הרחקת יונים בקיסריה ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בקיסריה ע"י רשת או דוקרנים

אם אתם רוצים להיפטר מיונים בנכס שלכם כדאי לדעת לבחור שירות שיוכל לעשות עבורכם את העבודה. ישנם שירותים רבים בשוק, אז אתה צריך להיות בטוח שאתה בוחר את השירות המתאים ביותר לצרכים שלך. שירות הרחקת יונים ישתמש ברשת או דוקרנים כדי להסיר יונים מהרכוש שלך. הרשת לרוב יעילה יותר מהדוקרנים, אך חשוב לוודא שאתם מקבלים את סוג הרשת הנכון. כדאי להתחשב גם בגודל היונים. קשה יותר להסיר ציפורים גדולות מאשר קטנות. זה נכון במיוחד לגבי יונים שקיננו.

להיפטר מיונים

יונים הן ציפור מטרד ועלולות להמיט הרס בביתכם. הם נמשכים למזון, הכולל דגנים, זרעים וחרקים. הגללים שהם משאירים אחריהם חומציים מאוד, שעלולים לבזות חומרי בניין שונים. הלשלשת שלהם נושאת גם חיידקים וחומרים פטרייתיים, שעלולים להוות סיכונים בריאותיים.

למרבה המזל, ישנן מספר דרכים לשלוט ביונים, כולל הסרת המזון והמים שלהן. אם אתה רוצה להרחיק יונים מהגינה שלך, אתה יכול להשתמש בממטרה המופעלת בתנועה כדי לרסס יונים. זוהי אחת השיטות ההומניות ביותר להרחקת יונים, והיא בטוח תגן על החצר שלך מפני מזיקים.

אחת הדרכים למנוע מיונים ללון היא התקנת דוקרנים או רשת. דוקרנים מעולים לשליטה ביונים מכיוון שניתן להתקין אותם על אדני חלונות וארובות. ניתן גם להקים מדרון ציפורים, שהוא אזור מוגבה המרתיע יונים מנחיתה.

אם אתם גרים במתחם דירות, תוכלו לנסות להשתמש בסרט הפחדה וג'ל אופטי להרתעת יונים. ג'ל אופטי משתמש בצטרונלה ובשעוות דבורים כדי להרחיק יונים. דוחי ציפורים אחרים כוללים חומרים דביקים ומשטחים מחזירי אור.

יורה יונים מורשה היא אפשרות נוספת אם יש לך הרבה יונים בשטח שלך. שימוש ביורה יונים מורשה יכול לעזור להפחית את מספר היונים הפראיות באזור שלך, אבל זה לא משפיע על הציפורים המקומיות. באזורים שבהם רשת אינה אפשרית, שיטה זו היא בדרך כלל הדרך הטובה ביותר ללכת.

כאשר מנסים לשלוט ביונים, חשוב לזכור שיונים הן יצורים חכמים ובעלי תושייה. לחלק מהיונים יש אפילו אינסטינקט ביות טבעי. זה אומר שהם נמשכים לאזורים גבוהים ופתוחים. זה לא נדיר שיונים שוכבות על גגות, וזה המקום שבו יש להן לעתים קרובות גישה למקור מים סמוך ולמזון.

יונים מהוות לעתים קרובות בעיה בבתים ובעסקים מכיוון שהן מנבלות טבעיות ויכולות לאכול את האשפה שלך. צואת יונים עלולה לפגוע בציוד ובמתקני החשמל. אפילו הכמות הקטנה ביותר של פסולת יונים עלולה לסתום פתחי אוורור וצינורות ניקוז. כתוצאה מכך, פינוי פסולת יונים עשוי להיות יקר.

דרך נוספת למנוע יונים להגיע אל הרכוש שלכם היא למנוע מהן להטיל ביצים. יונים יכולות להטיל עד ארבעה דגלים בשנה. בניגוד למינים אחרים, יונים אינן חוששות לנהור ליד בני אדם. עם זאת, יונים יכולות להיות תוקפניות אם הן מרגישות מאוימות.

ישנן מספר דרכים אחרות לשלוט ביונים, כגון הדבקת מדבקות ספירלה מחזירות אור ואורות המופעלים בתנועה. בעוד ששיטות אלה עשויות להיות יעילות בסביבה עירונית, הן יכולות להיות לא יעילות כאשר אתה מנסה להתמודד עם יונים באזורים כפריים.

הגנת ציפורים עם חוטים מקבילים

כשמדובר בהרחקת ציפורים מהקווים החשמליים שלך, ישנן מספר אפשרויות שונות. ניתן לבחור בין מגוון אמצעי הרתעה כמו קול, אורות מהבהבים וכנפיים נעות. אבל האפשרות הטובה ביותר היא להשתמש בטכניקות הגהה לציפורים.

מערכת הוכחת ציפורים טיפוסית היא סט של חוטים מקבילים שימנעו מיונים לנחות על הגג שלכם או להתיישב על חוטי החשמל שלכם. מערכות אלו מתוכננות לעבוד היטב בשילוב עם פתרונות אחרים להגנת ציפורים. ייתכן שיהיה צורך להתקין חלקם על משטחים גדולים, בעוד שאחרים מתאימים לאזורים קטנים יותר.

Gull Parallel Wire System היא חלופה להגנת שחפים לרשת גג מסורתית. מערכת זו משתמשת באותו חוט מתיחה היקפי מתוח המשמש במערכות חוטי שחפים אחרות. החוט מצופה כתום וניילון. הוא גלוי לשחפים, כך שהם נוטים פחות לנחות עליו.

Bird Wire הוא פתרון יעיל נוסף להגנת ציפורים. זוהי מערכת עמוד וחוטים מתוחים קפיציים המציעה עיצוב בעל פרופיל נמוך. אמנם שיטה זו תמנע נחיתת יונים, אך היא פחות יעילה עבור ציפורים גדולות.

שיטה נוספת פחות יקרה ויעילה יותר היא מערכת רשתות. חוטי נירוסטה מצופים ניילון תלויים בין עמודים. הם מתוחים בקפיצים כדי לגרום לחוט לקפוץ כאשר ציפור מנסה לנחות עליו.

ניתן להשתמש באורות Strobe גם כדי להרחיק ציפורים מקווי החשמל שלך. ניתן להרכיב את האורות הללו על עמודים, וניתן להגדיר אותם להבהב במאמץ להפחיד ציפורים. עם זאת, אלה אינם יעילים כל כך במהלך היום. ליתר שקט נפשי, אתה יכול להתקין סרט מחזיר אור על קווי החשמל שלך כדי להפוך אותם לגלויים יותר.

שימוש בצפירה מופעלת בתנועה יכול לעזור לך להרחיק להקת ציפורים מקווי החשמל שלך. אם החלטתם להתקין סירנה, ניתן להרכיב אותה על עמוד כדי לשמור אותה קרובה יותר לקווים.

דוקרנים של ציפורים הם שיטה נוספת להרחקת ציפורים מהקווים החשמליים שלך. מכשירים אלה נועדו למנוע מיונים ושחפים להתיישב על המוטות שלך. יונים הן אטרקטיביות לבני אדם, אבל הן יכולות לגרום נזק רב לרכוש שלך. למעשה, הם מהווים איום בריאותי יותר עבורך מאשר חולדות, מכיוון שהם נושאים מחלות.

שיטות אחרות לשליטה בציפורים כוללות שימוש בצפירה המופעלת בתנועה. הצבת פסל נשר יכולה להיות גם הרתעה ויזואלית נהדרת. ולמרות ששיטות אלו יכולות להיות יעילות, הן אינן הפתרון הקבוע ביותר.

אם אתה שוקל להתקין מחסום ציפורים, תרצה לעשות את המחקר שלך. פנו לחברה מוכרת ובקשו את עצתם. רבים מהם יספקו שרטוטים ותמיכה טכנית. זכור לשאול שאלות ולהסביר את הבעיה שאתה מנסה לפתור.

בז

אם אתה מתקשה עם יונים, ישנן מספר אפשרויות העומדות לרשותך. שיטות אלו יכולות לעזור לכם למנוע מהן לנחות על הרכוש שלכם ולגרום לנזק. הצעד הראשון להרחקת יונים מהבית או העסק שלך הוא לאטום את האזור. זה צריך להיעשות בזהירות כדי להבטיח שהוא מאובטח.

יונים הן לא רק כאב עיניים אלא גם סכנה בריאותית. הם נושאים למעלה מ-60 מחלות שעלולות להיות מועברות לבני אדם. הגללים שלהם חומציים ועלולים לסתום צינורות ניקוז ופתחי אוורור. הם יכולים גם לזהם מזון ומזון לבעלי חיים.

אם אתם נתקלים בבעיות עם יונים בנכס שלכם, שקול שירות הרחקה שמשתמש בחומר מרתיע. זהו פתרון יעיל יותר לטווח ארוך. אמצעי הרתעה יכולים לכלול רשתות, דוקרנים ונוזלים.

דרך נפוצה להרחקת יונים ממבנה היא הנחת רשת סביב קצה הגג. רשת ציפורים ניילון אידיאלית עבור קווי גג בעלי שיפוע אטרקטיבי. אמצעי הרתעה נוספים שעובדים היטב עבור גגות הם דוקרנים מפלסטיק ומתכת. עדיף להשתמש במוצרים אלה על משטחים שטוחים כמו קצוות טפטוף, מהבהבים וכובעים.

שיטה נוספת להרחקת יונים כוללת התקנת מכונת סאונד. יונים לא ירצו להתרחק מאתרי ההאכלה הרגילים שלהן כשהמכשיר מופעל. אתה יכול גם לנסות להשתמש ברשת ערפל כדי למנוע מהם להיכנס לבניין.

ניתן להשתמש בעוף דורס גם להרחקת יונים. עם זאת, רוב הדורסים שבהם נעשה שימוש אינם טורפים טבעיים של מיני היעד. למרות שזה יכול להיחשב אנושי, זה לא פתרון חסכוני.

חברות רבות להדברת יונים מוכרות ממליצות על שילוב של מניעה והרחקה. הם ימליצו להסיר כל חומרי קינון, לנקות חלונות ומרזבים ולבדוק יונים מדי יום. הם גם ימליצו על אמצעי הרתעת יונים ואמצעי מניעה.

שיטה אחת שניתן להשתמש בה כדי להגן על הבית שלך מפני יונים היא נץ. יונים הן בדרך כלל הראשונות לפלוש לגג או לעליית גג. לאחר שהציפורים הללו תפסו מקום מגורים, יהיה קשה מאוד להיפטר מהם.

שיטות אחרות להדברת יונים הן הרחקת יונים וביציהן. לדוגמה, אם אתה נתקל בבעיות עם יונים שוכנות בעליית הגג או במרפסת שלך, אתה יכול לאטום אותה או להסיר את הביצים. יונים לא מפחדות מאנשים ויכולות לעוף בקלות קרוב אליך.

לפני הזמנת חברת הדברת יונים, חפשו חברה שמבטיחה הרחקת יונים ומעניקה אחריות. לא כדאי לשלם עבור חברה שלא תוכל לעשות עבודה טובה. ודאו כי לחברה יש תוכנית מניעה מלאה.

.

.

דילוג לתוכן