הרחקת יונים בקצרין ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בקצרין ע"י רשת או דוקרנים

בכל הנוגע לשירותי הרחקת יונים, בחירת החברה הנכונה היא חובה. בחירה בחברה הלא נכונה עלולה להשאיר אותך עם בלגנים מכוערים, ואף עלולה להיות לא בטוחה. אם יש לכם בעיית יונים, כדאי למצוא שירות שיוכל לספק לכם רשתות ודוקרנים שיכולים למנוע מיונים להיכנס לביתכם.

עפיפוני

פיתוי הם אחת האסטרטגיות הטובות ביותר להרחקת יונים. מכשירים אלה עשויים להיראות כמו טורף ולהרתיע ציפורים מלשנן או לקנן. הם לא פוגעים בציפורים, ויפחידו אותם במהירות.

ישנם סוגים רבים של פתיונות טורפים. אלה נרכשים לעתים קרובות בחנות לחומרי בניין. החוכמה עם המכשירים האלה היא למקם אותם במקום הנכון. יונים לא ינחתו עליהם והם לא יישארו לאורך זמן.

דרך יעילה נוספת להיפטר מהרכוש שלך מיונים היא להשתמש בדחליל. זה יכול להיות ינשוף פלסטיק או סוג אחר של עפיפון. ניתן להניח אותם על גג בניין או בגינה. ציפורים לא יכולות לסבול את המראה של המכשיר הזה, ויברחו.

יש אנשים שמשתמשים גם בחומרים דביקים כפתרון זמני. זה אולי מרתיע יונים לזמן קצר, אבל בקרוב הן יתרגלו לזה.

אם אתה צריך פתרון קבוע יותר, אתה יכול להתקין חוטים מקבילים כדי למנוע מיונים לנוח או להתיישב. זאת יכולה להיעשות על ידי חברה מקצועית להדברת יונים.

שימוש בחומרים דוחים הוא עוד דרך יעילה להיפטר מיונים. חומרים דביקים אינם הורגים ציפורים, וימנעו מהן לנוח או להתיישב על מעקה המרפסת שלך.

לייזרים הם גם כלי יעיל להרחקת יונים. האור בדרך כלל מופעל בתנועה ויבהיל את הציפורים כשהן נוחתות.

לבסוף, צללית נץ יכולה לשמש כטקטיקת הפחדה. זה גם יפחיד יונים, אבל זה יהיה פחות יעיל ברגע שהם יכירו את זה.

יונים נמשכות לערים. הם מתכנסים על גגות ומרזבים. צואתם עלולה לגרום נזק למבנים. הם גם נושאים מגוון מחלות.

דורסים

כשזה מגיע להרחקת יונים, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת. קשה להיפטר מהיונים ועלולות לגרום לתיקונים יקרים. אם יש לכם בעיית יונים במחסן שלכם, ישנן דרכים אנושיות להוציא את הציפורים מהבניין מבלי לגרום נזק לרכוש שלכם או לבעלי החיים שלכם.

אחת הדרכים היעילות ביותר להרתיע יונים היא מחסום פיזי. אלה יכולים להיבנות על ידי בעלי בתים או חברה מקצועית להדברת יונים. אתה יכול להתקין חוטים מקבילים כדי למנוע יונים לנחות על הגג שלך.

פתרונות נוספים כוללים מכונות רשת וסאונד. למרות שהם עשויים להיות יעילים בטווח הקצר, הם לא כל כך יעילים לטווח ארוך. לדוגמה, גדיל רציף אחד של דוקרני ציפורים על מדף מרפסת בכל הרמות הוא דרך מצוינת למנוע מיונים ללון בבניין.

גם יונים עלולות להוות סכנה בריאותית במחסנים. הלשלשת שהם משאירים עלולה לשאת פתוגנים ועלולה להיות מסוכנת לאנשים עם אסתמה. הם יכולים גם לזהם את האוכל שהם אוכלים. בנוסף, הם יכולים להגביר את הסיכון לשריפה.

אם יש לכם מכת יונים בבית, כדאי לכם לשקול שירות הרחקת יונים המשתמש ברשת או דוקרנים. אלו הם פתרון אנושי יותר מכימיקלים וניתן להתקין אותם בקלות על ידי קבלן בעל מוניטין.

שירות הרחקת יונים המשתמש במוצרי הרחקת יונים הטובים ביותר בשוק אמור להיות מסוגל להסיר את הבעיה שלך מבלי לפגוע בחיות המחמד שלך, לגרום לפציעה לצוות שלך או להזיק לרכוש שלך. הבחירה הנכונה יכולה לחסוך לך זמן וכסף.

עוד דרך יעילה ופחות יקרה להרתיע יונים היא התקנת אור המוחזר מקצה הגג. יונים לא אוהבות אור, והחוכמה היא להשתמש באור שמשתקף מהחלק העליון של המרזבים.

רשתות הדרת ציפורים

יונים מהוות מטרד ועלולות לגרום לנזק משמעותי לרכוש. בנוסף, יונים נושאות מחלות רבות, ולכן הן עלולות לגרום גם לסכנות בריאותיות לאנשים.

הצעד הראשון בשליטה ביונים הוא הסרת מקורות מזון ומים. כדי לעשות זאת, אתה יכול להשתמש ברשת ציפורים או קוצים. זה יכול להיות פתרון זמני או קבוע.

רשתות משמשות בדרך כלל למרפסות, חצרות, גשרים, רציפי טעינה ומבני קורות פתוחות. הם בנויים בדרך כלל מחוט פוליאתילן. אם הם מותקנים נכון, הם יכולים למנוע מיונים לנחות או להתיישב.

דוקרנים הם חלופה נוספת, אך הם אינם יעילים עבור מבנים גדולים. אפשרות טובה יותר תהיה מערכת מסלול הלם. זה עובד על אותם עקרונות כמו גדר חשמלית. זה מרחיק יונים מהמדפים על ידי הפעלת מסלול מחושמל בפרופיל נמוך.

לחלופין, ניתן להתקין מחסום תיל. התקנים אלה נועדו ליצור אזור נחיתה לא יציב. כאשר יונה מחברת קבוצה של חוטים, היא מקבלת טלטלה.

סוג נוסף של שיטת שליטה בציפורים הוא "מגלשה" מפלסטיק. מכשיר זה נועד לשנות את פני השטח לזווית של 45 מעלות. עם זאת, זה יהיה יעיל רק עבור אזורים קטנים.

סוגים אחרים של אמצעי הרתעה כוללים חוטי ציפורים וחומרי הרתעה חשמליים. מוצרים אלו לרוב אינם מתאימים לכל האתרים.

רשת ציפורים היא מוצר יעיל ביותר להרחקת ציפורים. זה מפחית את עלויות התחזוקה של בניין על ידי מניעת כניסת ציפורים וגרימת נזק. בנוסף, המוצר מספק 10 שנות אחריות יצרן.

דורסים הם שיטה פופולרית יותר ויותר להדברת עופות. סוג זה של הדברת ציפורים שווק כגישה ירוקה. למרות שאסטרטגיה זו יכולה להצליח, היא לא תמיד משתלמת.

איטום פתחי

יונים יונים מהוות מטרד, והגללים שלהן עלולים לשאת מחלות. הם יכולים גם לגרום נזק לרכוש שלך. למרבה המזל, ישנן מספר אפשרויות למניעה והרתעת יונים. אתה צריך לבחור אחד המתאים ביותר למצב שלך ולתקציב שלך.

רשתות הן אמצעי הרתעה נפוץ ליונים. הם עשויים בדרך כלל מחוט פוליאתילן ומוחזקים במקומם על ידי מערכת כבלים. סוג זה של מחסום שימושי באזורים כמו חצרות, רציפי טעינה וגגות מקורים.

דוקרנים יכולים להיות יעילים גם בהרתעת יונים. דוקרנים רבים נמכרים כרצועות שניתן לתלות מעל רצפות. בנוסף, הם מחוברים בדרך כלל עם דבק דבק מיוחד.

אמצעי הרתעה אחרים כוללים ברזנט ודוחי ג'ל. עם זאת, חלק מהשיטות הללו עשויות להיות יקרות. אם אתה מחפש אפשרות זולה, בדוק את סרט הלם ציפור.

שיטה נוספת להפחידת יונים היא אובייקט רפלקטיבי. חפצים אלה ניתן למצוא בחנויות כלבו בזול. פריטים מחזירי אור כמו מראות קטנות ותקליטורים ישנים הם אפשרויות פופולריות. האור מהאובייקט מקפיץ את הרוח ומרתיע יונים לנחות.

מלבד אמצעי ההרתעה הללו, אתה יכול גם להשתמש במכונות סאונד ובחומרי ג'ל דוחים. שיטות אלו עשויות לעבוד, אך הן עשויות להיות גוזלות זמן וקשה לתחזק אותן.

בהתאם לגודל הבעיה, ייתכן שתזדקק ליותר מאמצעי הרתעה אחד כדי להיפטר מיונים. לדוגמה, אם יש לך מספר רב של יונים בנכס שלך, ייתכן שתצטרך מחסום תיל משוכלל יותר.

לבסוף, אולי כדאי לשקול להשתמש בינשופים מזויפים. ניתן לסובב אותם ויכולים להפיק צליל צווח. שימוש בינשופים מסתובבים היא אפשרות טובה יותר מאשר רק להציב אותם במיקום שבו יונים תכופות.

הימנעות מהאכלת יונים בשוגג

יונים הן בעיה נפוצה, ועלולה לגרום לנזק רב. הם יכולים להיות מטרידים במיוחד אם אתה גר ליד אזור בילוי גדול.

אתה יכול למנוע מיונים להיכנס לביתך על ידי יצירת מחסום פיזי. רשת ציפורים היא דרך טובה לעשות זאת. ניתן להשתמש בו בפטיו, סיפונים ומרפסות.

אם יש לך בעיות עם יונים, כדאי לשקול להתקשר לשירות הרחקת יונים. לחברה צריכה להיות תוכנית מקיפה ואת הציוד לבצע את העבודה. שירות הרחקת יונים צריך להציע גם אחריות.

אסטרטגיה נוספת היא להסיר כל מקורות מזון. זה כולל כל שאריות הזנה. ודא שהמזון מאוחסן במיכלים עם מכסים נעולים.

לעתים קרובות, יונים ינצלו את מקורות המזון הקיימים, כמו אשפה. עם זאת, אתה יכול להימנע מבעיה זו על ידי אחסון המזון שלך באמבטיות פלסטיק או מיכלים אחרים עם מנעולים.

שימוש בחומרי הרתעה הוא עוד דרך מצוינת להרחיק יונים מהרכוש שלך. בין אלה יש דוקרנים, רשתות וסוגים אחרים של חומרה.

רשת ציפורים יכולה להיות יעילה בהגנה על יבולים, ערוגות מוגבהות ומבני חוץ אחרים. באמצעות רשת ציפורים ניילון ניתן להרחיק יונים מאזורים החשופים למזג האוויר.

גורם הרתעה יעיל נוסף הוא דחלילים. אלה יכולים להיות מונחים על הגג או המרפסת. אמצעי הרתעה אחרים כוללים אורות מהבהבים ומכונות קול.

בהתאם לבעיית היונים הספציפית שלך, ייתכן שיהיה עליך להשתמש גם באקדח כדורי יונים או רובה אוויר. לפני נקיטת פעולה, הקפד לבדוק עם הEPA והחוקים הפדרליים כדי לוודא שאתה מסוגל לעשות זאת מבחינה חוקית.

זכור שיונים אינן ילידי ארצות הברית. המשמעות היא שהם אינם מוגנים על ידי חוק אמנת הציפורים הנודדות משנת 1918.

.

.

דילוג לתוכן