך, תרצה לנקות את פחי האשפה שלך, כולל מכלי הקומפוסט.

עם זאת, מוצא אחרון עשוי להיות טרנסלוקציה אדהוק של יונים. אסטרטגיה זו יכולה לעבוד במהירות, אבל היא לא תמיד פתרון ברקיימא לטווח ארוך. שימוש בפתרון הפחתה מקצועי הוא ההימור הטוב ביותר. הם משתמשים במגוון טכניקות כדי להרתיע יונים לקנן ולמנוע מהן לחזור למקומותיהם.

לבסוף, אתה יכול לנצל את החידושים הטכנולוגיים כדי לעזור לך להדוף יונים. חלקם כוללים את Bird Shock Electric Track, המשתמשת במכות חשמל כדי לשבש את מחזור הרבייה של היונה, ואת Bird Coil, שהוא פתרון פשוט אך יעיל לבעיות מדף. בנוסף, ניתן להשתמש גם בנורות לד ובסרט מחזיר אור.

השימוש בטכנולוגיה המתאימה לשליטה ביונים אינו קל, אך שווה את המאמץ. כאשר מחליטים מה לעשות, חשוב לדעת אילו משיטות הדברת היונים הללו יעבדו עבור המצב שלכם.

דוקרנים של ציפורים מונעים ציפורים לבקר בבניין שלך

דוקרנים של ציפורים הם דרך הומאנית ויעילה להרתיע ציפורים מללון בשטח שלך. הם זמינים בצורות וגדלים שונים כדי להתאים לצרכים שלך.

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים כיצד להרתיע ציפורים בצורה הטובה ביותר מללון בבית או בעסק שלך. הגודל והאורך של דוקרני הציפורים ישחקו תפקיד גדול ביעילותם. דוקרני נירוסטה הם אופציה עמידה יותר, אבל אם יש לך תקציב, דוקרנים מפלסטיק לציפורים הם בחירה מצוינת.

דוקר ציפורים ירתיע את רוב הציפורים הגדולות מלנחות על הבית או העסק שלך. זה יכול לעזור למנוע מיונים ושחפים לנוח על הגג שלך. עם זאת, זה לא יעשה הרבה כדי להרתיע ציפורים קטנות יותר.

אתה יכול גם לנסות שיטות אחרות פחות יקרות כדי להרתיע ציפורים, כמו שימוש בסודה לשתייה. למרות שזה לא יהרוג אותם, זה משאיר טעם רע בפיהם. חלופות אחרות כוללות סרט מחזיר אור ומראות קטנות. אלה ייצרו הרתעה נשמעת, אבל הם לא יפים למראה.

דוקרנים לציפורים קלים להתקנה ודורשים תחזוקה מועטה. הם מודבקים בקלות או מוברגים לתוך המשטח הרצוי. באופן אידיאלי, מומלץ לבצע התקנה מקצועית, אם כי אתה יכול לנסות את כוחך בהתקנתם בעצמך.

דוקרנים של ציפורים הם דרך בטוחה ויעילה להרתיע ציפורים מלינה, וניתן להתקין אותם כמעט על כל משטח. אתה יכול אפילו לחבר אותם לגג או למרזבים שלך.

אחד הדברים הטובים ביותר בקוצי ציפורים הוא קלות השימוש שלהם. בניגוד לשיטות רבות אחרות, הן כמעט ללא כאבים להתקנה. דוקרנים מגיעים ברצועות מורכבות מראש, כך שאין צורך לדאוג לגבי עבודה מבולגנת.

עפיפוני פיתוי יכולים להיפטר מאוכלוסיות ציפורים

עפיפוני פיתוי הם כלי נהדר להרתיע ציפורים מלנחות על הרכוש שלך. לעתים קרובות מתעלמים מהם, והם יכולים להיות מאוד יעילים. אם יש לך בעיה עם יונים, זרזירים או ברווזים, כדאי לשקול להשתמש באחד כזה.

עפיפון הנץ הפרגרין הוא בחירה פופולרית עבור אנשים שיש להם בעיה עם יונים. הוא שקט מאוד, קל לשליטה ועובד במהירות.

אפשרות פופולרית נוספת היא להשתמש בפיתיון ינשוף. בדרך כלל, אלה עשויים להיראות כמו נץ או בואש, והם יכולים להיות יעילים מאוד.

אפשרויות אחרות כוללות לייזר. לייזרים בדרך כלל מופעלים בתנועה, ולכן הם יכולים להיות יעילים מאוד בהרתעת יונים. עם זאת, הם יכולים לגרום גם לנזק קבוע לעיני היונים, ויש להשתמש בהם רק לפרקי זמן קצרים מאוד.

אתה יכול גם להקים עפיפון נץ מפחיד ציפורים. זוהי שיטה יעילה מאוד להפחידת יונים, נשרים ושאר ציפורים טורדניות. פתילים אלה מהירים מאוד להזזה, וקלים להתקנה. בנוסף, העפיפון תמיד עף, כך שלא תצטרכו לדאוג שהוא ימשוך תשומת לב לא רצויה.

אתה יכול גם לשקול פיתוי רשת ציפורים ניילון. זה יכול להיות מאוד יעיל על גגות עם גג או גג אטרקטיבי. עם זאת, חשוב למקם את הרשת כראוי כדי למנוע הסחת דעת של ציפורים אחרות.

ציפורים מסוימות, כמו שחפים, יכולות להוות בעיה שלא נעלמת. שימוש בפיתיון ינשוף, או פיתוי טורף אחר, יכול להיות דרך טובה להרתיע את הציפורים הללו מללון בשטח שלך.

כמה אפשרויות אחרות הן להשתמש באבקת הבזק או בתותחי פרופאן המונעים בגז. שניהם יכולים להיות יעילים ביותר, אך אינם יעילים כמו פתיונות טורפים.

דורסים יכולים לתקוף יונה בפעולת הרחקת יונים

דורסים אינם זרים לעסקי הציפורים. הם לא ביישנים במיוחד כשזה מגיע להאכיל ולהדוף עדר. דרור אירואסיה הוא זן מסוים של דורסים קטנים המהווה איום ייחודי על עופות העוברים. בין סגולותיו הרבות, הוא אוכל נבלות ולעתים קרובות לוכד מזון באגרסיביות מהמטפלים האנושיים שלו. באשר לדרך הטובה ביותר לנהל מצב כזה, יש להפעיל פרוטוקול הרחקת יונים מתאים. זה לא רק כדי להגן על יושבי העופות, אלא גם כדי להפחית את הסיכון שדורס יגרום לאסון. למרבה המזל, ישנן מספר דרכים להרחיק את הנבלות ולמזער את הסיכוי שעוף דורס יגרום ל"נשיפה" הנוראה במהלך התחקיר ביונים.

בראש ובראשונה, ודאו שהאוכלים מרותקים לכלוב מאובטח. זה לא נדיר שציפור נוכלת מתרוצצת לתוך שטח פתוח, או גרוע מכך, מנסה לברוח דרך חלון. כדי להימנע מכך, כדאי להציב מחסום בכניסה לכלוב. בנוסף, חשוב לזהות את הנבלות ולפנות אותם אחד אחד.

אחת הדרכים הקלות ביותר לזהות נבלות היא לחפש סימני מתח. לדוגמה, אם אתה רואה יונה שוכבת עם מקור מתנופף או זנב מתעוות, זה הזמן לשים לזה סוף. למרבה המזל, הליך נכון של הרחקת יונים הוא קל, וקצת תכנון מרחיק לכת. כמה דוקרנים ממוקמים היטב בכלוב יכולים לסייע רבות בהגנה על יושבי העופות ממצב רע. ובזמן שאתה בזה, שמור את הציפורים שלך על הרגליים ומחוץ לשיחים!

שיפוץ הגנת ציפורים עובד בצורה הטובה ביותר עבור יונים

יונים הן ציפורים גדולות שעלולות להזיק לרכוש שלך. הם עלולים גם לתקוף את הבית שלך ולהעביר מחלות. מזיקים אלו עלולים להיות קשים לשליטה. למרבה המזל, יש דרכים למנוע מהם לפלוש לרכוש שלכם.

הגנת ציפורים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להרחיק יונים מהבית. התהליך כולל שימוש ברשת כדי ליצור גבול פיזי המגן על הבית שלך מפני פולשי הציפורים הללו. זה גם יכול לעזור להתקין מכונות קול והתקני אור כדי למנוע מיונים להקים את הקינים שלהן על הגג שלך.

ישנם סוגים רבים של רשתות לבחירה. חלק מהאפשרויות הללו כוללות רשת ציפורים מפלסטיק, רשת תיל וניקסלייט. בחר אחד שהוא יציב ולא יזיק לציפורים.

בנוסף, הקפידו לאחסן את מזון לחיות המחמד שלכם במיכל חסין יונים. זה חשוב במיוחד אם יש לך בעלי חיים. צואת בעלי חיים עלולה לזהם את המזון ולגרום למגוון מחלות.

אם יש לך מדף או אדן חלון, אתה יכול להתקין לצמיתות יציאות חדות או חודי תיל כדי למנוע יונים לנחות שם. ניתן גם לרסס את השטח בחומרים כימיים דוחי עטיפה. עם זאת, אלה לא עובדים היטב באזורים מאובקים.

אפשרות נוספת היא להשתמש בחומר דוחה ג'ל. החומר הדביק הזה גורם ליונים להרגיש אי נוחות כשהן נוחתות עליו. כאשר הוא נתקע על נוצות הציפורים, הם לא יוכלו להתיישב.

לפתרון קבוע יותר, שקול התקנת חוטי חשמל מוארקים על משטחי שיניים. חוטים אלו נושאים מתח גבוה אך עלולים להיות יקרים להתקנה. עם זאת, הם יעילים מאוד בהרתעת יונים מלנחות על מדף.

דרכים נוספות למנוע נחיתת יונים על מדפים כוללות כיסויים משופעים ורצועות דוקרנים. בהתאם למין היונה, ניתן גם לבחור להתקין דחליל.

.

.

דילוג לתוכן